Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2020

Δήλωση υποψηφιότητας Απόστολου Καραχάλιου για τις εκλογές της Ε.Π.Σ. Κοζάνης

Γεννήθηκα το έτος 1968 στην πόλη του Βόλου. Είμαι έγγαμος με την Φωτεινή Πιστόλα , έχω δύο κόρες και δύο εγγονές από την πρώτη μου κόρη. Κατοικώ με την οικογένειά μου στην Κοζάνη από το 1988 . Η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο με έφερε στα γήπεδα από την παιδική μου ηλικία. Αρχικά ως ποδοσφαιριστής στην μικρή κατηγορία της Νίκης Βόλου αλλά λόγω της επαγγελματικής μου ιδιότητας δεν συνέχισα να φλερτάρω  με την στρογγυλή θεά, παρά μόνο ερασιτεχνικά και για χόμπι .

Ως άνθρωπος πιστεύω στην ομάδα κι όχι στην μονάδα, στο μαζί και όχι στο εγώ, γιατί η ομάδα μπορεί καλύτερα, μπορεί περισσότερα, μπορεί δυνατότερα, προκειμένου να επιστρέψουμε στο ποδόσφαιρο που θέλουμε και ονειρευόμαστε, όσοι πραγματικά το αγαπάμε.

Το πάθος, η αγάπη και το μεράκι του ερασιτέχνη από την μία, η συνέπεια, η προσήλωση, η λογική και η συμπεριφορά του επαγγελματία από την άλλη, είναι ο ιδανικός κανόνας  που πρέπει να εφαρμόζεται στα αθλητικά σωματεία. Αυτόν τον κανόνα  εφάρμοσα και στη ομάδα της «Κοζάνης 2004»  όπου  είμαι  Έφορος , αλλά και αυτόν ακριβώς τον κανόνα  επιθυμώ να εισάγουμε και να εφαρμόσουμε στο Δευτεροβάθμιο Όργανο των Ποδοσφαιρικών Σωματείων του Νομού μας, στην Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Κοζάνης, για την οποία ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου στις επικείμενες εκλογές της  ΕΠΣ  , με τον συνδυασμό   ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΖΑΝΙΤΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ  με επικεφαλής τον Σάββα Σαλτσίδη και μια ομάδα ανθρώπων που έχει έναν και μόνο στόχο, το καθαρό ποδόσφαιρο μέσα από διαφανείς διαδικασίες. Μακριά από ιδιοτέλειες, πολιτικές ανήθικες παρεμβάσεις, «παράγκες», κυκλώματα, κλίκες και υποτιθέμενους σωτήρες.

 

 

Απόστολος Καραχάλιος

 

 

 

 

                                                                                             ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ

                                                                    ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΖΑΝΙΤΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

                                                                                          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας