Επίκαιρα Θέματα:

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

Ανακοίνωση υποψηφιότητας της Ιωάννας Παπαδημητρίου με την Ενωτική Κίνηση Δήμου Σερβίων του Β. Κωνσταντόπουλου

Νιώθω υπεύθυνη για την κατάστασή του τόπου μου σημαίνει ότι παίρνω τον έλεγχο της ζωής μου, και κυρίως σημαίνει ότι αποκτώ ελπίδα για το μέλλον, γιατί ξέρω πλέον ότι αυτό εξαρτάται μόνο από εμένα και εσένα και ότι, πολύ συχνά, αρκεί να αλλάξω στάση για να αλλάξω πεπρωμένο. Όντως, αν εγώ το έχω φτιάξει, εγώ μπορώ και να το αλλάξω.
Όποιος βλέπει μπροστά δεν μπορεί παρά να συντάσσεται με το όραμα που έχει ανάγκη αυτός ο Τόπος στις μέρες μας. Αυτό το όραμα μπορούν να το δώσουν άνθρωποι που κάνουν πράξεις. Εμείς θέλουμε να είμαστε σε αυτούς.
Θέλω να προσφέρω όχι τα μεγάλα,όχι τις υποσχέσεις αλλά εκείνα τα μικρά που κάνουν τη ζωή μεγάλη!
Όραμα,ιδέες και άξιες
Σας θέλω στο πλευρό μου για να τα διεκδικήσουμε.
Με εκτίμηση
Ιωάννα Παπαδημητρίου
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας