Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023

Στέλλα Τζικανούλα: Αναγγελία υποψηφιότητας με τον Συνδυασμό ΣΤΑΣΗ ΣΕΡΒΙΩΝ

Φίλες και φίλοι,

Σας ζητώ να αφιερώσετε λίγο από το χρόνο σας, επειδή στις 8 του Οκτώβρη καλείστε να πάρετε μία απόφαση που θα έχει αντίκτυπο αλλαγής στη ζωή σας.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Γεννήθηκα στην Κοζάνη το 1992, μεγάλωσα και κατοικώ στο Πλατανόρρευμα. Αποφοίτησα από τη σχολή Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και ειδικεύτηκα στην Ειδική Αγωγή στο μεταπτυχιακό μου στο Πανεπιστήμιο της Ρώμης "Tor Vergata". Από το 2015 εργάζομαι ως εκπαιδευτικός στη δημόσια Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και σήμερα υπηρετώ στο Δημοτικό Σχολείο Πλατανορρεύματος. Ταυτόχρονα, απέκτησα πτυχίο Προπονητή Αθλητικών Ακαδημιών από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Παράλληλα με την επαγγελματική μου πορεία, ασχολούμαι με τον Κλασικό Αθλητισμό (Στίβος) και ειδικότερα με το αγώνισμα του Επτάθλου, έχοντας καταφέρει να πετύχω μια από τις 10 καλύτερες επιδόσεις όλων των εποχών στη χώρα μας, κατακτώντας νίκες σε πανελλήνιο, βαλκανικό και πανευρωπαϊκό επίπεδο, εκπροσωπώντας την Ελλάδα με τα χρώματα της Εθνικής Ομάδας.

Το ταξίδι ενασχόλησης μου με τα κοινά ξεκίνησε το 2019, όταν μέσω της συναναστροφής μου με γονείς, μαθητές, συναδέλφους και συμπολίτες, πήρα την απόφαση να ασχοληθώ με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, όπου και εκλέχτηκα μέλος της Τοπικής Κοινότητας Πλατανορρεύματος.

Οι περισσότεροι με γνωρίζετε, ξέρετε τι άνθρωπος είμαι, τι ιδανικά πρεσβεύω, τις πεποιθήσεις μου, τα θέλω μου, την προσήλωση στους στόχους.

Αγαπώ τον τόπο μας, αφουγκράζομαι καθημερινά την αγωνία των συμπολιτών μου για το μέλλον του. Επιθυμία μου είναι να καταφέρω να αναδείξω και να βελτιώσω όλα αυτά που αγαπούν όσοι περπατούν στους δρόμους και στην ιστορία του Δήμου μας. Κάθε πτυχή του έργου του Δήμου Σερβίων επηρεάζει τη ζωή μας. Ζει στις γειτονιές μας. Αυτή είναι η πραγματικότητα της Αυτοδιοίκησης: αφορά τα μικρά και τα μεγάλα της καθημερινότητας.

Φτάνει, όμως, με το εγώ. Πάμε σε αυτό που μπορεί να κάνει μικρά και μεγάλα θαύματα. Στο εμείς.

Για να αλλάξει προς το καλύτερο ο τόπος χρειάζεται να προσπαθήσουμε ενεργά όλοι μαζί, συμμετέχοντας και στα κοινά και διαμορφώνοντας την πολιτική. Για να έχουν τα παιδιά μας το μέλλον που τους αξίζει. Για όλους. Όλοι μαζί. Δίχως δογματικές αντιλήψεις, δίχως περιορισμούς και προκαταλήψεις.

Η πρόοδος είναι ωραία λέξη, αλλά αυτό που τη δημιουργεί είναι η αλλαγή. Σε μια εποχή γρήγορων αλλαγών, το να κάθεσαι ακίνητος είναι η πιο επικίνδυνη ενέργεια. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι τα πράγματα θα διορθωθούν αν αλλάξουν. Είμαι σίγουρη όμως ότι για να διορθωθούν, πρέπει να αλλάξουν.

Γι’ αυτό και κάθε ψηφοδέλτιο θα εμπεριέχει μέσα τη δική σας εμπιστοσύνη. Και θέλω να μου επιτρέψετε να την κερδίσω.

Θέλω μόνο να σας πω ότι αισθάνομαι βαριά την ευθύνη να επιτελέσω το έργο για το οποίο σας ζητώ να με εμπιστευτείτε. Και να δεσμευτώ πως θα κάνω τα αδύνατα δυνατά για να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης σας, εάν αποφασίσετε να μου την δώσετε.

Γιατί ο Δήμος Σερβίων είναι ο τόπος μας. Και αξίζει να πάει μπροστά. Κάθε μέρα, ένα βήμα μπροστά. Δημιουργικά και αξιόπιστα.

Με εκτίμηση,

Τζικανούλα Στυλιανή (Στέλλα)
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Δ.Ε Σερβίων με την παράταξη “ΣΤΑΣΗ ΣΕΡΒΙΩΝ” με Υποψήφια Δήμαρχο την Λαζαρίτσα Σπυρίδου.

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Στέλλα! Πραγματική Αθλήτρια και Επιστήμονας και Παιδαγωγός και Άνθρωπος
Περιμένουμε να δούμε τους 120 επιστήμονες του πανεπιστήμονα. Πωπωπω σανω που φάγαμε το 2019!!!! Αλλά τώρα πια τελος

Ανώνυμος είπε...

Στέλλα καλή επιτυχία.Είσαι παράδειγμα προς μίμηση για την νεολαία μας και η συμμετοχή σου στα κοινά δίνει ελπίδα ειδικά στον αθλητικό τομέα σε ότι αφορά την οργάνωσή του και την καλύτερη λειτουργία του.Μας έκανες περήφανους πολλές φορές,τίμησες τον τόπο μας και ο κόσμος σε έχει σε μεγάλη εκτίμηση (πλήν μερικών εξαιρέσεων που με την τρισάθλια συμπεριφορά τους σε ανάγκασαν να εγκαταλείψεις τον τόπο σου). Εύχομαι από καρδιάς καλή σου επιτυχία και με την ΝΙΚΗ.

Ευαγγελος Αγορου είπε...

Στελλα δεν γνωριζομαστε αλλα αν και στηριζω το Ψηφοδελτιο Ελευθεριου..εισαι απ τα ατομα που ελπιζω να τιμησει ο κοσμος και να προσφερεις στον τοπο..εξ αλλου θαναι ευκολο για σενα γιατι ξερεις απο προσφορα και προσπαθεια.. καλυτερα απ ολους μας..Καλη Επιτυχια !

Ανώνυμος είπε...

Από τα άτομα που ΠΡΕΠΕΙ να εκλεγούν, ανεξαρτήτου το τι θα ψηφίσει ο καθένας.

Καλή επιτυχία Στέλλα

Ανώνυμος είπε...

Πραγματική επιστήμονας, με ήθος και αξιοπρέπεια. Καλή επιτυχία κορίτσι μου. Εγώ και η οικογένεια μου θα σε στηρίξουμε γιατί το αξίζεις

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία Στέλλα. Την αξίζεις!

Ανώνυμος είπε...

Στέλλα μου σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία !

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία! Το μόνο σίγουρο που γνωρίζω ειναι οτι είσαι από τους ανθρώπους που προσφέρουν και βοηθούν! Καλό αγώνα!

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία Στέλλα και καλό αγώνα

Ανώνυμος είπε...

Ομολογώ πως ο αδελφός του Δημάρχου είναι καθημερινά στο γήπεδο και ασχολείται με το αντικείμενο μου κάνει όμως εντύπωση πως δέχτηκε να απομακρυνθούν από το στίβο ο Χρήστος και η Στέλλα και εκεί που κάθε απόγευμα ήταν γεμάτο από παιδιά τό στάδιο τώρα είναι έρημο!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Στέλλα έτσι ήθελαν έτσι έκανες καλή επιτυχία γιατί αξίζεις τώρα νά πω ότι είμαι πρώην ψηφοφόρος του Δημάρχου δεν θα με πιστέψουν και όμως ναι είναι αλήθεια ψηφίζω άτομα ικανά πού μπορούν νά προσφέρουν Στέλλααααααα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΕΛΛΑ ΜΟΥ. ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

"....Η πρόοδος είναι ωραία λέξη, αλλά αυτό που τη δημιουργεί είναι η αλλαγή. Σε μια εποχή γρήγορων αλλαγών, το να κάθεσαι ακίνητος είναι η πιο επικίνδυνη ενέργεια. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι τα πράγματα θα διορθωθούν αν αλλάξουν. Είμαι σίγουρη όμως ότι για να διορθωθούν, πρέπει να αλλάξουν...."

Σοφά λόγια! Καλή επιτυχία Στέλλα! Την αξίζεις

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζοντας την ανακοίνωση καταλαβαίνεις τους στόχους και την νοοτροπία που διέπουν την Στέλλα. Μπράβο κορίτσι μου. Τέτοια μυαλά χρειάζεται ο τόπος μας.

Καλή επιτυχία σου εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου. Την δική μου ψήφο την έχεις κερδίσει.

Ανώνυμος είπε...

15:24 Ο αδερφός του Ελευθερίου ήταν από τους προτεστάντες που έδιωξαν την Στέλλα και τον Χρήστο. Ο αδερφός του Ελευθερίου ασχολείται με το ποδόσφαιρο και μόνο.

Έχει ονοματεπώνυμο το ποιος κατέστρεψε τον στίβο στη περιοχή. Ελευθερίου.

Ανώνυμος είπε...

Κε Αγορου στις περισσότερες περιπτώσεις, σχεδόν σε όλες, δεν μπορούμε να είμαστε και με τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα. Η Στέλλα ΤΖΙΚΑΝΟΥΛΑ και ο συνδυασμός Ελευθερίου είναι μια από αυτές. Η Στέλλα είναι κόσμημα που αυτοί που στηρίζετε προσπάθησαν να το καταστρέψουν. Και εάν εκλεγουν θα επιμείνουν μέχρι να το καταφέρουν. Μην αμφιβαλλετε καθόλου. Δυστυχώς δεν έχετε σαφή εικόνα της σημερινής διοίκησης του τοπου μας

Ανώνυμος είπε...

15:24. Μα ο αδερφός του Ελευθερίου τους έδιωξε! Τι σου κάνει εντύπωση; Αυτοί ευθύνονται που το γήπεδο είναι πλέον άδειο και τα παιδιά μας δεν έχουν μια διέξοδο στον αθλητισμό. Στο χέρι μας είναι να πάρουμε το μέλλον του τόπου μας πίσω. Σε 2 εβδομάδες αποφασίζουμε τι μέλλον θέλει να έχει ο Δήμος μας.

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία γιατί την αξίζεις! Με τη νίκη για το καλό του Δήμου!

Ευαγγελος Αγορου είπε...

Προς 19+30 22/9 Τι να κανω τους αγαπω και τους δυο..ετυχε βλεπεις παλαιοθεν αμφοτεροι να με περιποιηθουν διοτι δε συνεμορφωθην προς τας υποδειξεις..αν τα προλαβες αυτα..κι αν εχεις καμια ιδεολογικη συγγενεια..λεω εγω τωρα..βεβαιως δεν περιποει τιμη σε αυτους που φερθηκαν λαθος στην Στελλα..κατι ξερω κι εγω..ονοματα ομως γιατι αναφερεις ανωνυμως ?πρωτο φαουλ..επειδη ακριβως. αν και δεν τη γνωριζω..αξιζει να εκλεγει της το ευχηθηκα..εναι φαουλ η λαθος μου?με προσβαλεις ασυστολα παλι ανωνυμα..κρινεις την επιλογη μου..με θεωρεις οτι δεν κατεχω καλα τα της διοικησης κτλ κι ολα αυτα γιατι? γιατι εισαι τοσο θολωμενη/ος στον υπνο και στον ξυπνιο καιγεσαι για το Δημαρχειο..πολλα ειπα..στην τελικη.ανωνυμος υποδεικνειει επωνυμο τι πρεπει να στηριξει..τρεμμετε Στελλες και πολιτες δηλαδη να μη πω τιποτε ακομψο..Ελεος..καλμα και βαστα λιγο..ΞΕΣΑΛΩΣΕΣ !ο νοων νοειτο.-

Ευαγγελος Αγορου είπε...

Προς 19+30 22/9 Σορυ..μου διεφυγε..ευχηθηκα και στην Ιωαννα Παπαδημητριου..Καλη επιτυχια! κακο κι αυτο ?.Στειλε μου κι εκει τον χωροφυλακα και τον αστυφυλακα..αν δεν εχεις να κανεις κατι καλυτερο.

Το Προφίλ μας