Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

Κατρούγκαλος: πιο μνημονιακός δεν γίνεται (video)

Με το απίστευτο επιχείρημα ότι «εγώ δεν είμαι πολιτικός όπως είναι ο Τσίπρας» ο υπουργός Εργασίας Γ. Κατρούγκαλος εμφανίστηκε ενώπιον της αξιωματικής αντιπολίτευσης ως υπέρμαχος της σκληρής γραμμής της τρόικας στο Ασφαλιστικό. Δεν πίστευαν, μου είπαν, στα αφτιά τους οι κ.κ. Πλακιωτάκης, Βρούτσης και Οικονόμου ακούγοντάς τον να λέει ότι ήθελε να κόψει επικουρικές, αλλά ο κ. Τσίπρας που είναι πολιτικός δεν τον άφησε. Ηθελε ωστόσο και το πέτυχε να υπάρξει ένα ταμείο για όλα τα Ταμεία και, όταν ρωτήθηκε πώς θα το περάσει αυτό στους αγρότες, η απάντησή του πάλι ήταν:

«Εγώ δεν είμαι πολιτικός, έτσι πρέπει να γίνει». Κάτι βεβαίως που εκνεύρισε τους γαλάζιους, είς εκ των οποίων, ο κ. Οικονόμου, του είπε: «Τι εννοείς λέγοντάς πως δεν είσαι πολιτικός; Καθηγητής στο Κολούμπια νομίζεις ότι είσαι;». Και του εξήγησαν ότι όλα αυτά που τους είπε σημαίνουν ότι τη ρήτρα μηδενικού ελλείμματος τη βαφτίζει ρήτρα βιωσιμότητας, ότι θα πληρώνονται οι επικουρικές συντάξεις από τα αποθεματικά των Ταμείων, ότι κόβει το ΕΚΑΣ και πολλά άλλα. Και ξέρετε τι τους απάντησε, όπως οι γαλάζιοι μου το μετέφεραν; «Ηττήθηκα από την κοινωνία, από τον ΣΥΡΙΖΑ και από εσάς όσον αφορά τις επικουρικές, αλλά δεν είμαι πολιτικός, έτσι πρέπει να γίνει».
ΒΗΜΑτοδότης 

Δείτε τον Κατρούγκαλο όταν με Τσακαλώτο, Βαρουφάκη παραμύθιαζαν τους "αγανακτισμένους" .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας