
– Οι επιχειρηματικές τους προτάσεις προκρίθηκαν από 500 σχολεία πανελλαδικά!
Στην τελική φάση του διαγωνισμού Young Business Talents, που αφορά την επιχειρηματικότητα, προκρίθηκαν δύο ομάδες μαθητών από την περιοχή και συγκεκριμένα από το ΕΠΑΛ Σερβίων και από το ΓΕΛ Τσοτυλίου. Οι ομάδες των δύο σχολείων της περιοχής μας που αποτελούνται από τρεις μαθητές η κάθε μια και τους επιβλέποντες καθηγητές, έχουν προκριθεί στην τελική φάση του διαγωνισμού και θα συναγωνιστούν μεταξύ 75 στο σύνολο σχολείων που πέρασαν στην τελική φάση. Συνολικά στην διαγωνισμό κατατέθηκαν 500 προτάσεις από σχολεία από όλη την Ελλάδα!
Αναλυτικότερα το Young Business Talents είναι ένας διαγωνισμός με επιχειρηματικό προσομοιωτή (business simulator) για μαθητές 1ης, 2ας, 3ης Λυκείου (κάθε τύπου) που επιτρέπει στους μαθητές να εξασκηθούν στη λήψη όλων των αποφάσεων μέσα σε μια εικονική ‘εταιρεία’, την εταιρία της ομάδας με τη χρήση του προσομοιωτή. Ο διαγωνισμός με Επιχειρηματικό Προσομοιωτή για μαθητές Λυκείου που επιτρέπει να λαμβάνουν όλες τις αποφάσεις σαν Διοίκηση μιας εταιρίας, να συμμετέχουν στον διαγωνισμό στο Διαδίκτυο, σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο. (*μαθητές 1ης, 2ας, 3ης Λυκείου κάθε τύπου 15 ως 22 ετών).
Το ΓΕΛ Τσοτυλίου
Οι μαθητές αναλαμβάνουν δύο προϊόντα μιας επιχείρησης (συγκεκριμένα του χορηγού NIIVEA), προσπαθώντας να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη της εταιρείας για τα προϊόντα του αντηλιακού και της ενυδατικής κρέμας. Όλοι οι μαθητές συναγωνίζονται στα ίδια προϊόντα, ο κάθε ένας με ξεχωριστό επιχειρηματικό σχέδιο, ενώ τους δίνεται η δυνατότητα να κάνουν χρήση του προσομοιωτή, τον οποίο χρησιμοποιούν μεγάλες επιχειρήσεις, με στόχο την καλύτερη προώθηση του προϊόντος..
Το ΕΠΑΛ Σερβίων
Μάλιστα, εκτός από το δίπλωμα του τελικού, οι 15 πρώτες ομάδες με την υψηλότερη κερδοφορία θα πάρουν και χρηματικά έπαθλα πέρα από τα δώρα των χορηγών, ενώ η νικητήρια ομάδα θα συμμετάσχει στον παγκόσμιο διαγωνισμό στην Ισπανία!
Καλή επιτυχία και στις δύο ομάδες από την περιοχή μας!
Β.Σ.
http://www.prlogos.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου