Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Παρουσίαση βιβλίου: Ο δολοφόνος με τα Γαλάζια Μάτια, της Βασ. Βασιλειάδου την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016 στο Κοβεντάρειο

Οι πρότυπες Εκδόσεις Πηγή και η μαθήτρια του Α΄ Γενικού Λυκείου  Βασιλεία Α. Βασιλειάδου σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου, με τίτλο «Ο δολοφόνος με τα Γαλάζια Μάτια».
«Μπαμ. Αυτό ήταν το τελευταίο πράγμα που άκουσα πριν κλείσω τα μάτια μου και βυθιστώ σε έναν ατελείωτο ύπνο!
Γαλάζιο… Τι ωραίο χρώμα… Γαλάζιος είναι ο ουρανός, γαλάζια είναι η θάλασσα, το νερό… και την αρμονία… Όμως στη δική μου ιστορία το γαλάζιο χρώμα είναι αυτό που θα με σκοτώσει… Αυτό που θα με κάνει να αναθεωρήσω όλα όσα πίστευα μέχρι στιγμής… Το γαλάζιο θα είναι ο εφιάλτης μου! Αυτός είναι ο δικός μου κόσμος και αυτή είναι η δική μου ιστορία....»
Πρόκειται για ένα αστυνομικό μυθιστόρημα, μέσα από τις σελίδες του οποίου αναδύεται έντονο το ερωτικό συναίσθημα, δοσμένο μέσα από τον ψυχικό κόσμο μιας έφηβης.
Η εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου της Βασιλείας Βασιλειάδου  θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου στις 19:00, στην αίθουσα του Κοβεντάρειου στην Κοζάνη.
Για το βιβλίο εκτός από την  συγγραφέα Βασιλεία Βασιλειάδου θα μιλήσουν η δημοσιογράφος Δέσποινα Αμαραντίδου, η φιλόλογος Δήμητρα Καραγιάννη και η φιλόλογος - Διευθύντρια του 1ου Γενικού Λυκείου Κοζάνης Θεοδώρα Μουστάκα .
Η εκδήλωση τελεί σε συνδιοργάνωση με τον ΟΑΠΝ (Οργανισμό, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας) του Δήμου Κοζάνης και την υποστήριξη του Εxpress ΚΤΕΟ Κοζάνης.
Θα ακολουθήσει ακόμη μία παρουσίαση του βιβλίου:
στην Αθήνα στις 6/11/2016 στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας