Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

Χάρης Κάτανας: σχέδιο για μια πρώτη δήλωση, ξεκάθαρη μεν, σιβυλλική δε σε ότι αφορά τα μελλούμενα

Μέχρι σήμερα πολιτεύομαι έχοντας ως βασική αρχή, να κοιτώ τους συμπολίτες μου στα μάτια, να μιλώ με ευθεία άποψη και ξεκάθαρη θέση, χωρίς υπονοούμενα και υποσημειώσεις και να μη διαπραγματεύομαι τις δεσμεύσεις μου απέναντι στον κόσμο και στους φορείς, ούτε να προσπερνώ τις κόκκινες γραμμές που επιβάλει η ηθική μου και η πολιτική ταυτότητά μου.


Γι αυτό και σήμερα τοποθετούμαι δημόσια, εκφράζοντας την κάθετη διαφωνία μου, με τη χθεσινή ψηφοφορία στη Βουλή, όπου συμπεριλήφθηκε και το πέρασμα της ΔΕΗ και της ΕΥΔΑΠ στο Υπερταμείο. Και το κάνω για έναν και μόνο λόγο. Επειδή θεωρώ πως κινούμαστε σε χώρο δημοκρατίας, διαλόγου και ελεύθερης άποψης και κυρίως επειδή θέλω να είμαι εντάξει, απέναντι στον κόσμο. Έντιμα και καθαρά, όπως πάντα.

Όλα αυτά που έχω πει εδώ και καιρό, παραμένουν ως άποψή μου και δεν αλλάζουν, ούτε μετά τα χθεσινά. Δεν είμαι εξαρτώμενος από πουθενά, δεν έχω καμία δέσμευση με τον κρατισμό. Αντίθετα, ως άνθρωπος της αγοράς και ως ελεύθερος επαγγελματίας, μπορώ να αναγνωρίζω την καθοριστική σημασία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, στην ανάπτυξη και στην οικονομική πρόοδο ενός τόπου. Μπορούσαμε να το κάνουμε και στην περίπτωση της ΔΕΗ. Δεν το θέλησαν, ίσως επειδή κάποιοι είχαν τους λόγους τους.  Προφανώς όμως, έχουμε κι εμείς τους δικούς μας.

Μόνο που στη δική μας περίπτωση, όλα είναι διάφανα, όλα είναι γνωστά. Οι θέσεις μου για τη ΔΕΗ, για την ενεργειακή πολιτική, για τις παραμέτρους αυτών των θεμάτων, που σχετίζονται με τους εργαζόμενους και με την ανάπτυξη του Νομού Κοζάνης και των πολιτών του, έχουν καταγραφεί και παραμένουν αναλλοίωτες.  Τις εξήγησα επανειλημμένα προς κάθε κατεύθυνση. Κι επειδή έγκαιρα προειδοποίησα παντού, ότι είμαι αντίθετος με όλα αυτά που χθες οριακά εγκρίθηκαν στη Βουλή, σήμερα δεν αιφνιδιάζω κανέναν.
Δεν είναι ώρα για περισσότερα, διότι τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Αυτή την ώρα προέχει η συστράτευση όλων, για την αναπτυξιακή προοπτική του τόπο μας, για το αύριο του Νομού Κοζάνης. Κι αυτό είναι μονόδρομος. Με τον ίδιο τρόπο που δεν υπάρχουν αδιέξοδα στην πολιτική, με τον ίδιο τρόπο δεν χάνουμε τις ελπίδες μας. Ελεύθερα, δημοκρατικά και προπαντός ξεκάθαρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας