Με έχει προβληµατίσει πολύ αυτή η
ιστορία µε τους «αγανακτισµένους πολίτες». Πολύ όµως. Τι δηλαδή µε
έχει προβληµατίσει; Να, τι είναι αυτό ας πούµε που κάνει µερικούς
πολίτες να συγκεντρώνονται έξω από το σπίτι ενός πολιτικού όπως ο
Κώστας Σηµίτης και να φωνάζουν «φέρε πίσω τα κλεµµένα». Μπορεί να
πιστεύουν πραγµατικά ότι ο Κώστας Σηµίτης µπορεί να έκλεψε έστω και
ένα ευρώ;Οτι στα 8 χρόνια που κυβέρνησε τη χώρα καρπώθηκε κάτι από την
περιουσία του ∆ηµοσίου; Οτι έγινε ας πούµε πλούσιος επειδή σ’ αυτά τα 8
χρόνια έκανε περιούσια όντας πρωθυπουργός; Είµαι βέβαιος πως όχι. Ο
άνθρωπος που πήρε τη χώρα από ένα σηµείο Α και την πήγε µερικά βήµατα
µπροστά, που επί των ηµερών του η χώρα µπήκε στο ευρώ, έκανε τα µεγάλα
έργα και διοργάνωσε τους Ολυµπιακούς Αγώνες, κλέφτης δεν ήταν. Ηταν
ένα καλός πρωθυπουργός. Το ότι δεν.. κατάφερε να
αντιµετωπίσει – και αυτός – τη διαφθορά και άφησε να αναπτυχθούν ακόµη
και γύρω του παρασιτικά φαινόµενα, είναι ασφαλώς στα µείον του. Αλλά
κλέφτης δεν ήταν! Τέλεια και παύλα.
Καθοδηγούµενοι οι αγανακτισµένοι
Κι αυτό το γνωρίζουν όλοι, µα όλοι. Πολιτικοί, δηµοσιογράφοι και πολίτες. Τι είναι λοιπόν αυτό που έκανεαυτούς τους ανθρώπους να µαζευτούν έξω από το σπίτι του και να φωνάζουν «φέρε πίσω τα κλεµµένα»; Ποιακλεµµένα; Και από ποιον; Μια πρώτηεξήγηση είναι ότι πρόκειται για έναάθροισµα λαϊκιστών που καθοδηγούνται από κάποιους άλλους, οι οποίοι µε τη σειρά τους εξυπηρετούν ορισµένα συµφέροντα. ∆ικά τους, άλλων, καµιά σηµασία δεν έχει.
Μια δεύτερη εξήγησηείναι ότι αυτοί οι άλλοι µπορεί ας πούµενα είναι ένα κόµµα – λέγε για παράδειγµα, Νέα ∆ηµοκρατία – , το οποίο θέλει ντε και καλά να αποπροσανατολίσει τη συζήτηση για τον δικό του ρόλο στηνκρίση και στο πώς φτάσαµε ώς εδώ, στον πάτο δηλαδή. Μια τρίτη εξήγηση είναι ότι πρόκειται για πηγαία αγανάκτηση.
Αλλά τι είναι η αγανάκτηση; Είναι εκείνο το συναίσθηµα που σου προκαλεί το αίσθηµα της αδικίας, το οποίο στη συνέχεια προκαλεί την οργή και εκείνη φέρνει την αγανάκτηση – θέλεις να βγάλεις από µέσα σου αυτό που σε βαραίνει...
Η Δηµοκρατία του Λιντς...
ΟΚ να το βγάλεις. Σου είπε κανείς όχι;
Σου το απαγόρευσε κανείς; Στη ∆ηµοκρατία που ζούµε, έχεις τρόπους. Αν θεωρείς ότι ο Σηµίτης και ο κάθε Σηµίτης έκλεψε, δυο χιλιόµετρα είναι η Ευελπίδων από το κέντρο, πετάξου ώς τον εισαγγελέα υπηρεσίας και τράβα του µια µήνυση που να είναι όλη δικιά του. Να ασχοληθεί η ∆ικαιοσύνη µαζί του, να βρει την άκρη. Υστερα κάνε υποµονή ώς τις εκλογές. Μαύρισε τον ίδιο και το κόµµα του, και ανάδειξε στην εξουσία το κόµµα που σου αρέσει και που εκτιµάς ότι αυτό δεν θα κλέβει, ούτε φυσικά ο αρχηγός του. Τα άλλα, τι χρειάζονται; Και αν νοµιµοποιηθεί αυτή η «αγανάκτηση», πού µπορεί να σταµατήσει; Και πώς; Καίγοντας τον πολιτικό; Το σπίτι του; Τους δικούς του; Αλλά τότε αυτή δεν είναι ∆ηµοκρατία, είναι η ∆ηµοκρατία του Λιντς που έχει τους δικούς της νόµους. Και είναι επίσης και ο νόµος της ζούγκλας. Εχουµε τρελαθεί εντελώς;
Γ.Παπαχρήστος-ΤΑ ΝΕΑ
Καθοδηγούµενοι οι αγανακτισµένοι
Κι αυτό το γνωρίζουν όλοι, µα όλοι. Πολιτικοί, δηµοσιογράφοι και πολίτες. Τι είναι λοιπόν αυτό που έκανεαυτούς τους ανθρώπους να µαζευτούν έξω από το σπίτι του και να φωνάζουν «φέρε πίσω τα κλεµµένα»; Ποιακλεµµένα; Και από ποιον; Μια πρώτηεξήγηση είναι ότι πρόκειται για έναάθροισµα λαϊκιστών που καθοδηγούνται από κάποιους άλλους, οι οποίοι µε τη σειρά τους εξυπηρετούν ορισµένα συµφέροντα. ∆ικά τους, άλλων, καµιά σηµασία δεν έχει.
Μια δεύτερη εξήγησηείναι ότι αυτοί οι άλλοι µπορεί ας πούµενα είναι ένα κόµµα – λέγε για παράδειγµα, Νέα ∆ηµοκρατία – , το οποίο θέλει ντε και καλά να αποπροσανατολίσει τη συζήτηση για τον δικό του ρόλο στηνκρίση και στο πώς φτάσαµε ώς εδώ, στον πάτο δηλαδή. Μια τρίτη εξήγηση είναι ότι πρόκειται για πηγαία αγανάκτηση.
Αλλά τι είναι η αγανάκτηση; Είναι εκείνο το συναίσθηµα που σου προκαλεί το αίσθηµα της αδικίας, το οποίο στη συνέχεια προκαλεί την οργή και εκείνη φέρνει την αγανάκτηση – θέλεις να βγάλεις από µέσα σου αυτό που σε βαραίνει...
Η Δηµοκρατία του Λιντς...
ΟΚ να το βγάλεις. Σου είπε κανείς όχι;
Σου το απαγόρευσε κανείς; Στη ∆ηµοκρατία που ζούµε, έχεις τρόπους. Αν θεωρείς ότι ο Σηµίτης και ο κάθε Σηµίτης έκλεψε, δυο χιλιόµετρα είναι η Ευελπίδων από το κέντρο, πετάξου ώς τον εισαγγελέα υπηρεσίας και τράβα του µια µήνυση που να είναι όλη δικιά του. Να ασχοληθεί η ∆ικαιοσύνη µαζί του, να βρει την άκρη. Υστερα κάνε υποµονή ώς τις εκλογές. Μαύρισε τον ίδιο και το κόµµα του, και ανάδειξε στην εξουσία το κόµµα που σου αρέσει και που εκτιµάς ότι αυτό δεν θα κλέβει, ούτε φυσικά ο αρχηγός του. Τα άλλα, τι χρειάζονται; Και αν νοµιµοποιηθεί αυτή η «αγανάκτηση», πού µπορεί να σταµατήσει; Και πώς; Καίγοντας τον πολιτικό; Το σπίτι του; Τους δικούς του; Αλλά τότε αυτή δεν είναι ∆ηµοκρατία, είναι η ∆ηµοκρατία του Λιντς που έχει τους δικούς της νόµους. Και είναι επίσης και ο νόµος της ζούγκλας. Εχουµε τρελαθεί εντελώς;
Γ.Παπαχρήστος-ΤΑ ΝΕΑ
6 σχόλια:
Ναι ακριβώς η αγανάκτηση δεν υπηρετεί τον κανόνα των δύο τρίτων. Ψηφίζουμε δηλαδή τα δύο τρίτα να εκμεταλλευόμαστε το ένα τρίτο και απορούμε στην συνέχεια αν οι καταπιεσμένοι αντιδρούν. Ασφαλώς και ο Σημίτης δεν έκλεψε, άφησε όμως τους πέριξ του να κλέψουν παρόλο που είχε ευθύνη να τους εμποδίσει.
ολοι φωναζουμε φερτε πισω τα κλεμμενα και πολυ σωστα αυτα ομως που κλεψαν οι αλλοι οχι αυτα που κλεψαμε εμεις γιαυτο ειμαστε εναντια στην ποινοικοποιηση της φοροδιαφυγεις γιαυτο δεν πληρωνουμε τον ΦΠΑ δεν εχουμε λεφτα δεν φτανουν δεν δεν δεν δεν αλλα τα χιονοδρομικα τα μπαρακια και ολα τα συναφη 100 τα 100 πληροτητα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
Εκλεψε ο Σημιτης, ο Παπανδρεου, οι Καραμανλήδες,ο Μητσοτακης και οι πέριξ αυτών που κατα καιρους συμμετειχαν στις κυβερνήσεις. Ομως θελω να ρωτήσω μήπως βρήκαμε και εμεις ολοι την ευκαιρία να κάνουμε το ιδιο, Μήπως και εμεις αρπάξαμε οτι βρήκαμε μπροστα μας, Δεν έχει σημασια άν κλεψαμε λιγα, Ειμαστε πολλοι και το αθροισμα μπορει και να είναι μεγαλυτερο.Μήπως το συνθημα πρεπει να ειναι΄< Να δώσουμε πισω τα λεφτά> Μήπως εχει δίκιο ο Παγκαλος. Μήπως τα φάγαμε ολοι μαζί Αν πάλι οχι στο αναθεμα οι κλεφτες και ο αναμαρτητος πρώτος τον λιθον...και να θυμόμαστε οτι μια πυρινη ρομφαια παραμονευει για να καψη το χέρι του ψευτη. Μεγάλη αμαρτια η κλεψια αλλά μεγάλη και το ψεμα. Εμπρος λοπόν.
9.59 pefwtismene syntiritike talimpan
mas ta xeis prixei kai pleon se katalavainoume kai ws anwnumo
kane mas mia xari kai stamata na grafeis
afou den to xeis kai den mas les k tpt neo
exeis kerdisei epaxia ti 8esi sou stin istoria tis kozanis ws glyftroni kai egka8etos....ti allo 8es kai mas vasanizeis?????????
Εχεις επιλογες. Μην διαβάζεις αφού δεν ξερεις. Το γράψιμο και το διαβασμα δεν ειναι του επιπεδου σου κυριε επώνυμε. Γκεκε!!!!!!!!!!
Παπαχρήστο, κανένας δεν έκλεψε!
Ότι κάνουν αυτοί οι αλήτες που διαμαρτύρονται το κάνουν για πλάκα, πειράζει;
Μη φοβάσαι δεν θα βάλουν φωτειά στο σπίτι κανενός, απλά να τους τρομάξουν λιγάκι θέλουν!
Αφού ξέρουν ότι για όλα φροντίζει η η ευνομούμενη πολιτεία μας και οι υπηρέτες της.
Το κάνουν απλά για σας παραπλανησουν
Ξέρουν ότι για όλα φταίει η φουκαριάρα η μάνα μου που έκλεψε το αυγό από τη φωλειά της γειτόνισσας. Αλλά που να μιλήσει η καημένη! Παραμονεύει η πύρινη ρομφαία που λέει ο 12:14 να της κόψει το χέρι, αν δεν τ όκοψε από μόνη της γιατί μ αυτό τους ψήφιζε!
Δημοσίευση σχολίου