Μια σημαντική συνεργασία της Lidl είναι με την ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού Κοζάνης από την οποία προμηθεύεται τα τελευταία 4 χρόνια ροδάκινα, νεκταρίνια και όλη την ποσότητα παραγωγής τους σε αχλαδόμηλα Nashi.
Η συνεργασία ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2013 και πλέον η ΑΣΕΠΟΠ Κοζάνης είναι στρατηγικός συνεργάτης της Lidl. Μέσω της συνεργασίας, διαθέτει κατ’ αποκλειστικότητα τις 3κιλες συσκευασίες σε ροδάκινα και νεκταρίνια. Πέρσι διακίνησε πάνω από 1.100 τόνους με την ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού.
Οι καταναλωτές μπορούν να προμηθευτούν σε όλα τα καταστήματα της Lidl τα εξαιρετικά φρούτα με την επωνυμία Velvita. Τα φρούτα παράγονται με συγκεκριμένες διαδικασίες και τηρούν όλους τους απαραίτητους ελέγχους και κανόνες υγιεινής.
Τις εγκαταστάσεις της ΑΣΕΠΟΠ επισκέφτηκε η εταιρία πρόσφατα με ομάδα εκπροσώπων των ΜΜΕ όπου είχαν την ευκαιρία να ζήσουν από κοντά την εμπειρία της συγκομιδής, του ελέγχου της ποιότητας των ροδάκινων, την διαδικασία παραλαβής στο εργοστάσιο αλλά και την συσκευασία τους. Είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν με τους παραγωγούς αλλά και τα στελέχη του συνεταιρισμού.
Τα φρούτα αποτελούν το βασικό κομμάτι της καθημερινής διατροφής μας, γι΄αυτό και η LIDL θέλει να προσφέρει στον καταναλωτή προϊόντα υψηλής γευστικής και ποιοτικής αξίας αντάξια των δικών του απαιτήσεων.
Πηγή: businessnews.gr
Η συνεργασία ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2013 και πλέον η ΑΣΕΠΟΠ Κοζάνης είναι στρατηγικός συνεργάτης της Lidl. Μέσω της συνεργασίας, διαθέτει κατ’ αποκλειστικότητα τις 3κιλες συσκευασίες σε ροδάκινα και νεκταρίνια. Πέρσι διακίνησε πάνω από 1.100 τόνους με την ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού.
Οι καταναλωτές μπορούν να προμηθευτούν σε όλα τα καταστήματα της Lidl τα εξαιρετικά φρούτα με την επωνυμία Velvita. Τα φρούτα παράγονται με συγκεκριμένες διαδικασίες και τηρούν όλους τους απαραίτητους ελέγχους και κανόνες υγιεινής.
Τις εγκαταστάσεις της ΑΣΕΠΟΠ επισκέφτηκε η εταιρία πρόσφατα με ομάδα εκπροσώπων των ΜΜΕ όπου είχαν την ευκαιρία να ζήσουν από κοντά την εμπειρία της συγκομιδής, του ελέγχου της ποιότητας των ροδάκινων, την διαδικασία παραλαβής στο εργοστάσιο αλλά και την συσκευασία τους. Είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν με τους παραγωγούς αλλά και τα στελέχη του συνεταιρισμού.
Τα φρούτα αποτελούν το βασικό κομμάτι της καθημερινής διατροφής μας, γι΄αυτό και η LIDL θέλει να προσφέρει στον καταναλωτή προϊόντα υψηλής γευστικής και ποιοτικής αξίας αντάξια των δικών του απαιτήσεων.
Πηγή: businessnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου