Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

Δεν θα είναι υποψήφιος στις εκλογές του Μαΐου για λόγους υγείας ο Δήμαρχος Εορδαίας Σάββας Ζαμανίδης

Με το παρόν επιθυμώ να συγχαρώ και δια του τύπου το σύνολο του Ιατρικού και Νοσηλευτικού προσωπικού της Euromedica Γενικής Κλινικής Θεσσαλονίκης , για την υψηλού επιπέδου φροντίδα που παρέχει στους νοσηλευόμενους και ιδιαίτερα το Καρδιοχειρουργικό Τμήμα για την άψογη λειτουργία του.
Ως ασθενής και μετά από την δύσκολη περιπέτεια της υγείας μου διαπίστωσα την άρτια επιστημονική κατάρτιση, την υπευθυνότητα, τη συνέπεια και την άριστη συμπεριφορά του συμπατριώτη μας Επεμβατικού Καρδιολόγου Χρήστου Γραΐδη, του Καρδιοχειρουργού- Χειρουργού Θώρακος Γεωργίου Τσώνη, του Θωρακοχειρουργού Ανδρέα Μαλακούδη, του Αναισθησιολόγου Αναστασίου Κωνσταντινόπουλου και του Καρδιολόγου Κωνσταντίνου Γιαννακάκη, τους οποίους
ευχαριστώ από καρδιάς καθώς και τους Προϊσταμένους και Νοσηλευτές του Τμήματος.
Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» οφείλω στο Ιατρικό και Νοσηλευτικό Προσωπικό της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας, στο συμπατριώτη μας Καρδιολόγο Δημήτρη Αδαμίδη αλλά και στη Διοίκηση και στο Διοικητικό προσωπικό της Euromedika Γενικής Κλινικής Θεσσαλονίκης .
Εύχομαι να συνεχίσουν το δύσκολο λειτούργημά τους με το ίδιο υψηλό αίσθημα ευθύνης, σεβασμού και αλληλεγγύης προς το συνάνθρωπο.
Επίσης ευχαριστώ θερμά τους φορείς, συναδέλφους, δημότες, συγγενείς και φίλους, που τηλεφωνώντας ή στέλνοντας μηνύματα, εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για την πορεία της υγείας μου και με τους οποίους δεν κατέστη δυνατόν να επικοινωνήσω, λόγω της επιβαρυμένης κατάστασής μου.
Επί πλέον επιθυμώ να ενημερώσω ότι μετά από τη σοβαρή αυτή περιπέτεια, η υγεία μου αποκαθίσταται σταδιακά και είναι πλέον θέμα χρόνου η επάνοδος στα καθήκοντά μου, όμως παρόλα αυτά η γενικότερη κατάσταση της υγείας μου δεν μου επιτρέπει να είμαι υποψήφιος στις εκλογές του Μαΐου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας