Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Η Αγνή Κανδύλη Μυκωνιάτη μιλά για το διαβήτη που την ταλαιπωρεί και υπερασπίζεται με πάθος την διαβητική μαθήτρια θύμα της ανθρώπινης βλακείας

Από το vetonews.gr
H περιφερειακή σύμβουλος απο την Π.Ε Καστοριάς Αγνή Κανδύλη Μυκωνιάτη με αφορμή την ντροπιαστική συμπεριφορά σε μαθήτρια σχολείου που επασχε αο διαβήτη πόσταρε στο fb ενα παλιότερο κείμενο που γράφτηκε για την παγκόσμια ημεραδιαβήτη. Ενα κείμενο  εξομολογητικό, γεμάτο ανθρωπιά ακόμη και σε καποιες του στιγμές σπαρακτικό μιας και η ίδια πάσχει απο την ασθένεια του διαβητη απο μικρή ηλικία. Οπως αναφέρει είναι "αφιερωμένο στην μαθήτρια, που έπρεπε να αντιμετωπίσει την απύθμενη βλακεία!!... και απευθυνόμενη στην ίδια την μαθήτρια την παροτρύνει "να ανακαλύψει τις αστείρευτες δυνάμεις που κρύβει μέσα της για να προσπεράσει την ανθρώπινη βλακεία".
Το κείμενο δημοσιεύεται με την ευγενική παραχώρηση της ίδιας.  
Ο ΔΙΑΒΗΤΗΣ ΜΟΥ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ:
Έχω διαβήτη 21 χρόνια!αλλιως 7.560 ολόκληρες ημέρες. Εχω κάνει περίπου 37.800 ενέσεις
ινσουλίνης, υπολογίζοντας περίπου 5 ενέσεις ημερησίως! Παράλληλα εχω μετρήσει τρυπώντας τα ακροδάχτυλα των χεριών μου το ζάχαρο περίπου 60.480 φορές!!
Στο διάστημα αυτο των 21 ετών εχω πάθει πανω απο 1000 υπογλυκαιμίες, ενώ εχω αντιμετωπισει πανω απο 2000 υπεργλυκαιμιες...ενώ εχω ρίξει εκατομμύρια δάκρυα..
Τα αναλώσιμα και οι εξετάσεις μου, έχουν στοιχίσει στο ελληνικό κράτος περίπου 151.200€ και πανω απο 250.000€ στον οικογενειακό προϋπολογισμό!!
Απο το 1993 και μέχρι σημερα, λόγω του διαβήτη έμαθα να μετράω τα παντα σε ισοδύναμα και μονάδες ινσουλίνης. Το φαγητό μου! Το άγχος μου! Τη θλίψη, τη χαρα, την άσκηση, το σεξ, τον ύπνο!
Έμαθα να διακρίνω στα μάτια των ανθρώπων τη θλίψη, το θαυμασμό, την αποδοχή, την απόρριψη.
Έμαθα πως τίποτε δεν ειναι δεδομένο και ολα ειναι αποτέλεσμα προσπάθειας! Απλά μαθηματικά! Στατιστικά αποτελέσματα!
ΑΥΡΙΟ, 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, ειναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΑΒΗΤΗ και θέλω να σας πω οτι ο Διαβητης μπορει να μοιάζει εύκολος, όμως δεν ειναι! Ειναι δύσκολος, ύπουλος και κουραστικός!
Για αυτο το λόγο, οι άνθρωποι που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα αυτο χρειάζονται βοήθεια, αγαπη και πολυ κατανόηση!!
Αυριο λοιπόν μη μετρήσετε την αγάπη σας προς το συνάνθρωπο σας!! Αύριο εγω θα γιορτάσω την τύχη μου πως ολα μπορούν να μετρηθούν, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ και την ευγνωμοσύνη που νιώθω για την οικογένεια μου, τους φίλους μου και τον άντρα μου που έμαθε να μετράει μαζί μου!!!....... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ VETONEWS http://www.vetonews.gr/ugeia/item/44870-i-agni-kandyli-mykoniati-mila-gia-to-diaviti-pou-tin-talaiporei-kai-yperaspizetai-me-pathos-tin-diavitiki-mathitria-thyma-tis-anthropinis-vlakeias

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας