Επίκαιρα Θέματα:

Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2021

Κατά πλειοψηφία ψηφίστηκε το 1ο θέμα του δημοτικού συμβουλίου Σερβίων σύσταση της δημοτικής συγκοινωνίας. Δείτε τα 2 προτεινόμενα δρομολόγια που θα λειτουργήσουν μόνο αν λάβουν έγκριση από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Από το kozan.gr
Δημοτική συγκοινωνία αποκτά ο Δήμος Σερβίων, με σκοπό τη σύνδεση των απομακρυσμένων περιοχών στα όρια του Δήμου – Ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία η πρόταση της Δημοτικής Αρχής – Λεπτομέρειες για τα δύο δρομολόγια που θα δημιουργηθούν, εφόσον πάρει την έγκριση λειτουργίας της δημοτικής συγκοινωνίας από τον Υπουργό ΥΠΟΜΕΔΙ
 

Δημοτική συγκοινωνία αποκτά ο Δήμος Σερβίων, με σκοπό τη σύνδεση των απομακρυσμένων περιοχών στα όρια του Δήμου. Σύμφωνα

πάντα με πληροφορίες του Kozan.gr, που παρουσιάζει αναλυτικά το θέμα, στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, παρουσιάστηκε η σχετική τεχνική μελέτη, που συνέταξε η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου με τη συμβολή του Ειδικού Συνεργάτη Ιωαννίδη Απόστολου (ειδικότητας πολιτικού μηχανικού). Να σημειωθεί ότι για να λάβει “σάρκα και οστά” το εγχείρημα της Δημοτικής Αρχής απαιτείται έγκριση της λειτουργίας της δημοτικής συγκοινωνίας από τον Υπουργό ΥΠΟΜΕΔΙ, στον οποίο θα υποβληθεί η τεχνική έκθεση και το σκεπτικό της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου. Η γραμμή θα εξυπηρετείται από ένα λεωφορείο, του 2004, με 52 θέσεις καθισμάτων, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας και υψηλού δαπέδου.

Τα δύο δρομολόγια, που προτάθηκαν να δημιουργηθούν, είναι:

Δρομολόγιο 1ο

 

Στάση Α.Παπανδρέου Σέρβια- Λεύκαρα

  1. Το συνολικό μήκος της διαδρομής είναι 38,60 χλμ. κυκλικά με αφετηρία και τέρμα στη στάση Ανδρέα Παπανδρέου στα Σέρβια.

  1. Η διαδρομή εξυπηρετεί 6 ενδιάμεσες στάσεις, χωρίς την αφετηρία. Από αυτές οι 5 στάσεις συμπίπτουν με τις υπάρχουσες του ΚΤΕΛ, δηλαδή στη Νεράιδα, Λεύκαρα η μόνη που δεν έχει το ΚΤΕΛ, Ροδίτη, Κουβούκλια, Μεσιανή και Βαθύλακκο. Στην επιστροφή δεν αποκλείουμε και ξανά στάση στη Νεράιδα πριν τα Σέρβια.

  1. Για τον υπολογισμό του χρόνου διαδρομής θεωρήθηκε μέση ταχύτητα λεωφορείου χωρίς τις στάσεις υ = 80 χλμ/ώρα και χρόνος στάσεως 30΄΄ ανά στάση.

Επομένως για μήκος διαδρομής l=38,60 χλμ με υ = 80 χλμ/ώρα προκύπτει χρόνος t = l/υ = 38,60/80 = 0,4825 ώρες δηλαδή 28,95 λεπτά.

Εφ’ όσον υπάρχουν 6 ενδιάμεσες στάσεις με χρόνο καθυστέρησης 30΄΄ ανά στάση, προκύπτει χρόνος καθυστέρησης t = 180΄΄ ή αλλιώς 3 λεπτά.

Επομένως συνολικός χρόνος διαδρομής προκύπτει:

t = 28,95΄+ 3΄= 31,95 λεπτά.

Επομένως t διαδρομής μελέτης = 32΄(λεπτά) θεωρητικός χρόνος.

Χρόνος από δοκιμή οχήματος σε αυτή τη διαδρομή 52΄(λεπτά), λόγο στροφών, υψομετρικών διαφορών και διέλευσης από οικισμούς με ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα.( Παράρτημα Πίνακας i )

 

Δρομολόγιο 2ο

Στάση Α.Παπανδρέου Σέρβια- Ελάτη

  1. Το συνολικό μήκος της διαδρομής είναι 84,10 χλμ. κυκλικά με αφετηρία και τέρμα στη στάση Ανδρέα Παπανδρέου στα Σέρβια.

  1. Η διαδρομή εξυπηρετεί 9 ενδιάμεσες στάσεις, χωρίς την αφετηρία. Από αυτές οι 9 στάσεις συμπίπτουν με τις υπάρχουσες του ΚΤΕΛ σε δύο διαφορετικά δρομολόγια, του Προσηλίου, Μικροβάλτου, Τρανοβάλτου, Λαζαράδες, Ελάτη, Λιβαδερό, Μεταξά, Τριγωνικό και Πολύραχο.

  1. Για τον υπολογισμό του χρόνου διαδρομής θεωρήθηκε μέση ταχύτητα λεωφορείου χωρίς τις στάσεις υ = 80 χλμ/ώρα και χρόνος στάσεως 30΄΄ ανά στάση.

Επομένως για μήκος διαδρομής l=84,10 χλμ με υ = 80 χλμ/ώρα προκύπτει χρόνος t = l/υ = 84,10/80 = 1,051 ώρες δηλαδή 63,06 λεπτά.

Εφ’ όσον υπάρχουν 9 ενδιάμεσες στάσεις με χρόνο καθυστέρησης 30΄΄ ανά στάση, προκύπτει χρόνος καθυστέρησης t = 270΄΄ ή αλλιώς 4,5 λεπτά.

Επομένως συνολικός χρόνος διαδρομής προκύπτει:

t = 63,06΄+ 4,5΄= 67,56 λεπτά.

Επομένως t διαδρομής μελέτης = 68΄(λεπτά) θεωρητικός χρόνος.

Χρόνος από δοκιμή οχήματος σε αυτή τη διαδρομή 107΄(λεπτά), λόγο στροφών, υψομετρικών διαφορών και διέλευσης από οικισμούς με ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα.




 

 

13 σχόλια:

  1. Ανώνυμος29/7/21 11:23

    Πόσους οδηγούς έχει ο δήμος; Ένα λεωφορείο του 2004; Μελέτη από πολιτικό μηχανικό; Ο οποίος εκτίμησε τα κόστη; Και κόστος συντήρησης; Ζημιές; 80χλμ προς Λεύκαρα; Παιδιά σοβαρευτείτε. Ο κούκος αηδόνι. Αυτά δεν γίνονται χωρίς πολύ μεγάλα έσοδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος29/7/21 11:26

    Μπορεί κάποιος να ενημερώσει ποιοι ψήφισαν υπέρ ποιοι κατά και ποιοι λευκό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/7/21 11:49

      ποιος να σε ενημερωσει 11.26; ολα στα μουτκα εγιναν. που ειναι η συνεδριαση στο ιντερνετ;

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος29/7/21 12:30

    Και να εγκριθεί ..ένα λεωφορείο ήδη 17 ετών, οδηγοί ποιοι; Και λεφτά για το πετρέλαιο; Άσε που τα χιλιόμετρα ανά ώρα που λένε είναι ανύπαρκτο
    Την μελέτη την έκανε ένας πολιτικός μηχανικός…και δεν γράφει πουθενά κόστος ζημιές και συντήρηση…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος29/7/21 12:40

    Τα Ιμερα γιατί εκτός Δήμαρχε? Με τι θα έρχεται ο κοσμος… πετώντας??? Προχειρότητες ξανά κ ξανά από την Δημοτική Αρχή!!! Για τα μάτια του κόσμου ότι κανετε, μόνο κ μόνο για να πείτε ότι κάτι κάνατε!!! Γιατί δεν βάλατε mini bus μέσα στα Σέρβια, αφού μόνο τα Σέρβια θεωρείται Δήμο…οι υπόλοιποι ας πνίγουν!!! Και κλασικη κίνηση της Δημοτικής Αρχης το μπαλάκι άλλου..αν εγκριθεί θα γίνει! Τα ίδια κ τα ίδια σας βαρεθηκαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/7/21 12:43

      Θα εγκριθεί σίγουρα. Σιγά μην ενδιαφέρεται το υπουργείο για κάτι που δεν του στοιχίζει ούτε ένα ευρώ. Ναι θα πει και κόψτε το λαιμό σας να βρείτε λεφτά οδηγό οχήματα έρχονται αναθέσεις και προσλήψεις αρκεί να είσαι παρεακι

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/7/21 13:02

      Μην ανησυχείς. Θα αναλάβει το κόστος τηε συγκοινωνίας η εταιρεία που θα κάνει τον χυτά αμιάντου που "δεν θέλει" αυτός τον προτεινε

      Διαγραφή
  5. Καλά πιστεύετε αυτό το πράγμα?Μην είστε αφελείς. Αυτό θα είναι έτοιμο μετά από χρόνια.Ουτε αυτοί δεν το πιστεύουν.Πονηριες είναι για να αποφύγουν να δώσουν χρήματα για τη συγκοινωνία των χωριών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος30/7/21 12:47

    Η "τεχνική έκθεση" είναι γεμάτη ορθογραφικά, συντακτικά και άλλα λάθη χωρίς καμία τεκμηρίωση. Πού είναι η μελέτη βιωσιμότητας; πού είναι η μελέτη κόστους - απόδοσης; Είναι γραμμένη στο πόδι αντιγραφή από το ίντερνετ όπως κάνουν συνήθως. Κόλπα για να μην πληρώσουν το ΚΤΕΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/7/21 16:52

      Μα το λένε ένας πολιτικός μηχανικός το έκανε και σίγουρα υπό πίεση όπως πρόχειρα έχει μαθει ο Κίτσος "αύριο θέλω αυτό". Ποιος θα κάνει οικονομική μελετη ο πολιτικός μηχανικός; Θα μου πεις ο φροντιστής έκανε εκτιμήσεις για την γεφυρα

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος30/7/21 14:37

    ΑΝ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος1/8/21 20:11

    Πολιτικοί μηχανικοι για μελέτη συγκοινωνίας. Ανάλυση κόστους; Εσόδων; Συντήρηση ζημιές; Οικονομολόγο έχετε εκει; Και ξεχάσανε ένα χωριό!!! Την μελέτη ποιος την επίβλεψε; Ο….αντιδήμαρχος τεχνικών που είναι εστιατορας;;; Ελευθερίου άξιος διάδοχος του Κοσματοπουλου! Ο οποίος τον στήριξε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος1/8/21 20:35

    Αυλές, Κρανίδια, Γούλες, Λάβα, Καστανιά, Πλατανόρεμα απ’ έξω όπως και Ίμερα και Αύρα. Εμείς δεν υπάρχουμε για την δημοτική αρχή. Δήμος είναι μόνο τα Σέρβια. Τι να πεις και πού να διαμαρτυρυθείς; Αφού δεν σε ακούνε και δεν σε αφήνουνε να μιλήσεις πώς να σε καταλάβουνε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας εμπιστευόμαστε για την ευπρέπεια των σχολίων σας. Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των σχολιαστών καθώς αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Το Προφίλ μας