Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Αλλαγή στο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλαγή στην παιδεία


του Δημήτρη Ζιούζιου,
Marketig Manager,

Msc Επιχειρηματική πληροφορική
Μέλος Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Κοζάνης

Μεγάλος λόγος γίνεται για το εκπαιδευτικό σύστημα με αφορμή τις βάσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Υπάρχουν πολλές απόψεις για το πώς θα πρέπει να αναδομηθεί η εκπαίδευση στη σημερινή Ελλάδα. Άλλες προσανατολίζονται μόνο στο επιχειρηματικό κομμάτι, άλλες πάλι στον τρόπο εκπαίδευσης και άλλες συνδυάζουν διαφόρους τρόπους. Το μόνο σίγουρο είναι πως το σημερινό ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης χρίζει άμεσης αλλαγής.

            Αφετηρία συζήτησης δεν πρέπει να είναι το σύστημα καθεαυτό, αλλά ο προσανατολισμός προς  μία κατεύθυνση. Δηλαδή, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε επιτέλους στο τι αποσκοπούμε από το εκπαιδευτικό σύστημα. Να δούμε που βρισκόμαστε και που θέλουμε να πάμε. Οι ανάγκες της κοινωνίας διαρκώς μεταβάλλονται, όλα γύρω μας αλλάζουν και εμείς θα πρέπει να βρισκόμαστε ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις. Πρέπει η εκπαίδευση να είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την παραγωγή; Θα πρέπει να επικεντρωθούμε σε εξειδικευμένες γνώσεις ή να δώσουμε βαρύτητα σε γενικές γνώσεις; Αυτά είναι κάποια από τα ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν, ώστε να συζητάμε με κάποιο γνώμονα και να μπορέσουμε να καταλήξουμε κάπου.



            Κοινή παραδοχή είναι πως το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα δεν προσφέρει στους μαθητές τα απαραίτητα εφόδια για το μέλλον, παρά μόνο τις γνώσεις για τις πανελλαδικές εξετάσεις και την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Χρειάζεται λοιπόν μια ριζική ανατροπή, που θα ξεκινά από το δημοτικό και όχι αντίστροφα, όπως συνηθίζεται μέχρι σήμερα.

            Πρώτα από όλα, θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην ύλη που διδάσκονται οι μαθητές, ώστε να αποτελεί πραγματική πηγή γνώσης. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πρέπει να γίνει πιο σύγχρονο, δίνοντας ταυτόχρονα την σημασία που αρμόζει και σε άλλα μαθήματα που σήμερα είναι υποβαθμισμένα, όπως η γυμναστική, η ζωγραφική, η μουσική. Η εκπαίδευση συμβάλει στην καλλιέργεια του πνεύματος και δεν πρέπει μονοσήμαντα να αποτελεί ένα μηχανισμό “δημιουργίας” εργατικού δυναμικού. Μέσα στα σχολεία διαπαιδαγωγούνται οι πολίτες, οι νέοι άνθρωποι που οικοδομούν την κοινωνία του μέλλοντος. Η στείρα αποστήθιση της ύλης, θα πρέπει να αποκατασταθεί από τον εποικοδομητικό διάλογο και τη συνεργασία των μαθητών στην τάξη  μέσα από ομαδικές εργασίες.       

            Οι νέες τεχνολογίες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα μας και η “έκρηξη” της ανάπτυξης του διαδικτύου αλλάζει δραματικά το τοπίο. Αυτό σημαίνει δύο πράγματα: πρώτον, οι μαθητές θα πρέπει από νωρίς να εξοικειώνονται με τα νέα τεχνολογικά μέσα από το σχολείο, μαθαίνοντας τόσο τον τρόπο χρήσης τους και τη χρησιμότητα τους ,όσο και τους κινδύνους που εγκυμονούν. Δεύτερον, οι εκπαιδευτές θα πρέπει να έχουν τις τεχνολογικές γνώσεις ως ένα ικανοποιητικό βαθμό για να μπορέσουν να μεταδώσουν τη γνώση, αλλά και να μειωθεί το τεχνολογικό χάσμα μεταξύ εκπαιδευόμενου και εκπαιδευτή. Η συνεχής εκπαίδευση του εκπαιδευτικού είναι αναγκαία.

            Ένα ακόμη από τα σημαντικότερα θέματα που δυστυχώς στην Ελλάδα δεν δόθηκε η δέουσα προσοχή, είναι ο σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός. Από τις πρώτες τάξεις του γυμνασίου πρέπει τα παιδιά να ενημερώνονται για τα διάφορα επαγγέλματα, να λύνουν τυχόν απορίες που έχουν ώστε έτσι να συνειδητοποιήσου τις κλίσεις τους και τις δυσκολίες στην αγορά εργασίας. Δυστυχώς δεν μπορούμε να προβλέψουμε για όλα τα επαγγέλματα την εξέλιξη τους σε βάθος χρόνου, αλλά από τη διδασκαλία αυτού του μαθήματος κατανοούν γρηγορότερα και με αντικειμενικότητα (στον όποιο βαθμό αυτό γίνεται δυνατό) την αγορά εργασίας. Μέχρι σήμερα οι γονείς και ο στενός οικογενειακός κύκλος έχει αυτή τη συμβουλευτική – ενημερωτική δυνατότητα.
                       
            Τέλος, ο τρόπος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν μπορεί να γίνεται μόνο με κριτήριο το βαθμό απολυτηρίου. Θα πρέπει να οριστεί ένας κατώτερος βαθμός απολυτηρίου ο οποίος όμως να εξασφαλίζει την αξιοπιστία του μαθητή και στη συνέχεια να επιλέγει σε ποια σχολή θέλει να εγγραφεί. Εάν  το σύστημα πριν φτάσει ο μαθητής στην τρίτη λυκείου δουλέψει σωστά, με τα μαθήματα και το σχολικό προσανατολισμό, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα στην επιλογή των σχολών. Στο τέλος του πρώτου έτους σπουδών θα απορρίπτονται ή θα γίνονται δεκτοί οι υποψήφιοι  αναλόγως με τα μαθήματα που πέρασαν. Τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ θα χρειαστεί να αλλάξουν και αυτά με τη σειρά τους το τρόπο λειτουργίας τους και να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικά.    


            Όλα τα παραπάνω αποτελούν κάποιες σκέψεις και προτάσεις για διάλογο. Η εκπαίδευση δεν είναι εύκολη υπόθεση γι αυτό χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή και ξεκάθαρο προσανατολισμό. Επιτέλους πρέπει να φύγουμε από το σήμερα που μοιάζει με το χθες. Το οφείλουμε στη νεολαία, το οφείλουμε σε εμάς τους ίδιους.


36 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Kαλές οι αμπελοφιλοσοφίες δίκην εκθέσεων ιδεών αλλά επιτέλους σε αυτή τη χώρα πρέπει να απαντήσουμε με γενναιοτητα στα εξής ερωτήματα:
1. Ειναι ή δεν είναι επιτακτική η ανάγκη να εκδιωχθουν πάραυτα τα κόμματα και οι ουρές τους απο τους πανεπιστημιακούς χώρους;
2. Είναι ή δεν είναι άμεση ανάγκη να καταργηθεί το χωρίς περιεχομενο άσυλο;
3 Αποτελεί ή δεν αποτελεί άμεση προτεραιότητα να επιβληθεί η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ σε όλους τους δημόσιους λειτουργούς στο χώρο της εκπαίδευσης;
4 Είναι ή δεν είναι αναγκαίο να κλείσουν ΑΥΡΙΟ σχολές που το μόνο που παράγουν είναι άνεργους πτυχιούχους;
5. Είναι ή δεν είναι αναγκαίο να συνδεθεί επιτελους η εκπαίδευση με την αγορά εργασίας και να σταματήσουμε να αντιμετωπιζουμε με αποκλειστικά ακαδημαικά κριτήρια την τριτοβάθμια εκπαίδευση;
6. Είναι ή δεν είναι αισχρό ο εκάστοτε υπουργός παιδείας να εφαρμόζει ότι μαλακία του κατέβει στον ευαισθητο χώρο της παιδείας χωρίς κανέναν απολύτως μακροπρόθεσμο σχεδιασμό;

Ανώνυμος είπε...

Ίσως να μην μπαίνουν χιλιάδες φοιτητές με 0,9 απαξιώνοντας σχολές που πριν 1 δεκαετία είχαν 13 για βάση(Βιομ.Σχεδιασμού π.χ).

Να επανέλθει η βάση του 10 το λιγότερο που μπορεί να γίνει σαν πρώτο βήμα.

Ο γραφών που σπούδασε Marketing Manager εργάζεται αν επιτρέπεται?

Ανώνυμος είπε...

ΑΦΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ...
ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ...ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ;
Η ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΓΕΙ ΕΚΟΛΑΠΤΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΕΣ ΣΩΤΗΡΕΣ.
ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΟΣΟ ΤΟ ΟΤΙ ΒΑΖΕΙ ΔΙΚΗΝ ΤΙΤΛΟΥ ΤΙΜΗΣ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΗΨΙΜΑ ΤΟ ΕΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΤΟ ΚΟΜΑΤΙΚΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ.
ΠΑΝΤΩΣ ΑΠ`ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΦΟΒΑΜΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΨΟΥΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Δημήτρη...

Ανώνυμος είπε...

"του Δημήτρη Ζιούζιου,
Marketig Manager,

Msc Επιχειρηματική πληροφορική
Μέλος Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Κοζάνης"

Ειδικά αυτό το τελευταίο είναι καθοριστικό. Σημαντικό στοιχείο δε ενός βιογραφικού ή ενός συντάκτη κάποιου κειμένου!

Ανώνυμος είπε...

de sta exei mathei kala o apollonas...

Ανώνυμος είπε...

Βρέ κομπλεξάρες του κερατά γιατί πυροβολείτε ένα νέο επιστήμονα. Αν δεν έχετε να πείτε τίποτα για αυτά που γράφει βουλώστε το.
Εσύ ανώνυμε 10:26 πήγαινε να σπουδάσεις λούστρος γιατί τέτοιο υπάλληλο χρειάζεται η επιχείρηση μου και δεσμεύομαι να σε απασχολώ 16 ώρες την ημέρα για όλη σου τη ζωή.

Ανώνυμος είπε...

de tha miliso gia to keimeno k tis apopseis tou grfaontos. apla tha rotiso poios dikaioute na milaei xoris na grafei to onoma tou?????
poios diladi leei pos to na eisai melos enos organou tou pasok einai vima rousfetiou???
poios mporei na gnorizei tis protheseis ton afentikon tou grafontos???
k ola ayta xoris na grafei to ONOMA tou???
diafono me to filo Dimitri se polla alla i anithikotita tis anonymias exei k oria!!!!!

G. Papamarkou

ps. gia na prolavo tous kakovoulous pou me anonyma sxolia tha poun oti eimai melos tis Perifereiakis Epitropis tou PaSoK sti Dytiki Makedonia tha tous thymiso pos katethesa tin paraitisi mou tin 1 Maiou diafonontas me ta metra tis kyvernisis... tin ora pou to rousfeti tha itan sta podia mou symfona me pollous...

ps2. sxolia - gnosi - paideia..... analogisteite pos mono i ellada k to gallofono tmima tou velgiou den aksioilogoun ta idrimata tous....

Ανώνυμος είπε...

Τι επιστήμονα ρε 8.21? Δεν τον ξέρω, αλλά ο τρόπος που παρουσιάζεται μου θυμίζει 3 χρονάκια στην Αγγλία και ενα 4ο που το ονόμασε μεταπτυχιακό. Άρα πάτωσε στις πανελλήνιες και αυτός και τώρα έχει άποψη για το ελληνικό σύστημα? Στο κάτω κάτω marketing manager δηλώνει, τι το παίζει ειδικός στα της παιδίας? Πόσα θέλει να μας τρελάνει?

Ανώνυμος είπε...

Πρός 8:54. Πόσο σχετικός είσαι φαίνεται απο την ΠΑΙΔΙΑ σου. Αι κοιμήσου σπουδαγμένε.

Ανώνυμος είπε...

Κλασικα πραγματα...Αντι να ασχοληθούν με την ουσία, προσπαθουν παλι να χτυπησουν το...σαμάρι (τον υπογράφοντα). Λίγα νεα παιδια, όπως ο Δημήτρης, γραφουν και τα ακουνε και απο πανω...

Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

Έκθεση ιδεών όλοι γνωρίζουν να γράφουν φίλε μου Π.Π !!!!!!!!

Δεν δίνει πανελλήνιες εξετάσεις το μέλος του ΠΑΣΟΚ........μακάρι να έδινε !!!!!!!!
για να αξιολογηθεί !!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αλλο η κριτικη σε οσα γραφει φιλε. Φυσικα και ειναι δεκτη και αυτο ισχυει για ολους μας. Αλλα αλλο οι προσωπικες υβρεις και κατηγοριες.

Π.Π.

Ανώνυμος είπε...

Δημητράκη,
στις γενικολογίες που εκθέτεις , γιατί πουθενά δεν είδα καμιά συγκεκριμένη πρόταση, ούτε φυσικά την όποια κριτική για τις πολιτικές που δημιούργησαν το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα (δε σου το επιτρέπει μάλλον η ιδιότητα του μέλους Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ), δύο παρατηρήσεις.
Δε χρειάζεται κάτω από την υπογραφή σου να προσθέτεις βαρύγδουπους και για τους πολλούς ακατανόητους τίτλους (βλ. Marketig Manager). Ακόμη και για τους γνώστες της αγγλικής αυτή η πρακτική παραπέμπει σε καβαλημένα καλάμια και σε υπηρέτες της εξουσίας (κοινώς αμερικανάκια). Οι σπουδές που έκανες στα ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και το μεταπτυχιακό αμφίβολης ποιότητας δεν προσδίδουν ίσως κανένα μεγαλείο στο ονοματεπώνυμό σου (αφού οι σπουδές αυτού του μεγέθους είναι πλέον κάτι πολύ συνηθισμένο και ισούνται με τελειόφοιτους γυμνασίου περασμένων δεκαετιών- για την επαγγελματική αποκατάσταση μιλώ και όχι για την ουσιαστική μόρφωση), αλλά μια στοιχειώδης σεμνότητα και αντίστοιχη ελληνοπρέπεια (όχι εθνικοφροσύνη) θα σε προστάτευε τουλάχιστον από κάθε πικρόχολο σχόλιο.
Λές πώς «Οι νέες τεχνολογίες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα μας και η “έκρηξη” της ανάπτυξης του διαδικτύου αλλάζει δραματικά το τοπίο. Αυτό σημαίνει δύο πράγματα: πρώτον, οι μαθητές θα πρέπει από νωρίς να εξοικειώνονται με τα νέα τεχνολογικά μέσα από το σχολείο, μαθαίνοντας τόσο τον τρόπο χρήσης τους και τη χρησιμότητα τους ,όσο και τους κινδύνους που εγκυμονούν.». Δε θα διαφωνήσω στην ουσία του συμπεράσματος που εκθέτεις. Το ερώτημα είναι όμως πως από μόνο του αυτό το γεγονός και η στροφή που υποθέτω ότι πρέπει να γίνει στη μαθησιακή διαδικασία αποτελούν πανάκεια στο επαγγελματικό πρόβλημα. Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί χιλιάδες παιδιά που κατευθύνθηκαν σε αυτού του είδους τις σπουδές ή συμπλήρωσαν άλλους κύκλους με ειδίκευση στη διαχείριση υπολογιστικών συστημάτων, είναι τελικά άνεργοι ή υποαπασχολούνται ή προσπαθούν να ανοίξουν κανένα μαγαζάκι άσχετο με τις σπουδές τους (όπως είχες κάνει και σύ παλιότερα); Μαζί λοιπόν με τις γενικολογίες που εκθέτεις για το εκπαιδευτικό σύστημα, καλό θα ήταν να συμπλήρωνες και ανάλογες για το εργασιακό πρόβλημα (π.χ. ωράριο, νέες θέσεις εργασίας σε παραγωγικές επενδύσεις , δικαιώματα των εργαζομένων κ.ά).

