του Χρήστου Βήττα από τον ΠΤΟΛΕΜΑΙΟ
Έδεσαν χειρόφρενο αντιδρώντας στο νομοσχέδιο για τις χερσαίες μεταφορές
Ως γνωστόν τα οχήματα είναι επιταγμένα από την προηγούμενη απεργία του καλοκαιριού.«Θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας μέχρι την τελική δικαίωση», δήλωσε στον «Π» ο πρόεδρος του Σωματείου Φορτηγών Δημοσίας Χρήσεως. Ο Μανόλης Θεοδωρίδης, χαρακτήρισε «φήμες» τα όσα κυκλοφορούν ότι «δήθεν πήραμε τζάμπα τις άδειες και τώρα θέλουμε να τις πουλήσουμε για να τα οικονομήσουμε».
Πρόσθεσε ότι «η αλήθεια είναι ότι αυτές τις άδειες τις αγοράσαμε πολύ
ακριβά με λεφτά και ιδρώτα. Δεν τις πήραμε μα χρυσόβουλα. Βάλαμε υποθήκη
στα σπίτια μας, πουλήσαμε χωράφια, δούλεψαν σκληρά οι γονείς μας στη
Γερμανία για να πάρουμε μία άδεια». Καυτηρίασε τη στάση του υπουργού
Υποδομών και Μεταφορών Δημήτρη Ρέπα, για τον οποίο είπε, «επιδιώκει μέσα
σε τρία χρόνια να μηδενίσει την αξία των αδειών, αλλά η όλη ιστορία
είναι ότι θέλουν να οδηγήσουν τον ευαίσθητο κλάδο των μεταφορών σε
μεγάλες ιδιωτικές εταιρίες».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Σωματείου Αυτοκινητιστών Ελλησπόντου «Ο Άγιος Δημήτριος», Χαράλαμπος Τριανταφυλλίδης, διαβεβαίωσε ότι «συνεχίζουμε τον αγώνα μας μέχρι να δικαιωθούμε». Στην παράταξη των φορτηγών μπροστά στη νομαρχία συμμετείχαν και τα σωματεία φορτηγών Δημοσίας Χρήσεων Πτολεμαΐδας και Ελλησπόντου.
Στο μεταξύ, σε κοινή πανελλαδική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε προχτές στη Θεσσαλονίκη, οι συνεργαζόμενες ομοσπονδίες φορτηγών Δημοσίας Χρήσεως, συζήτησαν
τις «σκληρές αντιλαϊκές συνθήκες που διαμορφώνει στους Έλληνες μεταφορείς η προώθηση του νομοσχεδίου για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές και διαπίστωσαν την έλλειψη κοινωνικής ευαισθησίας προς τον κλάδο αυτό ο οποίος επί 50 χρόνια προσέφερε στην εθνική οικονομία και αποτέλεσε την ραχοκοκαλιά αυτής.
Οι διατάξεις του νομοσχεδίου είναι άδικες, στοχεύουν μονομερώς τους Έλληνες μεταφορείς, διαμορφώνουν συνθήκες πλήρους απαξίωσης του εισοδήματος και της εργασίας αυτών, πλήττοντας καίρια το σύνολο αυτών των εργαζομένων προς όφελος του μεγάλου κεφαλαίου που επέβαλαν το νομοσχέδιο αυτό.
Οι πρακτικές που υιοθετεί το προς ψήφιση νομοσχέδιο είναι αντιαναπτυξιακές και δεν οδηγούν στη μείωση των τιμών του κομίστρου στην ελληνική μεταφορά ούτε οδηγούν στην έξοδο από την κρίση και την ύφεση που διαμόρφωσαν οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές. Αυτές τις πολιτικές οι εργαζόμενοι στη μεταφορά τις απορρίπτουν συνολικά. Οδηγούν σε αφανισμό τους ιδιοκτήτες 33.000 οχημάτων δημοσίας χρήσεως και τους 110.000 εργαζόμενους. Δυστυχώς, οι υποσχέσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου κατά τη διάρκεια της απεργίας αποδείχτηκαν εμπαιγμός για τον κλάδο και μόνο στόχο είχαν να λυθεί η απεργία χωρίς ουσιαστικό διάλογο επί των ρυθμίσεων που υποσχέθηκε να δώσει στους Έλληνες μεταφορείς για τον μετριασμό των αρνητικών συνεπειών του νομοσχεδίου».
Στην ανακοίνωση οι συνεργαζόμενες ομοσπονδίες υπογραμμίζουν: «Αντιστεκόμαστε και αντιδρούμε. Ξαναβρισκόμαστε στο πεδίο του αγώνα με ενότητα και αποφασιστικότητα για να αποτρέψουμε την ψήφιση του νομοσχεδίου, την εξαθλίωση του Έλληνα μεταφορέα και την παράδοση της ελληνικής μεταφοράς στο ολιγοπώλιο και στα ξένα συμφέροντα.
Ζητούμε την απόσυρση του νομοσχεδίου και την διεξαγωγή ειλικρινούς διαλόγου επί των προτάσεών μας, τις οποίες υποβάλαμε στον υπουργό Υποδομών κ. Δ. Ρέππα, αλλά δεν έλαβε καθόλου υπόψη.
Καλούμε όλα τα σωματεία της δύναμης μας, το σύνολο των εργαζομένων στην ελληνική μεταφορά σε μαζική συμμετοχή στον δίκαιο αγώνα μας».
Μετά τη συνάντηση με το νομάρχη Κοζάνης, οι φορτηγατζήδες μετακίνησαν τα φορτηγά τους στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, προκειμένου να συναντηθούν και με τον περιφερειάρχη.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Σωματείου Αυτοκινητιστών Ελλησπόντου «Ο Άγιος Δημήτριος», Χαράλαμπος Τριανταφυλλίδης, διαβεβαίωσε ότι «συνεχίζουμε τον αγώνα μας μέχρι να δικαιωθούμε». Στην παράταξη των φορτηγών μπροστά στη νομαρχία συμμετείχαν και τα σωματεία φορτηγών Δημοσίας Χρήσεων Πτολεμαΐδας και Ελλησπόντου.
Στο μεταξύ, σε κοινή πανελλαδική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε προχτές στη Θεσσαλονίκη, οι συνεργαζόμενες ομοσπονδίες φορτηγών Δημοσίας Χρήσεως, συζήτησαν
τις «σκληρές αντιλαϊκές συνθήκες που διαμορφώνει στους Έλληνες μεταφορείς η προώθηση του νομοσχεδίου για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές και διαπίστωσαν την έλλειψη κοινωνικής ευαισθησίας προς τον κλάδο αυτό ο οποίος επί 50 χρόνια προσέφερε στην εθνική οικονομία και αποτέλεσε την ραχοκοκαλιά αυτής.
Οι διατάξεις του νομοσχεδίου είναι άδικες, στοχεύουν μονομερώς τους Έλληνες μεταφορείς, διαμορφώνουν συνθήκες πλήρους απαξίωσης του εισοδήματος και της εργασίας αυτών, πλήττοντας καίρια το σύνολο αυτών των εργαζομένων προς όφελος του μεγάλου κεφαλαίου που επέβαλαν το νομοσχέδιο αυτό.
Οι πρακτικές που υιοθετεί το προς ψήφιση νομοσχέδιο είναι αντιαναπτυξιακές και δεν οδηγούν στη μείωση των τιμών του κομίστρου στην ελληνική μεταφορά ούτε οδηγούν στην έξοδο από την κρίση και την ύφεση που διαμόρφωσαν οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές. Αυτές τις πολιτικές οι εργαζόμενοι στη μεταφορά τις απορρίπτουν συνολικά. Οδηγούν σε αφανισμό τους ιδιοκτήτες 33.000 οχημάτων δημοσίας χρήσεως και τους 110.000 εργαζόμενους. Δυστυχώς, οι υποσχέσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου κατά τη διάρκεια της απεργίας αποδείχτηκαν εμπαιγμός για τον κλάδο και μόνο στόχο είχαν να λυθεί η απεργία χωρίς ουσιαστικό διάλογο επί των ρυθμίσεων που υποσχέθηκε να δώσει στους Έλληνες μεταφορείς για τον μετριασμό των αρνητικών συνεπειών του νομοσχεδίου».
Στην ανακοίνωση οι συνεργαζόμενες ομοσπονδίες υπογραμμίζουν: «Αντιστεκόμαστε και αντιδρούμε. Ξαναβρισκόμαστε στο πεδίο του αγώνα με ενότητα και αποφασιστικότητα για να αποτρέψουμε την ψήφιση του νομοσχεδίου, την εξαθλίωση του Έλληνα μεταφορέα και την παράδοση της ελληνικής μεταφοράς στο ολιγοπώλιο και στα ξένα συμφέροντα.
Ζητούμε την απόσυρση του νομοσχεδίου και την διεξαγωγή ειλικρινούς διαλόγου επί των προτάσεών μας, τις οποίες υποβάλαμε στον υπουργό Υποδομών κ. Δ. Ρέππα, αλλά δεν έλαβε καθόλου υπόψη.
Καλούμε όλα τα σωματεία της δύναμης μας, το σύνολο των εργαζομένων στην ελληνική μεταφορά σε μαζική συμμετοχή στον δίκαιο αγώνα μας».
Μετά τη συνάντηση με το νομάρχη Κοζάνης, οι φορτηγατζήδες μετακίνησαν τα φορτηγά τους στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, προκειμένου να συναντηθούν και με τον περιφερειάρχη.
1 σχόλιο:
Tp kentro epathe emfragma e.ti na poyn kai ta horia, poy epathan egkefaliko.efygan oloi apo ta horia.
Δημοσίευση σχολίου