Γράφει ο Λυσίμαχος
Τον βαράνε όλοι μαζί. Από τους φραγκοφονιάδες κυνηγούς σχολίων, τους επαγγελματίες αρθρογράφους, μέχρι και τους άρρωστους αντιπασόκους-ιδέ Στάθη Σταυρόπουλο-και διάφορα τσογλάνια της χύδην-και άρπα κόλλα-ενημέρωσης.
Διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους. Θυμούνται τον παππού του το δικτάτορα και ασπάζονται χωρίς κανένα δισταγμό τη φασιστική αντίληψη περί οικογενειακής ευθύνης.
Φταίει, ο ίδιος ο Πάγκαλος; Σε ένα μεγάλο μέρος, ναι. Αλλά, όταν μίλησε για τον κοπρίτη-που είναι και αλήθεια-δεν εννοούσε πως άπαντες, οι απανταχού του Δημοσίου εργαζόμενοι είναι κοπρίτες.
Οι Έλληνες, όμως, ενημερώνονται μόνο από τους τίτλους. Και φυσικά, οι-μονίμως-εκ του προχείρου σχολιαστές των μέσων, ηλεκτρονικών και μη.
Για το '21 επίσης, δεν είπε τίποτα λιγότερο-ή περισσότερο-απ' όσα γράφει ο μπάρμπα-Γιάννης Μακρυγιάννης.
Για να μην πάμε στις δηλώσεις που ηθελημένα ή αθέλητα διαστρεβλώθηκαν και πάνω σ' αυτές-όπως με τα ζώα του Ελεύθερου Τύπου-στήθηκε χορός αρχαίας τραγωδίας.
Το ανάθεμα παίρνει μορφή πάνδημης υστερίας.
Το αξίζει; Μπορεί.
Αλλά, όλο αυτό το Διονυσιακό μένος και οι τελετές έχουν στηθεί πάνω σε έναν, εν πολλοίς, κάλπικο μύθο...
Τον βαράνε όλοι μαζί. Από τους φραγκοφονιάδες κυνηγούς σχολίων, τους επαγγελματίες αρθρογράφους, μέχρι και τους άρρωστους αντιπασόκους-ιδέ Στάθη Σταυρόπουλο-και διάφορα τσογλάνια της χύδην-και άρπα κόλλα-ενημέρωσης.
Διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους. Θυμούνται τον παππού του το δικτάτορα και ασπάζονται χωρίς κανένα δισταγμό τη φασιστική αντίληψη περί οικογενειακής ευθύνης.
Φταίει, ο ίδιος ο Πάγκαλος; Σε ένα μεγάλο μέρος, ναι. Αλλά, όταν μίλησε για τον κοπρίτη-που είναι και αλήθεια-δεν εννοούσε πως άπαντες, οι απανταχού του Δημοσίου εργαζόμενοι είναι κοπρίτες.
Οι Έλληνες, όμως, ενημερώνονται μόνο από τους τίτλους. Και φυσικά, οι-μονίμως-εκ του προχείρου σχολιαστές των μέσων, ηλεκτρονικών και μη.
Για το '21 επίσης, δεν είπε τίποτα λιγότερο-ή περισσότερο-απ' όσα γράφει ο μπάρμπα-Γιάννης Μακρυγιάννης.
Για να μην πάμε στις δηλώσεις που ηθελημένα ή αθέλητα διαστρεβλώθηκαν και πάνω σ' αυτές-όπως με τα ζώα του Ελεύθερου Τύπου-στήθηκε χορός αρχαίας τραγωδίας.
Το ανάθεμα παίρνει μορφή πάνδημης υστερίας.
Το αξίζει; Μπορεί.
Αλλά, όλο αυτό το Διονυσιακό μένος και οι τελετές έχουν στηθεί πάνω σε έναν, εν πολλοίς, κάλπικο μύθο...
nonews-news.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου