Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 17 Αυγούστου 2009

Ο Γιώργος "τρέλανε" το Μπόνιο

από τον Γ. Κρόγια
Έτσι είναι φίλοι μου. Όποιος γνωρίσει από κοντά τον Γιώργο καταλαβαίνει ότι έχει να κάνει με άνθρωπο με αξίες, που αυτό που λέει το εννοεί και αργά η γρήγορα το πράττει! Έτσι κι ο Μπόνιος- που ουκ ολίγες φορές τα έχει σούρει στον Γιώργο- έκανε το... μεγάλο "λάθος" να θελήσει να γνωρίσει από κοντά τον Γιώργο Παπανδρέου για να δει "τι καπνό φουμάρει" και... την "πάτησε". Την "πάτησε" γιατί και αυτός, όπως και οι περισσότεροι Έλληνες, όπως κι εγώ πριν ασχοληθώ ενεργά με την πολιτική, πίστευα με αυτά που έβλεπα ότι "όλοι ίδιοι είναι". Να που δεν είναι. Και το ποστ αυτό του Μπόνιου το αποδεικνύει.
ΥΓ. Χαίρομαι που βλέπω ακόμη και στις τόσο μικρές διακοπές τους τα γνωστά μπλοκάκια σημειώσεων και όχι γύρους και σουβλάκια από του Μπαϊρακτάρη...

Μια στιγμή στην ιστορία
http://www.kourdistoportocali.com.asp1-4.dfw1-1.websitetestlink.com/default.aspx

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έτσι είναι φίλοι, πολύ σύντομα θα καταλάβουν όλοι τι εστί Γιώργος Παπανδρέου! Τον στηρίζουμε ανεπιφύλακτα. Βρισκόμαστε ένα βήμα πριν από την επιδημία ομαδικής κατάθλιψης κι ο Παπανδρέου είναι το μοναδικό φως στο τούνελ η τελευταία μας ελπίδα.

Ανώνυμος είπε...

"Είμαι αποφασισμένος να συγκρουστώ με τα συμφέροντα. Δεν έχω τίποτα να φοβηθώ, ούτε μ ενδιαφέρει η εξουσία για την εξουσία. Γεννήθηκα μέσα σ αυτή, έχω ζήσει ξεχωριστές στιγμές στη μέχρι τώρα πορεία μου και δεν μ ενδιαφέρει η δόξα της εξουσίας. Παλεύω και θα παλέψω για να μπουν κανόνες και να υπάρξει εξυγίανση στη πολιτική ζωή του τόπου. Είμαι αποφασισμένος και δεν πρόκειται να καταθέσω τα όπλα με οποιοδήποτε κόστος..."

Ανώνυμος είπε...

twra sovara ta pistevete auta pou grafete??
gt an 8umamai kala o giwrgos summeteixe stis proigoumenes kuverniseis tou pasok! i dn i3ere tote k twra ema8e?!
oso gia ta mplokakia p anaferontai sto ar8ro... otan eisai suni8ismenos stin karekla k meta apo 20 xronia tn xaneis kt prepei n kaneis gia n epanel8eis! dn einai tuxaio to gegonos nomizw oti apo tis 8/3/04 to pasok diarkws zitaei prowres ekloges!

Ανώνυμος είπε...

αφου και ο Παπανδρεου εγινε πρωθυπουργος ,ολοι μπορουν να πιστευουν σε κατι σε αυτη την ζωη.
Εγω ουτε για τσιγαρα δεν θα τον εστελνα, γιατι μπορει να χανοτανε..

Ανώνυμος είπε...

ε δεν το στέλναμε το ανάπηρο για τσιγάρα απ' το Νοέμβρη να χαθεί να ησυχάσουμε?

Το Προφίλ μας