Προβληματική ήταν η...πρεμιέρα των διοδίων στον Πολύμυλο Κοζάνης,
όπου μέχρι αργά το μεσημέρι, συγκεντρωμένοι οδηγοί ΦΔΧ, αλλά και
διαμαρτυρόμενοι πολίτες, δεν επέτρεψαν την λειτουργία τους.
Τα διόδια λειτούργησαν από τις 6 έως τις 11 το πρωί, οπότε
ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ. και μέλη του κινήματος «Ακρίβεια – STOP»
έκλεισαν τα διόδια και διέκοψαν τη λειτουργία τους. Η κατάληψη
συνεχίζεται μέχρι αυτή τη στιγμή, ενώ τα οχήματα διέρχονται κανονικά,
χωρίς την καταβολή του αντιτίμου. Στο σημείο βρίσκονται αστυνομικές
δυνάμεις, κατόπιν συνεννόησης με τη διοίκηση της «Εγνατία Οδός ΑΕ», ώστε
να μην οξυνθούν τα πνεύματα και να μην προκληθούν επεισόδια, αλλά και
ζημιές στον σταθμό διοδίων.
Σήμερα η πρώτη μέρα λειτουργίαςΣύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Αγγελιοφόρος», το οποίο δημοσιεύεται σήμερα, το κόστος διέλευσης για τα δίκυκλα και τρίκυκλα διαμορφώνεται στα 2 ευρώ, για τα ΙΧ στα 2,80 ευρώ, για τα φορτηγά, τα λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες στα 7 ευρώ και για τα φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες στα 10 ευρώ.
«Εξετάσαμε ζητήματα ασφαλείας, αλλά και θέματα λειτουργίας του συστήματος, λύσαμε τα μικροπροβλήματα που εντοπίσαμε και είμαστε έτοιμοι να λειτουργήσουμε το σταθμό», σημειώνει ο αντιπρόεδρος και εντεταλμένος σύμβουλος της «Εγνατία Οδός ΑΕ», Γιάννης Τσακλίδης.
«Παγωμένα»Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της «Εγνατία Οδός ΑΕ», για τον επόμενο χρόνο δε θα επιβληθούν άλλα διόδια σε όσους διασχίζουν τον άξονα. Κι αυτό καθώς στις επιδιώξεις της εταιρίας είναι η εγκατάσταση συστήματος πλήρως ηλεκτρονικών διοδίων. «Με το σύστημα αυτό, εκτός από την αποφυγή των καθυστερήσεων στους σταθμούς, οι διερχόμενοι θα καταβάλλουν αντίτιμο με βάση τα χιλιόμετρα που θα διανύουν κατά μήκος του άξονα, που είναι ό,τι πιο δίκαιο», υπογραμμίζει ο κ. Τσακλίδης.
Το σύστημα αυτό θα λειτουργήσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα στην Εγνατία οδό και σταδιακά θα επεκταθεί σε όλους τους αυτοκινητόδρομους. Μάλιστα, τα επόμενα χρόνια θα είναι ενιαίο σε όλη την Ευρώπη.
Η «Εγνατία Οδός ΑΕ» προετοιμάζεται να προχωρήσει σε διεθνή διαγωνισμό για την εγκατάσταση του συστήματος, όμως οι διαδικασίες δεν πρόκειται να ολοκληρωθούν γρηγορότερα από ένα έτος.
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της «Εγνατία Οδός ΑΕ», για τη συντήρηση του δρόμου απαιτούνται ετησίως 60 με 70 εκατ. ευρώ, χρήματα τα οποία μέχρι σήμερα πληρώνει ο Ελληνας φορολογούμενος (π.χ. και ο κάτοικος της Χίου). «Η πρακτική αυτή δεν είναι δίκαια, σε αντίθεση με την επιβολή διοδίων, οπότε ο χρήστης πληρώνει για τη συντήρηση και τη λειτουργία του δρόμου που χρησιμοποιεί», υπογραμμίζει ο κ. Τσακλίδης.
Σταθμοί Στο μεταξύ, η «Εγνατία Οδός ΑΕ» προχωρά τις διαδικασίες για τη δημιουργία Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ). Σήμερα, κατά μήκος του άξονα, υπάρχουν μόνο δύο βενζινάδικα (ένα σε κάθε ρεύμα κυκλοφορίας), στον Πλάτανο Ημαθίας, τα οποία ξεκίνησαν να λειτουργούν μόλις τον περασμένο μήνα, ενώ πουθενά δεν υπάρχει κατάστημα εστίασης. Πάντως, επιτόπου κατασκευάζεται και κτίριο το οποίο θα διαθέτει εστιατόριο, καφετερία κ.ά. και υπολογίζεται ότι θα είναι έτοιμο την προσεχή άνοιξη.
«Εχουμε δημοπρατήσει την κατασκευή τριών σταθμών, στο Ελευθεροχώρι Ηγουμενίτσας, το Σώστη Κομοτηνής και το Αρδάνιο του Εβρου, και βρισκόμαστε στο στάδιο της αξιολόγησης ώστε να έχουμε ανάδοχο», σημειώνει ο κ. Τσακλίδης.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι εγκαταλείφθηκε το παλιό σχέδιο που προέβλεπε τη δημιουργία 17 ΣΕΑ (αλλού η έκταση ήταν δασική, αλλά προστατευόμενη από τη Συνθήκη Ραμσάρ κ.λπ.) και σήμερα η εταιρία σκοπεύει να υπάρχουν, συνολικά, οκτώ με δέκα σταθμοί. «Για να γίνουν οι ΣΕΑ χρειάζονται εγκρίσεις, απαλλοτριώσεις, περιβαλλοντικές μελέτες, αλλά και ισορροπημένη χιλιομετρικά κατανομή των σταθμών. Αυτές τις μέρες οριστικοποιούμε τις θέσεις τους», καταλήγει ο κ. Τσακλίδης
11 σχόλια:
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/blog-post_8960.html?spref=fb
ΠΟΠΩ ΣΟΥΒΑΡΑ? ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΩΣ ΚΡΑΤΟΣ.
ΟΥΡΕ ΜΑΣΤΙΓΩΜΑ ΘΕΛΝ.ΝΤΡΟΥΠΗ.
MΑΝΩΛΗ ΓΕΡΑ
AKRIVEIA STOP
XAXAXAXAXAXXAXAXAXA
Χθες το πρωί 13-9-2010 και κατά τη διάρκεια του αγιασμού στο Γυμνάσιο-Λύκειο Σερβίων Κοζάνης εμφανίστηκε υποψήφιος δήμαρχος του Δήμου Σερβίων-Βελβεντού και έκανε προεκλογική ομιλία στους μαθητές!!!!
Και ρωτάω εγώ: από πότε επιτρέπεται υποψήφιοι να μιλάνε σε αγιασμούς σχολείων και μάλιστα με την ανοχή των διευθυντών και καθηγητών των σχολικών μονάδων,κάποιοι από τους οποίους είναι και υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι με τον εν λόγω κύριο;
Πόσο χαμηλά θα πέσουν κάποιοι ώστε να χρησιμοποιούν ακόμη και τα ανυποψίαστα παιδιά για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά τους; Από πότε τα σχολεία έγιναν χώροι πολιτικών ομιλιών μαζί με τα καφενεία,τις πλατείες και τα πανηγύρια;
Σε τέτοια μυαλά εμπιστευόμαστε την εκπαίδευση των παιδιών μας;
ΝΤΡΟΠΗ στους διευθυντές και στον εν λόγω κύριο, τα σχόλια δικά σας. ΕΝΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ ΣΕΡΒΙΩΝ
"απογοητευμένε δημότη Σερβίων" ο κύριος αυτός που λες είναι εκλεγμένος νομαρχιακός σύμβουλος από την περιοχή μας και μίλησε με την ιδιότητα αυτή. Από πότε απαγορεύεται στον εκπρόσωπο της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης Κοζάνης να μιλάει σε σχολείο της περιοχής του και να εύχεται καλή χρονιά όταν εκπροσωπεί τη νομαρχία; Όσο για τα ταξίματα του δημάρχου που μίλησε στον ίδιο χώρο, πόσο χαμηλά θα πεσει ακόμα ώστε να χρησιμοποιεί ακόμη και τα ανυποψίαστα παιδιά για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντά του;
Κανεις Κοζανιτης δεν εκανε θεμα που μιλησε η ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΥ σε εγκαινια σχολειου. Μονο εδω το κανατε θεμα ρε σεις οι απιθανοι για να τα βαλετε με τον ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟ.
File mou o ka8enas me mia idiotita den mpori na kanei proeklogiko logo sta anilika, kai oi papades arxisan na lene anekdota kai idam ti akolou8ise, kala o kostadopoulos gia klamata einai, kai as to xonepsoune merikoi, alou troei alou pini kai alou paei kai zita ton psifo. Den trone koutoxotro oi Serviotes
Ενώ ο μάγκας ο Παπαδόπουλος το παίζει Σερβιώτης και πασοκος στα Σέρβια και Λιβαδεριώτης και νεοδημοκράτης στους Λιβαδεριώτες. Όχι για κλάματα αλλά για φτύσιμο είναι.
ai-vres fobase na dimosieysis tasxolia gia ton kolito soy tis deyteroba8mias.fisika den tolmas.aloy to pezis magkas.
ai-vres na dimosieysis ke to proigoymeno toy kolitoysoy tis defteroba8mias poy ekopses ponipoyli.
Δημοσίευση σχολίου