Επίκαιρα Θέματα:

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

«Σας αφορά κ. Δήμαρχε…….» επιστολή του μέλους της ΚΟΙΝΣΕΠ Εφης Ζυγούρη στον Δήμαρχο Αθ. Κοσματόπουλο

Mετά από τις τελευταίες εξελίξεις και την ακύρωση του Χριστουγεννιάτικου project μας,
Θα ήθελα να εκφράσω δημόσια τη λύπη μου και την απογοήτευση μου.
  Στις δύσκολες εποχές που διανύουμε μαζευτήκαμε μια παρέα γυναικών με προσωπικές και δημιουργικές ανησυχίες και δημιουργήσαμε την ΚΟΙΝΣΕΠ.
Αν και στην αρχή αντιμετωπίστηκε με ενθουσιασμό από την παρούσα δημοτική αρχή…. Η οποία μας έταξε πως θα σταθεί ηθικά και υλικα στο να δημιουργήσουμε το χώρο μας -κάτι που δεν έγινε ποτέ- η ίδια αρχή έρχεται τώρα και μας ακυρώνει τα σχέδια (για τα οποία έχουμε έγκριση ) στέλνοντας μέχρι και τον εισαγγελέα.
Με ξεπερνάει το γεγονός ότι κυνηγηθήκαμε για το μεράκι μας και την όρεξη μας να προσφέρουμε λίγο εορταστικό κλίμα, πιστεύοντας πως θα συμβάλει θετικά στην «ενέργεια» της πόλης μας την περίοδο των Χριστουγέννων.
 Ζώντας την καταθλιπτική καθημερινότητα της πόλης μας , από το να μοιρολατρούμε είπαμε να ΔΡΑΣΟΥΜΕ.
Σκεφτήκαμε από τη στιγμή που έχουμε τα «εφόδια» …τη δυνατότητα να «καλύψουμε» το Τούρκικο Σχολείο στο διακοσμητικό κομμάτι (που όπως γνωρίζουμε όλοι μας το κόστος αγοράς για ένα τέτοιο εγχείρημα είναι σχεδόν απαγορευτικό στις μέρες μας)…αυτό και μόνο θα ήταν πόλος έλξης για τους περαστικούς.

Αυτό φυσικά όπως καταλαβαίνεται απαιτεί εκτός από υλικά και πολύ προσωπική δουλειά…αλλά πιστεύοντας στο αποτέλεσμα δεν μας τρόμαξε και ήμασταν διατεθειμένες να δουλέψουμε σκληρά .. όπως και κάναμε …
Αν με τις δικές μας δυνατότητες καταφέραμε να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα Φανταστείτε με την υποστήριξη σας που θα μπορούσε να φτάσει.
Ολο αυτό το διάστημα το μόνο που ακούγαμε ήταν «ωραία ιδέα…» «ναι μεν αλλά…» «πολύ μεγάλο εγχείρημα…» , προσπαθήσατε να μας ρίξετε το ηθικό αλλα δεν πτοηθήκαμε .
 Για να μην μακρηγορώ ….
Εκφράζοντας την απογοήτευση μου για τον τόπο μου θέλω να μοιραστώ κάτι από την προσωπική μου ιστορία…
Το 2000 τελειώνοντας την σχολή έφυγα στο Βόλο. Εκεί εργάστηκαστον Καλλιτεχνικό Οργανισμό τουΔήμου, 5 χρόνια έκανα εικαστικά στα Κέντρα Νεότητας και για 1 χρόνο στη Δημοτική Τουριστική Επιχείρηση είχα  αναλάβει τις πολιτιστικές εκδηλώσεις και την οργάνωση του καρναβαλιού.
Η συνεργασία μου δεν βασίστηκε σε καμία γνωριμία -πολιτικό μέσο όπως είθισται να επιλέγεται τους συνεργάτες σας.
Στη δεύτερη μετακίνηση μου στην Αθήνα έχοντας την ανάγκη και τη δίψα για καινούργια πράγματα για την προσωπική μου εξέλιξη εκτός από την βασική μου εργασία στην τηλεόραση-σινεμά και θέατρο… συνεργάστηκα με το Δήμο Ρέντη για άλλα 5 χρόνια έχοντας τον σχεδιασμό-επιμέλεια των καρναβαλικών αρμάτων.
Θα επισημάνω πως και εδώ δεν χρησιμοποίησα καμία γνωριμία  κανένα πολιτικό μέσο. Απλά στην αναζήτηση μου ανταποκρίθηκαν στο αίτημα να μου δώσουν την ευκαιρία και με βάση τον τίτλο σπουδών να με εμπιστευτούν.
 Η κρίση και αυτή η ανασφάλεια μ έκανε να επαναπροσδιορίσω τη ζωή μου και γιατί όχι ν επιστρέψω στον τόπο μου, γνωρίζοντας τις δυσκολίες της μικρή κοινωνίας. Η φύση μου να είμαι αισιόδοξη μ έκανε να πιστέψω πως μπορεί να υπάρχει εξέλιξη και πρόοδο στις μικρές κοινωνίες. Δυστυχώς αποδείχτηκα επικίνδυνα αισιόδοξη.
Η αναφορά μου στην προσωπική μου ιστορία ήταν να τεκμηριώσω το απόφθεγμα «Ουδείς προφήτης στον τόπο του»… Βρέθηκα άγνωστη σε αγνώστους, πάνω στο ξεκίνημα μου ΧΩΡΙΣ καμία επαγγελματική εμπειρία, με μοναδικά εφόδια τον τίτλο σπουδών, την όρεξη και το μεράκι για δουλειά και μου δώσαν την ευκαιρία να αποκτήσω εργασιακή εμπειρία και να εξελιχθώ σαν άνθρωπος και επιστρέφω στον τόπο μου ΜΕ εφόδια και όχι μόνο δεν μου δώσατε ευκαιρία ΑΛΛΑ και στην ΠΡΟΣΦΟΡΑ μου σταθήκατε εμπόδιο, στέλνοντας μέχρι και τον εισαγγελέα…λες και είμαι εγκληματίας.
Ντρέπομαι για λογαριασμό σας….
Ντρέπομαι διπλά γιατί σας εμπιστεύτηκα με την ψήφο μου.
Παρόλη την απογοήτευση μου..το πιστεύω μου και το μήνυμα μου είναι πως αν δεν επενδύσουμε στο όραμα και στην ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο και παραμείνουμε στην απάθεια και στην αδράνεια, θα οδηγηθούμε στην πλήξη και στον ωχαδερφισμό.
Και αυτό για μένα είναι ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ.
Ευχαριστώ
Έφη Ζυγούρη
efizigouri@yahoo.com
24 Νοεμβρίου 2018

Υ.Γ Ευελπιστούσα το παραπάνω κείμενο να διαβαστεί πρώτα στο Δημοτικο Συμβούλιο ……

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλά τα λες ΕΦΗ έστω και αν τον ψήφισες. Το θεμα ειναι ότι κάποιοι τον στηρίζουν ακομα και πολλοί περισσότεροι δεν αποδέχονται ότι κάνανε λαθος. Αυτος θα συνεχίσει τη διάλυση του δήμου. Δεν σταματάει με τιποτα. Αυτοί οι Σερβιώτες που έχουν παιδιά που ειναι; Έχουν πάρει χαμπάρι τι γινεται. Κριμα

Το Προφίλ μας