Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Καλή εβδομάδα

Σηκώνεται κάποιος το πρωί και πάει στο μπάνιο. Κοιτάζεται στον καθρέφτη και έντρομος διαπιστώνει ότι το μόριο του είναι πράσινο. Ντύνεται γρήγορα και τρέχει στον γιατρό.

Στον θάλαμο αναμονής περιμένει κι ένας άλλος που κρατάει το κεφάλι του και ξεφυσάει.
- Τι σας συμβαίνει; τον ρωτάει.

- Ξύπνησα το πρωί και το μόριο μου ήταν κόκκινο.

- Κι εγώ το είδα πράσινο.



Εκείνη την στιγμή βγαίνει ο γιατρός και φωνάζει τον πρώτο. Ο τύπος βγαίνει μετά από μερικά λεπτά όλο χαμόγελα.

- Τι έγινε; τον ρωτάει ο δικός μας.

- Τίποτα, όλα μια χαρά! Μου “πε να τον πλύνω καλά και θα είναι μια χαρά!

- Άντε, και στα δικά σου.

Μπαίνει μέσα.
- Τι σας συμβαίνει;

- Α τίποτα, απλώς το μόριο μου είναι πράσινο (όλο άνεση).

- Χμ, λέει ο γιατρός κοιτάζοντάς το. Νομίζω ότι θέλει κόψιμο.

- Τι λες γιατρέ, αφού ο προηγούμενος που είχε κόκκινο, μου είπε ότι δεν είναι τίποτα.

Κοίτα να δεις αγόρι μου, λέει ο γιατρός. Άλλο κραγιόν και άλλο μούχλα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας