Για αθρόες προσλήψεις, που συνέβαλαν
στα ελλείμματα που παρουσίασε το Μετρό, κάνει λόγο στο πόρισμά του ο
Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης. Οι προσληφθέντες της
προεκλογικής περιόδου είχαν κοινούς τόπους καταγωγής και...πολλοί προέρχονταν από γραφεία βουλευτών.Καταπέλτης
ήταν το πόρισμα του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης σχετικά με
τις αιτίες για τα ελλείμματα που παρουσίασε το Μετρό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από τον έλεγχο, οι αθρόες προσλήψεις υπεράριθμου προσωπικού, κυρίως την προεκλογική περίοδο, επιβάρυναν σημαντικά τις λειτουργικές δαπάνες της ΑΜΕΛ (Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας), με αποτέλεσμα για πρώτη φορά η εταιρία να εμφανίσει το 2009 έλλειμμα πάνω από 22 εκατομμύρια ευρώ, αφού η αναλογία του κόστους μισθοδοσίας προς τα συνολικά έσοδα αυξήθηκε από 48% το 2007 σε 74% το 2009.
Στη διάρκεια του ελέγχου, όπως αναφέρεται στο πόρισμα, ο Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης διαπίστωσε ότι οι προσληφθέντες εμφανίζουν όμοια χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα τόπος καταγωγής, κυρίως νομοί Λαρίσης και Ροδόπης, εργασιακή εμπειρία στο Δημόσιο ως συμβασιούχοι, ή εργαζόμενοι σε γραφεία βουλευτών και Γενικών Γραμματέων, βιογραφικά σταλμένα από FAX του τέως ΥΠΕΧΩΔΕ.
Πολλές φορές η συνέντευξη γινόταν μετά την πρόσληψη, ενώ για 17 από αυτούς έγινε πρόσληψη παρά την αρνητική αξιολόγηση από στελέχη της ΑΜΕΛ.
Σύμφωνα με το πόρισμα, "ένας από τους βασικούς λόγους για τα άσχημα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας είναι το αυξημένο κόστος μισθοδοσίας, το οποίο το 2009, με έτος βάσης το 2001, αυξήθηκε κατά 700% περίπου", αφού από 1.139 άτομα που απασχολούνταν την 31/3/2004, έφθασαν τα 1.688 άτομα στις 21/10/2009, αύξηση δηλαδή κατά 50%. Είναι χαρακτηριστικό επίσης ότι το 50% των προσλήψεων έγιναν το 2009 και συγκεκριμένα σε διάστημα μόλις 23 ημερών, από 12/08/2009 έως 04/09/2009 προσελήφθησαν συνολικά 210 άτομα.
Σύμφωνα με το πόρισμα του κ. Ρακιντζή στον επιχειρησιακό σχεδιασμό την περίοδο 2005-2009 προβλεπόταν η πρόσληψη 75, κατά μέγιστο αριθμό, πωλητών εισιτηρίων και τελικά προσελήφθησαν 130 άτομα, ενώ για τα έτη 2009-2010 απαιτείτο η πρόσληψη 32 πωλητών και προσελήφθησαν 97 πωλητές εισιτηρίων.
Επίσης στη Διεύθυνση Δημοσίων Σχέσεων αυξήθηκαν οι υπάλληλοι κατά 100%, από 10 σε 20 και στη Διεύθυνση Πληροφορικής & Οργάνωσης από 9 σε 16 άτομα, αύξηση 90%...
news247
Σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από τον έλεγχο, οι αθρόες προσλήψεις υπεράριθμου προσωπικού, κυρίως την προεκλογική περίοδο, επιβάρυναν σημαντικά τις λειτουργικές δαπάνες της ΑΜΕΛ (Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας), με αποτέλεσμα για πρώτη φορά η εταιρία να εμφανίσει το 2009 έλλειμμα πάνω από 22 εκατομμύρια ευρώ, αφού η αναλογία του κόστους μισθοδοσίας προς τα συνολικά έσοδα αυξήθηκε από 48% το 2007 σε 74% το 2009.
Στη διάρκεια του ελέγχου, όπως αναφέρεται στο πόρισμα, ο Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης διαπίστωσε ότι οι προσληφθέντες εμφανίζουν όμοια χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα τόπος καταγωγής, κυρίως νομοί Λαρίσης και Ροδόπης, εργασιακή εμπειρία στο Δημόσιο ως συμβασιούχοι, ή εργαζόμενοι σε γραφεία βουλευτών και Γενικών Γραμματέων, βιογραφικά σταλμένα από FAX του τέως ΥΠΕΧΩΔΕ.
Πολλές φορές η συνέντευξη γινόταν μετά την πρόσληψη, ενώ για 17 από αυτούς έγινε πρόσληψη παρά την αρνητική αξιολόγηση από στελέχη της ΑΜΕΛ.
Σύμφωνα με το πόρισμα, "ένας από τους βασικούς λόγους για τα άσχημα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας είναι το αυξημένο κόστος μισθοδοσίας, το οποίο το 2009, με έτος βάσης το 2001, αυξήθηκε κατά 700% περίπου", αφού από 1.139 άτομα που απασχολούνταν την 31/3/2004, έφθασαν τα 1.688 άτομα στις 21/10/2009, αύξηση δηλαδή κατά 50%. Είναι χαρακτηριστικό επίσης ότι το 50% των προσλήψεων έγιναν το 2009 και συγκεκριμένα σε διάστημα μόλις 23 ημερών, από 12/08/2009 έως 04/09/2009 προσελήφθησαν συνολικά 210 άτομα.
Σύμφωνα με το πόρισμα του κ. Ρακιντζή στον επιχειρησιακό σχεδιασμό την περίοδο 2005-2009 προβλεπόταν η πρόσληψη 75, κατά μέγιστο αριθμό, πωλητών εισιτηρίων και τελικά προσελήφθησαν 130 άτομα, ενώ για τα έτη 2009-2010 απαιτείτο η πρόσληψη 32 πωλητών και προσελήφθησαν 97 πωλητές εισιτηρίων.
Επίσης στη Διεύθυνση Δημοσίων Σχέσεων αυξήθηκαν οι υπάλληλοι κατά 100%, από 10 σε 20 και στη Διεύθυνση Πληροφορικής & Οργάνωσης από 9 σε 16 άτομα, αύξηση 90%...
news247
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου