Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

ΑΣ Βελβεντό: Νέος προπονητής ο Θωμάς Παπαδόπουλος

Στον πάγκο του Βελβεντού θα κάθεται τη νέα σεζόν ο Θωμάς Παπαδόπουλος., αντικαθιστώντας τον Γιάννη Γεωργιάδη.
Στο πρόσωπο του Θωμά Παπαδόπουλου φαίνεται να βρήκαν οι ιθύνοντες του Βελβεντού τον νέο προπονητή της ομάδας που θα την οδηγήσει στην επόμενη μέρα .
Ο 38χρονος τεχνικός έχει διατελέσει προπονητής στην ΑΕΠ Καραγιαννίων στον Πυρσό Γρεβενών και στο Βατερό .
Στις πρώτες του δηλώσεις στο Ματιές στα σπορ με Θάρρος ο Θωμάς Παπαδόπουλος είπε:

«Το Βελβεντό όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στην Α’ κατηγορία έχει μια σταθερή πορεία και πάντα ήταν ισχυρό και υπολογίσιμο.
Σίγουρα είναι κίνητρο για κάθε προπονητή να δουλέψει σε μια τέτοια ομάδα.
Ευχαριστώ τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου.
Ο σύλλογος στοχεύει σε επιτυχίες και είμαι έτοιμος να βοηθήσω σε αυτή την προσπάθεια»
«Έχω κάποιες ιδέες. Βεβαίως έχει γίνει σοβαρή δουλειά και η ομάδα βρίσκεται σε καλό επίπεδο. Όμως έχω σχέδια που θα προσπαθήσω να υλοποιήσω. Είμαι πολύ χαρούμενος, έχω όραμα για την ομάδα. Θα κουβεντιάσουμε, θα μιλήσουμε για τα όλα τα ανοιχτά ζητήματα.
Πρώτα θα πρέπει να ολοκληρωθεί το ρόστερ και όταν ολοκληρωθούν και τα ρόστερ όλων των ομάδων, θα μπορέσουμε ίσως να κάνουμε κάποιες προβλέψεις για τους στόχους.
Σιγά - σιγά θα υλοποιείται ο μεταγραφικός σχεδιασμός της ομάδας.

Για την καλή πορεία μας τη νέα σεζόν σημαντικό ρόλο θα παίξει και η στήριξη του κόσμου!.»
http://matiesstasport.blogspot.gr

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ανεργα παιδιά από το Βελβεντό δεν υπήρχαν;Oι γυμναστές του Βελβεντού να πεθάνουν!!!Σαν δεν ντρεπόμαστε λιγάκι!!!

Ανώνυμος είπε...

O Βελβεντινός τι λεει για αυτό;Είναι καρέκλα που δεν τον ενδιαφέρει!!!!

Το Προφίλ μας