Επίκαιρα Θέματα:

Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

«Αντίο ... για την ώρα»

του Γρηγόρη Τζουμερκιώτη
Φίλες και φίλοι ήρθε η ώρα να πούμε αντίο.
 Ένα ταξίδι τρεισήμισι ετών στην Τοπική αυτοδιοίκηση και συγκεκριμένα στο Δήμο Κοζάνης τελειώνει για μένα. Ήταν ένα ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις, εμπειρίες, γεμάτο διεκδικήσεις, άγχος αλλά και ευχάριστο.
Είμαι ένας άνθρωπος που από μικρό παιδί ασχολούμαι με τα κοινά αυτής της πόλης, της πόλης που γεννήθηκα και αγαπάω, της Κοζάνης.
Πίστευα και πιστεύω στους ανθρώπους και στις δυνατότητες τους και όχι στα κόμματα. Γι αυτό οι επιλογές μου ήταν πάντα αυτοδιοικητικές, με πίστη σε πρόσωπα και μακριά από τους σχεδιασμούς των κομματικών επιτελείων έχοντας στόχο και σκοπό τη δημιουργία.
Όταν αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα για δημοτικός σύμβουλος τόσο το 2010 όσο και το 2014, δεν είχα καμιά απολύτως προσωπική φιλοδοξία απλά ήθελα να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι για να χτίσουμε μια Κοζάνη καλύτερη, μια Κοζάνη φιλόξενη για εμάς και τα παιδιά μας.
Βέβαια λόγω τριών σημαντικών γεγονότων που συνέβησαν στη ζωή μου αυτό το χρονικό διάστημα, μου έκαναν να θέσω άλλες προτεραιότητες για αρκετό χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα να αισθάνομαι ότι είχα και άλλα πολλά να δώσω ,αλλά δεν πρόλαβα.
Ευχαριστώ όλο τον κόσμο που πίστεψε και πιστεύει σε μένα και μου το δείχνει συνεχώς, ευχαριστώ την οικογένεια μου και τους φίλους μου και όσους συνεργάστηκα μαζί τους. Ευχαριστώ τον Γιώργο Κασαπίδη, την Άννα Νανοπούλου και το Λάζαρο Μαλούτα που με ώθησαν να ασχοληθώ με την αυτοδιοίκηση και με σεβάστηκαν σαν προσωπικότητα και σαν άνθρωπο.
Ζητώ συγνώμη από όσους στεναχώρησα και θέλω να ξέρουν ότι το έκανα χωρίς πρόθεση και με γνώμονα το καλό της πόλης μας. ".  Το μόνο που μένει είναι η αγάπη που μοιραστήκαμε! Αυτό το στοιχείο, δηλ. η αγάπη- ποσοτικά και κυρίως ποιοτικά-θα μείνει ανεξίτηλα αποτυπωμένο  στην καρδιά μας και τη μνήμη μας.
Το αντίο όμως είναι για την ώρα, εγώ θα παραμείνω ενεργός πολίτης και θα μάχομαι για το Καλό της Κοζάνης μας, έχοντας ως σημαία τις ηθικές αρχές και αξίες με τις οποίες με γαλούχησαν οι γονείς μας και όσοι διαμόρφωσαν τον χαρακτήρα μου.
Δεν γνωρίζω αν πέτυχα κάτι. Πάντως προσπάθησα…  

ΤΖΟΥΜΕΡΚΙΩΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας