Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

Μήπως ήρθε η ώρα; Ανοιχτή επιστολή προς κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο του Δήμου Σερβίων-Βελβεντού.

Της Καραγιαννίδου Χρυσάνθης,
Προέδρου του Μορφωτικού Ομίλου Σερβίων «Τα Κάστρα»
Την Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου, επισκέφθηκε τα Σέρβια ένα γκρουπ από Θεσσαλονίκη εξήντα ατόμων. Τους συνοδεύσαμε στα Βουχάρια, που ήθελαν να τα δουν, και στη συνέχεια τους κατευθύναμε προς τα Κάστρα. Μέχρι τώρα οδηγήσαμε κάποια λεωφορεία, όσα ζήτησαν τη συνδρομή μας, με προσοχή και αφού είχαμε επικοινωνήσει προηγουμένως με την Αστυνομία, να μην υπάρχουν αυτοκίνητα παρκαρισμένα μπροστά από το Ταχυδρομείο, (συγκεκριμένα στη γωνία Σαλτσίδη). Με πολλή δυσκολία είναι αλήθεια, αλλά όσα λεωφορεία κατευθύναμε, --μπρος-πίσω, μπρος-πίσω-- ανέβηκαν. Σημειωτέον ότι όλοι είχαν ενημέρωση από συναδέλφους τους ότι δεν ανεβαίνει λεωφορείο…
Την Παρασκευή, λοιπόν, το λεωφορείο της Ομάδας ήταν μεγάλο, εξήντα θέσεων. Ο οδηγός έκανε μία προσπάθεια, αλλά δεν το ρισκάρισε, φοβούμενος μήπως προξενήσει ζημιά στο αυτοκίνητο. Πήρε τον κόσμο και έφυγε…

Δεν θα ασχοληθώ περισσότερο με το συγκεκριμένο γκρουπ και τη συνέχεια...
Όταν ακόμη ήταν σε εξέλιξη τα έργα της Ανάπλασης, υποβάλαμε αίτημα στον Δήμο να ανοίξει λίγο η δεξιά στροφή 117 Εθνομαρτύρων και Μακεδονομάχων για να μπορεί να στρίψει λεωφορείο. Μας απήντησαν αρμοδίως ότι δεν μπορεί να γίνει τροποποίηση της μελέτης. αλλά θα γίνουν διορθώσεις μετά την παραλαβή του έργου. Δεύτερη παρέμβασή μας, για την παραπάνω στροφή, από το ταχυδρομείο αριστερά προς τα Κάστρα. Ζητήσαμε αυτό το πεζοδρόμιο στη μέση του δρόμου, που βγαίνει έξω, μετά το παρτέρι με τα φυτά, και στενεύει φοβερά τη στροφή, να μαζευτεί –ένα μέτρο πιο μέσα να ήταν-, πάλι για τον ίδιο λόγο, να μπορεί να στρίψει λεωφορείο προς τα Κάστρα.  Η απάντηση που λάβαμε από υπεύθυνο του Δήμου μας ήταν «Τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε. Μόλις όμως παραδοθεί το έργο, τότε…»
Τώρα δύο χρόνια μετά την παραλαβή του έργου, -ή ακριβέστερα, αφ’ ότου έχει τελειώσει το έργο- μήπως ήρθε η ώρα να κάνουμε τις όποιες παρεμβάσεις για να μη μένουν στην απομόνωση τα βυζαντινά μας μνημεία; Ήδη δημιουργήθηκε σε όλο τον τουριστικό κόσμο η αντίληψη ότι λεωφορείο δεν ανεβαίνει. Προσωπικά ήρθα σε σύγκρουση πολλές φορές με οδηγούς ξένους,  να μου λένε ότι δεν πάει το αυτοκίνητο, όπως τους είπαν συνάδελφοί τους, κι εγώ να επιμένω… Εννοείται πως κάθε φορά που τους ανεβάζω, η ψυχή μου σφίγγεται…
Επίσης δεν ξέρουν πώς να μπουν μέσα στην πόλη. Ζητήσαμε να μπουν σήματα που να οδηγούν και από τις δύο εισόδους, από τη Λάρισα και από την Κοζάνη αλλά ούτε αυτό έγινε… Ελπίζω να μας επιτραπεί να το κάνουμε ο Μορφωτικός Όμιλος.
Αποτέλεσμα: έχει μειωθεί πολύ η τουριστική κίνηση στον τόπο μας, μολονότι όσοι έρχονται, περπατούν στο φαράγγι και ανεβαίνουν στα Κάστρα, θαυμάζουν τη μοναδικότητα του τοπίου γενικά, τον φυσικό και τον πολιτιστικό πλούτο του βυζαντινού μας λόφου, με τα ποικιλόμορφα βράχια, το επιβλητικό φαράγγι, την ποικίλη βλάστηση, τα απομεινάρια του βυζαντινού πολιτισμού.
Λυπούμαι να πω ότι όχι μόνο δεν έχει προβληθεί το φυσικό και ιστορικό περιβάλλον του τόπου μας όσο θα έπρεπε, αλλά τελευταία αφήσαμε να περάσει το μήνυμα –όχι άδικα- ότι δεν ανεβαίνει λεωφορείο, άρα δεν μπορεί να τον επισκεφθεί ένα γκρουπ.
Μήπως πρέπει κάτι να γίνει, και το συντομότερο; Νομίζουμε ότι τουλάχιστον αυτές οι δύο τροποποιήσεις που αναφέραμε, είναι πολύ εύκολο να γίνουν και θα είναι πολύ αποτελεσματικές… Θα είχαμε να προτείνουμε κάποιες λύσεις και μάλλον ανώδυνες για την όλη όψη της ανάπλασης. Αλλά ας κρίνουν οι πλέον αρμόδιοι, οι οποίοι και είναι βέβαιο ότι θα βρουν καλύτερες και ορθότερες λύσεις.
Πάντα στην πράξη βρίσκουμε καλύτερα τα λάθη της θεωρίας. Δεν είναι κακό να τα παραδεχόμαστε και να τα διορθώνουμε. Αντίθετα είναι λεβεντιά.

Υ.Γ. Θα μπορούσαμε να προτείνουμε την αλλαγή κατεύθυνσης της Κάρπου, να γίνει δηλ. άνοδος και να πηγαίνουν τα λεωφορεία κατ’ ευθείαν επάνω. Αλλά πάλι θα υπήρχε το πρόβλημα στην αποχώρηση, πάλι θα έπρεπε να στρίψουν δεξιά, ή αριστερά, όταν θα έφευγαν. Συνεπώς αυτή η αλλαγή δεν θα ωφελούσε, χωριστά που θα μπορούσε να προκαλέσει άλλα προβλήματα στη λειτουργία της αγοράς ίσως κλπ.  Αν έφευγαν τα κάγκελα π.χ. από τα δύο μέρη που αναφέραμε και χαμήλωνε λίγο το πεζοδρόμιο σ’ εκείνο το σημείο;…

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΣΕ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ.ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΕΙ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.ΣΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ Ο ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ Ο ΝΥΝ ΕΔΕΙΞΑΝ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΡΙΘΗΚΕ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

Δρομοι που δεν εξυπηρετουν μια πλατεια στο μαυρο τηε το χαλι μια αλλη που δεν καταλαβαινεις αν εγινε για τον κοσμο η τα καφενια δρομοι που δεν δεχονται αλατι γιατι φουσκωνουν οι πετρες καδοι σπασμενοι τι να πει κανεις

Ανώνυμος είπε...

Ο Κύριος Λαζαριώτης από το 2003 πρόεδρος του ΜΟΣ έγραφε και τον ενοχλούσαν τα αυτοκίνητα να σταθμεύουνε δήθεν παντού. Σήμερα που δεν σταθμεύουνε παντού δεν μπορεί να ανεβεί ένα λεωφορείο στα Κάστρα. Προχθές κάποιο σπίτι στα Σέρβια πήρε φωτιά το τζάκι του και το πυροσβεστικό όχημα δεν μπορούσε να στρίψει μέσα στο στενό του Γρυγοριάδη για να απλώσει την μάνικα. Αυτά τα πράγματα είναι γελοιότητες και κάποιος πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες. Δεν είναι ότι στενέψανε οι δρόμοι, αλλά το σημαντικότερο με το έργο της ανάπλασης βάλανε τον κόσμο σε επιπλέον έξοδα για να αποκαταστήσει υδρορροές και πεζοδρόμια ενώ στην σύμβαση του εργολάβου προβλεπότανε η πλήρης αποκατάσταση των ζημιών. Κάποτε πρέπει οι υπεύθυνοι που υπογράψανε αυτές τις γελοιότητες να αναλάβουνε και τις ευθύνες. Και αναφέρω μερικές παρατυπίες του έργου για να μαθαίνει ο κόσμος.
Α) Το σχέδιο της ανάπλασης δεν έλαβε υπόψη τον πολεοδομικό χάρτη των Σερβίων, αυτό σημαίνει πως όπου θέλανε δημιουργούσανε θέσεις στάθμευσης και όπου θέλανε τα φράζαμε όλα.
Β) Το έργο της ανάπλασης δεν το υπόγραψε κανένας συγκοινωνιολόγος, αλλά μέσω google map δημιουργήσανε τις εξόδους να καταλήγουν σε επικίνδυνα σημεία διασταυρώσεων.
Γ) Τα όμβρια φρεάτια τις αναπλάσεως συνδεθήκαν στον πεπαλαιωμένο υπόνομο της πόλης με αποτέλεσμα να βουλώνει σε τακτά χρονικά διαστήματα κυρίως στον οικισμό.

Ανώνυμος είπε...


ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙΣ 1.00 ΜΜ
ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΠΑΡΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ OTI ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΝΥΧΤΑ.
ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΕΓΙΝΑΝ ΤΟ 2015. ΦΤΑΙΕΙ Ο ΚΩΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ; ΦΤΑΙΕΙ Ο ΚΩΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ;
ΣΕ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ, ΓΙΑ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

Άσε αυτά τα τρόχαλα που τα διάλεξαν για να τα στρώσουν στο δρόμο θα ήθελα να ήξερα ποιός @ακάκας τα διάλεξε,έχουν διαλύσει όλα τα αυτοκίνητα. Οι τροχονόμοι έχουν ξεσκιστεί να δίνουν πρόστιμα στον κοσμάκη που δεν έχει να παρκάρει για δυό λεπτά να πάρει τσιγάρα, για να μαζέψει χρήματα ο Δήμος,να καλύψουνε τις ατασθαλίες των προηγούμενων και των νυν κυβερνόντων αυτού του δύσμοιρου τόπου.Έχω την εντύπωση τελικά ότι ο Δήμος και η ηγεσία του μισεί τους κατοίκους και κάνει ακριβώς το αντίθετο απο αυτό που θα ήθελαν οι πολίτες,αντί δηλ, να τους διευκολύνει να δημιουργεί καινούργια προβλήματα...Έχω άδικο μήπως;

Ανώνυμος είπε...

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ:ΝΑ ΤΑ ΞΥΛΩΣΟΥΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ ΤΙΑΚΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ.ΜΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΕ ΔΥΟ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΩΡΟ.
ΠΛΑΤΕΙΑ ΛΑΙΚΗΣ:ΞΥΛΩΜΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ.
ΔΡΟΜΟΙ ΜΕ ΠΕΤΡΑ:ΞΥΛΩΜΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ.
ΚΑΓΚΕΛΑ:ΞΥΛΩΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΚΟΡΥΔΑΛΟΥ-ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΚΑΣΤΡΑ:ΣΤΡΟΦΑΡΑ ΟΧΙ ΣΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΑΣΤΡΟ.
ΟΛΗ Η 117 ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΩΝ:ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ.
ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ:ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ(117)
ΕΙΣΟΔΟΙ-ΕΞΟΔΟΙ ΠΟΛΗΣ:ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΗ.
ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.

Ανώνυμος είπε...

10.53 ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ.ΕΣΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟ ΑΣΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ.ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ;ΑΦΟΥ ΜΕ ΠΗΡΕΣ ΧΑΜΠΑΡΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΚΟΠΟ ΕΧΩ.ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΟΝΟΜΑ.

Ξενοφών Βαΐζογλου είπε...

Συγχαίρω την κα Χρυσάνθη για την ανάδειξη του προβλήματος εντός των Σερβίων πρόσβασης στα Κάστρα.
Εκτός του ότι οι προτάσεις της πρέπει να γίνουν άμεσα, θα πρέπει όμως παράλληλα να γίνουν (δεν γνωρίζω αν υπάρχουν) μελέτες για την εύκολη προσέγγιση στα Κάστρα.

Ανώνυμος είπε...

Κυρία Χρυσάνθη σας παρακαλώ κάνετε τον κόπο και ανατρέξτε στο αρχείο τη εφημερίδας Σερβιώτικά νέα και διαβάστε το άρθρο του κ. Λαζαριώτη τι έλεγε το 2003 για την ανάπλαση των Σερβίων. Έχει ενδιαφέρον. Έτος 25, Φύλλο 164, Δεκέμβριος 2003.
ΥΓ: Αν δεν κάνω λάθος σε δικό σας άρθρο απάντα όταν συζητούσανε για να φέρουνε ΤΕΙ στα Σέρβια.

Ανώνυμος είπε...

MILANE OLOI AUTOI POU EUVAGGELIZOTANE MESW THS ANAPLASHS THN KALAISTHISIA KAI THN POIOTHTA ZWHS POU GINETE STA SERVIA....ERHMIA STOUS DROMOUS KAI MEGALH POLUKOSMIA STA PEZODROMIA SE SHMEIO NA KOUTOULAME METAKSU MAS..KATOPIN EORTHS OLOI GINANE UPERMAXOI TOU PALIOU MONTELOU STA SERVIA.EUTUXOS..TA ANAPOLW K EGW....OUST LOIPON STOUS FOSTHRES POU KATAGGELOUN TA KAKA THS ANAPLASHS.







Ανώνυμος είπε...

KURIA XRUSANTH TOU MOS NA MATHETE NA KANETE PAREMBASEIS KAI GIA THN KATHIMERINOTHTA TWN POLITWN STA SERVIA..KAI OXI MONO GIA TA LEOFOREIA TWN 6O THESEWN POU HTELAN NA PANE STA KASTRA KAI DEN MPORESANE NA FTASOUNE... XESTHKE I FORADA STO ALWNI GIA TO SUMBAN..UPARXEI SE OLOUS TOUS ODHGOUS ENHMERWSH.....MAKRIA APO TA SERVIA!!!!!!!GIA AYTO THN EPOMENH FORA NA KANEIS PAREMBASEIS SUNOLOU..KAI OXI MEMONOMENON PROVLHMATWN SOU VGAZW LOIPON KOKINH KARTA..

Ανώνυμος είπε...

Βρε Χρυσάνθη μου μην χτυπιέσαι. Στείλε τους τουρίστες και τα λεωφορεία στο Βελβεντό. Και εκεί Δήμος δικός σου είναι. Θα περάσουν και πιο καλά.

Ανώνυμος είπε...

Οι πολίτες αυτού του Δήμου έχουν τον Δήμαρχο που τους αξιζει.

Ανώνυμος είπε...

ΌΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΤΑΙ ΧΟΛΗ ΚΑΙ ΜΙΖΕΡΙΑ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑς ΒΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΠΙΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΦΕ. ΚΑΘΕΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΤΕ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΜΑς ΕΙΠΑΤΕ ΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΣΕΡΒΙΑ. ΘΑΒΕΤΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΓΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ.
ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΞΕΓΑΝΩΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΦΑΙ ΚΑΙ ΣΚΑΤΟ.

Ανώνυμος είπε...

11.07 ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΗΣ Κας ΧΡΥΣΑΝΘΗΣ ΟΥΤΕ Ο ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΑΓΕΝΗΣ ΚΑΙ ΑΠΡΕΠΗΣ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ.ΑΝ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΚΑΝΕ ΣΥΧΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΗ ΑΡΕΣΤΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΡΒΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟ;ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΑΓΑΝΕ ΑΛΛΟΙ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙ.ΓΙΑ ΣΕΝΑ 10.52 ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΣΑΙ Ο 11.07 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΙ ΤΡΑΒΑΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ.ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ 1.05 ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΘΑ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΕΣΕΝΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος22 Νοεμβρίου 2017 - 1:05 π.μ.
Όχι ρε φίλε. Άλλοι μας τον φέραν με 94%. Ας μην το ξεχνάμε.

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη ευθύνη στον μελετητή και φυσικά σε αυτούς που την ενέκριναν χωρίς να προβλέψουν στροφές για οχήματα έκτακτης ανάγκης και λεωφορεία (απλή εφαρμογή στο πιο κοινό σχεδιαστικό πρόγραμμα που χρησιμοποιείται από την πλειοψηφία των μηχανικών). Οι αναπλάσεις ωραίες είναι όπως και οι κυβόλιθοι και τα καγκελάκια κτλ αλλά όταν έχουν να κάνουν με κίνηση και στάθμευση οχημάτων καλό είναι να συνυπογράφονται από συγκοινωνιολόγους μηχανικούς οι οποίοι θα έχουν εκπονήσει κυκλοφοριακή μελέτη λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά της ευρύτερης περιοχής μελέτης (και σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος) και όχι μόνο των 3 δρόμων που θα συμπεριλαμβάνονται στην εργολαβία.
Γνωρίζει κανείς ποιος έχει εκπονήσει την μελέτη; Γιατί ιντερνετικά (διαύγεια κτλ) δεν μπορώ να βρω κάτι και θα ήθελα να διαβάσω τα περιεχόμενά της.

Ανώνυμος είπε...

1.26 Ρώτησε τους Κοκολιο ή Κωνσταντόπουλο.

Ανώνυμος είπε...

Τσιαίρη Κ, Δεσποτίδης Κ, και Καραδαλή Ρ είναι οι συντάκτεσ του σχεδίου τησ ανάπλασης.

Ανώνυμος είπε...

Dustuxws oi anaplaseis diwksane kosmo apo ta servia kai dustuxws den ferane.opu ginane pio mprosta apo emas pantou kshlothikane.....VLEPE VEROIA...PTOLEMAIDA KAI ALLOY..meta apo toso kairo hrthe i wra gia meleth kai kshlwma autou tou ektrwmatos pou legete anaplash.sta servia apetuxe oiktra..vgalane thn asfalto dioksame kosmo kai autokinita..kai gemisame mpeto me anuparkth emporikh kinish kai megala pezodromia gia skulia kai gates....---deustuxos mono auta kukloforoune sta megala mas kalaisthta pezodromia..

Ανώνυμος είπε...

Εγω επιμενω να μας απαντησουν ειδικα για την πλατεια εναντι της πειραιως...εγινε για τον κοσμο η για να βγαζουν τα καφενεια τριγυρω τραπεζια; καο να μην μπορεις να περασεις και να πας απο τον δρομο ; δηλαδη τι να πω ειμαο μανα και αναγκαζομαι να περπατω στον δρομο οταν υπαρχει τοσο πεζοδρομιο γιατι εχουνε απλωσει εκατο μετρα τραπεζακια;

Ανώνυμος είπε...

6:39 Το ευτυχές σε αυτή τη χώρα είναι ότι γίνονται μελέτες, ίσως σε 50 χρόνια ο αρχιτέκτονας θα ασχολείται με την αστική επίπλωση και την εργονομία και την αισθητική των κατασκευών/δομικών έργων, ο πολιτικός μηχανικός με υλικά οδοστρώματος, ο συγκοινωνιολόγος με τη ρύθμιση της κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων και ο ηλεκτρολόγος με το δίκτυο φωτισμού και ηλεκτροδότησης

Το Προφίλ μας