Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2021

Για την έξοδο του μακαριστού Αυγουστίνου Μύρου

Της
Δέσποινας Βαΐζογλου
Θυμός και παράπονο, τα πρώτα μου συναισθήματα για την έξοδο του μακαριστού Αυγουστίνου Μύρου.
Ο Παναγιώτης Μύρου της εφηβείας μου ήταν η πιο γενναιόδωρη αχτίδα ζεστασιάς στην εποχή του απέραντου κρύου (το χωριό μου πνιγμένο στα νερά της λίμνης και η οικογένειά μου μετανάστες στη Γερμανία).
Η θυσιαστικότητα, το καθαρό του βλέμμα, η ασκητική του στάση στην εποχή της μεταπολίτευσης,  τότε που όλοι γύρω μου ανακάλυπταν την καλοπέραση και τον ατομοκεντρισμό, ήταν μεγάλη έκπληξη.  Είναι "μια στιγμή ή ένα πρόσωπο στην παιδική ηλικία που η πόρτα ανοίγει και αφήνει το μέλλον να μπει" (Γκράχαμ Γκρην). Αυτό ήταν για μένα το παράδειγμα του Παναγιώτη Μύρου που άλλαξε το μέλλον μου, τις επιλογές και τις προτεραιότητές μου.
Όταν φεύγουν άνθρωποι σαν τον Παναγιώτη Μύρου νοιώθεις ότι ο κόσμος αδειάζει.
Με παρηγορούσε να ξέρω πως κάτω απ' αυτόν τον ουρανό ζει και αναπνέει ακόμη ένας άνθρωπος που ξέρει ν' αγαπά, να προσεύχεται, που κάνει τον κόσμο λιγότερο αδιάβατο.
Τα λόγια του σημερινού Αποστολικού αναγνώσματος είναι για τον μακαριστό Αυγουστίνο:  "Τον αγώνα τον καλό αγωνίστηκα, το δρόμο τελείωσα, την πίστη τήρησα".

                                         Κυριακή 3-1-2021
                                      Δέσποινα Βαΐζογλου
                                        Νεράιδα Κοζάνης

ΥΓ: Ο θυμός είναι για το πείσμα των αδελφών να μην προστατέψουν εαυτούς και αλλήλους φορώντας μια μάσκα και τηρώντας τις αποστάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας