Τα αιτήματα στη «Γραμμή του Δημότη» το έτος 2021, ανήλθαν σε 7.535. Ανακύκλωση, ηλεκτροφωτισμός, καθαριότητα, οδοποιία και πράσινο, αποτέλεσαν τις βασικές κατηγορίες αιτημάτων των πολιτών, τα οποία υποβλήθηκαν κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, με μέση ημερήσια τιμή περίπου τα 30 αιτήματα ανά ημέρα. Το ποσοστό των διεκπεραιωμένων αιτημάτων ανήλθε σε ποσοστό 91%, δηλαδή 6.846 αιτήματα.
Σημειώνεται, ότι λόγω της πανδημίας παρατηρήθηκε μία αυξομείωση στα αιτήματα με πτωτική τάση σε σχέση με πέρσι, ενώ η τιμή της πόλης παραμένει σε υψηλότερο επίπεδο συγκριτικά με τις άλλες περιοχές του δήμου, λόγω της ανακύκλωσης και του συστήματος αποκομιδής, που είναι εγκατεστημένο κυρίως στην πόλη.
Υπενθυμίζεται, ότι η γραμμή προσφέρει μία πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία διαχείρισης του κάθε αιτήματος, χρονική καταγραφή και παρακολούθηση μέχρι τη διεκπεραίωσή τους, αλλά και χαρτογραφική σήμανση. Το τηλεφωνικό κέντρο 24610 34000 λειτουργεί από το 2013, καθημερινά από τις 7:30 έως τις 15:00, ενώ τις υπόλοιπες ώρες υπάρχει τηλεφωνητής που καταγράφει τα αιτήματα, τα οποία στη συνέχεια προωθούνται στις αρμόδιες υπηρεσίες.
Με αυτόν τον τρόπο, η ζωή των δημοτών γίνεται πιο εύκολη, καθώς με ένα τηλεφώνημα καταγράφεται και επιλύεται το αίτημά τους. Υπενθυμίζεται, ότι δυνατότητα χρήσης της Γραμμής του Δημότη έχουν όλοι οι πολίτες του Δήμου Κοζάνης. Παρακαλούνται οι κάτοικοι των Κοινοτήτων να απευθύνονται στη γραμμή 24610 34000 για τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους.
Δείτε αναλυτικά την ετήσια έκθεση παρουσίασης και αξιολόγησης λειτουργίας της «Γραμμής του Δημότη» για το έτος 2021 https://cityofkozani.gov.gr/exyperetese-polite
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου