Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2019

Γεωργία Ζεμπιλιάδου και Συνδυασμός ΕΛΠΙΔΑ: υποψήφιος ο πρώην Νομάρχης Φλώρινας κ. Γιάννης Στρατάκης

Καλωσορίζω τον Στρατάκη Γιάννη, πρώην Νομάρχη Φλώρινας, στον συνδυασμό της «ΕΛΠΙΔΑΣ».
Εδώ στο Χιονοδρομικό Κέντρο της Βίγλας – Πισοδερίου, συμβολικό τουριστικό προορισμό της ΠΕ Φλώρινας, επιβεβαιώσαμε τη συνεργασία μας για να δώσουμε μαζί την μάχη των επερχόμενων Περιφερειακών εκλογών της Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργία Ζεμπιλιάδου
Περιφερειακή Σύμβουλος
Επικεφαλής του συνδυασμού ΕΛΠΙΔΑ
Υποψήφια Περιφερειάρχης

Ο Γιάννης Στρατάκης δήλωσε σχετικά με την άμεση εμπλοκή του στις εκλογές ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος της ΠΕ Φλώρινας:
Σήμερα εδώ στη Βίγλα, το ονομαστό Χιονοδρομικό Κέντρο της ΠΕ Φλώρινας, επισημοποιούμε με την Γεωργία τη συμμετοχή μου στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές. Έθεσα τον εαυτό μου στην διάθεσή της.
Η Γεωργία κατά κοινή ομολογία είναι η ιδανική επιλογή για να ηγηθεί με τις γνώσεις, την εμπειρία, την ακεραιότητα, το όραμά της για την Δυτική Μακεδονία.
Αν δεν πίστευα στην προσπάθεια αυτή δεν θα βρισκόμουν εδώ.
Θεωρώ ότι είναι πολυτέλεια να μένει κανείς στις δάφνες του παρελθόντος.
Έχω αποδείξει με την μέχρι τώρα πορεία μου ότι δεν επαναπαύομαι, αποδέχομαι τις προκλήσεις και
δίνω με αυταπάρνηση την μάχη γιαυτό που πιστεύω και οραματίζομαι για τον τόπο μου.
Δηλώνω λοιπόν παρών σ΄ αυτή τη μεγάλη μάχη για μια καλύτερη τύχη στην Περιφέρεια μας

Γραφείο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας