Μάρνυ Παπαματθαίου από το ΒΗΜΑ
Μεγάλο σχέδιο συγχωνεύσεων, καταργήσεων σχολείων, αλλά και επανιδρύσεων σε περιπτώσεις που θα κριθεί απαραίτητο αλλάζει ριζικά τον «χάρτη» της Εκπαίδευσης από την επόμενη σχολική χρονιά. Μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια σχολεία θα είναι τα πρώτα που θα κλείσουν, ενώ συγχωνεύσεις αναμένονται και σε λυκειακές τάξεις αλλά και σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν στην ίδιο χώρο. Το ποσοστό των σχολείων που θα βάλουν «λουκέτο» δεν είναι ξεκάθαρο, αλλά οι ομοσπονδίες των δασκάλων και των καθηγητών που αντιδρούν στο σχέδιο του υπουργείου Παιδείας το ανεβάζουν στο 30% των σχολείων που λειτουργούν πανελλαδικά. Βέβαια, από τη διαδικασία αυτή εξαιρούνται οι απομακρυσμένες, ορεινές και νησιωτικές περιοχές της χώρας.
Τα κριτήρια, όπως αναφέρει το υπουργείο Παιδείας, δεν είναι οικονομικά αλλά παιδαγωγικά. Οι περιπτώσεις μαθητών που φοιτούν σε σχολεία με περισσότερους... δασκάλους από μαθητές, είναι συχνές. Οπως έχουν διαπιστωθεί περιπτώσεις σχολείων που λειτουργούσαν σε διπλανά κτίρια με λιγότερους από 60 μαθητές το καθένα αλλά δύο διευθυντές και δυσανάλογα μεγάλο διοικητικό προσωπικό.
Ο «Καλλικράτης» στην Εκπαίδευση προκαλεί βέβαια αντιδράσεις τόσο στους τοπικούς «άρχοντες» όσο και στις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες της χώρας (ΟΛΜΕ και ΔΟΕ) που ξεκινούν σειρά κινητοποιήσεων για το θέμα.
«Οι περιπτώσεις σχολείων που λειτουργούν μόνο και μόνο για να δικαιολογούνται θέσεις διευθυντών και ρουσφέτια τοπικών αρχόντων δεν είναι μία ή δύο»
έλεγε από την άλλη πλευρά στο «Βήμα» ανώτατο στέλεχος του υπουργείου Παιδείας.
Τι γίνεται όμως στις Περιφέρειες της χώρας; Τα στοιχεία που εξασφάλισε «Το Βήμα» δίνουν μια πρώτη εικόνα των σχολείων που πρόκειται να κλείσουν και των αιτημάτων που έχουν διατυπωθεί σε απόρρητα έγγραφα προς την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. ?
Περίπτωση πρώτη
Νηπιαγωγείο Πετραλώνων, Ν. Χαλκιδικής στη Θεσσαλονίκη
Μαθητές: 10 παιδάκια (3 νήπια και 7 προνήπια)
Προτείνεται συνένωση με το 1ο ή το 2ο Νηπιαγωγείο Τρίγλιας όπου λειτουργούν με δύο τμήματα το καθένα (τέσσερα τμήματα) με 16 νήπια και 14 προνήπια (δύο τμήματα) και 20 νήπια και 19 προνήπια (δύο τμήματα) αντίστοιχα. Στο 1ο Τρίγλιας λειτουργεί και ολοήμερο τμήμα με μία επιπλέον νηπιαγωγό. Οπως λένε στελέχη και εκπαιδευτικοί της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης της περιοχής, αν συγχωνευθούν τα σχολεία θα λειτουργήσει ολοήμερο νηπιαγωγείο με το νέο αναμορφωμένο πρόγραμμά του, κάτι που δεν μπορεί να γίνει σήμερα καθώς δεν συμπληρώνεται ο απαιτούμενος αριθμός φοίτησης νηπίων.
Περίπτωση δεύτερη
Περιφερειακή Διεύθυνση Ηπείρου
- Προτείνεται συγχώνευση του μονοθέσιου δημοτικού σχολείου Κόντσικας (5 μαθητές) με το 1ο τριθέσιο δημοτικό σχολείο Μαρμάρων (με 29 μαθητές) που απέχει περίπου 4 χιλιόμετρα.
- Συγχώνευση του μονοθέσιου δημοτικού σχολείου Πωγωνιανής (6 μαθητές) με το διθέσιο δημοτικό σχολείο Δελβινακίου (21 μαθητές) που απέχει περίπου 4 χιλιόμετρα.
- Συγχώνευση του μονοθέσιου δημοτικού σχολείου Βασιλικής (10 μαθητές) με το πενταθέσιο δημοτικό σχολείο Λογγάδων (51 μαθητές) που απέχει περίπου 4 χιλιόμετρα.
Περίπτωση τρίτη
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση του νομού Ιωαννίνων
- Προτείνεται συγχώνευση του Γυμνάσιου Λογγάδων (24 μαθητές) με το Γυμνάσιο Κουστελιού (108 μαθητές) που απέχει περίπου 8 χιλιόμετρα.
- Συγχώνευση του Γυμνασίου Παναγιάς (15 μαθητές) με το Γυμνάσιο Φιλιππιάδας (200 μαθητές) που απέχει περίπου 10 χιλιόμετρα.
Περίπτωση τέταρτη
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Νομού Αρτας
- Προτείνεται συγχώνευση του Γυμνασίου Αστροχωρίου (15 μαθητές) με το Γυμνάσιο Ανω Καλεντίνης (35 μαθητές) που απέχει περίπου 10 χιλιόμετρα.
Περίπτωση πέμπτη
Περιφερειακή Διεύθυνση Πελοποννήσου (Νομού Αργολίδας)
- Προτείνεται συγχώνευση δημοτικού σχολείου Μάνεση με 5 μαθητές με το εξαθέσιο σχολείο Αγ. Τριάδας που απέχει 3 χιλιόμετρα.
- Συγχώνευση του δημοτικού σχολείου Προσύμνης με 5 μαθητές με το τετραθέσιο σχολείο Ινάχου που απέχει 4 χιλιόμετρα.
- Συγχώνευση του Γυμνασίου Αγίου Δημητρίου με 20 μαθητές με το Γυμνάσιο Λυγουριού που απέχει 7 χιλιόμετρα.
Περίπτωση έκτη
Περιφερειακή Διεύθυνση Νομού Κορινθίας
- Προτείνεται η συγχώνευση του 6ου και 9ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου που είναι συστεγαζόμενα με 90 μαθητές το καθένα.
- Συγχώνευση του διθέσιου δημοτικού σχολείου Αγγελοκάστρου με 20 μαθητές με το εξαθέσιο σχολείο Σοφικού από το οποίο απέχει 8 χιλιόμετρα.
- Συγχώνευση του Γυμνασίου Περαχώρας με 30 μαθητές με το Γυμνάσιο Λουτρακίου που απέχουν 10 χιλιόμετρα μεταξύ τους.
- Συγχώνευση του Γυμνασίου Παναριτίου με 13 μαθητές με το 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου που απέχουν 20 χιλιόμετρα μεταξύ τους.
- Συγχώνευση του Επαγγελματικού Λυκείου Ξυλοκάστρου με 40 μαθητές με το Επαγγελματικό Λύκειο Κιάτου που απέχουν μεταξύ τους 15 χιλιόμετρα.
Περίπτωση έβδομη
Περιφερειακή Διεύθυνση Κρήτης (Χανιά)
- Στο μονοθέσιο δημοτικό σχολείο Σφηναρίου φοιτούν τέσσερις μαθητές. Προτείνεται να μεταφέρονται στο εξαθέσιο δημοτικό σχολείο Πλατάνου, όπου φοιτούν και άλλα παιδιά του χωριού.
- Στο μονοθέσιο δημοτικό σχολείο Καληδονίας φοιτούν τρεις μαθητές. Προτείνεται να μεταφέρονται στο δωδεκαθέσιο δημοτικό σχολείο Κολυμβαρίου, όπου φοιτούν και άλλα παιδιά του χωριού.
- Στο μονοθέσιο δημοτικό σχολείο Καλαθενών φοιτούν οκτώ μαθητές και προτείνεται να μεταφέρονται στο εξαθέσιο 2ο δημοτικό σχολείο Κισσάμου.
(Για όλες αυτές τις μεταφορές των μαθητών υπάρχει συνεννόηση με το ΚΤΕΛ Χανίων, το οποίο προτίθεται τις αναλάβει.)
Ηράκλειο
Προτείνονται οι καταργήσεις των σχολείων:
- Νηπιαγωγείο Λαρανίου που βρίσκεται σε αναστολή τα σχολικά έτη 2008 -2009, 2009-2010 και 2010-2011 λόγω έλλειψης μαθητών.
- Νηπιαγωγείο Τσαγκαρακίου που βρίσκεται σε αναστολή από το 2008 λόγω έλλειψης μαθητών.
Ακόμη, προτείνεται σε συνεργασία με τους νέους καλλικρατικούς δήμους η αναστολή της λειτουργίας λόγω έλλειψης μαθητικού δυναμικού των σχολείων:
- Μονοθέσιο δημοτικό σχολείο Πλώρας του 4ου Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου.
- Μονοθέσιο δημοτικό σχολείο Πρεβελιανών του 1ου Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου.
- Μονοθέσιο δημοτικό σχολείο Πυργού του 4ου Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου.
- Τριθέσιο δημοτικό σχολείο Κυπαρίσσου του 1ου Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου.
- Τρίτο πενταθέσιο δημοτικό σχολείο Ηρακλείου της Πρωτοβάθμιας Διεύθυνσης Ηρακλείου.
- Μονοθέσιο δημοτικό σχολείου Τουρλωτής.
- Μονοθέσιο δημοτικό σχολείο Λιμνών.
- Μονοθέσιο νηπιαγωγείο Καβουσίου.
Στόχοι που έχει θέσει το υπουργείο Παιδείας
- Ενας δάσκαλος ανά τάξη και εκπαιδευτικοί για κάθε μάθημα ειδικότητας στα δημοτικά.
- Ενταξη νέων μαθημάτων στο ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των σχολείων (ξένη γλώσσα - πρώτη και δεύτερη, θεατρική αγωγή, εικαστικά, πληροφορική και φυσική αγωγή), κάτι που δεν είναι εύκολο σε ολογοθέσια σχολεία.
BHMA
Μεγάλο σχέδιο συγχωνεύσεων, καταργήσεων σχολείων, αλλά και επανιδρύσεων σε περιπτώσεις που θα κριθεί απαραίτητο αλλάζει ριζικά τον «χάρτη» της Εκπαίδευσης από την επόμενη σχολική χρονιά. Μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια σχολεία θα είναι τα πρώτα που θα κλείσουν, ενώ συγχωνεύσεις αναμένονται και σε λυκειακές τάξεις αλλά και σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν στην ίδιο χώρο. Το ποσοστό των σχολείων που θα βάλουν «λουκέτο» δεν είναι ξεκάθαρο, αλλά οι ομοσπονδίες των δασκάλων και των καθηγητών που αντιδρούν στο σχέδιο του υπουργείου Παιδείας το ανεβάζουν στο 30% των σχολείων που λειτουργούν πανελλαδικά. Βέβαια, από τη διαδικασία αυτή εξαιρούνται οι απομακρυσμένες, ορεινές και νησιωτικές περιοχές της χώρας.
Τα κριτήρια, όπως αναφέρει το υπουργείο Παιδείας, δεν είναι οικονομικά αλλά παιδαγωγικά. Οι περιπτώσεις μαθητών που φοιτούν σε σχολεία με περισσότερους... δασκάλους από μαθητές, είναι συχνές. Οπως έχουν διαπιστωθεί περιπτώσεις σχολείων που λειτουργούσαν σε διπλανά κτίρια με λιγότερους από 60 μαθητές το καθένα αλλά δύο διευθυντές και δυσανάλογα μεγάλο διοικητικό προσωπικό.
Ο «Καλλικράτης» στην Εκπαίδευση προκαλεί βέβαια αντιδράσεις τόσο στους τοπικούς «άρχοντες» όσο και στις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες της χώρας (ΟΛΜΕ και ΔΟΕ) που ξεκινούν σειρά κινητοποιήσεων για το θέμα.
«Οι περιπτώσεις σχολείων που λειτουργούν μόνο και μόνο για να δικαιολογούνται θέσεις διευθυντών και ρουσφέτια τοπικών αρχόντων δεν είναι μία ή δύο»
έλεγε από την άλλη πλευρά στο «Βήμα» ανώτατο στέλεχος του υπουργείου Παιδείας.
Τι γίνεται όμως στις Περιφέρειες της χώρας; Τα στοιχεία που εξασφάλισε «Το Βήμα» δίνουν μια πρώτη εικόνα των σχολείων που πρόκειται να κλείσουν και των αιτημάτων που έχουν διατυπωθεί σε απόρρητα έγγραφα προς την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. ?
Περίπτωση πρώτη
Νηπιαγωγείο Πετραλώνων, Ν. Χαλκιδικής στη Θεσσαλονίκη
Μαθητές: 10 παιδάκια (3 νήπια και 7 προνήπια)
Προτείνεται συνένωση με το 1ο ή το 2ο Νηπιαγωγείο Τρίγλιας όπου λειτουργούν με δύο τμήματα το καθένα (τέσσερα τμήματα) με 16 νήπια και 14 προνήπια (δύο τμήματα) και 20 νήπια και 19 προνήπια (δύο τμήματα) αντίστοιχα. Στο 1ο Τρίγλιας λειτουργεί και ολοήμερο τμήμα με μία επιπλέον νηπιαγωγό. Οπως λένε στελέχη και εκπαιδευτικοί της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης της περιοχής, αν συγχωνευθούν τα σχολεία θα λειτουργήσει ολοήμερο νηπιαγωγείο με το νέο αναμορφωμένο πρόγραμμά του, κάτι που δεν μπορεί να γίνει σήμερα καθώς δεν συμπληρώνεται ο απαιτούμενος αριθμός φοίτησης νηπίων.
Περίπτωση δεύτερη
Περιφερειακή Διεύθυνση Ηπείρου
- Προτείνεται συγχώνευση του μονοθέσιου δημοτικού σχολείου Κόντσικας (5 μαθητές) με το 1ο τριθέσιο δημοτικό σχολείο Μαρμάρων (με 29 μαθητές) που απέχει περίπου 4 χιλιόμετρα.
- Συγχώνευση του μονοθέσιου δημοτικού σχολείου Πωγωνιανής (6 μαθητές) με το διθέσιο δημοτικό σχολείο Δελβινακίου (21 μαθητές) που απέχει περίπου 4 χιλιόμετρα.
- Συγχώνευση του μονοθέσιου δημοτικού σχολείου Βασιλικής (10 μαθητές) με το πενταθέσιο δημοτικό σχολείο Λογγάδων (51 μαθητές) που απέχει περίπου 4 χιλιόμετρα.
Περίπτωση τρίτη
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση του νομού Ιωαννίνων
- Προτείνεται συγχώνευση του Γυμνάσιου Λογγάδων (24 μαθητές) με το Γυμνάσιο Κουστελιού (108 μαθητές) που απέχει περίπου 8 χιλιόμετρα.
- Συγχώνευση του Γυμνασίου Παναγιάς (15 μαθητές) με το Γυμνάσιο Φιλιππιάδας (200 μαθητές) που απέχει περίπου 10 χιλιόμετρα.
Περίπτωση τέταρτη
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Νομού Αρτας
- Προτείνεται συγχώνευση του Γυμνασίου Αστροχωρίου (15 μαθητές) με το Γυμνάσιο Ανω Καλεντίνης (35 μαθητές) που απέχει περίπου 10 χιλιόμετρα.
Περίπτωση πέμπτη
Περιφερειακή Διεύθυνση Πελοποννήσου (Νομού Αργολίδας)
- Προτείνεται συγχώνευση δημοτικού σχολείου Μάνεση με 5 μαθητές με το εξαθέσιο σχολείο Αγ. Τριάδας που απέχει 3 χιλιόμετρα.
- Συγχώνευση του δημοτικού σχολείου Προσύμνης με 5 μαθητές με το τετραθέσιο σχολείο Ινάχου που απέχει 4 χιλιόμετρα.
- Συγχώνευση του Γυμνασίου Αγίου Δημητρίου με 20 μαθητές με το Γυμνάσιο Λυγουριού που απέχει 7 χιλιόμετρα.
Περίπτωση έκτη
Περιφερειακή Διεύθυνση Νομού Κορινθίας
- Προτείνεται η συγχώνευση του 6ου και 9ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου που είναι συστεγαζόμενα με 90 μαθητές το καθένα.
- Συγχώνευση του διθέσιου δημοτικού σχολείου Αγγελοκάστρου με 20 μαθητές με το εξαθέσιο σχολείο Σοφικού από το οποίο απέχει 8 χιλιόμετρα.
- Συγχώνευση του Γυμνασίου Περαχώρας με 30 μαθητές με το Γυμνάσιο Λουτρακίου που απέχουν 10 χιλιόμετρα μεταξύ τους.
- Συγχώνευση του Γυμνασίου Παναριτίου με 13 μαθητές με το 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου που απέχουν 20 χιλιόμετρα μεταξύ τους.
- Συγχώνευση του Επαγγελματικού Λυκείου Ξυλοκάστρου με 40 μαθητές με το Επαγγελματικό Λύκειο Κιάτου που απέχουν μεταξύ τους 15 χιλιόμετρα.
Περίπτωση έβδομη
Περιφερειακή Διεύθυνση Κρήτης (Χανιά)
- Στο μονοθέσιο δημοτικό σχολείο Σφηναρίου φοιτούν τέσσερις μαθητές. Προτείνεται να μεταφέρονται στο εξαθέσιο δημοτικό σχολείο Πλατάνου, όπου φοιτούν και άλλα παιδιά του χωριού.
- Στο μονοθέσιο δημοτικό σχολείο Καληδονίας φοιτούν τρεις μαθητές. Προτείνεται να μεταφέρονται στο δωδεκαθέσιο δημοτικό σχολείο Κολυμβαρίου, όπου φοιτούν και άλλα παιδιά του χωριού.
- Στο μονοθέσιο δημοτικό σχολείο Καλαθενών φοιτούν οκτώ μαθητές και προτείνεται να μεταφέρονται στο εξαθέσιο 2ο δημοτικό σχολείο Κισσάμου.
(Για όλες αυτές τις μεταφορές των μαθητών υπάρχει συνεννόηση με το ΚΤΕΛ Χανίων, το οποίο προτίθεται τις αναλάβει.)
Ηράκλειο
Προτείνονται οι καταργήσεις των σχολείων:
- Νηπιαγωγείο Λαρανίου που βρίσκεται σε αναστολή τα σχολικά έτη 2008 -2009, 2009-2010 και 2010-2011 λόγω έλλειψης μαθητών.
- Νηπιαγωγείο Τσαγκαρακίου που βρίσκεται σε αναστολή από το 2008 λόγω έλλειψης μαθητών.
Ακόμη, προτείνεται σε συνεργασία με τους νέους καλλικρατικούς δήμους η αναστολή της λειτουργίας λόγω έλλειψης μαθητικού δυναμικού των σχολείων:
- Μονοθέσιο δημοτικό σχολείο Πλώρας του 4ου Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου.
- Μονοθέσιο δημοτικό σχολείο Πρεβελιανών του 1ου Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου.
- Μονοθέσιο δημοτικό σχολείο Πυργού του 4ου Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου.
- Τριθέσιο δημοτικό σχολείο Κυπαρίσσου του 1ου Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου.
- Τρίτο πενταθέσιο δημοτικό σχολείο Ηρακλείου της Πρωτοβάθμιας Διεύθυνσης Ηρακλείου.
- Μονοθέσιο δημοτικό σχολείου Τουρλωτής.
- Μονοθέσιο δημοτικό σχολείο Λιμνών.
- Μονοθέσιο νηπιαγωγείο Καβουσίου.
Στόχοι που έχει θέσει το υπουργείο Παιδείας
- Ενας δάσκαλος ανά τάξη και εκπαιδευτικοί για κάθε μάθημα ειδικότητας στα δημοτικά.
- Ενταξη νέων μαθημάτων στο ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των σχολείων (ξένη γλώσσα - πρώτη και δεύτερη, θεατρική αγωγή, εικαστικά, πληροφορική και φυσική αγωγή), κάτι που δεν είναι εύκολο σε ολογοθέσια σχολεία.
BHMA
12 σχόλια:
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ (ΟΡΕΙΝΟΣ ΔΗΜΟΣ)
AYTOΣ EINAI O "KAΛΛIKΡATHΣ"!!..
ΤΑΛΕΓΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΜΩΣ ΕΜΕΙΣ ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ!!!..
Ο ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ????...
Αφηστε τις μακακιες εκει στο κω...χανειο με τις μπουρδες σας στο Υπουργειο δια Βιου Αφασιας και κοιταξτε να μαθετε τα παιδια μας γραμματα.ΜΑΘΕΤΕ στα παιδια μας για το Αρχαιο Αθανατο Ελληνικο Πνευμα ,ΜΑΘΕΤΕ τους για τους προγονους τους και την ενδοξη ιστορια τους ,ΜΑΘΕΤΕ τους για την συνεχεια του ελληνισμου μεσα απο το Βυζαντιο και την Ελληνορθοδοξη πιστη που κρατησε σφιχτα δεμενη εως και σημερα στη μαχη για επιβιωση τουτη δω τη φυλη ,ΜΑΘΕΤΕ τους για τους απελευθερωτικους αγωνες της συχγρονης Ελληνικης ιστοριας και βεβαιως ΜΑΘΕΤΕ τους για την ΓΛΩΣΣΑ τους ,την ΜΗΤΕΡΑ σχεδον ολων των γλωσσων του δηθεν πολιτισμενου κοσμου!!!!!!!!!!Αλιμονο στα παιδια μας!!Σε τι κοσμο σε παραδιδω παιδι μου ????????
6:56
Να τέτιοια λέμε στους ξένους και δεν μας πιστεύει κανείς γαι τα εθνικά μας δίκαια
6.56
Εσύ δε μιλάς για γράμματα αλλά για προγονολατρεία.
Το ελληναρίστικο κόμπλεξ στο μεγαλείο του. Δυστυχώς τα ίδια μυαλά κουβαλάει και η πλειοψηφεία της ελληνικής (ψευτο)διανόησης, και να τα αποτελέσματα.6
ΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΕΙΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΙΣΩΣ ΝΑ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΙΣΩΣ ΠΑΛΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑ;ΜΙΑ ΟΠΓΑΝΩΣΗ ΜΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΡΕΙΝΗ
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΑ ΤΙ ΛΕΤΕ?
OTI EXEIS KOMPEX 5.31. TIPOTA PERISSOTERO
Πως μας κατάντησες ετσι επιλοχία της μκο, μας δουλεύει ολος ο κόσμος, θα λογοδοτήσεις κάποτε κυρίως για τον τραμπουκισμό στην αλλη αποψη.
ψευτοπράσινε, ψευτοδημοκράτη, ψευτο...γενικώς
Μαλλον 4:23 , η εχεις μεγαλη συχγυση μεσα στο νου σου , η , τα ματια σου , τα αυτια σου και το μυαλο σου , εχουν μπλοκαρει απο προπαγανδα και πλυσης εγκεφαλου απο κοκκινη ιδεολογια.Μα τι να μαθαινουν τελος παντων τα παιδια μας???Για τον συγγενη των Rothschild ,ιδρυτη του κουμμουνισμου Εβραιο Καρολο Μαρδοχαι , κοινως Καρλ Μαρξ ,να μαθαινουν για τον επισης Εβραιο κομμουνιστη ηγετη Βλαντιμιρ Ιλιτς Ουλιανοφ κοινως Λενιν, η για τον επισης μια απο τα ιδια Ιωσσηφ Βησσαριωνοβιτς Τζουκασβιλι κοινως Σταλιν.Να μαθαινουν για τον Μπακουνιν και αλλους ομοιους με δαυτον , ωστε να γινουν αριστοι στρατιωτες της Αναρχιας και της τρομοκρατιας????Η να εχουν για πρωτυπο τους τον Εφιαλτη , τον Δαρειο , τον Αλη Πασσα , τον Πηλιο Γουση ,τον Ιμπραημ ,Κεμαλ Ατατουρκ ???Η να μαθαινουν τα παιδια μας την τουρκικη γλωσσα , την πακιστανικη , η τελος παντων μια αραβικη (πες το ψεματα).Αυτη την παιδεια ονειρευεσαι????Ασημαντα ανθρωπακια , ανευρα ,μαλθακα ,νωχελικα ,αβουλα ,χωρις οραματα , χωρις ιδανικα,το μονο που θα μαθαινουν να κανουν καλα ειναι το πεζοδρομιο ,χρηστες η βαπορακια ναρκωτικων και πηθεινια οργανα της Νεας Ταξης Πραγματων.Ε ΟΧΙ!!!!ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ!!!
@12.12
Ωραία φιλε μου. Ηρέμησες λιγάκι μετά το αντικομουνιστικό, αντισημιτικό σου παραλοίρημα; Άκου λοιπόν. Πρώτον διαφωνώ με τους κομουνιστές όσο και συ. Δεν είμαι όμως φανατικός. Και σιχαίνομε την ελληναρίστικη νοοτροπία σου που σε κάνει να νομιζεις ότι εμείς είμαστε οι μόνοι που έχουν προσφέρει στην ανθρωπότητα. Θέλω τα παιδιά μας να μάθουν για το αθάνατο ελληνικό πνεύμα (όχι όμως το αρχαίο συντακτικό) να ξεχάσουν τη ντροπή των παπάδων (όχι όμως το Χριστό) και του βυζαντίου. Θέλω να μάθουν μαθηματικά, φυσική, χημεία, βιολογία, ξένες γλώσσες και πάνω απ όλα να μαθουν κάτι που δεν έμαθες εσύ. ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ.Μόνο ετσι δεν θα γινουν πηθείνια όντα ΚΑΜΙΑΣ τάξης πραγμάτων.
Αλλιμονο φιλε μου!!!Δεν υποστηριζω οτι οι προγονοι μας , αρχαιοι και νεοτεροι , ολα "καλως εποιησαν"!!!Ομως ειναι "ηλειου φαεινοτερον" και παγγινως γνωστο ανα την υφηλιο , οτι ο σημερινος κυριως δυτικος πολιτισμος ,αναπτυχθηκε και εξελιχθηκε βασιζομενος ,στηριζομενος και πατωντας πανω στις βασεις και τα θεμελια που ανεπτυξαν οι αρχαιοι Ελληνες επιστημονες και φιλοσοφοι.Τουτο δεν το λεω εγω , παρασυρωμενος απο ελληναριστικη νοοτροπια οπως μου λες ,αλλα εναι κοινως παραδεχτο απο την παγκοσμια επιστημονικη κοινοτητα.Δυστυχως το θεμα δεν μπορει να αναπτυχθει απ'αυτες εδω τις δυο-τρεις σελιδες.Ομως , οπως με προσαπτεις την κατηγορια, διβαζω και σκεπτομαι , μελετω και σκεπτομαι , ερευνω και σκεπτομαι ,δεν κατεβαζω αμασητη τροφη .Και αν σου διαφευγει κατι , σου επενθυμιζω πως οι αρχαιοι υμων προγονοι , το να σκεφτεσαι οπως λες ,στηριζοταν πανω σε προτυπα και αξιες.Τις πατριδας , της αρετης ,της τολμης.Υπερ βωμων και εστιων.Ιτε παιδες Ελληνων Αμυνεσθαι περι Πατρις κ.λ.π.
@12:12
Πω - πω μένω με ανοιχτό το στόμα. Όλοι αυτοί ήταν Εβραίοι; Και εγώ νόμιζα ότι από τους μεγάλους μόνο ο Χριστός ήταν Εβραίος.
Δημοσίευση σχολίου