Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Υπ. δημοτικός σύμβουλος Κώστας Αναστασιάδης: "Αυτά που ζούμε με πονάνε κι εμένα και προσωπικά και κοινωνικά γι' αυτό είμαι στην κρίση σας να μου δώσετε την δύναμη να αγωνιστώ για τον τόπο μου, για όλους μας. Προσωπικός στόχος τις σχέσεις μου να τις μεγαλώσω, να κάνω μόνο φίλους και όχι εχθρούς"

Φίλες και φίλοι αυτήν την εβδομάδα φτάνουμε στο τέλος ενός ταξιδιού που ξεκίνησε πριν δύο μήνες με την δήλωση υποψηφιότητας μου.
 Για την ιστορία να αναφέρω πρώτα τα παρακάτω
 Το 2010 ο κύριος Κωνσταντόπουλος ανέλαβε να διαχειριστεί την συνένωση των δήμων λόγω Καλλικράτη παράλληλα με την κρίση που ξεκινούσε στην χώρα μας και τα κατάφερε συνεχίζοντας και το έργο που παρέλαβε από τους προκατόχους του, συνέβαλε και ένταξε έργα που ταλαιπωρούνταν τόσα χρόνια, δημιούργησε καινούρια κι έβαλε τον δήμο σε μια σειρά λειτουργικά τόσο σε διοικητικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο φτάνοντας να λέμε για έναν δήμο ισχυρό υγιή έτοιμο για ανάπτυξη.
Δυστυχώς το 2014 και μετά ο δήμος είναι ανίσχυρος, άρρωστος έτοιμος για διάλυση μια και η ανυπαρξία που υπάρχει και η ασυνεννοησία της παρούσας δημοτικής αρχής όπως γνωρίζετε έφτασαν τον δήμο στο αδιέξοδο. Όσο καλή πρόθεση και να έχει κάποιος  όταν δεν υπάρχει συνεννόηση και χημεία αλλά βασικά και γνώση των προβλημάτων τα αποτελέσματα δυστυχώς τα βιώνουμε.
 Εμείς μπορούμε 
 Γιατί γνωρίζουμε και ζούμε το πρόβλημα έχουμε γνώση και ξέρουμε πως να ξαναγίνει ο δήμος υγιής σε πρώτη φάση και εν συνεχεία ισχυρός και να μπουν οι βάσεις για την ανάπτυξη του τόπου μας. Ξέρουμε πώς και τι χρειάζεται για να το πετύχουμε. Έχουμε πρόγραμμα και το έχουμε παρουσιάσει, είναι υλοποίησιμο και βασίζεται στην κατάσταση που ζούμε, δεν είναι λόγια εντυπωσιασμού και επιστημονικών μελετών που δεν έχουν βάσεις να σταθούν. Οι γέφυρες θέλουν γερά θεμέλια να αντέξουν στον χρόνο.
 Φίλες και φίλοι αυτήν την εβδομάδα τελειώνει ένα ταξίδι με ρεαλιστικές προτάσεις-λύσεις για την επαναφορά του δήμου μας στην κανονικότητα και την ανάπτυξη του, πολιτιστικά, οικονομικά και τουριστικά προς όφελος των πολιτών του Δήμου.
 Με την δική σας συνδρομή, με την δική σας ψήφο θα αρχίσει το ουσιαστικό ταξίδι για την δουλειά και την επίτευξη αυτών των στόχων.
 Αυτήν την Κυριακή η ψήφος είναι σημαντική, ιδιαίτερη θα το έλεγα μια και ο δήμος μας πέρασε αυτήν την άσχημη πενταετία που την βιώσαμε έντονα όλοι, σαν πολίτες, σαν επαγγελματίες σαν οικογενειάρχες.
 Η αγάπη για τον δήμο θα πρέπει να μας ενώσει και όχι να μας διαχωρίσει
 Εμείς κάναμε σαν συνδυασμός τις προτάσεις, δεν μπήκαμε στην λογική της
παραπληροφόρησης ούτε της κόντρας με κανένα. 
 Εμείς σας κοιτάξαμε στα μάτια όπως σας κοιτάμε τόσα χρόνια που είμαστε εδώ στον τόπο μας. Μας ξέρετε μας γνωρίζετε. Δώστε την συνέχεια σε αυτό το ταξίδι για να ξανακάνουμε τον δήμο ισχυρό και υγιή και τη ζωή μας, την καθημερινότητα μας αξιοπρεπής 

     Με τιμή 
      Κωνσταντίνος Αναστασιάδης 


Υ.Γ όλα αυτά τα χρόνια πιστεύω είμαι ειλικρινής απέναντι σας, αυτά που ζούμε με πονάνε κι εμένα και προσωπικά και κοινωνικά για αυτό είμαι στην κρίση σας να μου δώσετε την δύναμη να αγωνιστώ για τον τόπο μου, για όλους μας. Προσωπικός στόχος τις σχέσεις μου να τις μεγαλώσω, να κάνω μόνο φίλους και όχι εχθρούς


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΩΣΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία Κώστα και με την ΝΙΚΗ.

Το Προφίλ μας