Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 25 Αυγούστου 2009

Παπούτσι απο τον τόπο σου...

Από το φίλο AATON
Διαφορετικά ραντεβού με διαφορετικές γυναίκες. Σίγουρα δεν είναι όλες οι γυναίκες ίδιες, και σίγουρα διαφέρουν σε συνήθειες απο χώρα σε χώρα. Δείτε λοιπόν μερικά χαρακτηριστικά, που τα συναντάμε στην πλειοψηφία των γυναίκών, αναλόγως τόπου καταγωγής. Παρακαλούνται οι γυναίκες που θα το διαβάσουν να βάλουν τα όπλα στις θήκες τους. Πλακίτσα κάνουμε..
Αμερικανίδα λευκή:
Πρώτο ραντεβού:
Το πολύ να πείς καληνύχτα με ένα φιλί.
Δεύτερο ραντεβού:
Θα πασπατεύεις μοναχά, και ίσως πάρεις μερικά φιλάκια.
Τρίτο ραντεβού:
Μπορεί να έχει sex μα μόνο αν το θέλει, όταν το θέλει και όπως το θέλει.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Ιρλανδέζα:
Πρώτο ραντεβού:
Σουρώνετε και οι δυό κάνοντας sex.
Δεύτερο ραντεβού:
Σουρώνετε και οι δυό κάνοντας sex.
20ή επέτειος:
Σουρώνετε και οι δυό κάνοντας sex.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Ιταλίδα:
Πρώτο ραντεβού:
Την πηγαίνεις σε ένα ακριβό και επώνυμο εστιατόριο.
Δεύτερο ραντεβού:
Γνωρίζεις τους γονείς της, και η μητέρα της σου μαγειρεύει μακαρόνια και κεφτεδάκια.
Τρίτο ραντεβού:
Κάνετε sex, εκείνη θέλει να σε παντρευτεί, και επιμένει σε ένα δαχτυλίδι 3 Καράτια.
5η επέτειος:
Έχεις ήδη 5 παιδιά, και το sex το μισείς και σαν σκέψη.
6η επέτειος:
Έχεις ήδη άλλη γκόμενα.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Κινέζα:
Πρώτο ραντεβού:
Πληρώνεις ένα πανάκριβο γεύμα. Δεν συμβαίνει τίποτε άλλο.
Δεύτερο ραντεβού:
Πληρώνεις ένα ακόμη πιο πανάκριβο γεύμα. Δεν συμβαίνει τίποτε άλλο ούτε αυτήν την φορά.
Τρίτο ραντεβού:
Δεν πάς καθόλου στο τρίτο ραντεβού. Έχεις ήδη καταλάβει, πως ούτε τώρα θα συμβεί κάτι.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Ινδή:
Πρώτο ραντεβού:
Γνωρίζεις τους γονείς της
Δεύτερο ραντεβού:
Αποφασίζεται η ημερομηνία γάμου
Τρίτο ραντεβού:
Πρώτη νύχτα του γάμου.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Έγχρωμη Αμερικανίδα:
Πρώτο ραντεβού:
Πληρώνεις ένα πραγματικά ακριβό δείπνο.
Δεύτερο ραντεβού:
Πληρώνεις σ' αυτήν και την φίλη της, ένα πραγματικά ακριβό δείπνο.
Τρίτο ραντεβού:
Πληρώνεις το νοίκι της.
Δέκατο ραντεβού:
Είναι έγκυος με άλλον.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Μεξικάνα:
Πρώτο ραντεβού:
Πληρώνεις ένα πανάκριβο δείπνο, σουρώνεις με Tequila, και κάνετε sex στα πίσω καθίσματα του αυτοκινήτου.
Δεύτερο ραντεβού:
Είναι ..έγκυος.
Τρίτο ραντεβού:
Μετακομίζει στο σπίτι σου. Μία βδομάδα μετά, μετακομίζουν στο σπίτι σου επίσης, ο πατέρας της, η μητέρα της, η γιαγιά της, η αδερφή της, ο φίλος της αδερφής της με τα τρία τους παιδιά, κι εσύ κοιμάσαι στο διπλανό χωράφι για την υπόλοιπη ζωή σου, η σε κανένα μπαλκόνι, ενώ εσύ θα έχεις συνεχώς την εντύπωση πως, το σπίτι σου μοιάζει με καραβάνι.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Εβραία:
Πρώτο ραντεβού:
Ξοδεύεις όλα σου τα υπάρχοντα για να την εντυπωσιάσεις.
Δεύτερο ραντεβού:
Κάνεις δάνειο για να κρατήσεις το image.
Τρίτο ραντεβού:
Βρήκε άλλον με περισσότερα.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Γυναίκα απο Αραβία:
Πρώτο ραντεβού:
Μάννα, πατέρας, αδέρφια, αδερφές, ξαδέρφια, θείοι, θείες, φίλοι και η υπόλοιπη Αραβική κοινότητα του χωριού, το μαθαίνουν σε μιάμιση ώρα το πολύ.
Δεύτερο ραντεβού:
Είσαι νεκρός. Σε πυροβόλισαν.
Δεν υπάρχει "Τρίτο ραντεβού" : !!!

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μετά την πόλη και τη ροδακινούπολη ο ΑΑΤΟΝ συνεχίζει τα παραμύθια του.....Φίλε ΑΑΤΟΝ μάλλον ζεις στο δικό σου κόσμο (και από ότι φαίνεται είσαι και πολύ κοσμογυρισμένος)....Θα παρακαλούσα να είχα τις δικές σου εμπειρίες ή τις δικές σου φαντασίες.Μάλλον εμείς-εγώ ζούμε-ζω σε ένα μονοδιάστατο κόσμο ενώ εσύ με την φαντασία σου σε κόσμο με ν διαστάσεις.
Μάλλον οι κόσμοι μας είναι ασύμβατες ευθείες ή ζούμε σε άλλη χώρα ή καταγόμαστε από άλλη χώρα.

Χ.Ε.

AATON είπε...

Το Χ.Ε. σημαίνει χέσου; Επειδή εδώ είναι ξένο 'χωράφι' και σέβομαι τον ιδιοκτήτη του, έλα στο δικό μου να μου τα πείς, και να σε στολίσω όπως σου αξίζει χτεσινό ανέραστο κλανίδι.

Φίλε Aivres, χίλια σόρρυ για το ξέσπασμα, αλα σαν πολλά μας τα είπανε κάτι κάκαλα ανώνυμα, και δεν γουστάρω άλλο "επίπεδο", καιρός να μιλήσω στην γλώσσα που καταλαβαίνουν, αλα όχι εδώ πέρα.

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα καλο και πολυ ευστοχο.
φαινεται οτι ο φιλοσ ΑΑΤΟΝ εχει πολλες εμπειριες με γυναικες. ζηλευω........παραγγελια μια ιρλανδεζα για μενα!!!!!!!

ai-vreS είπε...

Να διευκρινήσουμε ότι ο ΑΑΤΟΝ ζει στον Καναδά και ουδεμία σχέση έχει με τα της περιοχής μας. Απεδείχθη πολύτιμος φίλος και καλός συμβουλάτορας όπως και ιστολόγος με εξαιρετικό χιούμορ.

Ανώνυμος είπε...

AATON είσαι φοβερός. χαχαχα. Από προσωπική εμπειρία (όχι με όλες φυσικά) λέω ότι έπεσες μεσα σε όλα.

Ανώνυμος είπε...

Θα παρακαλούσa τον ΑΑΤΟΝ να είναι πιο κόσμιος.Αν θέλεις να μάθεις για τον Χ.Ε. μπορείς να ζητήσεις τα στοιχεία μου από τα παιδιά του blog.Δεν είμαι ανώνυμος όπως δεν είσαι και εσύ ΑΑΤΟΝ.Περιμένα την απάντηση σου πολλές μέρες τώρα για τη ΄΄ροδακινούπολη-πόλη''.Οταν γράφεις κάτι πρέπει να μπορείς και να δέχεσαι την καλόπιστη κριτική των όποιων διαβάζουν τα γραφόμενα σου.Αφου ζεις στον Καναδά πιθανόν να μην είσαι καλά πληροφορημένος για αυτά που γίνονται στην περιοχή μας.Παπάς στην πόλη παπαδιά μολογάει.Στο πρώτο παραμύθι σου βγήκε μία κακία για τα Σέρβια και ίσως αυτό για μένα να ήταν καταλύτης του δικού μου ξεσπάσματος. Βέβαια το άρθο ξεκινάει ''πλακίτσα κάνουμε'' έτσι δεν περίμενα με τίποτα τους παραπάνω χαρακτηρισμούς. Τώρα τα περί ΄΄έλα να παίξουμε στο δικό μας γήπεδο'' μου θυμίζουν άλλες εποχές...Οσο για τον οχετό σου με στεναχώρησες πολύ γιατί με τις βρισιές δεν ανεβαίνεις στα μάτια των φίλων του ai-vres που οι περισσότεροι ξέρουν τον Χ.Ε. αλλά δεν ξέρουν τον ΑΑΤΟΝ.

Χ.Ε.

AATON είπε...

Άκου να μαθαίνεις λοιπόν Χ.Ε. και άσε τα παρακάλια.
Ποσώς με ενδιαφέρει και το ποιός είσαι, και το ποιοί σε γνωρίζουν, και το ποιοί δεν με γνωρίζουν.

Εφ' όσον διάβασες όπως παραδέχτηκες την φράση "πλακίτσα κάνουμε", γιατί η τόση ειρωνεία στο πρόσωπό μου; Ποιός σου έδωσε το δικαίωμα να με ειρωνευτείς κατ' αρχάς; Θεωρείς τον εαυτό σου υπεράνω, ώστε να μπορείς να "μου την πείς" δίχως να τα ακούσεις; Λάθος!

Προσπαθώ να καταλάβω τι εννοείς με το επαναλαμβανόμενο "ροδακινούπολη-πόλη", που το βλέπω σαν κάτι το χαζό που επαναλαμβάνεις για να κάνεις ντόρο. Περίμενες πού την απάντησή μου; Δείξε μου και θα την έχεις αμέσως μάλιστα.

Το ότι δεν είμαι ΕΓΩ ανώνυμος, το ξέει καθ' ένας που έχει επισκευθεί έστω και μια φορά το Blog μου, διότι σε 800 μεριές θα δείς το πραγματικό μου ονοματεπώνυμο, καθώς και στο προφίλ μου. Εσύ πως πάς ν παραστήσεις τον θαρραλέο και επώνυμο δεν καταλαβαίνω, με το Χ.Ε. ???? μήπως μας περνάς για ηλίθιους; Τουλλάχιστον εγώ με θεωρώ πανέξυπνο, οπότε θα σε πικράνω πάνω σ' αυτό. Βλέπεις, έξυπνος γεννιέσαι, δεν γίνεσαι.

Μπορεί να ζω στον Καναδά, αλά δεν είμαι άσχετος απο Ελλάδα Χ.Ε. εκτός αν "η περιοχή σας" είναι εκτός Ελλάδος, οπότε, τότε ίσως να μην ξέρω.
Μάθε όμως, πως στην Ελλάδα γεννήθηκα, μεγάλωσα, υπηρέτησα, έζησα την μισή μου ζωή, οπότε δεν νομίζω να την ξέρω λιγώτερο, είτε απο σένα, είτε απο οποιονδήποτε άλλο πιστεύει κάτι τέτοιο.

Δέχομαι την "καλόπιστη" κριτική. Δεν δέχομαι με τίποτε την ΚΑΚΟΠΙΣΤΗ και την ειρωνεία. Και το δικό σου σχόλιο, όσο "καλόπιστα" κι αν προσπαθίσω να το δω, συγκαλυμένη κακία και ασυγκάλυπτη ειρωνεία μου δείχνει. Και σε ενόχλησε που δεν ήμουν κόσμιος; Λυπάμαι.. έτσι μ' αρέσω. Φέρσου μου όμορφα μια, να σου φερθώ δύο. Φέρσου μου στραβά μία, να σου φερθώ δύο.
Δεν είμαι δίκαιος; Τα υπόλοιπα είναι επιλογή σου, διαλέγεις και παίρνεις.
Συμφωνείς;
Την καλημέρα μου λοιπόν.

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει ένα σχόλιο μου στις 11 Αυγούστου και μπορείς να το διαβάσεις και να απαντήσεις.Αν το παραμύθι σου δεν έχει σχέση με τα Σέρβια και το Βελβεντό τότε δεν είχε νόημα να δημοσιευτεί στο συγκεκριμένο blog.Η πόλωση στον διαχωρισμό Σέρβια-Βελβεντό οδήγησε την περιοχή μας πίσω στο παρελθόν.Αν υπήρχε λοιπόν ''ειρωνία'' από μέρος μου στο παραπάνω κείμενο πήγαζε από την τρομερή εμπάθεια σου για την "Πόλη-Σέρβια" και τους ανθρώπους της.Αν λοιπόν δεν είσαι τελικά από την περιοχή μας και όλα όσα έγραψες στο παραμύθι ήταν άσχετα με τον τόπο μας ζητώ συγνώμη από σένα αλλά δεν θα το συγχωρέσω από τα παιδιά του blog που το έβαλαν για να ανάψουν χωρίς λόγο φωτιές.Η βαλίτσα λοιπόν δεν πάει πολύ μακριά.....

Χ.Ε.

ai-vreS είπε...

Φίλε ΑΑΤΟΝ, φίλε Χ.Ε. σας παρακαλούμε θερμά να λήξει εδώ η παρεξήγηση και τα σχόλια. Πολλές φορές ο γραπτός λόγος δεν μπορεί επακριβώς να μεταφέρει το πνεύμα του γράφοντα. Φίλε Χ.Ε. στείλε μας το e-mail σου.

Ανώνυμος είπε...

Δικαιολογίες δεν θέλω το e-mail μου το έχετε όπως έχετε και το θέμα για την παιδεία που περιμένω να μπεί εδώ και δύο μήνες

Χ.Ε.

ai-vreS είπε...

Δυστυχώς όμως η μορφή του είναι τέτοια (powerpoint) που o blogger δεν μας επιτρέπει να το ανεβάσουμε. Θέλεις να μας το στείλεις σε μορφή βίντεο ή σε κείμενο;

Ανώνυμος είπε...

Aν το πρόβλημα είναι τεχνικό θα προσπαθήσω να το λύσω εγώ.Αν είναι για τη δικαιολογία να μην προσπαθήσω καλύτερα γιατί δεν είμαι και ειδικός όπως φαντάζομαι ότι είστε εσείς.Πάντως δύο καρπούζια στη μία μασχάλη δεν μπορείς να τα πάρεις.Επί της ουσίας δεν μου απαντάτε.Είναι ή δεν είναι της περιοχής ο ΑΑΤΟΝ;Γιατί αν δεν είναι τότε θα αρχίζω να σκέφτομαι και εγώ με το πίσω μέρος του κεφαλιού μου ....

Χ.Ε.

AATON είπε...

Απο Σέρβια Κοζάνης εννοείς;
Όχι φίλε, καμία σχέση. Απο Πλατανάκια Σερρών. Σου λένε τίποτε; Αν δεν ήσουν τόσο εμπαθής στο πρόσωπό μου, θα ήξερες απο που είμαι, γιατί το γράφω φαρδυά πλατιά στο προφίλ μου..
Ακόμη δεν κατάλαβα όμως, για ποιά ανάρτηση μιλάς. Μήπως για την "Μια φορά κι έναν καιρό;"
Και σίγουρα αυτήν εννοείς.
Λοιπόν, για να σου λύσω την απορία, μια για πάντα:
1. Η Ροδακινούπολη, είναι όλος ο κόσμος
2. Η Πόλη, είναι η Ελλάδα και οι κάτοικοί της, η πλειοψηφία των Ελλήνων.

Τώρα, τι δουλειά έχει να μπερδέψεις τα Σέρβια με την παραβολική μου ιστορία, ένας Θεός μπορεί να ξέρει. Τώρα λύθηκε η απορία σου;
Αν θέλεις να με κατηγορήσεις ότι τα βάζω με τα εθνικά μας ελλατώματα, δικαίωμά σου. Μην μου βάζεις όμως λόγια στο στόμα που ούτε καν πέρασαν απο το νού μου, ούτε το blog σου φταίει.

Τώρα, για κάτι που ζήτησες και δεν μπορείτε να το τοποθετήσετε, σας έχω λύση.
Ανάρτηση .PDF | .DOC | .PPT | .TXT και άλλα στο Blog μας

Καλημέρες απο Καναδά.

Το Προφίλ μας