Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Υποψηφιότητες για το Δήμο Σερβίων - Βελβεντού


Την πρόθεσή του να είναι υποψήφιος στις Δημοτικές εκλογές του Νοέμβρη ανακοίνωσε ο Βασίλης Κωνσταντόπουλος στη Δημοτική Ολομέλεια του ΠΑΣΟΚ την περασμένη Παρασκευή.
Στην ίδια συνεδρίαση ο γιατρός και πρώην Αντινομάρχης κ. Αλέξανδρος Λαϊόπουλος ανακοίνωσε ότι δεν θα είναι υποψήφιος.
Αδιευκρίνηστες παραμένουν οι προθέσεις του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ. Αγάπιου Γαβριηλίδη (φωτογραφία με τον Δημοτικό Σύμβουλο κ Κυριάκο Τσολακίδη).
Σύμφωνα με πληροφορίες του ai-vreS την πρόθεσή τους να καταθέσουν υποψηφιότητα εξέφρασαν ακόμα οι:
κ. κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, Αναστάσιος Σαββίδης, Λάμπρος Δελινιώτης και Βαγγέλης Μήχος

109 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άλλος για το στέμμα. Πρέπει σε λίγο να αρχίσουν και τα μανιφέστα του κάθε υποψηφίου. Αναμένονται σοβαρές προτάσεις.

Ανώνυμος είπε...

xestikame

Ανώνυμος είπε...

to Velvento eipame den psifizei

Ανώνυμος είπε...

Velvento- Dinato- ANEKSARTHTO! O agwnas as kratisei mia zwh, to Velvento mporei!

Ανώνυμος είπε...

Σκεφτείτε να επισκέπτονται στο προσεχές μέλλον το Βελβεντό για ανεύρεση υποψηφίων και προεκλογικές θέσεις. Θα έχει γούστο.

Ανώνυμος είπε...

Ο Μανωλάκης..... από που θα πάρει την άδεια να κατέβει;;; Εχει την ευχή πάντως του Πάρη έτσι άκουσα και συγκινήθηκα. Τι σου είναι τελικά οι πολιτικοί......

Ανώνυμος είπε...

den tha yparxei Velvenos poy tha valei skopo na kselasposei to karo ap' to balto. Na 'ste sigoyroi.

Ανώνυμος είπε...

Μιλήσαμε για αυτονομία και όχι κατάργηση. Ενας έχει κάρο πάντως και το πηγε λίγο μπροστά. Φαντάζει πολύ όμορφο να είναι ο Ντένης σε ένα κάρο και να το τραβάνε καθαρόαιμα άλογα...Ο ΑΜΑΞΑΣ

Ανώνυμος είπε...

mipos o arxigos tis axiomatikis antipoliteysis
dini to daxtilidi ston k.tsolakidi?

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΑΚΟ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΒΕΡΕΣ-ΔΑΚΤΥΛΙΔΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

TO BELBENTO DEN PSHFIZEI. KAI DEN SYMMETEXEI. KAI SY BRE VASILI AN DEN SE PSHFIZEI TO XORIO SOU TI TA THELEIS KAI KATEBAINEIS;

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΗΝ ΨΗΦΙΖΕΤΕ . ΜΠΩ ΠΙΚΡΑΑΑΑΑΑ

Enas omogenis είπε...

O Dimarxos Belbentou pu ton ypotimas 4.16 den einai san kati allous pou kykloforun edo san naxoume parelasi. To eipe kai to dilose oti den prokitai na eine ypopsifios alla tha stiriksi ton dikeo agona ton belbentinon gia tin aytonomia. Mazi tu einai olo to dimotiko symbulio kai oli i koinonia. Giati afto einai to sosto. Giati afti i koroidia tou Belbentou den katapinetai. To Belbento einai pio mprosta apo tis karekles kai tis filodoksies merikon pou theloun tora na to sosoun. Poli opsima 8ymi8ikan ti limni to vuno to xionodromiko to dromo Kozani Larisa.Tus xortasame tosa xronia me to psema sto stoma.
Den tsimpame reeeeeeeee.
BELBENTO DYNATO ANEKSARTHTO

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΗΜΟΥ;;;; ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ.
ΑΣ ΚΟΙΤΑΧΤΟΥΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΣΕΡΒΙΩΤΕΣ.
ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ Ο ΟΤΕ, Η ΔΕΗ, Η ΕΦΟΡΙΑ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΑ;
ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.
ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ.
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Ανώνυμος είπε...

Μακαρι να βγει ο Βασίλης. Το ανεξάρτητο Βελβενδο δεν θα τον ψηφισει γιατί δεν θα ψηφίσει κανεναν αλλα στα Σέρβια θα έχει τουλάχιστον έναν ανθρωπο να συνονοείται.
ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΕΝΩΜΕΝΟ ΔΥΝΑΤΟ

Ανώνυμος είπε...

STIS EKLOGES THA YPARXOYN 4 YPOPSIFIOI. MANTEPSTE.

Ανώνυμος είπε...

Μήνυμα για ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ,
αν ΤΕΛΙΚΑ επιλέξει υποψηφιότητες
ΤΥΠΟΥ Κωνσταντόπουλου ....

Υ.Γ Ολοι ΑΣΤΕΡΙΑ είναι..... για αυτό τον λόγο, το αναφέρω!!!

Ανώνυμος είπε...

KOKOLIOS KAI TASIOS APO N.D.
KOSTANTOPOULOS APO PASOK.
SIAMINOS APO KKE.
SYNOLO 4

Ανώνυμος είπε...

O GABRIHLIDHS H TSIKARDANH O FUNTOGLOU O KARANTIAKOS O TSARMANIDHS O SABBIDHS????????
AFTOI STHN APEKSO???
xa xa xa xa xa xa xa

Ανώνυμος είπε...

o zigouris??????????

Ανώνυμος είπε...

Οι ίδιοι δεν ήταν και στις προηγούμενες εκλογές υποψήφιοι για υποψήφιοι;
Μόνο που στο τέλος κανένας δεν μπήκε στο ψηφοδέλτιο, όλοι μετά την ανακήρυξη του υποψηφίου το "στρίψαν δια του αραβώνος".
Λέτε να συμβεί και τώρα το ίδιο;

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΙΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ:
1. ΟΥΔΕΙΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΒΕΛΒΕΝΤΟ.
2. ΟΥΔΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΠΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ
3. ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ.

ΓΙ' ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΘΗΜΑ:
ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΙΣΧΥΡΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει η μάχη καθώς ο κ. Ραγκούσης θα επαναφέρει την εκλογή με κάποιες προϋποθέσεις και ποσοστό 42%. Υπάρχει περίπτωση κάποιος να ξεπεράσει αυτό το όριο; Μάλλον δύσκολο,ε;;;

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΑ ΤΥΧΕΡΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ

Ανώνυμος είπε...

Sthn souper organomenh texnikh yphresia, thn opoia arista organose o Kokkolios. Gia ayto kai o g.g. tha orisei thn Kozanh gia thn eksipiretish toy neou dhmoy.
Ektos kai an skopeyei na to kaei sto teleftaio trimhno ths theitias toy.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Που μένει αυτός ο Κωνσταντόπουλος ;

Ανώνυμος είπε...

H KOKOLIOS H KWNSTANTOPOYLOS PALI UA EXETE DHMARXO TYXEROI BELBENTINOI .XAXAXAAXXAA

Ανώνυμος είπε...

τι κακο ειναι αυτο με μας στα Σερβια ολοι θελουν να γινουν δημαρχοι στο χωρο μας τον ΠΑΣΟΚΙΚΟ και μετα αναρωτιουντε ολοι πως βγαινει ο Κοκολιος.

Ανώνυμος είπε...

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ ανταποκριτού αθηναικής εφημερίδος ισχυράς πιέσεις απο στελέχη όλου του πολιτικού φάσματος (ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,ΣΥΡΙΖΑ,ΛΑΟΣ) σε ανώτατο επίπεδο δέχεται ο κύριος Τσολακίδης προκειμένου να κατέλθει υποψήφιος δήμαρχος. Εκτιμάται δεόντος η ενεργός αντιπολίτευσις και η άμεμπτος ηθική του στοιχεία ικανά για την ανάδειξιν του εις τας σημερινάς δυσκόλους οικονομικάς καταστάσεις.
Ο ίδιος ανθίσταται των πιέσεων αλλά μέχρι την δωδεκάτην ώραν λήξαντος του χρονικού ορίου που ετέθη πιθανώνς να ενεργήσει τα δέοντα.
Εις τοιαύτην περιπτωσιν η εκλογή του καθίσταται βεβαία καθότι έχει ήδη λάβει την στήριξην σύμπασας της δημοτικής ομάδας ής ηγείται ως πραγματικός αρχηγός αφού ο έτερος αρχηγός διέθεσεν όλας του τας δυνάμεις δια την ομάδα του Ολυμπιακού Κοζάνης απο την οποία, ειρήσθω εν παρώδω, δεν βλέπει χαίρι κατα πως λέγει ο λαός μας. Οι Κοζανίται δεν εκτίμησαν την προσπάθειάν του καθίτι ειναι γνωστοί δια την φειδωλήν συμπεριφοράν των( φραγκοφονιάδες).

Ανώνυμος είπε...

Στο ΠΑΣΟΚ είμαστε αποφασισμένοι να αναδείξουμε τον καλύτερο, λέι το κείμενο για τις υποψηφιότητες.
Η κοινωνία δεν ξέρω γιατί αυτόν που επιλέγουμε σαν κόμμα τον φέρνει τελευταίο.

Ανώνυμος είπε...

yassili traya olotaxos mprosta enas yelyentinos pou den mpori na pi to onomatoy

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά μην κουράζεστε. Οι υποψήφιοι δημαρχοι θα είναι τελικά ο Κωσταντόπουλος, ο Παπαδόπουλος και ο Σιάμινος ή ο Χατζηδημητράκος.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟιός ειναι Παπαδόπουλος βρε παιδιά ;
Ο δημοτικός σύμβουλος απο την Νεράιδα ;

Ανώνυμος είπε...

ti les re file 11,48 tesera xronia to douleume gia tin ypocifiotita tou kirgiakou kai tora stin apexo:

Ανώνυμος είπε...

Αι εκτιμήσεις του ως άνω 11: 49 απέχουν πόρω της πραγματικότητος. Αι εκπλήξεις θα ειναι το στοιχείο αυτών των εκλογών.
Ο Κωνσταντόπουλος δοθέντος οτι περιφερειάρχης θα τεθεί επι κεφαλής του ΠΑΣΟΚ ο Παρις Κουκουλόπουλος
και δήμαρχος εορδαίας ο Λάζαρος Λωτίδης ανακυρύσεται αυτοστιγμή εις βουλευτήν την 1ην του νέου έτους.
Ο Παπαδόπουλος δεν ημπορεί να ηγηθεί συνδυασμού διότι όπως αναφέρουν έγκυραι πληροφορίαι απο θαμώνας του καφενείου ένθα συχνάζει θεωρείται χασογκόλης εις την μπιρίμπαν και επομένως ουδεμια τύχη εις τον εκλογικόν στίβον. Επι πλέον τίθεται και το ερώτημα με την στήριξην ποίου κόματος θα κατέλθει;
Ο Χατζηδημητράκος νυν εκπροσωπος του ΚΚΕ εις το δημοτικόν συμβούλιον μάλλον δείχνει κουρασμένος αφού εις ελάχιστας περιπτώσεις επέδειξεν αντιπολιτευτικήν ορμήν ως όφειλε δηλονότι μέλος του ΚΚΕ, του ΠΑΜΕ κ.λ.π.
Ο Σιάμενος διετέλεσεν εις το παρελθόν υποψήφιος μη εκλεγείς ουδέποτε και αφοσιώθει εις τον συδικαλισμόν του εργατικού κέντρου Κοζάνης.
Καθίσταται σαφές οτι ουδέν ειναι βέβαιον.

Ανώνυμος είπε...

Ωραίοι, είστε εσείς στα Σέρβια. Όλο σενάρια και ονοματολογία. Μόνο που οι Καλλικρατικοί δήμοι δεν κατευθύνονται από το όνομα 5 μήνες προ των εκλογών, αλλά με δουλειά και χαμηλούς τόνους μετά τις εκλογές. Πρέπει να αρχίσετε να ρωτάτε και τους υπόλοιπους.

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΟΖΑΝΗΣ:
5 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
4 ΔΗΜΑΡΧΟΙ.
ΘΕΩΡΗΜΑ Ή ΑΞΙΩΜΑ;
ΛΥΚΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΑΕΙ ΟΛΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

Την υποψηφιότητα Δελινιωτη γιατί δεν τη δίνει κανένας σημασία. Ο άνθρωπος θέλει ξανά να φαίνεται και εσείς δε του δίνεται σημασία; Γαιδουρια ε γαιδουρια!

ΜΗ- ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ είπε...

ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΓΑΜΠΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ. ΠΟΝΗΡΟΙ ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΩ ΟΝΟΜΑΤΑ

Ανώνυμος είπε...

an den psifisoun oi belbentini piso oles i nyfes

Ανώνυμος είπε...

krima poy den rsifizoun oi belbentini giati oi gampri perimenan na paroun poloys psifous apo to belbendo

Ανώνυμος είπε...

Κωνσταντόπουλος και Παπαδόπουλος έχουν ένα έρισμα στη κοινωνία λόγω της δουλειάς τους αλλά και της καταγωγής τους από Τριγωνικό και Λιβαδερό αντίστοιχα. Σαββίδης, Δελινιώτης και Μήχος δε λέω τρέχουν και προσφέρουν στη τοπική κοινωνία αλλά κάπου νοίζω ότι υστερούν. Και πιστεύω ότι θα καταφέρουν οι 2 πρώτοι να δημιουργήσουν και ένα καλό συνενετικό κλιμα ανάμεσα στις νέες κοινωνίες (Βελβεντό-Τρανόβαλτο-Λιβαδερό κτλ)

Ανώνυμος είπε...

Κύριοι διαπράτετε μέγα σφάλμα υποστηρίζοντας ανύπαρκτα προβλήματα. Οι κάτοικοι του Βελβεντού εις το σύνολό των θα προσέλθουν αυτοβούλως εις τας καλπας και θα συμμετέχουν ενεργά εις τας εκλογάς. Το αίσθημα της αυτοσυντηρήσεως θα υπερισχύσει οιασδήποτε άλλης σκοπιμότητας και τελικώς θα αλλάξει τα ρούχα ο μανωλιός και θα τα βάλει αλλοιώς δια το καλόν του τόπου.
Είθιστε οι αναποφάσιστοι εις κάθε εκλογικήν αναμέτρησιν να συντάσσονται με τον ισχυρόν που έχει το προβάδισμα της εκλογής. Το αυτό θα πράξουν και οι κάτοικοι του Βελβεντού συνατσόμενοι με το ψηφοδέλτιο που αναμένετε να επικρατήσει εις τας προσεχείς εκλογάς.
Όλα τα άλλα ειναι έπεα πτερόεντα (κοινώς μασλάτια) δια την εκτόνωση των κατοίκων του Βελβεντού που με αγαθάς προθέσεις επολέμησαν τον καλλικράτην αλλά δυστυχώς ητήθησαν.
Το προσεχές διάστημα το σενάριο αυτό θα επιβεβαιωθεί αφού καταλήξουν οι υποψήφιοι δήμαρχοι και το επιχείρημα θα ειναι οτι ο Κωνσταντόπουλος δεν ειναι απο τα Σέρβια άρα ειναι αποδεκτός και ο Γιάννης Τάσιος ειναι γαμπρός στο Βελβεντό άρα αποδεκτός και αυτός.
Τούτων δοθέντων μην ανησυχείτε όλα θα κυλήσουν ομαλώς.

Ανώνυμος είπε...

Papadopoyle to livadero einai edw, proxwra! ta Servia na ta kanoume na klapsoun!
Livaderiotis

Ανώνυμος είπε...

Ερώτημα προς απάντηση : Κλάνει ο πεθαμένος ;

Ανώνυμος είπε...

Paidia, kala ta leei i Kathareyoysiana...

Ανώνυμος είπε...

Ανοητα και παρακμιακα τυπακια των Σερβιων ΦΘΟΝΟ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ για τους πατριωτες σας βγαζετε και δεν ντρεπεστε,δρεπανηφορα αρματα...ποιος να γλυτωσει απο την κακοηθεια σας,ποσοι ειστε 10-20-30 κι ομως ΠΛΗΓΩΝΕΤΑΙ ολους τους Σερβιωτες...ποσο μαλλον τους γειτονες σας.Αληθεια εχετε ΓΕΙΤΟΝΕΣ....

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια 12:16 αυτα θα μας τα πεις στην πρωτη συνελευση του διευριμενου δημου. τσενσαν τσαλλοι

Ανώνυμος είπε...

OSO GIA TOYS GEITONES EXARTATAI GIA POIOYS LES GEITONES AYTOYS POY EXOYME MAS AGAPANE OI KOMLEXIKOI EXOYN PROBLHMA PATRIWTH

Ανώνυμος είπε...

ta koudounia lipoune mono stis photo !!!

Ανώνυμος είπε...

Ποιοι συναντήθηκαν στη Νεραιδα για τις εκλογές στο μεγάλο Δημο; Τίποτα δεν μένει κρυφό.

Ανώνυμος είπε...

KOMHTH με περίοδο 4 χρόνια κοίτα μη χωρίσεις και πάλι οικογένειες....

Χ.Ε.

Ανώνυμος είπε...

Όλοι αυτοί οι υποψήφιοι έχουν χρηματίσει (προσοχή μη διαβάζετε χρηματιστεί) σε υπεύθυνες θέσεις δημοτικών και νομαρχιακών συμβούλων.
Τι έχουν προσφέρει από τη θέση τους;
Ποια θέματα τις περιοχής ανέδειξαν, προώθησαν, έλυσαν;
Ρουσφέτια μόνο, ταξίματα και την προσωπική τους προβολή.
Γιαυτό βλεπω πάλι Κουκουλιό Δήμαρχο!!!

Ανώνυμος είπε...

Ενώ ο Κουκουλιός έκανε πολλα καλά. Τα τακτοποίησε όλα. Δρόμος για Κοζάνη, Αθλητικό Κέντρο, Πνευματικό Κέντρο, Κτελ, Καμένο Σχολειό.
Αρα να ξαναβγεί.

Ανώνυμος είπε...

Το ΠΑΣΟΚ θα χρίσει τον υποψήφιο μέσα από επιτροπές που τ μόνο κριτήριο που μπορούν να εχουν είναι οι προσβάσεις στον κομματικό μηχανισμό, χωρίς να αφήνει περιθώρια για ζύμωση από την κοινωνία.
Η μέχρι τώρα εμπειρία μας λέει ότι οι υποψήφιοι αποδέχονται αυτή τη διαδικασία μέχρι την ανακήρυξη του υποψηφίου, μετά απευθύνονται στην κοινωνία για ανεξέρτητο συνδυασμό ή το στρίβουν για άλλες θέσεις.
Τόσο σοβαρά παίρνουν οι ίδιοι την υποβολή της υποψηφιότητάς τους, τόσο σοβαρά τους παίρνει μετά και ο κόσμος.
Μετά τρώμε φίλε 2:00 τον Κοκολιό στα μούτρα μας.

Ανώνυμος είπε...

"Τούτων δοθέντων μην ανησυχείτε όλα θα κυλήσουν ομαλώς.

14 Ιουνίου 2010 11:40 π.μ. "


Γι'αυτό θα κυλήσουν "ομαλός" γιατί δεν θα πάμε να ψηφίσομεν, οι κάλπες επαραδόθησον εις τας Νομαρχίας μας!!!!

Βελβεντό Δυνατό Ανεξάρτητο.

Υ.Γ. 14 Ιουνίου 2010 11:40 π.μ. Ξέρς τι γκουρτσιές είμαστε οι βιλβινοί ή δεν ξέρς?
Η δικιά μας η κατσίκα δε μασάει, μόνο οι άλλοι θέλουν να μας την ψοφήσουν!!! εμείς την αφήνουμε να ψοφήσει? ΟΧΙ ΠΟΤΕ.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε, κυρία 11:40

Συγχαρητήρια για την ορθότητα του λόγου σου ως προς την σύνταξη και την ορθογραφία. Ως προς το περιεχόμενο όμως ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ. Γιατί προδικάζεις καταστάσεις? Πως ξέρεις ότι οι Βελβεντινοί θα ψηφίσουμε? Και δεν εννοώ ατομικά, σίγουρα θα υπάρξουνε και διαρροές. Πλειοψηφικά όμως τί ξέρεις και λες ότι θα ψηφίσουμε?
Ονοματολογία υπάρχει και θα υπάρχει. ΌΤΑΝ έρθει κάποιος και μας πείσει για την ορθότητα του εγχειρήματος "Καλλικράτης" τότε αφού συνεδριάσουμε θα δούμε τί θα κάνουμε.

ΥΓ: Το "ΌΤΑΝ" δεν είναι χρονικός σύνδεσμος, αλλά ΥΠΟΘΕΤΙΚΟΣ (=άν), για εσένα που τα ξέρεις τα της γραμματικής.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Λ.Σ.

Ανώνυμος είπε...

11,40 kseroume oti eiste gkoyrtes opos to les esis oi bilbini mi mas to uimizis.

Βάγια Σ. είπε...

σντ' γκουρτσιά του σύνουρου!
αχαχαχαχαααα!
σωστός ο 2:30!

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑΣΟΥ Λ.Σ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΑΡΩ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΣΕ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΒΕΛΒΕΝΤΙΝΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΡΟΥΡΑΙΟΙ ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΟ ΥΠΕΔΑΦΟΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΩΝ ΒΕΛΒΕΝΤΙΝΩΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΩΝΕΣ ΣΑΝ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΕ ΜΑΣ. ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ Λ.Σ. ΟΙ ΑΡΟΥΡΑΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

Ρε 3.07 μ.μ. ούτι να του πεις δεν ξέρς που να σινουιθούμι μιτά?

Άν ήταν όλοι οι Έλληνες φίλε μου όσο γκορτσιές είμαστε οι βελβεντινοί δεν θα καθόμασταν τώρα να σου το θυμίζω ,αλλά επειδή ο αγώνας σνεχίζεται εγώ θα το φωνάζω και εσύ μην το ακούς.
Ποσός με ενδιαφέρει!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ελεος....... στον κυριακο θα δωσει το δαχτυλιδι..........ο μπουχουρας!!!!!!!!!!!!!1
τυχαιο? δεν νομιζω........

Ανώνυμος είπε...

Τώρα που ήρχισεν ο σπαραγμός εις τον χώρον του Πασοκ με την άκρατον ονοματολογίαν υποψηφίων για τον δήμον Σερβίων-Βελβεντού, εις τον αντίθετον δεξιόν χώρον, υπάρχει πλήρης ηρεμία και γαλήνη!
Ητοι, εις θα είναι ο υποψήφιος και αυτός είναι στο πρόσωπον του σημερινού δημάρχου Σερβίων, πράγμα αναμενόμενον και ηδη η Ρηγίλλης πρόκειται να επιδώσει και επίσημα το χρίσμα στον κ Κοκολιόν, αμέσως μετά την λήξην των εργασιών του συνεδρίου, γνωστοποιώντας παραλλήλως και τους υποψηφίους πανελλαδικώς!

Ανώνυμος είπε...

Αντε και μαμήσου ρε πληρωμένη καθαρευουσιάνα...

Ανώνυμος είπε...

ασε τη ριγηλλλης ασχολούνται με τον κιλτιδη τωρα.
πληρης ηρεμια και γαληνη και σοκουτης, τασιος, ζυγουρης υποψηφιοι

Ανώνυμος είπε...

Πρός 8:48
Το άλλο με τον ΤΟΤΟ το ξέρεις ;

Ανώνυμος είπε...

Κύριοι και ιδιαιτέρως κυρίαι εκ Βελβεντού διατί αδικείτε τον εαυτό σας. Ευρίσκεται οτι σας ανυψώνει ο χαρακτηρισμός γκΟρτσιές. Απο οτι ενθυμούμε ως νεανίας γκορτσιά ειναι η άγρια αυτοφυής αχλαδιά η οποία ειρήσθω εν παρόδω έχει τα εξής χαρακτηριστικά :
Φύεται εκεί που δεν την σπέρνουν.
Ειναι φυτό σκληροτράχηλο αλλά κανείς δεν το θέλει εις το κτήμα του ή εις τον κήπο του καθότι μη παραγωγικό
Οι καρποί τους οποίους παράγει ειναι στιφοί και αποφεύγονται ακόμη και απο τα ζώα μόνο οι αίγες τα καταβροχθίζουν εις το στάδιο της υπερωρίμανης όταν δηλαδή βρίσκονται εις το χώμα εις κατάστασης αποσύνθεσης.
Η γκορτσιά έχει ΣΞΚΛΗΡΆς ακάνθας εις το μέγεθος δακτύλου και προκαλεί τραυματισμούς εις όποιον επιχειρήσει να θέσει τας χείρας του επι των κλάδων της.
Τέλος η γκορτσιά επειδή κανείς δεν την ήθελε εντός του κτήματός του αφού δια του τσεκουριού εκόπτετο πάραυτα εφύετο εις τα όρια των αγρών και μη έχοντες οι αγρότες GPS δια την καταγραφή των ορίων των αγρών εδέχοντο τας συντεταγμένας ας όριζεν η γκορτσιά.
Κατόπιν τούτων ευρίσκετε οτι έχετε ομοιότητα με την γκορτσιάν ;
Νομίζω οτι κατάφορα αδικείτε τον εαυτό σας.
Οι άνδρες εκ βελβεντού ειναι παραγωγικοί αι δε γυναίκες ειναι χυμώδεις και ουδεμίαν σχέση έχουν με τα στυφά γκόρτσα.
Η παρέμβασις μου αυτή ας μην εκληφθεί ως υπονοούμενον αλλά ειναι επιθυμία αποκατάστασης της πραγματικής εικόνος.
Οι βελβεντινοί δεν ειναι και δεν πρόκειτε να γίνουν χάριν προσκαιρων διοικητικών μέτρων ούτε γκορτσιές ούτε γκόρτσα.
ΤΕΛΟΣ

Ανώνυμος είπε...

10:51...

Ως προς την αντοχή και την ανθεκτικότητα παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν γύρω γίνεται η παρομοίωση με την γκορτσιά.

Αν καθόσουν και σκεφτόσουνα όση ώρα έγραφες θα το καταλάβαινες. Ή απλά γράφεις για να γράψεις. Πνίγεσαι μέσα στην αρχαϊζουσα και δεν βλέπεις τίποτα άλλο...

ΥΓ: Αν κάνω λάθος ας με διορθώσουν οι παραπάνω συμπολίτες.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

(Φιλικά) Λ.Σ.

Ανώνυμος είπε...

kokolios telos gia ta servia
stop mpoyxoyras edose taytotita se giani taso stop

Ανώνυμος είπε...

…"We need global governance, global financial governance, and we need it fast." Μετάφραση: "Χρειαζόμαστε Παγκόσμια Διακυβέρνηση, Παγκόσμια Οικονομική Διακυβέρνηση και τη χρειαζόμαστε γρήγορα". Αυτά δεν τα είπε ο Τζόρτζ Σόρος. Αυτά τα είπε ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Ο όρος όμως "Παγκόσμια Διακυβέρνηση" είναι όρος και βέβαια στόχος της Λέσχης Μπιλντεμπεργκ και ο Παπανδρέου είναι μέλος αυτής της Λέσχης.
...Η ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ όμως του Καλλικράτη δεν περιορίζεται μόνον στην αλλοίωση του πολιτεύματος.... διαβάστε
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2010/06/blog-post_14.html

Βάγια Σ. είπε...

http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_6461.html

υπάρχουν κι άλλοι που προκαλούν το γέλωτα με τον αγώνα τους πλην των βελβεντινών!!

Περι γκορτσιάς 10:51, οι αράδες σας αναφέρονται στην κυριολεκτική έννοια της λέξης. Η μεταφορική έννοια είναι αυτή που δίνει ο Λ.Σ.

1:23 που είσαι κρυμμένος τόσο καιρό???
Είπαμε... η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.

Ανώνυμος είπε...

Φιλτάτη Βάγια Σ.
Ευχαριστώ που δεν αμφισβητής την ορθότητα των γραφομένων μου περι γκορτσιάς. Τίθεται αυτομάτως το ερώτημα πως ειναι δυνατόν να συμφωνείς και με τον Λ.Σ. ; Ειναι δυνατόν βελεβεντινιά με ιδιαίτερη κουλτούρα να αποδίδεις εις εν φυτό πολλαπλές ιδιότητες απο τις ανικειμενικά υφιστάμενες ; Δεν ημπορείς να πατάς εις δυο λέμβους.
Το πάθος υπερασπίσεως του δήμου σας σας οδηγεί σε ανεξήγητες προσθαφαιρέσεις προκειμένου να υποστηριχθούν οικείες απόψεις.
Αναφωνώντας οχι στα γκόρτσα ναι στους ανθρώπους του Βελβεντού εγκαταλείπω την προσπάθεια μου να σε πείσω με επι πλέον επιχειρήματα αφού διαβλέπω μάταιο κόπο αλλά και επι πλέον ο καύσων ειναι προ των πυλών.

Βάγια Σ. είπε...

Είναι οι λέμβοι της ελληνικής γλώσσας αυτές στις οποίες πατάω εγώ και άλλα περίπου 8 εκατομμύρια κόσμου (έξω τα μωρά κι εσύ).
Τώρα το ότι εν μέρει συμφωνώ μαζί σου είναι προς τιμήν μου. Το ότι συμφωνώ με το Λ.Σ. δείχνει ότι έχουμε και οι δυο την πλήρη γνώση της έννοιας "γκορτσιά" σε αντίθεση με σένα που ήξερες μόνο αυτή που σε εξυπηρετούσε να ξέρεις.
Ναι καλύτερα όποιος ζορίζεται στην ανηφόρα να τα παρατάει γιατί θα ιδρώσει και θα αρπάξει καμια ψύξη από κάνα ιάπωνα!
Τα λέμε τον Αύγουστο με τα μελτεμάκια!
Άντε γεια!
Μια βιλβινή γκορτσιά.-

Βάγια Σ. είπε...

διόρθωση στην ανάρτησή μου των 10:33...
Το σχόλιό μου "Είπαμε... η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας" αναφέρονταν στην έννοια της λέξης γκορτσιά.

Με το φίλο που ανήρτησε το link συντάσσομαι 100%!
Αχ τι μας πειμένει ακόμα!!!

Ανώνυμος είπε...

Το πλήθος των σχολίων εκ βελβεντού επι της συγκεκριμένης αναρτήσεως του ιστολογίου περί ονομάτων υποψηφίων δημάρχων αναδεικνύει το έντονο ενδιαφέρον για τα δημοτικά τεκταινόμενα παρά τα περί αντιθέτου που σχολιάζονται απο ενθέρμους βελβεντινούς και βελβεντινιές.
Ωριμάζουν αι συνθήκαι ομονοίας και συμπορεύσεως του νέου καλλικρατικού δήμου.

Βάγια Σ. είπε...

Το πλήθος των σχολίων έχει νόημα ή το περιεχόμενό τους?
Εξακολουθείτε να ερηνεύετε τα πράγματα κατά το δοκούν φίλτατε/φιλτάτη και αυτό δε φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ!

Ανώνυμος είπε...

pros ta stratiotakia stergiou, kokoliou kai tzellou (an kai o teleftaios den vrisketai sti moira ton proton, xasate tin efkairia mazi me tous afentes stratigous sas gia ena megalo paralimnio dimo (o tzellos to proteine, eseis to xava sas). Ntropi sas tipota allo i istoria tha sas krinei.

Ανώνυμος είπε...

kalytera stratiotakia gia ton topo mas para stratiotakia se mia aytokratoria ramenh sta metra ths kozanhs kai toy koykolopoyloy BELBENTO DYNATO ANEXARTHTO

Ανώνυμος είπε...

Και ο μεγάλος "στρατηγός johnny" νύχτα φεύγει - νύχτα έρχεται, τι φοβάσαι άραγε μεγάλε "οραματιστή"; γιατί δεν μπορείς ούτε στα μάτια να αντικρίσεις τους συνχωριανούς σου;
Μα φυσικά και οι ερωτήσεις είναι "δημοσιογραφικές", πάντως πρόσεχε ποιούς πάς να μπλέξεις σ'αυτή την ιστορία.
<>

Ανώνυμος είπε...

AN KAI SERBIOTIS
RSIFIZO ME XILIA BAGIA.

Ανώνυμος είπε...

o "στρατηγός johnny" eixe orama poy synexizei omws na einai efialtis gia toys velventinoys ,ton megalo paralimnio dhmo kai mia sigoyrh eklogh toy ekei dioti o strathgos jonny exei loxagoys me katagwgh apo ton kapodistriako dhmo serviwn . O enas ap aytoys malista einai kai ergatopateras . STO XORIO MOY LENE : ama den se theloyn sto xorio ti gyreyeis sthn polh?

Ανώνυμος είπε...

Ton kako sas ton kairo.
Ayto exw na pw.
Stratigos Jonny.

Ανώνυμος είπε...

fILE 3.12 stamata na gambrizeis!

Ανώνυμος είπε...

Και γ..ω τις απαντήσεις "στρατηγέ Jhonny", ξέρω οτι λόγω του επαγγέλματός σου (αν το θυμάσε βέβαια) κατέχεις απο ιστορία, για πήγαινε στο κεφάλαιο που αναφέρεται στην ομάδα "Χ", πρόσεξε τις ομοιότητες των περιστάσεων, όπως επίσης πρόσεξε (μαζί με κάποιους άλλους) μην έχετε και το τραγικό τους τέλος.
<>

Ανώνυμος είπε...

οι βελβεντινοι να το παρουν αποφαση ειναι πλεον σερβιωτες

Ανώνυμος είπε...

Με κάλυψες πλήρως Λ.Σ. και εγώ αυτό θα έγραφα του κυρίου των 14 Ιουνίου 2010 10:51 μ.μ. , δεν το έπιασε το μήνυμα, από ότι φαίνεται!!!
Βελβεντό Δυνατό Ανεξάρτητο.

Ανώνυμος είπε...

Προς πάσα κατεύθυνση...

Καλύτερα στρατιωτάκια με ιδία βούληση, ισοτιμία και κοινό στόχο παρά μαριονέτες άβουλες και υποκινούμενες. Η ιστορία θα τους κρίνει όλους, αλλά όπως ξαναείπα κάποιοι θα έχουν προσπαθήσει.

ΥΓ: Χαιρετισμούς στους {14 Ιουνίου 2010 3:21 μ.μ.}, Βάγια Σ. και {15 Ιουνίου 2010 8:44 μ.μ.}

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

ΣΤΡ(ΒΛΒ) Λ.Σ.

Ανώνυμος είπε...

Οι Σερβιώτες να το πάρουν απόφαση ότι θα λέγονται Σερβιώτες Βελβεντού. Αν και δεν θα πάμε από κει, παρόλα αυτά θα φέρουν το τιμητικό προσωνύμιο Βελβεντού παντού στα χαρτιά τους.

Ανώνυμος είπε...

Ειδικά εσύ Λ.Σ. περισσότερο μαριονέτα είσαι δυστυχώς αν δεν το κατάλαβες, παρά στρατιωτάκι...

Ανώνυμος είπε...

1:14 π.μ.

Δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ και δεν θα το κάνω. ΞΑΝΑΛΕΩ: ΌΛΟΙ κρίνονται, και εμένα θα με κρίνει η ιστορία μαζί με όλους. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. ΚΑΛΗΜΕΡΑ...

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Λ.Σ.

Βάγια Σ. είπε...

Ο Γιάννης, ο Λάκης, ο Μπίλυ, η Ρίτσα, ο Μάκης απ΄τη μία, οι Βάγια και Λ.Σ. απ' την άλλη.
Στον ύπνο σας μας βλέπετε κάθε βράδυ?

Ειρωνία, αλλαζονεία, έλλειψη επιχειρημάτων, εξυπνάδες, αυθαίρετα συμπεράσματα, προσβλητικές αναφορές σε προσωπικό επίπεδο, βαρύγδουπες αλλά και τόσο κλισέ εκφράσεις για τη δημιουργία εντυπώσεων.
Κάτι ουσιαστικό υπάρχει περίπτωση να ακούσουμε, να μάθουμε και να συζητήσουμε?

Οι Βελβεντινοί είμαστε κάποιες χιλιάδες (όχι 10 άτομα) και κάνουμε κοινό αγώνα. Αν κάποιοι προσπαθήσουν να το εκμεταλλευτούν θα το συζητήσουμε τότε. Εαν και εφόσον!
Αφήστε το ρόλο του σωτήρα γιατί δεν το έχετε. Εσείς με τις επιλογές σας φτιάξατε μια τεράστια οικονομική τρύπα και θα πρέπει να τη βουλώσουμε και εμείς!
Για ποιό λόγο να ακούσουμε τις συμβουλές σας? Για σίγουρο κατήφορο?
Και ο άλλος/η άλλη μας κατέβασε έναν κόρακα αηδίες για τη γκορτσιά!!!!!
Μπω ξεφτίλαααααα (που λέμε κι μείς στο Βελβεντό)!

Λ.Σ. αν ήταν όλες οι μαριονέτες σαν εσένα, ο κόσμος θα ήταν πολύ καλύτερος!

Άιντε καλημέρα τώρα...

Ανώνυμος είπε...

Βαγια ασε τις γκορτσιες ,τις οικονομικες ...τρυπες, τις κραυγες πανω στο ιδιο μοτιβο(επιθεση στα Σερβια), τις γενικολογες επαναληψεις, και ξεκινα -εαν δεν το εχεις κανει ηδη- την κουβεντα για την ονοματολογια, τις συμμαχιες, τις υποψηφιοτητες, για τον νεο μας μεγαλο δημο.
Ειναι υποθεση ισως και ωρων να ξεφουσκωσει τελειως ο Α Ν Ε Ν Δ Ο Τ Ο Σ, και το ξερεις.
Ειναι καιρος να αλλαξει η ατζεντα.
Βλεπεις δεν πουλαει αλλο ο α γ ω ν.
Συστρατευση και διαλογος για το καλυτερο.
Για τον τοπο μας.

ΓΙΩΡΓΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ο αγων τωρα αρχιζει ,οι Βελβεντινοι δεν θα συμμετεχουν στις προσεχεις εκλογες και αυτοι που διαβεβαιωνουν οτι ξεφουσκωνει ο ανενδοτος μαλον δεν γνωριζουν την πραγματικη εικονα ΒΕΛΒΕΝΤΟ- ΔΥΝΑΤΟ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ

Βάγια Σ. είπε...

VUVUZELA! ......VVVVZZZZZZZZ.......

Ανώνυμος είπε...

Ε ΡΕ ΒΑΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΙΧΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΧΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΛΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΘΑ ΓΙΝΩΜΟΥΝ

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή ρε φίλε 11.42 με ονοματολογία και παζάρια συμμαχιών θα ανταποκριθείς στις απαιτήσεις του "Καλλικράτη";
Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά αντίληψης. Με λόγια και "παζάρια" σωστή αυτοδιοίκηση με τον πολίτη συμμέτοχο, για τον πολίτη ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ. Μας επιβεβαιώνετε συνεχώς για την ορθότητα του στόχου μας που είναι ένας:
ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΙΣΧΥΡΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ

Ανώνυμος είπε...

Οχι ρε φιλε 12.06 δεν θα ανταποκριθω ετσι.
Με συστρατευση και διαλογο, αφου το γραφω.
Παζαρι γινεται εδω μεσα, στο AI-VRES.
Θα σας προλαβουν οι εξελιξεις, αν και απ οσο γνωριζω, καποιοι απο σας-αντιλαμβανομενοι την πραγματικοτητα- ηδη εχουν μπει στη διαδικασια αυτη.
Α, και μια ερωτηση.
Τι "παιρνει" και δεν μας δινει και μας?

ΓΙΩΡΓΟΣ

Βάγια Σ. είπε...

Συστράτευση και διάλογο εσύ?
Που βγάζεις φλύκταινες με το που ακούς Βελβεντό.
Εσύ αν δεις τη γη να ανοίγει και να καταπίνει ολόκληρο το Βελβεντό θα ανάψεις τσιγάρο ρε Χοροεσπερίδα που ήρθες να μας κάνει μάθημα πατριδολατρείας!
Πούλα το αλλού το παραμύθι σου ή άρχισε να υπογράφεις ως Πελοπίδας ή Κλεόπας ή Μαστρομιστουλέτος γιατί τις απόψεις του Γιώργου μας τις έχεις κάνει ξεκάθαρες.
Τώρα είναι κομμάτι αργά.

ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΚΙ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΟΨΕΤΕ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ! ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ 2-3(ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ).

ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΜΟΥ Σ' ΑΓΑΠΩ!

Ανώνυμος είπε...

Τα εχουμε ξαναπει ολα για την ιστορια με τον Καλλικρατη.
Ειναι ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ να τα επαναλαβουμε.
Βαγια δεν "ΚΑΠΝΙΖΩ", αλλα μ αυτα που διαβαζω, μαλλον θα αρχισω και εγω . . . . .
Θα πρεπει να ειναι ω ρ α ι α.
ΦΙΛΑΚΙΑ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΛΑΧΑΝΙΑΣΜΕΝΟΙ.

ΓΙΩΡΓΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου Γιώργο χοροεσπερίδα!
Κουράστηκες? Κιόλας?
Τα θεωρείς κουραστικά? Από τώρα?
Ακόμα δεν αρχίσαμε...
Αν κουράστηκες μη συμμετέχεις στο διάλογο!
Η επανάληψη άλλωστε είναι μήτηρ μαθήσεως Γιωργάκη!
Θα το επαναλαμβάνουμε μέχρι να το χωνέψετε:

ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ

και μια πληροφορία...θα τον πάρουμε το Δήμο Γιωργάκη!!!
Αν βαρεθείς να απαντήσεις ή το βρεις κουραστικό, βάλε κάνα βραζιλιάνικο... κάτι θα έχει αυτή την ώρα!

Ανώνυμος είπε...

Δεν λυγάνε τα ξεράδια και πονάνε τα ρημάδια
κούτσα μια και κούτσα δυο στης ζωής το ρημαδιό
Μεροδούλι ξενοδούλι δέρναν ούλοι οι αφέντες δούλοι
ούλοι δούλοι αφεντικό και μ' αφήναν νηστικό
και μ' αφήναν νηστικό

Ανωχώρι κατωχώρι ανηφόρι κατηφόρι
και με κάμα και βροχή ώσπου μου 'βγαινε η ψυχή
Είκοσι χρονώ γομάρι σήκωσα όλο το νταμάρι
κι έχτισα στην εμπασιά του χωριού την εκκλησιά
του χωριού την εκκλησιά

Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο
αν ξυπνήσεις μονομιάς θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς
θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς

Και ζευγάρι με το βόδι άλλο μπόι κι άλλο πόδι
όργωνα στα ρέματα τ αφεντός τα στρέμματα
Και στον πόλεμο όλα για όλα κουβαλούσα πολυβόλα
να σκοτώνονται οι λαοί για τ' αφέντη το φαΐ
για τ' αφέντη το φαί

Άιντε θύμα άιντε ψώνιο...

Koίτα οι άλλοι έχουν κινήσει έχει η πλάση κοκκινίσει
άλλος ήλιος έχει βγει σ' άλλη θάλασσα άλλη γη

Άιντε θύμα άιντε ψώνιο...


AΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΓΙΩΡΓΟΥΣ" ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΦΑΣΙΣΤΟΓΙΩΡΓΟΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙΣ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΓΩΝΑ "ΓΡΑΦΙΚΟ"!!!!

ai-vreS είπε...

Φίλοι και φίλες μας,
παρακαλούμε για κοσμιότητα στα σχόλιά σας. Οι χαρακτηρισμοί καλό είναι να αποφεύγονται.

Βάγια Σ. είπε...

Άσπιλε και αμόλυντε, αν κουράστηκες μπορείς κάλλιστα να μη μας διαβάζεις.
Έλα που δεν "καπνίζεις"... Αυτό το "χάσιμο" δηλαδή είναι εργοστασιακό? Πάντως όλο και κάποιον "καπνιστή" θα βρεις αν κάνεις μια βόλτα στο χωριό σου να σου το αναλύσει το θέμα.
Λοιπόν εμείς εδώ μέσα μιλάμε και θα μιλάμε για τον Καλλικράτη και για την ανεξαρτησία του Βελβεντού.
Εσύ που έχεις μια τάση στο κουτσομπολιό (δεν τολμάει να σηκωθεί μύγα στο Βελβεντό, βγάζεις ανακοινωθέν), βγάλε ένα σκαμνί στο πεζοδρόμιο, μάσε και τ'ς θείτσες τ'ς γειτονιάς, πάρε και το τσιγγελάκι και το σεμέν και ξεκίνα το κους κους. Ξέρεις... "τίνος πιδί είσι 'συ" και τα σχετικά.
Τα φιλάκια να λείπουν παρακαλώ... μην κολλήσουμε και καμιά λύσσα!
Κατινόγιωργα... ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ x 1000!!!

Ανώνυμος είπε...

mas vgike kai allos kourasmenos!!

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ BLOG ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΙΔΕΕΣ.
Ο "ΓΙΩΡΓΟΣ" ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΥΡΙΑΔΕΣ ΓΙΩΡΓΟΙ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΑΡΚΕΙ ΑΥΤΟ?
ΑΣ ΜΗΝ ΠΟΝΑΝΕ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ....ΑΛΛΩΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΟΣΗ ΕΚΠΤΩΣΗ ΕΝΑ "ΦΑΣΙΣΤΟΓΙΩΡΓΟΙ" ΕΝΟΧΛΗΣΕ?
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ ΤΟΤΕ....ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ...

Ανώνυμος είπε...

afieromeno sto giwrgo
http://www.youtube.com/watch?v=8G1bwt3czkg

Ανώνυμος είπε...

Προς Γιώργο 16 Ιουνίου 2010 11:42 π.μ.

1. Ο χρόνος έχει και αυτός μία σχετικότητα και μία υποκειμενικότητα. Αν εσένα ο "ανένδοτος" σου φαίνεται ότι θα κρατήσει λίγες ώρες, τότε ο Αινστάιν θα μπορούσε να σε μελετήσει χωρίς να ταξιδέψεις στο διάστημα.
2. Άν νομίζεις ότι ο "αγών" γίνεται για να πουλήσει, επειδή ίσως εσύ ο,τιδήποτε που κάνεις το κάνεις για να πουλήσεις, τότε είσαι γελασμένος. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΥΡΙΕ.

ΥΓ: Μπροστά σε μια ιστορία σαν κι αυτή που διαφαίνεται ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ δεν θα κάνω καμία προσπάθεια να την φτάσω, κι ας με προσπεράσει. Κομμάτι της δεν θα γίνω. Θα χαράξω δικιά μου. Κι ας με λες γραφικό.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ (παρόλο που κάποιοι κουράστηκαν ήδη)

Λ.Σ.

Ανώνυμος είπε...

Γιώργο....χαλάρωσε, μη βιάζεσαι να απαντήσεις!

Μπήκες στο youtube να ακούσεις τί σου αφιέρωσαν?

ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Το Προφίλ μας