Υ.Γ. Καλά θα κάνεις να αφαιρέσεις από το blog σου τη φωτο με το σύνθημα ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ. Οι παλιές καλές εποχές πέρασαν. Τώρα ο Γιώργος βλέπει προς Ισραήλ μεριά.

Ανώνυμος είπε...

@12.40 kai ego imoun etoimos na sxoliaso gia tis aoristologies pou diavasa, ostoso diavazontas to fantastiko sxolio sou to prospernao kai tha ithela na se rotiso ti eidous metadidaktoriko ekanes... enas pou evgale tei kai ekane MSc in management

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΤΟΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΣΟ ΚΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΔΩ. ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 1ΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

@12.56 Ούτε μεταδιδακτορικό, ούτε διδακτορικό, όυτε μεταπτυχειακό έκανα φίλε. Μετά από την διαδικασία των πτυχειακών σπουδών μου (σε δύο ΑΕΙ) και αφού τους πήρα χαμπάρι, ότι δηλαδή τα μετα... και διδα... πτυχεία (που δίνονται ανεξέλεγκτα πλέον και αριθμητικά με ρυθμούς άσχετους με τις πραγματικές ανάγκες) είναι για να αποφεύγεται για κάποια χρόνια μια πρόσθετη ανεργία και για να δημιουργούν ψεύτικες ελπίδες σε πολλούς νέους (μπορείς να το δείς και σαν ενσωμάτωση στον ιδεολογικό στρατό τους), τα παράτησα και κοιτάω να βγάλω κανένα μεροκάματο με τη δουλειά μου (καμιά σχέση με τις σπουδές που ήταν κοινωνικού προσανατολισμού). Δε σνομπάρω τις ανώτερες σπουδές. Απεναντίας, τις θαυμάζω όταν μάλιστα έχουν στόχο την πανεπιστημιακή ενασχόληση. Αλλά και έτσι βλέποντάς τες, στην νεανική ηλικία μου, γρήγορα ξενέρωσα όταν κατάλαβα ότι ή θα πρέπει να γίνεις πολιτικό υποχείριό τους για να τις εκμεταλευτείς ή να ανοίξεις τα πόδια σου σε κανένα κομπλεξάρα καθηγητή (άσχετα αν είσαι άντρας ή γυναίκα). Εξαιρέσεις; ελάχιστες!!!

Ανώνυμος είπε...

Προς 8.21. Εντάξει. Το δέχομαι οτι το IQ σου δεν είναι και απο τα πιο υψηλά οπότε δικαιολογείσαι να μην καταλαβαίνεις τι γραφουμε. Να στο εξηγήσω λοιπόν. Τα όσα γράφει ο λαμπρός επιστήμονας και φίλος σου είναι ΧΙΛΙΟΕΙΠΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ( εντάξει μέχρι εδώ;). Μια σοβαρή συζήτηση για την εκπαίδευση στη χώρα μας πρέπει πρωτίστως να απαντήσει σε συγκεκριμένα ερωτήματα ( μερικά έθεσα πιό πάνω) και να στοχεύσει σε συγκεκριμένα κακώς κειμενα που όλοι γνωρίζουμε οτι αμαυρώνουν το χώρο της εκπαιδευσης ( μετριοι εκπαιδευτικοί, ασυλο, ελλειψη πόρων, φοιτητικές παρατάξεις ). Τα άλλα είναι απλά εκθέσεις ιδεών - και μάλιστα παρωχημένων....πριν λοιπόν ανοίξεις το στοματάκι σου διάβασε πιό προσεκτικά..γκέκε;

Βαγγέλης Παπαδόπουλος είπε...

Τον Δημήτρη τον γνωρίζω χρόνια.
Πάντα μετριοπαθείς και ικανότατος.

Είναι προς τιμή του να ασχολείται με θέματα νέων καθώς τα βίωσε ή τα βιώνει και ο ίδιος.

Όπως, θέλει και κότσια να κατεβείς υποψήφιος δημ. σύμβουλος στη περιοχή από την οποία κατάγεσαι.

Καλή επιτυχία φίλε!

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει 2:06 αν ικανοποιεί την μωροφιλοδοξία σου με "τάπωσες" με την απάντηση σου. Πες μας με ποιόν θέλεις να συνδιαλέγεσαι για να κρατηθεί το επίπεδο της συζήτησης σε επίπεδα ανάλογα με το δικό σου IQ.
Αν έχεις κότσια γράψε τις πρωτότυπες απόψεις σου και βάλε το όνομά σου όπως έκανε και ο αρθρογράφος, τον οποίο προσωπικά δεν γνωρίζω, αλλά εκτιμώ το θάρρος της γνώμης του.
Αλέως κάνε τουμπεκί ψιλοκομένο εξυπνάκια εκ του ασφαλούς της ανωνυμίας.
Ο 8:21

Ανώνυμος είπε...

2 γάϊδαροι μαλώνανε σε ξένον αχυρώνα!

Ανώνυμος είπε...

Α! γιαυτό κάθησε και έγραψε αυτά που έγραψε για την παιδεία....
Πάει για δημοτικός σύμβουλος και όπως και πολλοί άλλοι θυμήθηκε ότι υπάρχουν κοινωνικά προβλήματα.

Ανώνυμος είπε...

Η ευπρέπεια απουσιάζει απο παντού...
Σύμφωνα με εκθεσιακή μελέτη, οσα πρόσωπα, εκτέθηκαν σε μια ανάρτηση, επικρίνονται απο το ανώνυμο σώμα ελεγκτών-σχολιαστών.
Δεν υπάρχει ενα πρόσωπο, σε μια ανάρτηση, που να σχολιάστηκε, εστω και μία φορά, θετικά.
Σύμφωνα, με τις διαπιστώσεις, των σχολιασμών, πρόσωπα που επικρίθηκαν εντός του χώρου, είναι:
1.Κορυφαίο πρόσωπο επικρίσεων και υβρεολογίου απο ανωνυμους είναι ο δημοσιογράφος ΠΠ-Πλιάτσιος.Το τι λάσπη εχει ακούσει ο κορυφαίος επιστήμονας-δημοσιογράφος απο διάφορους, είναι εντυπωσιακό, οσο ενας ΧΥΤΑ!
2. Δεύτερο πρόσωπο ανηλεούς κριτικής και υβρεως που δέχθηκε είναι ο δήμαρχος Σερβίων.
3. Ρούλης Κοκελίδης
4. Βασίλης Κωνσταντόπουλος
5. Δακής
6. Ο 1/2 Δήμαρχος Σερβίων
7. Δημόπουλος
8. Κουκουλόπουλος
και άλοι πολλοί....
Τελευταια το μεγαλύτερο βαθμό ειρωνείας τον εχει ο Κωνσταντόπουλος και ακολουθεί ο Κεχαγιάς...
Εύγε σε όλους!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Βλέπετε, οτι ορισμένοι συνεχίζουν τον χλευασμό και ειρωνεία στο πρόσωπο της ανάρτησης.Δεν εκτιμούν την προσωπικότητα του και καταφεύγουν σε αερολογίες.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί παραξενεύεσαι και αντιδράς 3:08 μ.μ. ????

Με αυτά που γράφουν ή λένε ανάλογα με τον ΤΙΤΛΟ τους..... δεν τους πρέπει το μεγαλύτερο βαθμό ειρωνείας ???????

Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε....αρκετά
ΧΡΟΝΙΑ παρισταναμε τους ΗΛΙΘΙΟΥΣ !!!!!!!!!!!

Δεν νομίζεις ?????

Ανώνυμος είπε...

Δεν είπα αξιότιμε κύριε, να μην ασκείτε κριτική στα πρόσωπα.Αλλα, αν και σεις είσασταν σε μια αναρτηση εκτεθειμένος, θα σας αρεσε να δεχόσασταν αυτό το επίπεδο χλευασμού, που γίνετε;

Ανώνυμος είπε...

Kαλά αποκλείται να είμαι αξιότιμη κυρία φίλε - η μου 5:21 μ.μ. ????????
αλλά
δεν ασχολούμαι με τα ΚΟΙΝΑ...επομένως δεν διεκδικώ ΨΗΦΟ ή ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ
ΑΥΤΟΙ....που εμπλέκονται και διεκδικούν ....ας φροντίσουν να πείσουν... για την ΙΔΙΟΤΗΤΑ τους ....με τις εκάστοτε αναρτήσεις τους... .... σύμφωνα με τις ΕΡΓΑ τους και τα ΛΟΓΙΑ τους..... για να μην δέχονται....χλευασμό, όπως σωστά αναφέρεις !!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ηταν λογικό ότι όλα αυτά τα 29 σχόλια που προηγήθηκαν, θα επικεντρωθούν σε αρνητική κριτική για την προσωπικότητα του αρθρογράφου και όχι για το ίδιο το άρθρο του….πολύ απλά γιατί το ίδιο το κείμενο δεν έχει τίποτα να μας πει…μια έκθεση ιδεων με θέμα ούτε καν της 3ης λυκείου αλλά του γυμνασίου…δε μπορώ να πω τα είχε όλα …πρόλογο, κυρίως θέμα και ένα εντυπωσιακό επίλογο για να κλείσει , κανένα ορθογραφικό λάθος , άριστη σύνταξη κλπ.κλπ. μπράβο άριστα 10… και όλες αυτές τις αερολογίες , τον ξύλινο λόγο, το μπλα, μπλα ,μπλα που κουραστήκαμε τόσο πολύ να ακούμε να τα υπογράφει ένας marketing manager με μαστερ παρακαλώ… καλά δε, το ότι είναι και μέλος του ΠΑΣΟΚ που το πάτε….τίτλος τιμής κατάλαβες…σου λέει θα το κοτσάρω γιατί ίδρωσα να τον κατακτήσω αυτόν τον τίτλο….και να διαβάζω και στα σχόλια ότι πάει και για δημ. Σύμβουλος …αχ! Θεε μου τι μας περιμένει ΚΑΙ σε αυτές τις εκλογές…τι έχουμε να ακούσουμε πάλι από επίδοξους σωτήρες αυτού του τόπου, που υποφέρει περισσότερο από όλη την Ελλάδα από ανεργία…. Τέτοιες αερολογίες σαν το κείμενο που μόλις διαβάσαμε? Και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν πρέπει να ασκούμε αρνητική κριτική ….όταν παίρνεις την απόφαση να δημοσιεύσεις κάτι με το ονοματεπώνυμο σου πρέπει να είσαι έτοιμος να δεχτείς την κάθε κριτική θετική ή αρνητική όχι μόνο για τα γραφόμενά σου αλλά και για τον τρόπο ζωής σου και την προσωπικότητά σου που είναι προέκταση όλων αυτών που γράφεις στο χαρτί…εμένα προσωπικά με πείραξε αφάνταστα το Μέλος Πασοκ….βρε ουστ! Που θα ζητήσετε και την ψήφο μας όλοι σας πράσινοι και μπλε και κόκκινοι…. Με τέτοιες αερολογίες θα πάμε μπροστά…. Ακούς εκεί πρέπει να του πούμε και μπράβο για το έξοχο κείμενο που έγραψε γιατί λέει είναι μετριοπαθής και ικανός επιστήμονας….γέμισε ο τόπος με ικανούς επιστήμονες ….και με London school of Economics…. και assistant manager και πάει λέγοντας …..όλοι στο Υπουργείο Οικονομικών τέτοια πτυχία έχουνε και τα είδαμε τα χάλια τους, όλοι ανίκανοι αποδείχτηκαν στην πράξη… έλεος manager s!!!….λυπηθείτε μας….όχι άλλο κάρβουνο…..
Υ.Γ. Ελεος παιδια με τα greeklish… πότε θα μάθετε επιτέλους ότι στο ίντερνετ δεν γράφουμε ποτέ με greeklish και ποτέ με κεφαλαία? Ας γίνουν λίγο πιο αυστηροί οι υπεύθυνοι του σαιτ στο εν λόγω αίτημα μου….δεν καταλαβαίνετε ότι είναι κουραστικό να διαβάζει κάποιος greeklish και στη τελική τέτοια μηνύματα προτιμάει ο αναγνώστης να μην τα διαβάσει?

Ανώνυμος είπε...

Μια ερώτηση παρακαλώ. Ο Manager με ποιανου το συνδυασμό είναι υποψήφιος?

Ανώνυμος είπε...

Aγαπητέ Δημήτρη Ζιουζιο, επειδή όπως βλέπεις η απερισκεψία σου να το πω….η αφέλειά σου να το πω…. Τέλος πάντων …σε ώθησε να μας καταστήσεις γνωστό ότι είσαι και μέλος της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ ….την επόμενη φορα που θα ποστάρεις κάτι ξανασκέψου το σε παρακαλώ και μην το αναφέρεις γιατι όχι 30 αρνητικά σχόλια θα λάβεις αλλα 130…..και το ότι ανήκεις επίσημα και με τη βούλα σε έναν πολιτικό φορέα που ευθύνεται μαζι με τους υπόλοιπους πολιτικούς φορείς αυτού του τόπου, για χίλια δυο στραβα που συμβαίνουν εδώ και τόσα χρόνια….. αστο να το ξέρεις μόνο εσύ και η οικογένειά σου …. Κι εσυ και ο Μαυροματίδης (θα τα ακούσει κι αυτός μην ανησυχείς….) αλλά και τόσοι άλλοι νέοι και ικανοί επιστήμονες, είναι λυπηρό να είστε νέοι άνθρωποι και να σέρνεστε , να προσκυνάτε τα κόμματα, (και τους τοπικούς άρχοντες του τόπου όπως Αλ. Αθανασιαδης, Βλατής, Λωτίδης, Τσιαρτσίωνης κλπ. ….ο Θεος να μας φυλάει) επιδιώκοντας προσωπική προβολή και οφέλη…. Θα προτιμούσα πραγματικά να ήσουν απλώς ένας ταπεινός marketing manager…τι το θελες το άλλο??? Στηρίξου στα δικά σου πόδια και άσε τα δεκανίκια του ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και δεν ξέρω και γω τι άλλο….είναι σα να πέφτεις στα ναρκωτικά δεν το καταλαβαίνεις….

Ανώνυμος είπε...

Είναι με το κόμμα του Κωνσταντόπουλου.Είναι εκπρόσωπος τύπου της Ενωτικής Αυτοδιοίκησης Σερβιων-Βελβεντού για τις εκλογες.Αυτός θα ενημερώνει το πρόγραμμα περιοδειών του υποψήφιου δημάρχου Σερβίων στα δημοτικά διαμερίσματα, οταν ξεκινήσει.Αμα τη εκλογή Κωνασταντόπουλου ως Δημάρχου, προορίζεται ο κ Μανατζερ για Δντης του Γραφείου Τύπου στο νέο δήμο.

Ανώνυμος είπε...

Kai o 9.32 ine gia aerologies.Mpla,mpla,mpla.
den les kai tipote file.tipote den leei o manager stin analysi toy; anapoda diavazeis tin selida...

Ανώνυμος είπε...

kai o 2.13 poly argosholos fenete.kala ola arnitika ta vlepeis gia ton manager.pes mia kali koyventa.

Ανώνυμος είπε...

Poia ine i doyleia enos manager gia ena politiko ipopsifio dimarho; ti kanei akrivos;

Το Προφίλ μας