Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023

Περιμένοντας την Ανάπτυξη !!!!

Του Νίκου Μπγιάλα

Πριν από λίγες μέρες ανακοινώθηκαν και επίσημα οι τρεις υποψηφιότητες για τον Δήμο Βελβεντού ....
Ευτυχώς για μας τους δημότες είναι οι ίδιοι υποψήφιοι που ήταν και την προηγούμενη φορά με πρώτο τον Κο Στεργίου ως Δήμαρχο και δεύτερο τον Κο Τέτο ως αντιπολίτευση !!!!
Αυτό μας δίνει το δικαίωμα στην κριτική για την πορεία του Δήμου ως τώρα ...
Τα ερωτήματα είναι πολλά , οι απορίες ακόμα περισσότερες ..!!! Τι να προλάβει κανείς να γράψει ...!!
Ακούγοντας τον χτεσινό διάλογο που είχαν οι υποψήφιοι με τον Κο Σαμαρά σε τοπικό κανάλι της Κοζάνης αντί να λύσουμε προβλήματα δημιουργήσαμε καινούργια ...!!!
Θα αναφέρω ορισμένα και ελπίζω σε απαντήσεις
1) Ακούμε εδώ και πολλά χρόνια για την ανάπτυξη της λίμνης... Τελικά ο παραλίμνιος δρόμος τίνος είναι και γιατί τόσα χρόνια δεν ασφαλτοστρώνεται ???? (( Κάποτε ο Κος Στεργίου είπε πως είναι της περιφέρειας ... αν δεν κάνω λάθος ..!! )) αν πράγματι είναι έτσι να βγάλει στην δημοσιότητα όλα τα έγραφα να το μάθει ο κόσμος γιατί σε λίγες μέρες θα φτάσουν οι περιφερειακοί να ζητήσουν την ψήφο μας !!!!!
(( Σε όλη την Ελλάδα τα φράγματα και οι λίμνες είναι τουριστικά αξιοθέατα εκτός από την λίμνη Πολυφύτου !! ))
2) οδική πρόσβαση από διασταύρωση Καταφυγίου προς Κατερίνη (( τριεθνές )) ...
4,5 χιλιόμετρα χωματόδρομος σε πολύ κακή κατάσταση , ΙΧ αυτοκίνητο δεν περνάει ..!!
Σε ποιον ανοίκει ο δρόμος και γιατί δεν στρώνεται άσφαλτος ???? Οι Κατερινιώτες εδώ και χρόνια φτιάξανε το δικό τους από το χωριό Φτέρη ως το τριεθνές (( χωρίς κανένα όφελος για αυτούς ))... ήταν πιο έξυπνοι ?? Η τους περίσσευαν τα χρήματα ????
3) Η ίδια ακριβώς κατάσταση επικρατεί και από την πλευρά της Βέροιας (( δρόμος Πολύφυτο - Δάσκιο !! ))
Αναφέρω μόνο τους δρόμους γιατί ΑΝΆΠΤΥΞΗ χωρίς οδικό δίκτυο δεν θα έρθει ΠΟΤΕ ..!!!!
Κυβερνώντες και αντιπολίτευση είστε περήφανοι για αυτά ,??????

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν ρωτας τιποτα για τα ροδακινα ,οποτε εισαι εκτος θεματος..μην σε πω και...ασχετος..

Ανώνυμος είπε...

Ένας Τετος και μισός.

ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΖΟΡΜΠΑΣ είπε...

Φίλε Νίκο θα προσπαθήσω να απαντήσω στα ερωτήματά σου βάζοντας σε καθένα από αυτά μία σειρά.
Στο 1ο που αφορά τον παραλίμνιο, η κατάσταση έχει ως εξής:
Η μεγαλύτερη έκταση του δρόμου βρίσκεται εντός των απαλλοτριωμένων της ΔΕΗ και έχουν φυσικά δηλωθεί στα ΚΑΕΚ του κτηματολογίου. Υπάρχουν τμήματα του δρόμου που βρίσκονται υψομετρικά μέσα στα όρια λειτουργίας της λίμνης (κάτω από το μέγιστο υψόμετρο). Τα περισσότερα τμήματα βρίσκονται στο όριο της πλημμύρας (είναι δύο μέτρα πάνω από το μέγιστο της λειτουργίας). Κανείς ποτέ δεν έκανε προσπάθεια σοβαρή για να γίνουν παρακάμψεις σε ανώτερα υψόμετρα στα τμήματα που βρίσκονται κάτω από το μέγιστο της λίμνης. Κανείς δεν έκανε ουσιαστικές και όχι υποσχεσιολογικές συζητήσεις με τη ΔΕΗ για τμήματα που βρίσκονται εντός του ορίου πλημμύρας και φυσικά αν κάποιος ήθελε πραγματικά να δρομολογήσει τον δρόμο θα έπρεπε να έχει την πλήρη τοπογραφική μελέτη αυτού και των παρακάμψεων που απαιτούνται ώστε να μπορεί να κάνει έναν πλήρως τεκμηριωμένο φάκελο που θα κατατεθεί σε ΔΕΗ και Περιφέρεια και θα μπορεί να δρομολογήσει μία χρηματοδότηση. Διάφορες κατά καιρούς υποσχέσεις (κυρίως κοντά σε εκλογές του τύπου "θα μας τον κάνει η ΔΕΗ" ή "θα τον εντάξει η Περιφέρεια" γινόταν για ευνόητους λόγους.

Στο 2ο που αφορά τον δρόμο από διασταύρωση Καταφυγίου μέχρι το τριεθνές, πράγματι ως διαπεριφερειακός δρόμος είναι σε αρμοδιότητα της Περιφέρειας. Ο Δήμος το έβαζε στην ατζέντα, αλλά ποτέ δεν ήταν 1ης προτεραιότητας. Απαιτούνται τεχνικά και διαμορφώσεις στα ερίσματα ώστε να υπάρχξει απορροή των ομβρίων για να μην προκληθούν καταστροφές σαν αυτές που συναντάμε και κάνουν τον δρόμο δύσκολο έως απροσπέλαστο. Σε μερικά σημεία το πλάτος του οδοστρώματος με τα απαραίτητα ερίσματα δεν επαρκή, οποότε χρειάζεται προσεκτική διαπλάτυνση προς το βουνό. Σπαραίτητες οι εγκρίσεις από το Δασαρχείο, υπηρεσία με την οποία ο Δήμος ... δεν έχει και τις "καλύτερες επαφές". Χρειάζεται και εδώ ένας καλός φάκελος μελέτης επικαιροποιημένης με βάσει την περιβαλλοντική και δασική Νομοθεσία και φυσικά καλή συνεννόηση με Δασαρχείο και Περιφέρεια η οποία ... χωλαίνει.
Όσον αφορά τον 3ο οδικό άξονα, δεν έχει πέσει ποτέ πραγματικό βάρος ουσίας και είχαμε παλαιότερα μόνο φιλόδοξα σχέδια. Ο δρόμος μέχρι το Φράγμα από τη διασταύρωση της Αγ. Κυριακής, δεν υπάρχει στο χάρτη των δρόμων της Περιφέρειας, παρόλο που τα περισσότερα τμήματά του είναι εκτός των ΚΑΕΚ της ΔΕΗ. Η πρόσβαση στα ρέματα Κούρναβου και Πλατανώλακα είναι δύσκολη και επικίνδυνη. Το κομμάτι από την ανατολική πλευρά του Φράγματος είναι χωματόδρομος ούτε καν δασικός και φυσικά ασυντήρητος, ενώ πέραν της διέλευσης του Φράγματος ο δρόμος από την βορειοδυτική πλευρά του Αλιάκμονα μέχρι τα όρια των Περιφερειών δεν ... έχει ιδιοκτήτη. Επιπροσθέτως, τα 1.700 μέτρα που έγιναν επί Ιορ. Ανδρεάδη έχουν εκτεταμένες φθορές και απαιτούν τάχιστα συντήρηση. Μόνη λύση η καλή ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ με την Περιφέρεια για να δρομολογηθούν αρμοδιότητες και επεμβάσεις στα 3 χιλιόμετρα και στα τεχνικά που απαιτούνται στους δύο χειμάρρους.
Κλείνοντας, νομίζω ότι παρουσιάζοντας με ρεαλισμό την κατάσταση, υπάρχει περίπτωση να δρομολογηθούν κάποια βήματα ευκολότερα από τυχόν ανέξοδα ευχολόγια που ακούγονται διεκδικήσεις αλλά από ουσία, ελάχιστα. Επίσης, απαιτείται προτεραιοποίηση και ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ συνεργασία με Περιφέρεια και Υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης.
Σε αυτό που συμφωνούμε πλήρως είναι ότι χωρίς καλές ΟΔΙΚΕΣ Προσβάσεις, η Ανάπτυξη ... χωλαίνει σοβαρά.

Υ.Σ Δυστυχώς στο Βελβεντό σοβαρή συζήτηση για το φλέγον θέμα των οδικών διαδρομών με την γειτονική Περιφέρεια δεν γίνεται.

Με εκτίμηση,
Ζορμπάς Μιλτιάδης

Ανώνυμος είπε...

Ρε Νίκο είχες επιχείρηση με γουνοφορα ζώα και την έκλεισες. Τι ψάχνεις δηλαδή; Ο φίλος σου ο Τετος έχει έδρα στη Βουλγαρία. Ο Κούλης ο αγαπητός σου μας έχει τρελάνει στις υποσχέσεις

Το Προφίλ μας