Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2023

Ευανθία Τσιρέκα: Αναγγελία υποψηφιότητας με τη ΣΤΑΣΗ ΣΕΡΒΙΩΝ: "Η πόλη των Σερβίων μας μπορεί να γίνει καλύτερη και πιο ποιοτική!"

Αγαπητοί συνδημότες, φίλοι και φίλες είμαι η Τσιρέκα Ευανθία του Γεωργίου και της Αικατερίνης ,είμαι Διοικητική υπάλληλος στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, παντρεμένη με τον Χρήστο Ζαρακώτα και μητέρα 2 παιδιών του Γεωργίου και του Ιακώβου.
• Γεννήθηκα το 1988 στην Κοζάνη και κατοικώ στα Σέρβια . Αποφοίτησα στο ΑΠΘ τμήμα Οικονομικών Επιστήμων και μετέπειτα ολοκλήρωσα και το μεταπτυχιακό μου στην Λογιστική και Ελεγκτική του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Επίσης ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο τμήμα ΑΣΠΑΙΤΕ καθώς και στον κλάδο της Ειδικής Εκπαίδευσης.
• Έχω εργαστεί στην ιδιωτική εκπαίδευση από το 2011 έως το 2018 σε φροντιστήρια της Κοζάνης, στην ΔΕΥΑ Κοζάνης ως Οικονομολόγος καθώς και στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού ως Διοικητικός Υπάλληλος και συγκεκριμένα υπεύθυνη του Υποέργου Στερέωση και Αποκατάσταση του Δυτικού Πύργου στο Κάστρο Σερβίων.
• Μετά την ανακοίνωση των ονομάτων των υποψηφίων του συνδυασμού «ΣΤΑΣΗ ΣΕΡΒΙΩΝ- ΔΗΜΟΥ ΣΕΡΒΙΩΝ», με επικεφαλής την υποψήφια Δήμαρχο Λαζαρίτσα Σπυρίδου και της υποψηφιότητάς μου, φίλοι και γνωστοί μου είπαν: «…. δεν το πιστεύω …, εξεπλάγην …, σωστά έπραξες .…». Κατόπιν τούτων αισθάνομαι την ανάγκη, απευθυνόμενη στους φίλους, στους γνωστούς αλλά και σε όλους τους πολίτες των Σερβίων , να επισημάνω τα εξής:
• Με τιμά η πρόταση της κα. Λαζαρίτας Σπυρίδου , την οποία και αποδέχθηκα ,όπου επισημάναμε τα προβλήματα των Σερβίων και προσεγγίσαμε τους τρόπους αντιμετώπισής τους. Θεωρώ ότι η υποψηφιότητά της, για τη θέση της Δημάρχου Σερβίων, αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη επιλογή, εφόσον διαθέτει συνέπεια και όραμα για το μέλλον του τόπου μας.
• «Αν εκτιμούσα ότι τα μαρτυρικά Σέρβια δεν μπορούν ν’ αλλάξουν, δε θα έμπαινα στη διαδικασία αυτή».
• Η σκέψη ότι θα μου δοθεί η ευκαιρία ν’ αγωνιστώ για μια καλύτερη πόλη , με γεμίζει αισιοδοξία, αφού είναι κάτι που επιχειρώ για πρώτη φορά και με κάνει να υπερνικήσω τους δισταγμούς μου, που αφορούν τις επιπτώσεις που θα έχει η ενασχόλησή μου με τα κοινά στην προσωπική μου εργασία, καθώς και σε επίπεδο προσωπικών σχέσεων, δεδομένου ότι οι επιλογές μας, δεν ταυτίζονται πάντα με τις επιλογές των άλλων. Θεωρώ υποχρέωσή μου να ασχοληθώ και να συμμετέχω ενεργά μέσα από τη διαδικασία των εκλογών για την παραπέρα γνώση των προβλημάτων αλλά κυρίως για τον τρόπο επίλυσής τους.
• Τίποτε δε χαρίζεται, αλλά κατακτιέται με ήθος, συνέπεια και σκληρή δουλειά.
• Έχω την πεποίθηση ότι αποτελεί υποχρέωση του καθενός από εμάς να λαμβάνει θέση για τα προβλήματα του τόπου μας, καθότι όλοι είμαστε υπεύθυνοι απέναντι στα παιδιά μας και γενικότερα απέναντι στη νεολαία μας, η οποία πέραν των προβλημάτων που αντιμετωπίζει, δεν πρέπει να μας βλέπει θεατές και κριτές των προβλημάτων της καθημερινότητας.
Το όραμά μου είναι να διευκολύνω την καθημερινότητα των συνδημοτών μου, με ανιδιοτέλεια και χωρίς
εξαρτήσεις.
Η πόλη των Σερβίων μας μπορεί να γίνει καλύτερη και πιο ποιοτική!
Θα ήταν μεγάλη τιμή για εμένα η υποστήριξή σας στις δημοτικές εκλογές
Με εκτίμηση
ΤΣΙΡΕΚΑ ΕΥΑΝΘΙΑ
Υποψήφια στο τοπικό ψηφοδέλτιο της Δημοτικής Κοινότητας Σερβίων με τη «ΣΤΑΣΗ ΣΕΡΒΙΩΝ» με επικεφαλής την Λαζαρίτσα Σπυρίδου

 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία Ευανθία.Έχεις την γνώση και την ικανότητα να βοηθήσεις τον Δήμο μας.Ο τόπος μας χρειάζεται νάχει μπροστάρηδες τους νέους ανθρώπους.ΜΕ ΤΗΝ ΝΊΚΗ.

Το Προφίλ μας