Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

"Και άλλαξε το δέρμα της η γη", το μικρό θαύμα της Ομάδας Νέων του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης στο «Θεατροδρόμιο» για πέντε παραστάσεις.

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης μετά την επιτυχία της παράστασης «Φτάσε όπου δεν μπορείς» που συγκίνησε το κοινό της πόλης και απέσπασε το πιο θερμό  χειροκρότημα, σας προσκαλεί να παρακολουθήσετε το μικρό θεατρικό θαύμα της Ομάδας Νέων του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. με τίτλο «Και άλλαξε το δέρμα της η γη».  Η παράσταση που έκανε πρεμιέρα με μεγάλη επιτυχία και
καταχειροκροτήθηκε στις 22 Ιουλίου στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής/Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, θα παρουσιαστεί στο θεατρόφιλο κοινό της πόλης την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου στις 21:00, το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου στις  18:30 και στις 21:00 και την Κυριακή 1 Οκτωβρίου  στις  18:30 και στις 21:00, στο «Θεατροδρόμιο» (Αγίας Παρασκευής 14, Κοζάνη).
Η μουσική παράσταση είναι μια συμπαραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης και της Εναλλακτικής  Σκηνής της ΕΛΣ και το αποτέλεσμα ενός πολύμηνου εκπαιδευτικού προγράμματος.
Δεκαέξι έφηβοι θα σας συγκινήσουν με την προσπάθεια τους να εξερευνήσουν, να μάθουν, να καταλάβουν τη γη του τόπου τους που μεταβάλλεται διαρκώς όπως το σώμα τους. Μια παράσταση σε γρήγορους ρυθμούς με δύναμη, συναίσθημα, μουσική, σκέψεις, χορό και λόγια για το πιο σημαντικό στοιχείο ταυτότητας του τόπου μας την ενέργεια.
Εφηβικά πρόσωπα και σώματα έρχονται σε επαφή με την ιστορία του τόπου τους και θίγουν με τρόπο ιδανικό και μοναδικό ένα θέμα σημαντικό που προσεγγίζεται από την κοινωνία με δυσκολία.
Δεκαέξι έφηβοι απελευθερώνονται πάνω στη σκηνή και μιλούν για την «ιστορία» τους και την ιστορία του τόπου τους. Θα σας συνεπάρουν.

«Ζω, περιστρέφομαι. Είμαι κι εγώ σαν τον πυρήνα της Γης. Περιστρέφομαι κι αλλάζω χρώματα, γωνίες και ταχύτητες. Είμαι ο φλοιός της. Είμαι το χώμα που ανακατεύεται. Τη μία είμαι τρύπες βαθιά μέσα της, την άλλη είμαι βουνά ξερά και τώρα ανθίζω, είμαι καταπράσινες δασύτριχες πλαγιές. Ψηλώνω και φυτρώνω. Είμαι ο μαύρος λιγνίτης μέσα της. Είμαι ο θυμός μου. Είμαι έτοιμος να ανάψω φωτιά και να φωτίσω κάθε καινούργιο κύτταρό μου. Να κατακάψω ό,τι με εμποδίζει. Μέσα στις φλέβες μου κυλούν ορμητικά ποτάμια».




Γενική Είσοδος: 5€ Κανονικό  - 3€ Μειωμένο (Μαθητικό, Φοιτητικό, Ανέργων, Α.Μ.Ε.Α)
Στο «Θεατροδρόμιο» , Αγίας Παρασκευής 14, Κοζάνη
Η κράτηση θέσης είναι απαραίτητη.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 24610 24062, 6987991949

Καλλιτεχνική Διεύθυνση/Υπεύθυνη Τμήματος Εφήβων: Ελένη Δημοπούλου
Σκηνοθεσία: Ελένη Ευθυμίου
Δραματουργική επεξεργασία: Σοφία Ευτυχιάδου
Μουσική: Ορέστης Γούμενος
Σκηνικά-κοστούμια: Ευαγγελία Κιρκινέ
Κίνηση-χορογραφίες: Τάσος Παπαδόπουλος
Φωτισμοί: Richard Antony
Μουσική διδασκαλία: Νίκος Βαλταδώρος, Δημήτρης Ζαχαράκης
Συνεργασία στην έρευνα: Ομάδα «Κρατήρας»
Βοηθός σκηνοθέτη: Σοφία Αντωνίου
Φωτογραφίες: Σάκης Αναστασόπουλος


Παίζουν: Κατιάννα Γκαραβέλλα, Ευαγγελία Ζαγκοντίνου, Μαίρη Ζαχαράκη, Ασπασία Καραγιάννη, Δέσποινα Καραγιάννη, Γιάννης Κουτσοσίμος, Κωνσταντίνος Κράλλιας, Σοφία Κύρινα, Κωνσταντίνα Ματιάκη, Ηλίας Μόσχογλου, Γιώργος-Ζήσης Μπιλιώνης, Έλενα Μπούρου, Άγγελος Νίτσας, Θεοδώρα Τσεγγενέ, Μαρία Χελά,
Χρυσοβαλάντω Χριστοφορίδου.

Μουσικοί:
Νίκος Βαλταδώρος - τρομπέτα
Νίκος Ίτσκος - τρομπέτα
Φώτης Τύπας - τρομπέτα
Χριστόδουλος Αναγνωστόπουλος- κόρνο
Δημήτρης Ζαχαράκης - κρουστά
Γιώργος Μαδίκας - κρουστά
Βιβή Τζούκα – πιάνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας