Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 25 Απριλίου 2023

Ελάτη μου Χιλιόμορφη (Τραγούδι του Κώστα Γκαραβέλα)

ΕΛΑΤΗ ΜΟΥ ΧΙΛΙΟΜΟΡΦΗ (τραγούδι).
Ήταν η πρώτη μουσική προσέγγιση στο τραγούδι μου με τίτλο "Ελάτη μου χιλιόμορφη".
Ήταν η πρώτη δοκιμή και το χάρηκα πολύ.
Αν θεωρήσουμε πως ισχύει η γνωστή ρήση "η Αρχή είναι το ήμισυ του παντός",
τότε βρισκόμαστε σε καλό δρόμο, σύντομα θα τελειοποιηθεί.
Το τραγούδι είναι μια απαλή ανάλαφρη μπαλάντα και αναφέρεται στο χωριό μου στην καρδιοκλέφτρα Ελάτη Κοζάνης (Λουζιανή)..
Τα έγραψα ως μια μικρή ταπεινή ανταπόδωση για τα χρώματα τα αρώματα και τα καθημερινά μελωδικά ακούσματα που μας προσφέρει αυτός ο ευλογημένος τόπος.
Φυσικά το αφιερώνω με πολύ αγάπη στους απανταχού Ελατιώτες (και είναι πολλοί και παντού) στους αμέτρητους φίλους της Ελάτης καθώς και σ'όλους τους δικούς μου φίλους.
Ευχαριστώ από καρδιάς τους φίλους μουσικούς που συμμετείχαν.
Τον Νίκο Παπαδόπουλο (μπουζούκι) τον Χρήστο Παπαδόπουλο (μπουζούκι) και τον φλαουτίστα Γιώργο Παπακωνσταντίνου και οι τρείς από την γειτονική μας μουσικομάνα Παλουργιά...
Τους Δεσκατιώτες Κώστα Φάκα (μπουζούκι) και Τζίμη Χύτα(κιθάρα).
Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους Γιώργο Πέτσα και Κώστα Τόλιο για την απίστευτη παροιμοιώδη φιλοξενία τους και φυσικά τον φίλο χωριανό και γείτονα Γιάννη Σφαλύρα για τις υπέροχες βιντεολήψεις και για τις εικόνες που μόνο αυτός ξέρει να παρουσιάζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας