Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

Καλή εβδομάδα

Ήταν μια μέρα δυο πατεράδες και τσακωνόντουσαν ποιανού το παιδί ήταν πιο χαζό…
Λέει ο πρώτος: – «Ασε ο δικός μου γιος είναι πολύ χαζός.» – «Τι λες τώρα;» λέει ο άλλος, «ο δικός μου είναι πιο χαζός, κοίταξε να δεις.
Έλα δω γιόκα μου. Πάρε ένα ευρώ και πήγαινε πάρε μου ένα πιάνο.
Τον είδες; Πάει.» – «Που να δεις τον δικό μου» λέει ο άλλος, πρόσεξε «έλα εδώ γιόκα μου, πήγαινε στο καφενείο να δεις άμα είμαι εκεί. Τον είδες τον μαλάκα πάει!» Μετά από λίγη ώρα τα δύο παιδιά συναντιούνται στο δρόμο και λέει ο ένας:
- «Τι μ@λ@κ@ς που είναι ο πατέρας μου, μου έδωσε ένα ευρώ να του αγοράσω πιάνο και δεν μου είπε τι μάρκα θέλει.» – «Που να δεις ο δικός μου,» λέει ο άλλος «με έστειλε να δω άμα είναι στο καφενείο λες και δεν μπορούσε να πάρει τηλέφωνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας