Επίκαιρα Θέματα:

Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Πάρε το σέρβερ σου και σ’άλλη παραλία

Από τη Σοφία στο http://www.digital-era.org/blog/
Ό,τι ηλιθιότητα του κατεβαίνει του καθένα στη γκλάβα θα ξοδέψει δημόσιο χρήμα να την διερευνήσει κι αν γίνεται να την εφαρμόσει κι όλας. Ρύθμιση blogs και απαυτά μάντολες (με συγχωρείτε, παρασύρθηκα από το μένος μου). Η οποιαδήποτε ρύθμιση στο Διαδίκτυο έχει ένα πολύ απλό αποτέλεσμα. Παίρνω τα λεφτουδάκια μου από την Tophost που την αγαπάω πολύ αλλά τυγχάνει να είναι στην Ελλάδα και τα πάω σε μία άλλη εταιρία hosting με έδρα το εξωτερικό κι έχω το κεφάλι μου ήσυχο. 
Ανοίγω και μια εταιρία εκεί που είναι εύκολο και γρήγορο και δε χρειάζεται να ‘ρθει ο κάθε αργόσχολoς εφοριακός να ελέγξει το σαλόνι μου ότι είναι γραφείο, ούτε να πάνω να τρυπήσω βιβλία σύστημα του 1821, ούτε να πάρω λαστιχένια σφραγίδα σύστημα του 158 προ Χριστού. Kι άσε το κράτος να κουρεύεται. Αυτά είναι. Επιχειρηματικότητα του μέλλοντος. 
(...)Οι ρυθμίσεις δεν επηρεάζουν ποτέ τα λαμόγια. Βρίσκουν τρόπους να τις παρακάμπτουν. Επηρεάζουν το χρήστη που θέλει να πει τη γνώμη του και δεν μπορεί. Επηρεάζουν τον πλούτο την έκφρασης. Κάνουν δηλαδή τη blogόσφαιρα πολύ πιο φτωχή και τα λαμόγια (για ακόμα μια φορά) πολύ πιο πλούσια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας