Η εντύπωση που μου
δημιουργείται από την πρόσφατη ανακοίνωση του Δημάρχου Σερβίων κυρίου
Ελευθερίου είναι απογοητευτική.
Δεν θα αισθανόμουν την
ανάγκη να γράψω αν δεν διέκρινα προσπάθεια ποδηγέτησης των συνδημοτών μας και
μάλιστα με τρόπο πονηρό. Πίσω από μία «επίθεση αγάπης και φιλίας» με
δακρύβρεχτα λόγια ευαισθησίας και καλοσύνης (που μου φαντάζει επιτηδευμένη) προσπαθεί
να περάσει υποσυνείδητα μηνύματα. Ποιος θα τολμήσει άλλωστε να φέρει αντίρρηση
σε έναν τέτοιον «χείμαρρο αγάπης», χωρίς να κινδυνέψει να φανεί ο κακός της
όλης ιστορίας;
Κάποιος που δεν φοβάται την
αλήθεια.
Η παραποίηση της αλήθειας με
θίγει προσωπικά. Είμαι γέννημα
προσφυγικών οικογενειών. Αρμενικής καταγωγής από την μεριά του πατέρα
μου και Ποντιακής καταγωγής από την μεριά της μάνας μου. Αυτές τις ρίζες δεν θα
επιτρέψω σε κανέναν να τις μαγαρέψει με
ορθοπολιτικές θολούρες. Η ιστορία των
δικών μου ανθρώπων δεν προσφέρεται ως υποπόδιο δημοσίων σχέσεων.
Διευκρινιστικά μόνο να πω,
ότι η παρέμβασή μου δεν αφορά στην διαχείρισή του προσφυγικού
ζητήματος από την ελληνική πολιτεία, αλλά στον τρόπο που επέλεξε ο Δήμαρχος
Σερβίων κος Ελευθερίου με ένα απροκάλυπτα «χειριστικό» κείμενο να απευθυνθεί στους
συνδημότες μας.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα
από την αρχή.
Γράφει λοιπόν ο Δήμαρχός
μας:
«Στο Ντέβελι και γύρω από την παλιά συνοικία του Αγίου
Κωνσταντίνου, υπήρχαν πολλά ελληνόφωνα χωριά, ανάμεσά τους και το Τσαχούρι…».
Όχι κε Ελευθερίου, δεν ήταν «ελληνόφωνα» τα χωριά μας. Ήταν
ελληνικά. Οι Έλληνες της Μικρασίας δεν ήταν
«ελληνόφωνοι», αλλά «οστούν εκ των
οστέων και σαρξ εκ της σαρκός» Έλληνες κατά το γένος και την εθνική συνείδηση. Δεν σφαγιάστηκαν
και δεν υποχρεώθηκαν σε ξεριζωμό οι παππούδες μας επειδή απλώς και μόνο
μιλούσαν την
ελληνική, αλλά επειδή ήταν αλλοεθνείς και αλλόθρησκοι. Η ειρωνεία
δε είναι, ότι όταν ήρθαμε εδώ ήμασταν απλά (στην καλύτερη και πιο «ευγενική» περίπτωση)
οι «τουρκόφωνοι». Ξαφνικά γίναμε «ελληνόφωνοι»! Να λυπούμαστε για την
υποβάθμιση ή να χαιρόμαστε για την αναβάθμιση; Μπερδεύτηκα!
Συνεχίζει ο Δήμαρχος κος
Ελευθερίου γράφοντας:
«Έλληνες από την Καππαδοκία που βίωσαν τον ξεριζωμό και
την προσφυγιά του πολέμου του 1922 και αντίστοιχα Τούρκοι που έφυγαν από τον
δικό τους τόπο στην Ελλάδα και πήγαν εκεί, εξαναγκασμένοι από την ανταλλαγή
πληθυσμών ανάμεσα στις δύο χώρες».
Εδώ
συγχέονται ανόμοια πράγματα. Γίνεται συμψηφισμός μεταξύ δικαίων και αδίκων. Έφυγαν
αυτοί, φύγαμε κι εμείς, τους κάναμε, μας έκαναν, τους εξαναγκάσαμε, μας
εξανάγκασαν, μία τους και μία μας, είμαστε πάτσι… κι «έζησαν αυτοί καλά κι
εμείς καλύτερα». Μου είναι προφανής η προσπάθεια στρογγυλοποίησης και άφεσης
αμαρτιών μπερδεύοντας τα πράγματα.
Όχι κε
Ελευθερίου. Ο ξεριζωμός των Ελλήνων της Μικρασίας έγινε στο πλαίσιο μιας οργανωμένης
Γενοκτονίας και μαζικών εκκαθαρίσεων κάθε μη μουσουλμανικού στοιχείου σε βάθος
χρόνου, η οποία αρχίζει από την Οθωμανική Αυτοκρατορία και συνεχίζεται απρόσκοπτα
και μετέπειτα από το νέο τουρκικό κράτος. Της Γενοκτονίας των Αρμενίων, των Ασσυρίων
και των Ελλήνων του Πόντου. Μιας
Γενοκτονίας που ξεκίνησε δεκαετίες πριν
από την «ανταλλαγή πληθυσμών» της Συνθήκη
της Λωζάννης και συνεχίστηκε για δεκαετίες μετά από αυτήν (λ.χ. πογκρόμ της
Κωνσταντινούπολης το 1955, «ανοιχτές φυλακές» Ίμβρου κ.α.). Όσοι δε, δεν
σφαγιάστηκαν ή εκδιώχθηκαν, εξισλαμίστηκαν βίαια.
Η Ελλάδα
δεν έκανε καμία Γενοκτονία κε Ελευθερίου. Ουδέποτε εκπόνησε ή εφάρμοσε κάποιο
σχέδιο «Τελικής Λύσης». Οι Τούρκοι της Ελλάδας έφυγαν στο πλαίσιο μιας διεθνώς
αναγνωρισμένης Συνθήκης. Η Τουρκία όμως δεν περίμενε καμία Συνθήκη για
να εκδιώξει τους Έλληνες. Δεν υπήρξαμε πρόσφυγες πολέμου, αλλά πρόσφυγες διαρκούς
Γενοκτονίας, διαχρονικών αιματηρών εκκαθαρίσεων
φυλετικού και θρησκευτικού μίσους, πριν και μετά από πόλεμο. Κάθε προσπάθεια
λοιπόν συσχετισμού ή παραλληλισμού είναι ανιστόρητη, παντελώς άστοχη έως και
εξοργιστική.
Παρακάτω ο
Δήμαρχος αναφέρεται στην επικείμενη επίσκεψη Τούρκου Δημάρχου στα Σέρβια. Θα ήμουν ο τελευταίος που θα διαφωνούσε
με αυτό. Εύχομαι πραγματικά, ο κος
Τσαμούρ να μας επισκέπτεται σε πνεύμα ενσυναίσθησης και φιλίας. Ποτέ όμως κάποιος
Τούρκος Δήμαρχος δεν θα μας επισκέπτονταν αν δεν είχε τις ευλογίες του
Ερντογάν. Κι ο Ερντογάν ποτέ δεν θα τις έδινε αν δεν είχε τους λόγους του.
Αναρωτιέμαι,
με ποιόν τρόπο συνδέεται η επικείμενη επίσκεψη Τούρκου Δημάρχου με την
εγκατάσταση προσφύγων ή μεταναστών στον Δήμο μας. Τι σχέση έχει το ένα με το
άλλο; Αν όμως επιμένετε να βρείτε μία σχέση κε Ελευθερίου, η μόνη υπαρκτή και
αδιαμφισβήτητη σχέση που ψάχνετε, βρίσκεται πράγματι στην εμπλοκή των Τούρκων,
τότε και τώρα. Τότε ως δημιουργοί προσφύγων και σήμερα ως διακινητές και
μεταπράτες τους.
Για να έχει νόημα ένα «ταξίδι στον χρόνο και την
ιστορία» λοιπόν, θα πρέπει να δούμε πραγματικά και χωρίς υπεκφυγές τι συνέβη
τότε. Για να έχει νόημα μια τέτοια επίσκεψη, ώστε να την δεχθούμε ως ειλικρινή,
οφείλει να προϋποθέτει ένα βασικό
στοιχείο:
Την ανάληψη
της ιστορικής ευθύνης και αναγνώριση της Γενοκτονίας. Καλώς να ορίσει, να μας έρθει και να κάνει αυτό που αρνείται το κράτος του μέχρι
και σήμερα:
Να πει μία
ΣΥΓΓΝΩΜΗ για τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας!
Να
αναγνωρίσει απερίφραστα χωρίς υπεκφυγές την Γενοκτονία των Αρμενίων και των
Ελλήνων του Πόντου!
Αν δεν την
πει, τότε δεν θα έχει νόημα η επίσκεψή του.
Ή μήπως αν
την πει (γενικά κι αόριστα στον «ανώνυμο πρόσφυγα» και για να ευτελίσει έτσι
την έννοια της συγνώμης), τότε θα κάνετε κι εσείς το ίδιο κε Ελευθερίου; Διότι αν πείτε κι εσείς συγγνώμη (αν κρίνω από
την διάθεση και το πνεύμα συμψηφισμού που διακατέχει το γραπτό σας), τότε απλώς,
δεν θα έχει νόημα η δική του συγγνώμη.
Να υποθέσω μήπως,
ότι ο μόνος που θα την πει τελικά θα
είστε δυστυχώς μόνον εσείς, στέκοντας όμως τότε ως τραγική παρουσία δίπλα στον
αρνητή; Αυτοί που σας υπαγόρευσαν το
γραπτό σας, έχουν πολύ οργανωμένη
στρατηγική. Εσείς δεν ξέρω ποια έχετε.
Μου μοιάζει
τόσο πολύ με παγίδα, που πράγματι είναι παγίδα!
Καλώ τους
συνδημότες μου να πάρουν τον λόγο στην ανοιχτή εκδήλωση και να θέσουμε δημοσίως στον Τούρκο Δήμαρχο ένα πάρα πολύ
απλό ερώτημα:
«Αναγνωρίζετε
κύριε Τσαμούρ την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου;» Κι αν όχι, τότε τι ήρθατε
να κάνετε εδώ!
Θα
επιτρέψετε αυτή την ερώτηση κε Ελευθερίου ή θα την εμποδίσετε; Αν δεν ακουστεί
και δεν απαντηθεί αυτή η ερώτηση τότε πως θα αποδοθεί «φόρος τιμής στον ανώνυμο πρόσφυγα»; (Για
εσάς ανώνυμος, για εμάς επώνυμος). Πιστεύω ότι η «συμπόνια κι ενδιαφέρον», η δημοκρατικότητα
σας, δεν εξαντλούνται στους «πονεμένους πρόσφυγες», αλλά ισχύουν και για τους
δημότες σας.
Οι νεκροί
περιμένουν… μία απάντηση.
Δεν έχετε
καταλάβει μάλλον ότι το θέμα σας ξεπερνά. Κατά πολύ μάλιστα, όσο κι αν
προσπαθείτε να φουσκώσετε για να το φτάσετε. Αντιλαμβάνεστε ότι μια απερισκεψία
σε πρόβα μαθητευόμενου μάγου μπορεί να δημιουργήσει τετελεσμένο και αντικείμενο
εκμετάλλευσης από την ερντογανική προπαγάνδα;
Έχω
γράψει πολλές φορές, ότι ως εχθρό μου δεν βλέπω τον τουρκικό Λαό,
αλλά την τουρκική πολιτική. Αυτήν την διαχρονικά
επιθετική, επεκτατική, φασιστική και ιμπεριαλιστική πολιτική. Εύχομαι κάποτε τα
δικά μου παιδιά να παίζουν με τα δικά τους. Αλλά όχι με εκπτώσεις στην
αξιοπρέπειά μου. Οι καλοί λογαριασμοί και οι καθαρές κουβέντες κάνουν τους
καλούς φίλους.
Παιχνιδάκια
γιόκ κε Δήμαρχε! Εκπροσωπείτε όλους μας, όχι τον εαυτός σας.
Γράφει και
άλλα νεφελώδη η ανακοίνωση του Δημάρχου Σερβίων κου Ελευθερίου που θα αποφύγω
να αναπτύξω λόγω οικονομίας χώρου. Διακρίνει κανείς αντιφάσεις για «επισκέπτες»
που «ψάχνουν νέες φιλόξενες πατρίδες και μια νέα ζωή», μία διάθεση που ζέχνει
διχασμό διαχωρίζοντας ανάμεσα σε «ορισμένους» από την μια και τον «σοφό λαό»
απ’την άλλη, με τους πρώτους να «δείχνουν δισταγμό απέναντι στο άγνωστο, στο
ασυνήθιστο, στο ξένο» (λες και μας επισκέπτονται τίποτα εξωγήινοι), λίγο κρασί,
λίγο θάλασσα και άλλες τέτοιες ποιητικές «λοβιτούρες» που ακούει κανείς σε καλλιστεία ομορφιάς, μιλάει για «παγκόσμια
μετακίνηση πληθυσμών» που είναι ένα βασικό επιχείρημα και φράση «κλειδί» της ορθοπολιτικής ελίτ (πράγμα που με κάνει να πιστεύω ότι αυτό το κείμενο όντως
του υπαγορεύτηκε άνωθεν), ζητάει «συγγνώμη» από τους πρόσφυγες (δεν
διευκρινίζει αν από τους Έλληνες ή και από τους Τούρκους, στο όνομα ποιου και
γιατί), εξομοιώνει τους Έλληνες πρόσφυγες που άφησαν πίσω τους νεκρούς με τους
Τούρκους πρόσφυγες που δεν άφησαν πίσω τους κανέναν καθώς και με τους
σημερινούς μετανάστες της Ασίας και Αφρικής… κοκ. Μου κάνει επίσης εντύπωση η
προχειρότητα και λιγότερο σημαντικά πράγματα όπως ότι δεν απέφυγε και
ορθογραφικά λάθη.
Καλώ τον
Δήμαρχο Σερβίων να επανορθώσει και να ζητήσει συγγνώμη για τους ιστορικούς
συμψηφισμούς, τις αστοχίες και αναλήθειες, τις οποίες θεωρώ προσβλητικές. Ποτέ
δεν είναι αργά.
Τον καλώ
επίσης να κάνει αυτό που του επιτάσσει ο ρόλος του απέναντι στους δημότες του.
Να τους ενημερώσει. Όμως με νηφαλιότητα
και σοβαρότητα, έχοντας επίγνωση της βαρύτητας της κατάστασης, για ένα ζήτημα τεράστιας
εθνικής σημασίας που ξεπερνά την δικαιοδοσία του, χωρίς βαρύγδουπα,
επιτηδευμένα και πασπαλισμένα με σάλτσες λόγια για γοργόνες και πρίγκιπες. Να
σταματήσει επικοινωνιακά παιχνιδάκια που νομίζει ότι τον προβάλουν καλύτερα και
να επιδοθεί στην ουσία.
Είναι
δικαίωμα των πολιτών να γνωρίζουν και δική του υποχρέωση να μιλήσει με ανοιχτά
χαρτιά για το πότε, πόσοι, ποιοί, από πού και για πόσο. Να φροντίσει να δημοσιευτούν
οι συμβάσεις των ξενοδοχείων και catering. Να δημοσιεύσει τυχών
κονδύλια που συνδέονται με οικονομικά κίνητρα σε Δήμους που δέχονται πρόσφυγες με κάθε λεπτομέρεια
και διαφάνεια. Να ενημερώσει για τις εμπλεκόμενες ΜΚΟ.
Και τέλος, να
καλέσει τους «επισκέπτες», ώστε να τους ενημερώσει και για τις δικές τους υποχρεώσεις απέναντι
στους δημότες του.
Ανδρέας Τσιφτσιάν
Οικονομολόγος
29 σχόλια:
Μαζέψτε την δημαρχαρα εσείς οι υπόλοιποι γιατι εσείς θα τα λουστείτε στο τέλος. Αλλο Φυσική και αλλο Πολιτική και Αυτοδιοίκηση.
Μπράβο σου Ανδρέα,είσαι παλληκάρι.Μη ασχολείσαι με τον Ελευθερίου και με τους 120 επιστήμονες.
ΑΝΔΡΕΑ ΤΟΝ ΞΕΦΤΥΛΙΣΕΣ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.
έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέγονται ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ είναι άψογος τον άκουσα σε τοπικό κανάλι
Επιτέλους!!! Να αγιασει το στόμα σου...ήταν καιρός να τον βάλει κάποιος στη θέση του.
Συγχαρητήρια Ανδρέα,σωστή τοποθέτηση και τεκμηριωμένη.Χωρίς φρουφρού και αρώματα,απέναντι σ'εναν Δήμαρχο που εχει χάσει κάθε έννοια πολιτικής σοβαρότητας!
Αντρέα τα θερμά μου συγχαρητήρια για την αφοπλιστική σου ειλικρίνεια. Λίγοι είναι αυτοί που αγγίζουν σοβαρά θέματα και πραγματικά ξέρουν τι λένε. Οι γνώσεις όλων των Ελλήνων δεν θα πρέπει να σταματάνε στα σύνορα. Επιστήμη η φυσική... δεν αντιλέγω, αλλά το ελληνικό ήθος φτιάχνεται από την ιστορία και το παρελθόν μάς διαπαιδαγωγεί για το μέλλον. Είμαι περήφανη για σένα!
Μπράβο Ανδρέα, πες τα με αποδείξεις και στοιχεία. Και πάλι μπράβο.
Μόνο που και αυτοι που ερχονται απο εκει, είτε ειναι πρόσφυγες ειτε μεταναστες ,ειναι θύματα αυτης της τουρκικής ,και όχι μόνο, πολιτικής.Κανένας δεν αφήνει τον τόπο του ετσι ....Μαθαινω ότι στο ξενοδοχείο της Νεράιδας φιλοξενουνται οικογένειες.Εσεις, κ.Τσιφτσιαν, θα αφήνατε τη βολεψιά σας, τη δική σας και της οικογένειας σας ,με ελαφρια τη καρδία για να φύγετε απο την πατριδα σας ,χωρίς λόγο και μάλιστα σοβαρό? Συμφωνω εν μερει με αυτά που γραφετε, καθότι αγγίζουν το προσφυγικό κομμάτι της καταγωγής μου .ΑΛΛΑ δεν θα περιμένουμε να μας ζητήσουν γονυπετείς συγγνωμη αυτοι οι πολιτικοί που προκαλεσαν ολα αυτα τα δεινα ,για να φερθουμε με αίσθημα αλληλεγγυης απέναντι σε συνανθρώπους μας .ΔΗΛΑΔΗ οδόντος αντί οδόντος ? Οπως οι Ελληνες τότε πλήρωσαν ,ακριβα μάλιστα, τα αποτελέσματα μιας άλογης πολιτικης ,το ιδιο και αυτοι τωρα .......
Τέλος θεωρω ότι, ειναι εύλογη μια μικρή ανησυχία και καχυποψία από μέρους των συνδημοτων μας, αν αναλογισθούμε οτι τους Ελληνες πρόσφυγες του 22 τους αποκαλούσαν όχι μόνο "ευγενικα τουρκοφωνους" (όπως είπατε) αλλά "τουρκόσπορους" .Αλλά και αυτη η πιθανή αναστάτωση μπορει να αντιμετωπισθεί με τη σωστη διαχείριση του θέματος. Και η σωστη διαχείριση ξεκινάει απο τις αρχές του τόπου.
Πιστεύω λοιπόν ακραδαντα ότι όπως ορθώς επραξε μέχρι τώρα η δημοτική αρχή και ο ιδιος ο δήμαρχος στο ζήτημα αυτό έτσι και θα συνεχίσει .............
Π.Π.Ζ
Το ξερετε το πειραμα με τον βατραχο; ενας αμερικανος καθηγητης μου ειπε καποτε οτι αν ριξουμε εναν βατραχο σε βραστο νερο, αυτος θα πηδηξει και θα φυγει. Αν ομως τον αφησουμε σε νερο που αρχισει και ζεστενετε σιγα σιγα τοτε ο βατραχος θα κατσει να βρασει. Κι αυτο εχει δοκιμαστει σε πολλα γυμνασια της αμερικης. (Δεν ξερω γιατι, αλλα κανουν πολλα πειραματα με τα βατραχια, κριμα τα καημενα)Ετσι... ακριβως ομως δεχεται πολεμο η ελλαδα αυτους τους καιρους. Μπορει καποτε να διεκδικησαμε την ελευθερια μας με πολεμο και να τους διωξαμε ολους τους δυναστες μας. Τωρα ομως θα γινουμε σαν τον βατραχο που σιγα σγα μας φερνουν ολους αυτους ωστε να τους δεχτουμε σιγα σιγα ωσπου δεν θα μπορουμε να αντιδρασουμε. Κι εκει υστερα... !
Σωστά έπραξε μέχρι να γίνει το πρώτο ατύχημα από καποιο μεταναστευτικό επεισόδιο. Μετά εδώ είμαστε για να τα ξαναπούμε.
Μπράβο Αντρέα. Ακόμα πιο αυστηρά έπρεπε να του τα πεις. Η φωτογραφία με τον Χίο τι ρόλο βαράει όμως στο άρθρο;
Ποιος Χίος ? Τον Στεφανο Χίο εννοεις; Δεν ειναι ο Χίος στη φωτογραφια καλε.
Συγχαρητήρια! Μίλησες μέσα από την καρδιά μας
Kύριε Τσιφτσιάν,
Τα θέσατε ορθά και τα τεκμηριώσατε.
Οι νεκροί μας, περιμένουν μια απάντηση.......... μια συγνώμη!
να ξεπερασουμε την ασχετοσυνη; διοτι καθε συμβαση με το δημοσιο αναρταται στην διαυγεια απο εκει ο κος τσιφτισαν μπορει να βρει οτι θελει
να ξεπερασω την αγνοια; ο δημος σερβιων δεν εχει καμια δομη, οι συμφωνιες εναι μεταξυ ξενοδοχειου και οποιου αλλου με φορεις της κυβερνησης
να ξεπερασω την ανηθικοτητα; ο προσφυγας και ο μεταναστης (οικονομικος ή οτι αλλο) ειναι ιερο προσωπο. βεβαια καθολου με τακτ δεν τους φερθηκαν οι παλαιοελλαδιτες στους προγονους μας. τοτε που ζητουσαν μεχρι περιβραχιονια να φορανε. για αυτο αλλωστε οι περισσοτεροι συγκεντρωθηκαν σε νεα χωρια και δημους (βυρωνας αττικης, νεα φιλαδελφεια αττικης χωρια της μακεδονιας) και οχι μεσα στους τοτε αστικους ιστους
να ξεπερασω την προκαταληψη; τι να πει ασιατης ή αφρικανος; ειναι κατατρεγμενοι ανθρωποι. εκτος εαν θεωρειτε οτι ειχαν δικιο οι αμερικανοι που θεωρουσαν τους ελληνες και τπυς μαυρους υπανθρωπους (οι ταμπελες "απαγορευονται οι μαυροι οι ελληνες και οι σκυλοι " ή "απαγορευονται οι ιταλοι οι ελληνες και οι μαυροι" ηταν πολυ κοινες στα μαγαζια την δεκαετια 20 και 30)
να ξεπερασω οτι ειστε ρατσιστες; αντιμετωπιζετε ανθρωπους εκ προοιμιου σαν εγκληματιες; ο αλλος βαζει παραβολη με βατραχο και σκορπιο!!!!!!! δηλαδη ολοι οι παπαδες βιαζουν κοριτσακια;;;;;;;;;;
αυτα. ας νικησει η ανθρωπια
μην ξεχνατε : σε καθε ερωτηση η απαντηση ειναι ανθρωπος (μπρετον)
Να και ένας λογικός, ο 6:09
Τώρα εσείς ξέρετε, τρέξτε μαυρίστε τον, πως τόλμησε και έγραψε τέτοιο σχόλιο.
Εμείς από το άλλο στρατόπεδο δεν θα πάρουμε, εσείς συνεχίστε για αυτοικανοποίηση.
φίλε εισε πολύ σωστός σε ΣΥΝΧΕΡΩ
Φιλε ανωνυμε. Ειμαι βαθια συνδεδεμενος με την θρησκεια. Πειραζει που δεν θελω να συμμετασχω στο ζητημα της παγκοσμοιοποιησης και αμεσως καλουμαι ρατσιστης;το σκοτεινο σχεδιο της παγκοσμιοποιησης θα επιτευχθει μονο αν εκλειψουν οι ιδιαιτεροτητες των λαων. Το χρημα σταυρωσε τον χριστο. Δεν πιστευουμε δηλαδη οτι και στις μερες μας με την δυναμη του χρηματος αλωνονται εθνικες κυβερνησεις; Ολοι ξερουμε οτι η πατριδα μας εχει στοχοποιηθει απο τους παντες λογω της γεωγραφικης θεσης, του φυσικου πλουτου κ.α. το κυριοτερο προβλημα τους ομως ειναι η πνευματικη μας δυναμη και η ορθοδοξια που ολοι θελουν να αποδυναμωσουν γιατι οι ελληνες εκτος απο την πατριδα πολεμησαν και για την θρησκεια. ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. (Και το βλεπουμε αυτο πως θελουν να το καταριψουν ακυρωνοντας τα θρησκευτικα στα σχολεια, την πρωινη προσευχη κ.α). Ετσι λοιπον καταλαβαινουμε οτι η αλλοιωση της δημογραφικης συνθεσης του λαου μας ειναι ο τροπος που σιγα σιγα θα καταστραφουμε. Κι αυτη τη δουλεια θα την κανουν πολυ καλα οι ροες των μεταναστων. Ας μην ξεχναμε οτι οι προσφυγες του ποντου και της αρμενιας ηταν ορθοδοξοι χριστιανοι και δεν υπηρχε το ζητημα του εκχριστιανισμου τοτε. Ισα ισα που η ηθικη δυναμη μας μεγαλωσε. Σιγουρα στα τωρινα χρονια λογω του πολεμου οι μεταναστες εφτασαν στο εκατομμυριο. Καλως ή κακως δεν φταινε αυτοι που γιναν εργαλεια στα χερια των καταστροφεων μας. Μαλιστα βλεπουμε πως οι ΜΚΟ χρηματοδοτουν τους μεταναστες και τις χωρες εισβολης τους για να τους φροντιζουν και να τους ταιζουν και να τους παρεχουν εκπαιδευση και ασφαλεια. Και το γελοιο... οταν μια χωρα αρνηθει σερνεται στα διεθνη δικαστηρια. Η ελλαδα ως πυλη εισοδου για την ευρωπη εχει γονατισει μπροστα στο σχεδιο αυτο και δεν μπορει να κανει αλλιως. Ειδαμε στα νησια πως εξισωθηκε ο αριθμος των μεταναστων με τους ελληνες και πως πλεον η κατασταση ειναι μη διαχειρισιμη. Οι μεταναστες ανθρωποι κι αυτοι εννοειται οτι στην πλειονοτητα τους ειναι μουσουλμανοι δεν σεβονται στο ελαχιστο τους νομους και την θρησκεια μας. Η επιταγη του κορανιου ξερουμε ποια ειναι ολοι πολυ καλα. ...............................Καθε μη μουσουλμανος ειναι ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑΧ. .................................Αρα υποψηφιο θυμα προς εξοντωση. Δεν ειναι μακρια ο καιρος που θα ζηταμε την αδεια τους για τα παντα γιατι θα προσβαλονται απο τις λατρευτικες μας εκδηλωσεις. Γι αυτο αφαιρουν τις εικονες του χριστου απ τα σχολεια κ.ο.κ.γιατι βλεπετε οι μουσουλμανοι στα σχολεια αυξανονται. Παραλληλα ζητουν και απαιτουν τζαμια να επιβαλουν τη δικια τους παραδοσ, την υπεροχή του ανδρα σε σχεση με την γυναικα που θεωρειται σκευος ηδονης. Την νομιμοποιηση των απιστων γυναικων, την παιδεραστια αφου ο νομος τους δεχεται τον γαμο ενηλικου ανδρα με 9χρονο κοριτσι. Η εε ειναι ανικανη να σταματησει τη μεταναστευτικη ροη απο τουρκια στην ελλαδα ή μαλλον δεν θελει .Ουτε η συνθηκη του δουβλινου ουτε η frontex στα συνορα ουτε ο φραχτης στον εβρο ειχε αποτελεσμα. Δεν συμπαραστεκεται κανεις στην ελλαδα κι οχι μονο. Κλεισαν τα βορεια συνορα μας για να μην περασει κανεις στην ευρωπη. Τους φυλακισαν εδω και φυλακισαν κι εμας μαζι τους. Εμεις φυσικα απο την αλλη ειμαστε υποχρεωμενοινα τους αφομοιωσουμε στην κοινωνια μας και θα δειτε πως λογω της υπογεννητικοτητας των ελληνων αυτοι θα υπερισχυσουν και θα ισλαμοποιηθουμε σιγα σιγα. Τραγικο. Βλεπουμε τωρα οτι τους προωθουν στο εσωτερικο της χωρας για να ειναι πιο δυσκολη η απελαση τους. Ευτυχως ομως ο λαος αρχιζει και ξυπναει και ξεσηκωνεται απεναντι σ αυτο και πολοι δημοι δεν δεχονται την μετεγκατασταση τους. Οχι ομως κι οι σερβιωτες που δεν καταλαβαινουν οτι σε λιγο καιρο θα ζουμε εμεις σαν ξενοι στην ιδια την πατριδα μας. Ολοι κλεινουν τα ματια στην τραγικη αυτη πραγματικοτητα.
Φοβουμενοι οτι η αρνηση μας να δεχτουμε τους μεταναστες δειχνει ελλειψη αγαπης και ανθρωπισμου δεν αντιδρουμε. ΛΑΘΟΣ. Κι επειδη μας χτυπαει εκει που ποναει δεχομαστε το σκοτεινο αυτο σχεδιο της καταστροφης μας. Να σκεφτουμε ομως οτι αγαπαμε και την πατριδα μας η οποια αυτους τους καιρους ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ. Ως ελληνες και χριστιανοι ορθοδοξοι εχουμε υψιστο εθνικο καθηκον απεναντι στην πατριδα μας και την ελευθερια μας. Οπως παλιοτερα ετσι και σημερα ο ελληνας ας θυμηθει οτι με την ευλογια του θεου κερδισε την πατριδα για δικια μας και μονο δικια μας. Ευχαριστω
Μην δεχτει ποτε κανεις να χωρισει ελληνα με ελληνα σε αντιπαλα στρατοπεδα 6:48. Ποτε ξανα. Οι αποψεις ολονων δεκτες. Να επηρεαστουμε θετικα για να μην βρεθει κανεις στη δυσαρεστη θεση και πει: " στα λεγα εγω" ή "ηθελεστα και παθεστα".
Εξαιρετικός κε Τσιφτσιάν! Επιτέλους μια σωστή φωνή που όρθωσε το ανάστημά της σε αυτή την απαράδεκτη λαθροχειρία της δημοτικής αρχής. Και αναφέρομαι όχι μόνο στην ανιστόρητη και συναισθηματικά εκβιαστική συσχέτιση Ελλήνων προσφύγων και σημερινών προσφύγων/λαθρομεταναστών, αλλά και στην προσπάθεια "συμφιλίωσης" με τον Τούρκο δήμαρχο. Η επίσκεψη του Τούρκου κρύβει πολλούς κινδύνους και είναι απαράδεκτο ο Δήμαρχος να μιλάει για "προσκυνήματα" σε ανώνυμους πρόσφυγες με εκείνους που όχι μόνο προκάλεσαν ξεριζωμό στους δικούς μας πρόσφυγες, αλλά και αισθάνονται περήφανοι για αυτό! Αιδώς Αργείοι! Δήμαρχε οφείλεις ΑΠΑΝΤΗΣΗ!
Όσοι βαλτοί και να μπείτε εδώ, ο Δήμαρχος είναι εκτεθειμένος. Είδα σήμερα ότι έλαβε και εύσημα από τον Τσίπρα. Μπράβο σου δήμαρχε! Ποσο περήφανος νιώθεις που έλαβες έπαινο από εκείνον που έδωσε το όνομα Μακεδονία στους γείτονες; Πόσο περήφανοι είστε όλοι εσείς που τον υποστηρίζετε για τον ντροπιαστικό συσχετισμό προσφύγων του 22 και σημερινών "επισκεπτών";
Κύριε Τσιφτσιάν συγχαρητήρια για την τοποθέτησή σας. Λογικά επιχειρήματα συνδυασμένα με ειλικρίνεια και παρρησία είναι αδύνατον να καταρριφθούν. θέλω να πιστεύω ότι οι δημοτικοί ιθύνοντες των Σερβίων θα αναθεωρήσουν τη θέση τους το συντομότερο...
Η αλήθεια πονάει, προκαλεί εχθρούς , ενοχλεί πολλές φορές. Ο Ανδρέας Τσιφτσιάν δεν διστάζει να την πει.Έτσι όπως καταντήσαμε φτάσαμε να φοβόμαστε να πούμε ακόμα και ότι αγαπαμε την πατρίδα μας. Κι επιτέλους αυτή η ατυχής και ανόητη σύγκριση των προσφύγων από την γη της Ιωνίας με τους πρόσφατους μετανάστες και ελάχιστους πια πρόσφυγες ας σταματήσει. Ο Ανδρέας Τσιφτσιάν το επεξηγεί αυτό επιστάμεν
ως.
Αγαπητοί φίλοι,
αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια.
Θέλω να ξέρετε ότι το εκτιμώ. Με συγκινήσατε.
Να δώσετε χαιρετισμούς στην γλυκιά μου Πατρίδα που μου λείπει.
«Αυτάρ Οδυσσεύς ιέμενος και καπνόν αποθρώσκοντα νοήσαι ης γαίης, θανέειν ιμείρεται».
Φιλικά
Ανδρέας Τσιφτσιάν
Μπράβο ρε Ανδρέα για την παλικαρίσια σου άποψη!Σ αυτούς τους ύποπτους και χαλεπούς καιρούς που ζούμε,επιτέλους μια ξεκάθαρη γραφή που βάζει τα πράγματα στη θέση τους!Συνέχισε έτσι,κανείς πονηρός,καιροσκόπος,πουθενάς να μη γλιτώσει απ την πένα σου!
6,09 Είναι η απάντηση σου είναι σαν να ακούω τον Δήμαρχο να μιλάει . Αν απαντά ο δήμαρχος καλά θα κάνει να βάζει και το όνομα του για να μην κάνει μόνο ντόρο σαν τους κοινούς ντενεκέδες !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δημοσίευση σχολίου