Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Ερωτήματα για παράγκαμψη επαρχιακής οδού Τρανοβάλτου-Προσηλίου. Νέες αντιδράσεις από τους κατοίκους


Πριν δύο χρόνια η εξορυκτική εταιρεία ΜΕΤΕ ΑΕ, ενεργώντας εντελώς αυθαίρετα, κατέστρεψε τμήμα της επαρχιακής οδού Τρανοβάλτου – Προσηλίου, επεκτείνοντας το ορυχείο εκτός του καθορισμένου χώρου, με την ανοχή των τοπικών αρχών, δημιουργώντας προβλήματα που έφταναν μέχρι και τη διακοπή της συγκοινωνίας.
Η Νομαρχία Κοζάνης για την παράβαση αυτή επέβαλε πρόστιμο στην εταιρεία. Μετά από αυτό η εταιρεία για την αποκατάσταση της συγκοινωνίας «παρέδωσε» δικό της εργοταξιακό δρόμο για τις ανάγκες της συγκοινωνίας. Ο δρόμος αυτός μη έχοντας τις απαραίτητες προδιαγραφές ήταν επικίνδυνος για τους διερχόμενους οδηγούς και αποτέλεσε αιτία διαμαρτυρίας των κατοίκων της περιοχής.
Σήμερα η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Κοζάνης, (τότε καθισύχαζε τους κατοίκους για την ασφάλεια της παράκαμψης) μετά από τις καθιζήσεις που παρουσίασε το τμήμα της παράκαμψης προχωρά στη δημιουργία νέας παράκαμψης. Όμως από ότι φαίνεται, η τμηματική κατασκευή του δρόμου, δημιουργεί προβλήματα για τα οποία δεν φαίνεται να δίνεται καμιά λύση στα αιτήματα των κατοίκων της περιοχής: 
1ον Δεν λύνει το πρόβλημα της παράκαμψης Δεν αντικαθιστάται ολόκληρο το τμήμα της παράκαμψης αλλά μέρος αυτού. Έστι η συγκοινωνία θα γίνεται πάλι μέσα από το εργοτάξιο και μέσα από έναν επικίνδυνο δρόμο.
2ον Καταπάτηση ιδιόκτητης περιουσίας Το νέο τμήμα της παράκαμψης, περνά μέσα από ιδιόκτητες εκτάσεις της «Κοινωνίας Προσηλίου» για τις οποίες δεν έγινε καμία απαλλοτρίωση. 
3ον Προστασία των παλιών πέτρινων γεφυριών Στο τμήμα της νέας παράκαμψης υπάρχουν δύο παλιά γεφύρια. Με την αυθαίρετη κατασκευή της παράκαμψης από την εταιρεία σκεπάστηκε με μπάζα ένα παλιό πέτρινο γεφύρι. Σήμερα με την αλλαγή της παράκαμψης κινδυνεύουν και τα άλλα δύο γεφύρια από τις εργασίες. Οι κάτοικοι της περιοχής μένουν έτσι με αναπάντητα τα ερωτήματα.
- Γιατί δεν αποκαθίσταται ολόκληρο το τμήμα της παράκαμψης; 
- Γιατί δεν έγιναν απαλλοτριώσεις στις ιδιόκτητες εκτάσεις και καταπατούνται;
- Θα προστατευτούν τα παλιά πέτρινα γεφύρια ή θα χαθεί ένα ακόμα κομμάτι της πολιτιστικής μας κληρονομιάς; 
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ

28 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αφού ο νομάρχης έλεγε ότι η παράκαμψη (εργοταξιακός δρόμος είναι ασφαλής και δεν διατρέχουν κανέναν κίνδυνο οι διερχόμενοι, γιατί βρέθηκε στην ανάγκη τώρα με έξοδα της νομαρχίας να αλλάξει το δρόμο;
Η εταιρεία δεν πρέπει να πληρώσει για την καταστροφή του δρόμου;

Ανώνυμος είπε...

Ο δήμος Σερβίων δεν έπρεπε να ενδιαφερθεί για το θέμα; Ή μήπως το προσήλιο είναι εκτός ορίων του δήμου;

Ανώνυμος είπε...

H Δημοτική αρχή, ελλείψει χρόνου, δεν είχεν την ευκαιρίαν να ασχοληθεί μετά του άνω θέματος.
Γιατί κ 7.27 δεν θέσατε άμεσα το θέμα εις τον ...Ο.Η.Ε;

Ανώνυμος είπε...

κ. 8.09 Ο ΟΗΕ ασχολείται με το αίτημα της δημοτικής αρχής σου, για την απαλοιφή του δεύτερου συνθετικού από την ονομασία του Δήμου σου.
Είπαμε να μην τον απασχολούμε προς το παρόν από το πρόβλημα της αρχή σου, με ασήμαντα προβλήματα.

Ανώνυμος είπε...

Ο δήμαρχος Σερβίων φρόντισε να λυθεί το θέμα της παράκαμψης. Ήδη ενδιαφέρθηκε για τη βελτίωση της συγκοινωνίας με τα νέα δημοτικά διαμερίσματα και λύνει τα προβλήματα όπως αυτό του δρόμου με το Τρανόβαλτο.

Ανώνυμος είπε...

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες από το Δημαρχιακό Μέγαρο θέλω να επιβεβαιώσω τον 10:28.

Ο δήμαρχος ενδιαφέρθηκε να βελτιώσει τις συγκοινωνίες όντως.

Παρήγγειλε 3 ελικόπτερα. Ήδη ξεκίνησε η κατασκευή των τριών ελικοδρομείων (ένα εκ των οποίων στο Προσήλιο και τα άλλα Τρανόβαλτο- Ελάτη) ώστε οι νεόι δημότες από τα Καμβούνια να φτάνουν στα Σέρβια σε 8 λεπτά.

Λυπούμαστε που η επιτροπή αγώνα δεν κατάλαβε τις υπέροχες κινήσεις του δημάρχου μας και πίστεψε ότι επιδιορθώνει το δρόμο.

Το τελευταίο θα το κάνει η ΜΕΤΕ (μετά από παρέμβαση του Δημάρχου μας που νοιάζεται για μας) μετά την ολοκλήρωση των ελικοδρομείων.

Λυπούμαστε πραγματικά που οι ¨άθλιοι της επιτροπής αγώνα¨ για άλλη μια φορά δεν μπόρεσαν να αντιληφθούν ότι ο δήμαρχός μας, σκέφτεται προπάντων για το καλό μας και φροντίζει τα κατ΄αποκοπήν και με απευθείας ανάθεση έργα των 45.000 ευρώ από τη Νομαρχία Κοζάνης να μην πάνε σε επιδιορθώσεις δρόμων που κατέστρεψαν οι καλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο δήμο μας αλλά σε έργα πνοής όπως τα ελικοδρόμια.

εκ του Δ.Μ

Ανώνυμος είπε...

Να ήταν μόνο αυτά;
Ξενύχτη 12:12 δεν είναι μόνο τα ελικόπτερα!!!
Μαθαίνω ότι προχωρά η μελέτη για την αγορά και χρήση υδροπλάνων.
Ήδη ορίστηκαν τα λιμάνια που θα προσδένουν τα υδροπλάνα Βελβεντού, Νεράιδας, Κρανιδίων και Γουλών στη λίμνη Πολυφύτου και Μικροβάλτου, Φρουρίου και Ελάτης στη λίμνη Ιλαρίωνα.
Αναζητείται μπάρα στο Λιβαδερό για να χρησιμοποιηθεί ως λιμάνι.
Αυτά και άλλα οράματα για το νέο δήμο μας

Ανώνυμος είπε...

Λάθος κάνετε φίλοι μου.
Ο δήμαρχος ήδη δίνει μεγάλη βαρύτητα στη θαλάσια συγκοινωνία.
Εξασφάλισε από τους φίλους του εφοπλιστές πλοία που θα αναλάβουν τη συγκοινωνία του παραλίμνιου δήμου Σερβίων - Βελβεντού.
Υλοποιώντας το όραμα συντοπίτη του πολιτευτή (μόνο που εκείνος μιλούσε για οδικό άξονα) βάζει σε δρομολόγια πέντε πλοία που θα ξεκινούν από Πολύφυτο και θα καταλήγουν Ρύμνιο.
Άλλα τρία πλοία θα ξεκινούν από Ιλαρίωνα και θα φτάνουν Βενέτικο - Γρεβενά.
Έτσι κάτοικοι και τουρίστες θα απολαμβάνουν μια θαυμάσια διαδρομή και τα τουριστικά αξιοθέατα.
Αμφιβολίες υπάρχουν αν το έργο θα ξεκινήσει μέχρι τις εκλογές του Νοεμβρίου, αλλά όλα γίνονται με ταχύτατους ρυθμούς.

Νεολαίος Βελβεντού είπε...

Σιγά ρε σεις θα μας κάνετε να ζηλέψουμε το νέο σας δήμο και να ζητάμαι σε λίγο τη συνένωση.
Άφήστε με αυτή την ώρα χαζεύω τα άστέρια.

Ανώνυμος είπε...

12.58 και αλλο να ζηλεψετε δεν γινεται!!μεσα στη ζηλια και τη μιζερια ειστε μια ζωη,στειλτε το στεργιου στο δημαρχειο να λυσει τα προβληματα..αλλα ξεχασα ασχολειτε με τον τουρισμο καταφυγιου!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ. ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΥΝΕΛ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ; ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ ΣΕ ΦΟΡΤΗΓΑ; ΑΠΟΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΜΕΝΑ; Ή ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΦΕΡΕΤΕ ΜΕΣΩ ΛΑΡΙΣΗΣ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ;
ΡΕ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ;
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Ανώνυμος είπε...

Τα πλοία τα παράγγειλε ο Δήμος Βελβεντού ώστε να περνάνε την λίμνη από το Βελβεντό για να μην πατάνε καθόλου στο Δήμο Σερβίων.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως όλα αυτά, θα ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΘΟΥΝκαι ΟΛΑΣ μια και έχουμε ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΥΒΡΝΗΣΗ με ΟΡΑΜΑ????
και ΥΠΟΥΡΓΟ προερχόμενη απο τα Σέρβια?????

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΣ
Τλευταία όλοι έχετε προσέξει ότι η λίμνη ανεβαίνει. Μόνο που δεν ξέρατε το λόγω. Σήμερα λοιπόν σας τον αποκαλύπτω.
Μετά από πιέσεις και ενέργειες του Πρώτου Πολίτη του δήμου σας. η ΔΕΗ αποφάσισε την άνοδο της στάθμης της λίμνης ΣΕΡΒΙΩΝ μέχρι το ΝΤΟΝΑ, στόχος να αποκτήσει λιμάνι και ΝΟΣ η έδρα του νέου δήμου σας.
Ουδέν κρυπτώ υπό τον ήλιο, Πρώτε Πολίτη του δήμου

Ανώνυμος είπε...

Από έγκυρες πηγές πληροφορούμαστε, την ύπαρξη υποθαλάσσιας μυστικής βάσης σε μεγάλο βάθος της λίμνης Πολυφύτου, όπου πραγματοποιείται η κατασκευή του πρώτου πυρηνοκίνητου υποβρυχίου του νέου Μητροπολιτικού Δήμου Σερβίων-Βελβεντού. Το νέο άρτια εξοπλισμένο υποβρύχιο θα έχει πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών και θα είναι φιλικό προς το περιβάλλον, αφού θα παράγει μηδενικούς ρύπους όπως και μηδενικό θόρυβο, για την προστασία της υδρόβιας και υποθαλάσσιας ζωής της λίμνης!! Τα έξοδα του νέου τεχνολογικού εγχειρήματος, καλύπτονται εξολοκλήρου από ιδίους πορρους και κεφάλαια του οικονομικά εύρωστου Δήμου.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Δημάρχου Σερβίων-Βελβεντού, το όλο μυστικό σχέδιο ξεκίνησε η προηγούμενη Δημοτική αρχή, με την πρόβλεψη ότι το μεγαλόπνοο σχέδιο της πολιτείας "Καλικράτης", θα δημιουργούσε ταραχές στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου και η παρουσία του υποβρυχίου, θα λειτουργούσε ως καταλυτικός παράγοντας σε μια ενδεχόμενη απόπειρα κατάληψης του φράφματος Πολυφύτου από τρομοκράτες ή κατοίκους της περιοχής.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό θα πει η φαντασία στην εξουσία!
Σε μια ανάρτηση για "προβλήματα συγκοινωνίας" και "λειτουργίας των τοπικών αρχόντων μας", ο απλός σχολιαστής έδωσε λύσεις και αποκάλυψε όλα τα φιλόδοξα σχέδια τους.
Μπορεί το Βελβεντό να έκανε το θεατράκι "Πνύκα", αλλά οι Σερβιώτες έκαναν το blog "Βήμα προτάσεων"

Ανώνυμος είπε...

ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΩΝ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΑ ΧΟΡΤΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΛΑ ΤΑ Δ.ΔΙΑΜΕΡΙΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΦΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΑΡΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ . ΝΤΡΟΠΗ . ΓΙΑ ΟΛΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ .

Ανώνυμος είπε...

Κατάντια δήμαρχε κατάντια!!!!!

Είσαι ανύπαρκτος και κάτι ψευτοδελτία τύπου είναι για γέλια και για κλάματα. Μαε κοροιδευουν όλοι.

Σηκωθείτε να φύγετε μια ώρα αρχίτερα. Καταστρέψατε τον τόπο μας με τις παλιοεταιρείες, τα συμφέροντα τα δικά σου και των δημοτικών συμβούλων σου.

Επιτέλους αφήστε μας να οργανώσουμε και να αξιοποιήσουμε τον τόπο μας.

Ανώνυμος είπε...

Χτύπησαν οι ζέστες και οι...διάλογοι γίνονται ανούσιοι!Αντί να...ασχολούμαστε με τα προβλήματα,γράφονται ανοησίες....

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση 6.49 11/6 ο δρόμος είναι της νομαρχίας αλλά η χρηματοδότηση από την αρχή ήταν από την εταιρία και οποιεσδήποτε βλάβες - διορθώσεις χρειάζονται χρηματοδοτούνται από την εταιρία

Delino είπε...

10:37 μ.μ.
Η παράκαμψη είναι εργοταξιακός δρόμος γιατί:
1ο Ο δρόμος που κατέστρεψε η εταιρεία δεν έχει αποχαρακτηριστεί ακόμα.
2ο Η χρηματοδότηση γίνεται από τη Νομαρχία. Δόθηκε με ανάθεση και από εκεί δόθηκε σε άλλη εταιρεία.
3ο Δεν πρέπει να προστατευθούν ιδιόκτητες περιουσίες και πολιτιστικά μνημεία;
4ο Οι νόμοι υπάρχουν για να τηρούνται και όχι για να παραβιάζονται
Τα νεότερα από Δευτέρα με όλα τα στοιχεία.

Ανώνυμος είπε...

DEΛΙΝΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΨΕΥΔΕΣΑΙ ΚΑΙ ΛΑΙΚΙΖΕΙΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ Η ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Delino είπε...

Αν το έργο είναι ιδιωτικό (της εταιρείας) τότε γίνεται για την εξυπηρέτηση της εταιρείας και όχι του "δημοσίου συμφέροντος". Οπότε δεν αφορά την Ε.Ο Τρανοβάλτου - Προσηλίου.
Η κατασκευή του οδικού δικτύου αποτελεί κατ’ εξοχήν αντικείμενο κρατικού ενδιαφέροντος. Για τον λόγο αυτό, η υλοποίηση της οδοποιΐας, από τον σχεδιασμό, την κατασκευή, την επίβλεψη, τον έλεγχο τηρήσεως των προϋποθέσεων του νόμου, μέχρι την παράδοσή της, ανατίθεται στις δημόσιες υπηρεσίες της χώρας.
Ακόμη και αν είναι έργο της εταιρείας, (δηλαδή αν χρηματοδοτείται από την εταιρεία) δεν πρέπει να τηρούνται όλες οι διαδιακσίες και οι νόμοι;

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 13/6/2010 7:21 π.μ.
Τι βλακείες λες "Ψεύδεαι και λαϊκίζεις επικίνδυνα";
Βρέθηκε κάποιος και έβαλε τρία ερωτήματα που αφορούν την προστασία της ιδιοκτησίας, την προστασία των μνημείων πολιτιστικής κληρονομιάς και την τήρηση των προϋποθέσεων του νόμου και λες λαϊκίζει;
Θέλεις να μη μιλά κανένας για τις σκοπιμότητες και της αυθαιρεσίες της διοίκησης και των εταιρίών;
Πώς το βλέπεις το πράγμα δηλαδή;

Ανώνυμος είπε...

Πολλούς νόμους είδες να τηρούνται??????
Φίλοι 2:05 μ.μ., και 2:36 μ.μ.


ΤΩΡΑ και μόνο για τα θέματα που αφορούν την προστασία της ιδιοκτησίας, την προστασία των μνημείων πολιτιστικής κληρονομιάς και την τήρηση των προϋποθέσεων του νόμου

ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΕ Ο ΠΟΝΟΣ????
ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ
και
ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ????

Ανώνυμος είπε...

13/6/2010 2:47
Πετάς τη μπάλα στην κερκίδα.
Κάθε ανάρτηση είναι ένα διαφορετικό θέμα και πάνω εκεί μάθε να σχολιάζεις.

Ανώνυμος είπε...

Ακόμα και έτσι να είναι φίλε 10:50 μ.μ.

Η ερώτηση είναι η ΙΔΙΑ:

Πολλούς νόμους είδες να τηρούνται??????

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 9:57
Δυστυχώς οι νόμοι δεν τηρούνται. Τα δικαιώματα του πολίτη καταπατούνται.
Η καθε είδους εξουσία αυθαιρετεί. Ο καθένας την υπηρεσία του τη θεωρεί τσιφλίκι του.
Οι διεκδικήσεις συκοφαντούται. Ο πολίτης έχει εθιστεί να μην αντιδρά, να αποδέχεται το "έλα ρε για ένα κολόσπιτο τώρα ..." ή εγώ "θα σώσω την κατάσταση ...", η ανοχή μας έφτασε στο ζενίθ
και μας φτάσαν εδώ που μας έφτασαν ...

Το Προφίλ μας