Ένα σημαντικό έργο το οποίο αποσκοπεί στην ανάπτυξη πύλης και εφαρμογών για τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Πτολεμαϊδας με σκοπό την αναβάθμισή της σε μία Ψηφιακή ΔΕΥΑ εισηγήθηκε στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος Γρηγόρης Τσιούμαρης.
Σκοπός είναι να δημιουργηθεί μία Πύλη στα πρότυπα του Web 2.0 που θα περιλαμβάνει τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΔΕΥΑ προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.
Η πρόταση υποβάλλεται προς χρηματοδότηση στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση» και πιο συγκεκριμένα στον Άξονα Προτεραιότητας 2 που αφορά δράσεις για «ΤΠΕ και Βελτίωση της Ποιότητας Ζωής» και στον Ειδικό Στόχο 2.1 «Βελτίωση της καθημερινής ζωής μέσω ΤΠΕ – Ισότιμη συμμετοχή των πολιτών στην Ψηφιακή Ελλάδα» στην «Πρόσκληση 9».
Πιο συγκεκριμένα η Πύλη θα έχει τις ακόλουθες κατηγορίες περιεχομένου / υπηρεσιών:
ΥΣ1 – Διαχείριση απεικόνιση και ανάκτηση δεδομένων των δικτύων ύδρευσης, ομβρίων
Στόχος της συγκεκριμένου υποσυστήματος είναι η απεικόνιση και η διαχείριση (από πλευράς εσωτερικών χρηστών) δικτύων ύδρευσης, ομβρίων και η ανάπτυξη των υπηρεσιών πληροφόρησης του κοινού (εξωτερικοί χρήστες) μέσω της διαδικτυακής πύλης της
ΔΕΥΑ.
ΥΣ2 – Ενημέρωση Δικαιούχων
Το συγκεκριμένο υποσύστημα θα είναι μία Web-based εφαρμογή εγκατεστημένη στο Φορέα. Εφ’ όσον επιλέξει ο δικαιούχος (π.χ. επιχείρηση) την υπηρεσία της ενημέρωσης των τίτλων πληρωμής του, θα καλείται να δώσει τα στοιχεία ταυτοποίησής του, δηλ. PIN και ΑΦΜ. Μετά την καταχώρηση των στοιχείων ταυτοποίησης θα μπορεί ο δικαιούχος να δει όλη την καρτέλα του, μέσα στην οποία θα εμφανίζονται και οι μη εισπρακτέες επιταγές. Τα στοιχεία που θα απαιτούνται για την ενημέρωση των δικαιούχων θα εξάγονται από την εφαρμογή οικονομικής διαχείρισης του Φορέα.
ΥΣ3 – Υποσύστημα Διαχείρισης Αιτημάτων / Καταγγελιών / Βλαβών
Στο υποσύστημα αυτό περιλαμβάνεται η ανάπτυξη των υπηρεσιών πληροφόρησης του κοινού μέσω της διαδικτυακής πύλης της ΔΕΥΑ για την ενημέρωση των πολιτών σε πραγματικό χρόνο αλλά και υπόδειξη από τους πολίτες προβλημάτων, αναγκών και λύσεων. Οι πολίτες θα έχουν την δυνατότητα να παρεμβαίνουν είτε από τον υπολογιστή τους προκειμένου να υποδείξουν προβλήματα που αφορούν στις υποδομές ή/και στις παρεχόμενες υπηρεσίες της ΔΕΥΑ (π.χ βλάβες δικτύου κλπ) ακόμη και να αποτυπώσουν με πραγματική ακρίβεια στον χώρο διάφορα προβλήματα, τα οποία το σύστημα θα τα επεξεργάζεται και θα τα προωθεί στους αρμόδιους για την αντιμετώπισή τους
ΥΣ4 – Ηλεκτρονική Πληρωμή Οφειλών/Λογαριασμών
Στους πολίτες / στις επιχειρήσεις θα παρέχεται η δυνατότητα να πληρώνουν τους λογαριασμούς ύδρευσης μέσω του Internet.
ΥΣ5 – Δικτυακή Πύλη / CMS
Εφαρμογή διαχείρισης του συνόλου του περιεχομένου του Portal της ΔΕΥΑ.
ΥΣ6 – Υποσύστημα Διαχείρισης Αιτήσεων
Το υποσύστημα θα παρέχει τη δυνατότητα διαχείρισης με παραμετρικό τρόπο διαφόρων τύπων αιτήσεων για διαδικασίες εξυπηρέτησης καταναλωτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου