Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

Ανοιχτή Δημόσια επιστολή του Βαγγέλη Μαλέσιου προς την Πρόεδρο της ΑΡΧΗΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

Αξιότιμη κα Πρόεδρε
Πριν από 2 και πλέον μήνες διέρρευσε στα ΜΜΕ ότι ζητήθηκε από την Αρχή σας το άνοιγμα των τραπεζικών μου λογαριασμών καθώς και της συζύγου μου.
Αμέσως τότε απο την πρώτη στιγμή της διαρροής δήλωσα δημοσίως πως :
«Θεωρώ την απόφασή σας να ανοίξετε τους λογαριασμούς μας, ως την μοναδική ευκαιρία να λάμψει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η αλήθεια για το πρόσωπό μου και μέσα από τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης και των αρμοδίων Αρχών να καταπέσουν οριστικά οι συκοφαντίες τις οποίες είχε επιρρίψει στο πρόσωπό μου η εφημερίδα ΑΥΡΙΑΝΗ και ο εκδότης της Γιώργος Κουρής εδώ και 15 χρόνια, και να δοθεί έτσι ένα τέρμα στην αναπαραγωγή αυτών των συκοφαντιών ανάλογα με την πολιτική συγκυρία»
Ταυτόχρονα διαβεβαίωσα δημοσίως την Αρχή σας πως :
«Όχι μόνο δεν θα φέρω προσκόμματα,αλλά αντίθετα θα βοηθήσω αν χρειαστεί το έργο των ερευνών των αρμοδίων αρχών».

Μέχρι τώρα έχουν παρέλθει περίπου δυόμιση μήνες από τότε που άνοιξαν οι λογαριασμοί μας και οι υπηρεσίες σας διεξάγουν τις έρευνες,χρονικό διάστημα το οποίο θεωρώ επαρκέστατο,για την ολοκλήρωση του έλεγχου των ολιγάριθμων και απλών λογαριασμών Ταμιευτηρίου εμένα και της συζύγου μου από τις υπηρεσίες της Αρχής της οποίας προίστασθε.
Σας υποβάλω λοιπόν σήμερα δημόσια το αίτημα μου,για την γνωστοποίηση στην Ελληνική κοινή γνώμη του πορίσματος με το αποτέλεσμα της έρευνας,που διεξήγαγε η Αρχή σας στους λογαριασμούς μας.
Η δημοσιοποίηση του πορίσματος της διερεύνησης των λογαριασμών μας από τις υπηρεσίες της Αρχής σας πιστεύω,πως είναι αναγκαία μετά την διαρροή στα ΜΜΕ του εγγράφου με το οποίο ζητήσατε ως Αρχή στις 30 Οκτωβρίου 2018 απο τις Ελληνικές τράπεζες το άνοιγμα των λογαριασμών μας.
Θεωρώ αναγκαία την δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων του ελέγχου των λογαριασμών μας από της υπηρεσίες σας,γιατί η διαρροή αυτή,που προκάλεσαν οι σκοπιμότητες και οι μεθοδεύσεις κάποιων κύκλων,είχε ως αποτέλεσμα εγώ και η σύζυγος μου να καταστούμε στα μάτια της Ελληνικής κοινωνίας ύποπτοι για ενδεχόμενη διάπραξη της εγκληματικής πράξης του ξεπλύματος χρημάτων προερχόμενων από εγκληματική δραστηριότητα και επι του προκειμένου χρημάτων από δωροδοκία.
κα Πρόεδρε
μετά ακριβώς από την παραπάνω αναφερθείσα μεθοδευμένη διαρροή στα ΜΜΕ είμαι υποχρεωμένος, αφού επικαλεστώ την ευαισθησία σας ως άνθρωπος,αλλά και το αίσθημα του καθήκοντος που οφείλετε να έχετε ως έγκριτος νομικός,για την προστασία των ατομικών δικαιωμάτων των πολιτών,
να σας ζητήσω σήμερα,να δώσετε άμεσα στην δημοσιότητα το πόρισμα των ερευνών σας από το άνοιγμα των τραπεζικών λογαριασμών μας.
Για εμένα και για την οικογενεια μου αυτή η γνωστοποίηση του πορίσματός σας σχετίζεται με την προστασία της ηθικής μου υπόστασης, της τιμής,της υπόληψης και της αξιοπρέπειας της δικής μου και των μελων της οικογενείας μου,αγαθά τα οποία αφενός μεν ουδείς έχει το δικαίωμα να μας τα προσβάλλει και αφετέρου η πολιτεία, και στην προκειμένη περίπτωση εσείς,έχετε εκ του νόμου το καθήκον να τα περιφρουρείτε και να τα προστατεύετε.
κα.Πρόεδρε
Θέλω να πιστεύω πως δεν θα παραβλέψετε το αίτημά και θα δώσετε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα του ελέγχου των λογαριασμών μας,ώστε σύντομα να λάμψει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η αλήθεια !
Με εκτίμηση
Βαγγέλης Ν. Μαλέσιος
Αθήνα 29/1/2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας