Γιατί διακόπηκαν οι εργασίες στο εσωτερικό του και η κόντρα με την υπεύθυνη αρχαιοτήτων.
Πρόσκληση προς τις πολιτικές αρχές του τόπου να παρέμβουν για να ολοκληρωθούν οι εργασίες στο εσωτερικό του ιστορικού επισκοπείου της Κοζάνης, απηύθυνε το Δεκαπενταύγουστο ο μητροπολίτης Σερβίων και Κοζάνης κ. Παύλος απ’ το βήμα του Ιερού Ναού της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Βελβεντό. Μια πρόσκληση που έφερε σε δύσκολη θέση τους παριστάμενους πολιτικούς, καθώς είναι γνωστό ότι εκκρεμεί η ολοκλήρωση του εσωτερικού του επισκοπείου λόγω της διένεξης του σεβασμιοτάτου με την υπεύθυνη της Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων.
Η ενέργεια αυτή του κ. Παύλου είναι γεγονός πως δε δημιούργησε και τις καλύτερες των εντυπώσεων, όχι μόνο στους παριστάμενους πιστούς στη λειτουργία της εκκλησίας του Βελβεντού, αλλά και όσους παρακολούθησαν τα λεγόμενά του απ’ τα δελτία ειδήσεων των τοπικών τηλεοπτικών καναλιών. Κι αυτό διότι πάρα πολλοί γνωρίζουν πως οι εργασίες στο εσωτερικό του επισκοπείου (σ.σ. στο εξωτερικό του έχουν ολοκληρωθεί), σταμάτησαν μετά τη διένεξή του με την Μαρία Τσιάπαλη, προϊσταμένη της Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων. Η διένεξή τους μάλιστα έχει φτάσει μέχρι τον υπουργό Πολιτισμού Αντώνη Σαμαρά, με τον οποίο ο μητροπολίτης συναντήθηκε για το θέμα αυτό, αφού πρώτα του έστειλε επιστολή, ενημερώνοντάς τον για την παύση των εργασιών.
Στην επιστολή αυτή, αν και αναγνωρίζει πως η κ. Τσιάπαλη δε δρα μόνη της αλλά έχει και τη σύμφωνη γνώμη των προϊσταμένων της, αποδίδει τη στάση της στη διένεξη που έχει η ίδια με έναν ιερέα απ’ την Αιανή αλλά και στο ότι η συμπεριφορά και οι διαθέσεις της άλλαξαν εξαιτίας «βάσκανου ματιού». Από την πλευρά της η κ. Τσιάπαλη κάνει λόγο για προσπάθεια του επισκόπου να επιβάλει τις απόψεις του στη διαμόρφωση του εσωτερικού του επισκοπείου, κατά παρέκκλιση της εγκεκριμένης μελέτης! Κάπως έτσι, οι εργασίες σταμάτησαν και φτάσαμε στο προχθεσινό περιστατικό με τον κ. Παύλο να ζητά απ’ το Βελδεντό και όσους εκπροσώπους της πολιτικής ηγεσίας του τόπου βρισκόταν απέναντί του, να παρέμβουν για να λυθεί το θέμα. Πώς και με ποιο τρόπο θα παρακαμφθούν οι αντιρρήσεις της υπεύθυνης αρχαιολόγου δε διευκρίνισε ο σεβασμιότατος, ούτε φυσικά απάντησε στα πολλά ερωτήματα που έχει προκαλέσει αυτό το θέμα.
Τα ερωτήματα γύρω απ’ το επισκοπείο
Κατ’ αρχήν θα πρέπει να σημειώσουμε, κάτι το οποίο επισημαίνει και στην επιστολή του ο κ. Παύλος προς τον υπουργό Πολιτισμού, ότι το επισκοπείο είναι «το παλαιότερον κτίριον της Κοζάνης μετά τον καθεδρικόν Ιερόν Ναόν αυτής, του Αγίου Νικολάου πού χρονολογείται από του έτους 1654» με έτος κτίσεως το 1742. Οπότε πρόκειται για ένα μνημείο, κάτι που γνωρίζουν άπαντες οι κατοικούντες στην πόλη της Κοζάνης.
Ερώτημα πρώτο: Για τέτοιου είδους κτίρια, τα ελάχιστα που δυστυχώς έχουν απομείνει στην πόλη της Κοζάνης, έχουν και πρέπει να έχουν τον πρώτο λόγο οι αρμόδιες αρχαιολογικές υπηρεσίες;
Ερώτημα δεύτερο: Τι είδους επεμβάσεις θέλει να κάνει ο σεβασμιότατος, οι οποίες προκαλούν τις έντονες αντιρρήσεις και την αντίδραση της κ. Τσιάπαλη;
Ερώτημα τρίτο: Το επισκοπείο μέλλεται να παίξει μόνο το ρόλο της κατοικίας του εκάστοτε επισκόπου ή και του ζωντανού μνημείου μιας πολιτιστικής κληρονομιάς του λαού της πόλης, στον οποίο ανήκει όπως ορθά επισήμανε προχθές απ’ το Βελβεντό και ο σεβασμιότατος;
Ερώτημα τέταρτο: Πόσο αναδεικνύει και προβάλει το ιστορικό επισκοπείο της Κοζάνης, το ημιτελές «κτίσμα έκτρωμα» που ανεγέρθη στην αυλή του, απ’ τον προκάτοχο του κ. Παύλου, τον κ. Αμβρόσιο και τι θα γίνει μ’ αυτό;
Ερώτημα πέμπτο: Τι συνέβη με την περίπτωση ενός άλλου κτίσματος που ξεκίνησε να ανεγερθεί στο προαύλιο του επισκοπείου πρόσφατα, αλλά σταμάτησε όταν ομάδα πολιτών, με επικεφαλής τον πρώην δήμαρχο Γιάννη Παγούνη, προσέφυγε στο Δημοτικό Συμβούλιο, όπου το θέμα δεν συζητήθηκε ποτέ καθώς αποσύρθηκε και φυσικά οι εργασίες σταμάτησαν;
Ερωτήματα που πρέπει κάποια στιγμή να απαντηθούν καθώς ο λαός της Κοζάνης πρέπει να ξέρει για να μπορεί και να κρίνει. Και όχι μόνο. Διότι όπως πληροφορούμαστε, αντιδράσεις από μεγάλη μερίδα πολιτών υπάρχουν όχι μόνο για το συγκεκριμένο χώρο, που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης και αποτελεί έμβλημα για την ίδια και την ιστορία της, αλλά και για αλλού.
Θέλετε και δύο παραδείγματα; Πολλοί αναρωτιούνται τι συμβαίνει με την εκκλησία της Αγίας Παρασκευής και τις εργασίες που έγιναν εκεί, αλλά και για το ναό του Αγίου Λαζάρου, ο οποίος βρίσκεται δίπλα στον ανακαινισμένο λόγω της καταστροφής του από πυρκαγιά ναό του Αγίου Δημητρίου. Και ο ναός του Αγίου Λαζάρου αποτελεί έμβλημα για την πόλη, κι ας μην το γνωρίζουν πολλοί, καθώς στην περιοχή εκείνη υπήρξε το πρώτο νεκροταφείο της πριν μεταφερθεί αρχικά στην περιοχή του Αγίου Αθανασίου και στη συνέχεια στη σημερινή του θέση στον Άγιο Γεώργιο. Ερωτήματα που πρέπει οπωσδήποτε να απαντηθούν γιατί και οι πιστοί έχουν μάτια και βλέπουν και υπάρχουν ήδη πολλοί που δυσανασχετούν.
Αντιδράσεις για την… οικονομική ενίσχυση
Ένα άλλο θέμα που επίσης προκαλεί αντιδράσεις και έντονες συζητήσεις στο χριστεπώνυμο πλήθος της Κοζάνης αφορά επίσης και τη συχνή υπενθύμιση από ιερείς κατά τη διάρκεια των Θείων λειτουργιών, της υποχρέωσης των πιστών να συνεισφέρουν όσα περισσότερα χρήματα γίνεται για τις αυξημένες ανάγκες της εκκλησίας. Κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει μόνο μια φορά και αποσπασματικά, αλλά είναι πλέον γενικευμένο και σχολιάζεται πολύ αρνητικά από πάρα πολλούς. Για το θέμα αυτό οι πιστοί κριτικάρουν τον σεβασμιότατο κ. Παύλο καθώς αυτός είναι ο επικεφαλής της εκκλησίας στην περιοχή μας. Όλοι αναγνωρίζουν πως και η εκκλησία έχει τις ανάγκες της, οι οποίες μπορεί να είναι πράγματι και μεγάλες, αλλά και οι πιστοί δε διάγουν τις καλύτερες μέρες τους, καθώς βρισκόμαστε σε μια άνευ προηγουμένου οικονομική κρίση. Και στην εκκλησία οι πιστοί προσφεύγουν για να βρουν παρηγοριά και γαλήνη και όχι μονίμως απλωμένα χέρια για οικονομική ενίσχυση. Για όλα αυτά πρέπει ο κ. Παύλος να πάρει θέση και να δώσει απαντήσεις.
Κανείς δεν είναι εναντίον του και κανείς δεν επιβουλεύεται τη θέση και το ρόλο της εκκλησίας. Το αντίθετο μάλιστα. Όλοι όμως την έχουν στο μυαλό και την καρδιά τους πολύ ψηλά και δικαίως απαιτούν να βρίσκεται εκεί και μέσω των πράξεων και των έργων της
Πρόσκληση προς τις πολιτικές αρχές του τόπου να παρέμβουν για να ολοκληρωθούν οι εργασίες στο εσωτερικό του ιστορικού επισκοπείου της Κοζάνης, απηύθυνε το Δεκαπενταύγουστο ο μητροπολίτης Σερβίων και Κοζάνης κ. Παύλος απ’ το βήμα του Ιερού Ναού της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Βελβεντό. Μια πρόσκληση που έφερε σε δύσκολη θέση τους παριστάμενους πολιτικούς, καθώς είναι γνωστό ότι εκκρεμεί η ολοκλήρωση του εσωτερικού του επισκοπείου λόγω της διένεξης του σεβασμιοτάτου με την υπεύθυνη της Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων.
Η ενέργεια αυτή του κ. Παύλου είναι γεγονός πως δε δημιούργησε και τις καλύτερες των εντυπώσεων, όχι μόνο στους παριστάμενους πιστούς στη λειτουργία της εκκλησίας του Βελβεντού, αλλά και όσους παρακολούθησαν τα λεγόμενά του απ’ τα δελτία ειδήσεων των τοπικών τηλεοπτικών καναλιών. Κι αυτό διότι πάρα πολλοί γνωρίζουν πως οι εργασίες στο εσωτερικό του επισκοπείου (σ.σ. στο εξωτερικό του έχουν ολοκληρωθεί), σταμάτησαν μετά τη διένεξή του με την Μαρία Τσιάπαλη, προϊσταμένη της Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων. Η διένεξή τους μάλιστα έχει φτάσει μέχρι τον υπουργό Πολιτισμού Αντώνη Σαμαρά, με τον οποίο ο μητροπολίτης συναντήθηκε για το θέμα αυτό, αφού πρώτα του έστειλε επιστολή, ενημερώνοντάς τον για την παύση των εργασιών.
Στην επιστολή αυτή, αν και αναγνωρίζει πως η κ. Τσιάπαλη δε δρα μόνη της αλλά έχει και τη σύμφωνη γνώμη των προϊσταμένων της, αποδίδει τη στάση της στη διένεξη που έχει η ίδια με έναν ιερέα απ’ την Αιανή αλλά και στο ότι η συμπεριφορά και οι διαθέσεις της άλλαξαν εξαιτίας «βάσκανου ματιού». Από την πλευρά της η κ. Τσιάπαλη κάνει λόγο για προσπάθεια του επισκόπου να επιβάλει τις απόψεις του στη διαμόρφωση του εσωτερικού του επισκοπείου, κατά παρέκκλιση της εγκεκριμένης μελέτης! Κάπως έτσι, οι εργασίες σταμάτησαν και φτάσαμε στο προχθεσινό περιστατικό με τον κ. Παύλο να ζητά απ’ το Βελδεντό και όσους εκπροσώπους της πολιτικής ηγεσίας του τόπου βρισκόταν απέναντί του, να παρέμβουν για να λυθεί το θέμα. Πώς και με ποιο τρόπο θα παρακαμφθούν οι αντιρρήσεις της υπεύθυνης αρχαιολόγου δε διευκρίνισε ο σεβασμιότατος, ούτε φυσικά απάντησε στα πολλά ερωτήματα που έχει προκαλέσει αυτό το θέμα.
Τα ερωτήματα γύρω απ’ το επισκοπείο
Κατ’ αρχήν θα πρέπει να σημειώσουμε, κάτι το οποίο επισημαίνει και στην επιστολή του ο κ. Παύλος προς τον υπουργό Πολιτισμού, ότι το επισκοπείο είναι «το παλαιότερον κτίριον της Κοζάνης μετά τον καθεδρικόν Ιερόν Ναόν αυτής, του Αγίου Νικολάου πού χρονολογείται από του έτους 1654» με έτος κτίσεως το 1742. Οπότε πρόκειται για ένα μνημείο, κάτι που γνωρίζουν άπαντες οι κατοικούντες στην πόλη της Κοζάνης.
Ερώτημα πρώτο: Για τέτοιου είδους κτίρια, τα ελάχιστα που δυστυχώς έχουν απομείνει στην πόλη της Κοζάνης, έχουν και πρέπει να έχουν τον πρώτο λόγο οι αρμόδιες αρχαιολογικές υπηρεσίες;
Ερώτημα δεύτερο: Τι είδους επεμβάσεις θέλει να κάνει ο σεβασμιότατος, οι οποίες προκαλούν τις έντονες αντιρρήσεις και την αντίδραση της κ. Τσιάπαλη;
Ερώτημα τρίτο: Το επισκοπείο μέλλεται να παίξει μόνο το ρόλο της κατοικίας του εκάστοτε επισκόπου ή και του ζωντανού μνημείου μιας πολιτιστικής κληρονομιάς του λαού της πόλης, στον οποίο ανήκει όπως ορθά επισήμανε προχθές απ’ το Βελβεντό και ο σεβασμιότατος;
Ερώτημα τέταρτο: Πόσο αναδεικνύει και προβάλει το ιστορικό επισκοπείο της Κοζάνης, το ημιτελές «κτίσμα έκτρωμα» που ανεγέρθη στην αυλή του, απ’ τον προκάτοχο του κ. Παύλου, τον κ. Αμβρόσιο και τι θα γίνει μ’ αυτό;
Ερώτημα πέμπτο: Τι συνέβη με την περίπτωση ενός άλλου κτίσματος που ξεκίνησε να ανεγερθεί στο προαύλιο του επισκοπείου πρόσφατα, αλλά σταμάτησε όταν ομάδα πολιτών, με επικεφαλής τον πρώην δήμαρχο Γιάννη Παγούνη, προσέφυγε στο Δημοτικό Συμβούλιο, όπου το θέμα δεν συζητήθηκε ποτέ καθώς αποσύρθηκε και φυσικά οι εργασίες σταμάτησαν;
Ερωτήματα που πρέπει κάποια στιγμή να απαντηθούν καθώς ο λαός της Κοζάνης πρέπει να ξέρει για να μπορεί και να κρίνει. Και όχι μόνο. Διότι όπως πληροφορούμαστε, αντιδράσεις από μεγάλη μερίδα πολιτών υπάρχουν όχι μόνο για το συγκεκριμένο χώρο, που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης και αποτελεί έμβλημα για την ίδια και την ιστορία της, αλλά και για αλλού.
Θέλετε και δύο παραδείγματα; Πολλοί αναρωτιούνται τι συμβαίνει με την εκκλησία της Αγίας Παρασκευής και τις εργασίες που έγιναν εκεί, αλλά και για το ναό του Αγίου Λαζάρου, ο οποίος βρίσκεται δίπλα στον ανακαινισμένο λόγω της καταστροφής του από πυρκαγιά ναό του Αγίου Δημητρίου. Και ο ναός του Αγίου Λαζάρου αποτελεί έμβλημα για την πόλη, κι ας μην το γνωρίζουν πολλοί, καθώς στην περιοχή εκείνη υπήρξε το πρώτο νεκροταφείο της πριν μεταφερθεί αρχικά στην περιοχή του Αγίου Αθανασίου και στη συνέχεια στη σημερινή του θέση στον Άγιο Γεώργιο. Ερωτήματα που πρέπει οπωσδήποτε να απαντηθούν γιατί και οι πιστοί έχουν μάτια και βλέπουν και υπάρχουν ήδη πολλοί που δυσανασχετούν.
Αντιδράσεις για την… οικονομική ενίσχυση
Ένα άλλο θέμα που επίσης προκαλεί αντιδράσεις και έντονες συζητήσεις στο χριστεπώνυμο πλήθος της Κοζάνης αφορά επίσης και τη συχνή υπενθύμιση από ιερείς κατά τη διάρκεια των Θείων λειτουργιών, της υποχρέωσης των πιστών να συνεισφέρουν όσα περισσότερα χρήματα γίνεται για τις αυξημένες ανάγκες της εκκλησίας. Κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει μόνο μια φορά και αποσπασματικά, αλλά είναι πλέον γενικευμένο και σχολιάζεται πολύ αρνητικά από πάρα πολλούς. Για το θέμα αυτό οι πιστοί κριτικάρουν τον σεβασμιότατο κ. Παύλο καθώς αυτός είναι ο επικεφαλής της εκκλησίας στην περιοχή μας. Όλοι αναγνωρίζουν πως και η εκκλησία έχει τις ανάγκες της, οι οποίες μπορεί να είναι πράγματι και μεγάλες, αλλά και οι πιστοί δε διάγουν τις καλύτερες μέρες τους, καθώς βρισκόμαστε σε μια άνευ προηγουμένου οικονομική κρίση. Και στην εκκλησία οι πιστοί προσφεύγουν για να βρουν παρηγοριά και γαλήνη και όχι μονίμως απλωμένα χέρια για οικονομική ενίσχυση. Για όλα αυτά πρέπει ο κ. Παύλος να πάρει θέση και να δώσει απαντήσεις.
Κανείς δεν είναι εναντίον του και κανείς δεν επιβουλεύεται τη θέση και το ρόλο της εκκλησίας. Το αντίθετο μάλιστα. Όλοι όμως την έχουν στο μυαλό και την καρδιά τους πολύ ψηλά και δικαίως απαιτούν να βρίσκεται εκεί και μέσω των πράξεων και των έργων της
29 σχόλια:
Φτου φτου βραδιάτικα....
Ρε παιδιά αφήστε και κανένα μέτωπο κλειστό.Αν μπλέξετε και με τους παπάδες δεν θα ξέρετε απο που να φυλαχθείτε
Τα πάντα όλα φίλε μου!
Τώρα που συνηθίσαμε τα τινάζουμε όλα στον αέρα!
Μη χάσετε τη μπάλα από τα πολλά γήπεδα που παίζετε;Βέβαια καλύτερα να παίζεις παρά να κοιτάς...
και για τα παραπάνω X.E. (γεράματα)
Αν έχουμε φίλους σαν κι εσένα Χ.Ε. δε φοβόμαστε τίποτα.
Αϋπνίες κι εσύ ε?
Κλασικές για την εποχή αυπνίες. Κάθε πράμα στον καιρό του και ο κολιός τον Αύγουστο...
Ρε παιδιά βγήκε και μία καλή είδηση για τον Κουρασμένο.Η sony ανακοίνωσε μείωση τιμών για το playstasion 3.
Επιτελους και ενα θεμα που μπορω να γραψω πολλα...Στα εγκαίνια του κλειστού στη Λευκόβρυση, ο σεβασμιότατος άφησε την...τελετή πριν αρχίσει και πλησίασε τον γράφοντα για να του ζητήσει, ουσιαστικά, το λόγο για την κριτική και πολλά σχόλια και ρεπορτάζ για το επισκοπείο, το ΚΑΠΗ Κρόκου, τα θέματα της Αιανής...Μετά από έναν μάλλον έντονο διάλογο που σχολιάστηκε αρκετά, ο μητροπολίτης μας, αρχικά έκανε να φύγει για να αρχίσει η τελετή και στη συνέχεια επέστρεψε και, κουνόντας το χέρι, είπε στον γράφοντα επί λέξει: "Να πας να πεις σε αυτή την κυρία πως εγώ θα γελάσω τελευταίος"!!!!! Εννοώντας την εξαίρετη αρχαιολόγο και προϊσταμένη της Εφορίας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων Μαρία Τσιάπαλη, η οποία απλά θέλει να εφαρμοστεί απαρέγκλιτα η νομοθεσία και μελέτη του ΚΑΣ για το Επισκοπείο!!!! Νομίζουν κάποιοι πως βρισκόμαστε σε άλλες εποχές...
Π.ΠΛΙΑΤΣΙΟΣ
Η δική σας αποψη, επι του θέματος αυτού, ποια είναι κ Πλιάτσο;
Μιλήστε εκτενώς...
Για Μητροπολίτη μιλάμε βρε παιδιά ή για εργολάβο -ντιζάινερ; Ποιό στυλ θέλει να δώσει στην εσωτερική διακόσμηση του κτηρίου; Κάτι προς μίνιμαλ, προς μπαρόκ; Μπανιέρα με υδρομασάζ ίσως; Παναγιώτη πρόσεχε! Εσένα βλέπω να σε αφορίζει και να χάνεις τις πύλες του Παραδείσου!
Παναγιώτη Π κράτα γερά και μην υποκύπτεις στις απειλές του ράσου. Δυστυχώς στην μοναδική χώρα του κόσμου που η εκκλησία !!! δίνει άδεια ανέγερσης κτίσματος( για όσους δεν ξέρουν εκτός απο την Πολεοδομία υπάρχει και η Ναοδομία)ο ανώτατος κλήρος έμαθε να εκβιάζει τους πολιτικούς και να περνά πάντα αυτό που θέλει. Μόλις όμως βρεθεί ένας επιστήμονας που σέβεται τον εαυτό του, όπως η συγκεκριμένη αρχαιολόγος και απαιτεί να εφαρμοσθούν τα νόμιμα εξοργίζονται και εκστομίζουν κατάρες και απειλές. Μετά μιλάμε υποτιμητικά για τους μουλάδες του Αυγανιστάν και του Ιραν. Στα πόδια μας τους έχουμε.
ΒΡΈ ΟΎΣΤ
ο συγκεκριμένος μητροπολίτης έχει αδυναμία στα χάρτινα ευρώ και δεν έχει καθόλου σε υπόληψη τα κέρματα. Η εντολή που έδωσε σε όλους τους κληρικούς ειναι να αυξήσουν την εισφορά στο ταμείο της μητρόπολης αναγκάζοντάς τους να απαιτούν απο τους εκκλησιαζόμενους μεγαλύτερες οικονομικές εισφορές.Ακόμη και απο μικρά χωριά με λίγο κόσμο απαιτεί αύξηση εσόδων όπως ένας προιστάμενος ΔΟΥ.
Ειμαι περίεργος και θα ήθελα πολύ να παρακολουθήσω το κύρηγμά του την Κυριακή του ¨Τελώνη και του Φαρισαίου¨.
Μην ομιλείτε ο ασκόπως!
Τον λόγο εχει ο κ Πλιάτσος, που θα αναφερθεί εκτενώς στο ζήτημα...
Θα πρέπει να διευκρινιστεί ακριβώς ποιά είναι η διαφορά που έχει ο μητροπολίτης με την προισταμένη της Εφορίας για τις εργασίες στο εσωτερικό του επισκοπείου. Προσωπικά πιστεύω πως πράττει το καθήκον της η κυρία Τσιάπαλη, κάτι με το οποίο συμφωνεί και η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού. Και η επιστολή του μητροπολίτη στον υπουργό Αντώνη Σαμαρά είναι, νομίζω, απαράδεκτη.
Π.Π.
Ξέρετε τι θα πει άσχετη μελέτη
Γυναικειο πείσμα
Φιλοδοξος δημοσιογράφος.
...Dura lex, sed lex...
Π.Π.
Σκληρός νόμος, αλλά νόμος...άσχετη μελέτη, αλλά νομιμη μελέτη...
Π.Π.
Και για να μην ξεχνιόμαστε ο Μητροπολίτης θέλει να γκρεμίσει!!! και το επισκοπείο των Σερβίων.
Υπάρχουν και άλλες εντολές που έχει δώσει ο Μητροπολίτης ψαξτε.....
Αν είναι να φτιάξει κάτι καλύτερο γιατί να μη το γκρεμίσει. Αφού είναι της εκκλησίας και δεν είναι διατηρηταίο για να μπούν οι φωστηρες-επιστήμονες της Αρχαιολογίας.
Αν δεν έχει λόγο ο Δεσπότης ποιός έχει λόγο.Εσύ που δεν έχεις πατήσει το πόδι σου στην εκκλησία;
Είδαμε και τις Σαράντα πόρτες. Πότε θα την σκεπάσουν αυτη την εκκλησία; Τι κάνει η Εφορία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων γιαυτήν; Επισκευή κάνανε και μετά απο 10 χρόνια θα κάνουν πάλι μια επισκευή και πάει λέγοντας.
Γιατί δεν επιδεικνύετε τον δέοντα Σεβασμό στον Μητροπολίτη κκ Παύλον,του οποίου, το ενδιαφέρον
για όλους εσας, για πρόοδο και προκοπή, είναι τεράστιο...
Για ποιά πρόοδο και προκοπή νοιάζεται.....μήπως έχουμε χάσει λίγο την μπάλα. Αυτή είναι η εικόνα που θέλει να έχει η εκκλησία μας προς τα εξω ? Δηλαδή σύγκρουσης με την τοπική κοινωνία και με το κοινό αίσθημα ? Ο λαός αναζητά την πίστη του καθημερινά. Τέτοιου είδους συμπεριφορές όμως τον απομακρύνουν.
Εσύ έχασες την μπάλα.
Όπως εσύ νοιάζεσαι για το σπίτι σου έτσι και ο κάθε Μητροπολίτης νοιάζεται για το ποίμνιο του και για την Εκκλησία του. Οι περισσότερες Εκκλησίες ακόμη και τα εξωκκλησια έχουν ανακαινιστεί
Πού τις είδες εσύ τις συγκρούσεις;
Και ποιός έφυγε απο την Εκκλησία;
Αυτοί που επικρίνουν τον Μητροπολίτη κκ Παύλον, λησμονούν το εξής: Oτι είναι Κύριοι Μητροπολίτης ΣΕΡΒΙΩΝ & Κοζάνης...
***Δεν αντιλαμβάνεσθε, οτι επικρίνεται το δικό σας ανθρωπο, την Μητρόπολη ΣΕΡΒΙΩΝ &...Κοζάνης!!!
Αν αυριο, ο κκ Παύλος επισκεφτεί το Επισκοπείον στα Σέρβια, εσείς που τον υβρίζετε, τι θα κάνετε;
Θα βγείτε στο δρόμο, να κανετε το ιδιο;
Αιδώς Κύριοι...
1. Επισκοπείο.
2. Εμπρησμός εκκλησίας Αιανής.
3. Ιερέας Βατερού
4. Εικόνες Αιανής
5. Αγία Αικατερίνη
6. Νέα Νικόπολη
7. Οικονομική ενίσχυση
Και σταματώ εδω. Θέματα που προκάλεσαν και προκαλούν οξείες αντιδράσεις κατά της Μητρόπολης. Ποτέ δεν έχει συμβεί αυτό, τουλάχιστον στα χρόνια που εγώ θυμάμαι...
Π.Π.
Kε Πλιάτσο, γιατί σταματάτε εδώ;
Συνεχίστε το λόγο σας και να γίνεται πιο εκτενής!
Είσθε Δημοσιογράφος και ενημερώστε την κοινή γνώμη.
Με γενικότητες και συντομικότητες δεν κάνετε ενημέρωση.
Μιλήστε εκτενώς επι του προκειμένου ζητήματος...
Kι άλλα να γραψω...δεν σας φτανουν αυτα...γιατι δεν μας λέτε κι εσείς την αποψη σας αγαπητέ; Εγώ ημουν σαφής...
Π.Π.
Μερικοί βρε παιδιά είστε φοβεροί τύποι! Αντί να γράψετε την άποψή σας για την ανάρτηση μετράτε πόσες σειρές έγραψε ο κ. Πλιάτσος. Όταν είναι αναλυτικός διαμαρτύρεστε ότι κάνει τον εξυπνάκια και ότι το μόνο που θέλει είναι να προβληθεί. Όταν είναι λακωνικός πάλι ενοχλείστε. Επιτέλους τι θέλετε;
Δημοσίευση σχολίου