Επίκαιρα Θέματα:

Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

Εστίαση: Τι πρέπει να προσέχουν οι πελάτες σε καφέ, εστιατόρια και μπαρ -Οι 10 οδηγίες του ΕΦΕΤ

Λίγες ημέρες απομένουν για την επανεκκίνηση του κλάδου της εστίασης και οι προετοιμασίες στα καταστήματα «τρέχουν» με γοργούς ρυθμούς.

Τα κυβερνητικά μέτρα για την εστίαση προβλέπουν πολύ αυστηρές προϋποθέσεις, όπως η αναλογία ενός πελάτη ανά 2 τ.μ. και όριο 6 ατόμων για κάθε τραπέζι. Επιπλέον, με ρύθμιση που θα κατατεθεί την Παρασκευή στη Βουλή από τον ΥΠΕΣ Τάκη Θεοδωρικάκο, θα δοθεί η δυνατότητα επέκτασης του χώρου των τραπεζοκαθισμάτων.
powered by Rubicon Project

Για τα καταστήματα εστίασης που δεν έχουν εξωτερικά τραπέζια θα υπάρχει ειδική πρόβλεψη, ώστε να πληρώσουν λιγότερα δημοτικά τέλη.
Εστίαση: Οι 10 οδηγίες του ΕΦΕΤ για τους πελάτες



Από τον οδηγό του ΕΦΕΤ για την εστίαση προκύπτουν τα εξής 10 βασικά σημεία που πρέπει να προσέχουν οι πελάτες:

    Οι εργαζόμενοι με συμπτώματα πρέπει, με ευθύνη της εργοδοσίας, να απέχουν από τα καθήκοντά τους.
    Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούνται σκάλες, όπου υπάρχουν, αντί των ασασνέρ.
    Να τηρούνται οι αποστάσεις στα τραπεζοκαθίσματα, όπως ορίζεται από τον νέο κανονισμό για την εστίαση
    Να προτιμώνται οι ανέπαφες συναλλαγές με κάρτα, αντί μετρητών.
    Το POS πρέπει να απολυμαίνεται τακτικά, όπως και ο χώρος γύρω από το ταμείο. Πρέπει να υπάρχει αντισηπτικό στη θέση του ταμία και ένα δεύτερο αντισηπτικό στη θέση του πελάτη
    Το κατάστημα εστίασης δεν πρέπει να επιτρέπει σχηματισμό ουράς. Η σύσταση του ΕΦΕΤ είναι να υπάρχει οριοθέτηση αποστάσεων με σημάνσεις.
    Ο ΕΦΕΤ συστήνει στα καταστήματα εστίασης να αερίζονται επαρκώς. Για επιπλέον προστασία ο ΕΦΕΤ προτείνει χρήση νιπτήρων με ανέπαφες μπαταρίες (ποδοκινητές, φωτοκύτταρο κ.λπ)
    Το κατάστημα εστίασης οφείλει να έχει επαρκή αναλώσιμα καθαρισμού στην τουαλέτα (σαπούνια ή και αντισηπτικά)
    Η οδηγία του ΕΦΕΤ για το προσωπικό των καταστημάτων εστίασης είναι να απολυμαίνονται οι δίσκοι των σερβιτόρων καθώς και οι κατάλογοι. Επιπλέον, πρέπει να απολυμαίνονται και οι χώροι παραλαβής (take away)
    Σύμφωνα με τον ΕΦΕΤ, οι διανομείς (delivery) πρέπει να φορούν μάσκα και γάντια.

Από τον οδηγό του ΕΦΕΤ για την εστίαση προκύπτουν τα εξής 10 βασικά σημεία που πρέπει να προσέχουν οι πελάτες:

    Οι εργαζόμενοι με συμπτώματα πρέπει, με ευθύνη της εργοδοσίας, να απέχουν από τα καθήκοντά τους.
    Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούνται σκάλες, όπου υπάρχουν, αντί των ασασνέρ.
    Να τηρούνται οι αποστάσεις στα τραπεζοκαθίσματα, όπως ορίζεται από τον νέο κανονισμό για την εστίαση
    Να προτιμώνται οι ανέπαφες συναλλαγές με κάρτα, αντί μετρητών.
    Το POS πρέπει να απολυμαίνεται τακτικά, όπως και ο χώρος γύρω από το ταμείο. Πρέπει να υπάρχει αντισηπτικό στη θέση του ταμία και ένα δεύτερο αντισηπτικό στη θέση του πελάτη
    Το κατάστημα εστίασης δεν πρέπει να επιτρέπει σχηματισμό ουράς. Η σύσταση του ΕΦΕΤ είναι να υπάρχει οριοθέτηση αποστάσεων με σημάνσεις.
    Ο ΕΦΕΤ συστήνει στα καταστήματα εστίασης να αερίζονται επαρκώς. Για επιπλέον προστασία ο ΕΦΕΤ προτείνει χρήση νιπτήρων με ανέπαφες μπαταρίες (ποδοκινητές, φωτοκύτταρο κ.λπ)
    Το κατάστημα εστίασης οφείλει να έχει επαρκή αναλώσιμα καθαρισμού στην τουαλέτα (σαπούνια ή και αντισηπτικά)
    Η οδηγία του ΕΦΕΤ για το προσωπικό των καταστημάτων εστίασης είναι να απολυμαίνονται οι δίσκοι των σερβιτόρων καθώς και οι κατάλογοι. Επιπλέον, πρέπει να απολυμαίνονται και οι χώροι παραλαβής (take away)
    Σύμφωνα με τον ΕΦΕΤ, οι διανομείς (delivery) πρέπει να φορούν μάσκα και γάντια.
Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας