Αύξηση της τάξεως του 75% θα
παρουσιάσουν το 2010, οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα και η συνολική αξία
τους θα ανέλθει στο ποσό των 1,4 δισ. ευρώ.
Το αντίστοιχο ποσό για το 2009 ήταν 0,8 δισ. ευρώ ενώ ο ετήσιος μέσος όρος αξίας αγορών ανά on line κατάστημα κυμαίνεται στα 1.500 ευρώ.
Αυτά τα συμπεράσματα προκύπτουν, μεταξύ άλλων, από ετήσια έρευνα που πραγματοποίησε το δίμηνο Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2010 σε 1.106 Έλληνες καταναλωτές στο διαδίκτυο, το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Το 37% των Ελλήνων χρησιμοποιεί το ίντερνετ, πάνω από 30 ώρες της εβδομάδα και οι συνηθέστερες χρήσεις του είναι η ηλεκτρονική αλληλογραφία, η αναζήτηση ειδήσεων, η κοινωνική δικτύωση μέσω ιστοτόπων όπως το facebook, τα blogs και τα forums....
Τα πιο δημοφιλή προιόντα, που προμηθεύονται οι καταναλωτές μέσω του διαδικτύου είναι τα εξής: είδη πληροφορικής (63%), ηλεκτρονικά είδη (50%), εισιτήρια ταξιδιών (42%), κρατήσεις ξενοδοχείων (32%), βιβλία (32%).
Αναδεικνύονται όμως και νέες ενδιαφέρουσες κατηγορίες προϊόντων, όπως είδη σπιτιού και ηλεκτρικές συσκευές (26%), ένδυση και υπόδηση (21%), καλλυντικά (10%).
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν στην προτίμηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μεταξύ των οποίων είναι η ευχρηστία του διαδικτύου (76%), οι πολλοί και ασφαλείς τρόποι πληρωμής (69%) και η μεγάλη γκάμα προϊόντων (65%).
Το 38% των καταναλωτών, θα αγόραζε σίγουρα από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ακόμη και αν δεν κάλυπτε κάποιους από τους παραπάνω σημαντικούς παράγοντες, αν είχε καλές τιμές και προσφορές.
Το αντίστοιχο ποσό για το 2009 ήταν 0,8 δισ. ευρώ ενώ ο ετήσιος μέσος όρος αξίας αγορών ανά on line κατάστημα κυμαίνεται στα 1.500 ευρώ.
Αυτά τα συμπεράσματα προκύπτουν, μεταξύ άλλων, από ετήσια έρευνα που πραγματοποίησε το δίμηνο Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2010 σε 1.106 Έλληνες καταναλωτές στο διαδίκτυο, το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Το 37% των Ελλήνων χρησιμοποιεί το ίντερνετ, πάνω από 30 ώρες της εβδομάδα και οι συνηθέστερες χρήσεις του είναι η ηλεκτρονική αλληλογραφία, η αναζήτηση ειδήσεων, η κοινωνική δικτύωση μέσω ιστοτόπων όπως το facebook, τα blogs και τα forums....
Τα πιο δημοφιλή προιόντα, που προμηθεύονται οι καταναλωτές μέσω του διαδικτύου είναι τα εξής: είδη πληροφορικής (63%), ηλεκτρονικά είδη (50%), εισιτήρια ταξιδιών (42%), κρατήσεις ξενοδοχείων (32%), βιβλία (32%).
Αναδεικνύονται όμως και νέες ενδιαφέρουσες κατηγορίες προϊόντων, όπως είδη σπιτιού και ηλεκτρικές συσκευές (26%), ένδυση και υπόδηση (21%), καλλυντικά (10%).
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν στην προτίμηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μεταξύ των οποίων είναι η ευχρηστία του διαδικτύου (76%), οι πολλοί και ασφαλείς τρόποι πληρωμής (69%) και η μεγάλη γκάμα προϊόντων (65%).
Το 38% των καταναλωτών, θα αγόραζε σίγουρα από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ακόμη και αν δεν κάλυπτε κάποιους από τους παραπάνω σημαντικούς παράγοντες, αν είχε καλές τιμές και προσφορές.
Πηγή : http://apolitistosteki.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου