1) τον κ. Λευτέρη Ιωαννίδη Δήμαρχο Κοζάνης.
2) Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης
Κοιν: 1) κ. Καρυπίδη Θεόδωρο, Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας2)Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτ. Μακεδονίας
Οι υπογράφοντες 702 πολίτες ζητούμε να μην καταργηθούν 1050 θέσεις στάθμευσης στο ευρύτερο κέντρο της Κοζάνης να μην απαγορευθεί η διέλευση αυτοκινήτων από το κέντρο και να μην πεζοδρομηθεί η Π. Μελά γιατί θα διαλυθεί η αγορά και θα νεκρώσει η πόλη.
Ειδικότερα ζητούμε από τον Δήμαρχο Κοζάνης κ. Λ. Ιωαννίδη
και το Δημοτικό Συμβούλιο :
α) Να μην καταργηθούν 600 περίπου θέσεις στάθμευσης στην περιοχή Πλ. Λασάνη,Ολύμπου, Αρχελάου, Αριστοτέλους , Ελ. Βενιζέλου, 11ης Οκτωβρίου, Πολυζούλη,Θεσ/κης κλπ.που προγραμματίζει ο Δήμος.
Πρώτα υποχρεούται ο Δήμος να δημιουργήσει εκεί κοντά και σε απόσταση 200 μέτρα το πολύ,νέες θέσεις στάθμευσηςκαι μετά να καταργήσει μόνο τόσες όσες θα είναι οι νέες θέσεις στάθμευσης.
Η στάθμευση στον χώρο του ΟΣΕ είναι απαράδεκτα μακρυά.
Επίσης η στάθμευση εκτός σχεδίου πόλεως δεν έχει καμιά λογική και είναι εκτός πραγματικότητος. [ οι προσφερόμενες κενές θέσεις στα κτίρια πάρκιγκ είναι πολύ λίγες και δεν επαρκούν ]. Δεν είναι λογικό να καλούνται οι άνθρωποι να παρκάρουν 1000 μέτρα ή και μακρύτερα από τον προορισμό τους, την αγορά και τις κατοικίες τους.
β) Να μην γίνει πεζοδρόμηση (είτε μονοδρόμηση )της Π. Μελά, ούτε της Τριανταφυλλίδη, και της Αριστοτέλους,ούτε και οι λοιπές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Τράντα-Τσιμηνάκη,Μ. Αλεξάνδρου –
Ελ. Βενιζέλου, μονοδρόμηση Γκέρτσου ούτε απαγόρευση διέλευσης αυτοκινήτων από το κέντρο, γιατί θα δημιουργηθούν τεράστια προβλήματα λειτουργίας της πόλης .
γ) Να μην γίνει απαγόρευση διέλευσης και στάθμευσης των αυτοκινήτων στην περιοχή των 40 οικ. τετραγώνων στο κέντρο. όπου επεκτένεται το νέο «Ιστορικό Κέντρο» , Ανατολικά και Δυτικά της Π. Μελά και να μην ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ περίπου 450 ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ εκεί.
δ) Ποδηλατόδρομοι να προβλεφθούν στις αυριανές επεκτάσεις , να μην γίνουν στην παλιά πόλη. Να μην γίνει ποδηλατόδρομος στην οδό Ολύμπου γιατί θα χαθούν περίπου 100 θέσεις στάθμευσης δημιουργώντας εξαιρετικά μεγάλο πρόβλημα . Είναι ανύπαρκτα τα ποδήλατα στην Ολύμπου, λόγω και της κλίσεως του εδάφους.
ε) Να δημιουργηθούν τουλάχιστον 4 θέσεις στάσης γιά επιβίβαση και αποβίβαση για τα αστικά λεωφορεία στην Πλ. Λασάνη και να προβλεφθεί εκεί Σταθμαρχείο.
στ) Άμεσα να κατασκευάσει ο Δήμος ένα εξωτερικό περιφερειακό δακτύλιο, ώστε να αποφορτισθεί η πόλη κατά το δυνατόν.
Παρατηρούμε οτι σε ορισμένες πόλεις που επιχειρήθηκε από τους Δήμους να γίνουν ανάλογες παρεμβάσεις ,απέτυχαν παταγωδώς , δημιουργήθηκαν πολύ σοβαρά προβλήματα στην αγορά και στην λειτουργία των πόλεων με αποτέλεσμα οι Δήμοι να τίς τροποποιούν και να τις ξηλώνουν.
Συνημμένα υποβάλλονται 35 σελίδες με 702 ονόματα επίθετα και υπογραφές .
και το Δημοτικό Συμβούλιο :
α) Να μην καταργηθούν 600 περίπου θέσεις στάθμευσης στην περιοχή Πλ. Λασάνη,Ολύμπου, Αρχελάου, Αριστοτέλους , Ελ. Βενιζέλου, 11ης Οκτωβρίου, Πολυζούλη,Θεσ/κης κλπ.που προγραμματίζει ο Δήμος.
Πρώτα υποχρεούται ο Δήμος να δημιουργήσει εκεί κοντά και σε απόσταση 200 μέτρα το πολύ,νέες θέσεις στάθμευσηςκαι μετά να καταργήσει μόνο τόσες όσες θα είναι οι νέες θέσεις στάθμευσης.
Η στάθμευση στον χώρο του ΟΣΕ είναι απαράδεκτα μακρυά.
Επίσης η στάθμευση εκτός σχεδίου πόλεως δεν έχει καμιά λογική και είναι εκτός πραγματικότητος. [ οι προσφερόμενες κενές θέσεις στα κτίρια πάρκιγκ είναι πολύ λίγες και δεν επαρκούν ]. Δεν είναι λογικό να καλούνται οι άνθρωποι να παρκάρουν 1000 μέτρα ή και μακρύτερα από τον προορισμό τους, την αγορά και τις κατοικίες τους.
β) Να μην γίνει πεζοδρόμηση (είτε μονοδρόμηση )της Π. Μελά, ούτε της Τριανταφυλλίδη, και της Αριστοτέλους,ούτε και οι λοιπές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Τράντα-Τσιμηνάκη,Μ. Αλεξάνδρου –
Ελ. Βενιζέλου, μονοδρόμηση Γκέρτσου ούτε απαγόρευση διέλευσης αυτοκινήτων από το κέντρο, γιατί θα δημιουργηθούν τεράστια προβλήματα λειτουργίας της πόλης .
γ) Να μην γίνει απαγόρευση διέλευσης και στάθμευσης των αυτοκινήτων στην περιοχή των 40 οικ. τετραγώνων στο κέντρο. όπου επεκτένεται το νέο «Ιστορικό Κέντρο» , Ανατολικά και Δυτικά της Π. Μελά και να μην ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ περίπου 450 ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ εκεί.
δ) Ποδηλατόδρομοι να προβλεφθούν στις αυριανές επεκτάσεις , να μην γίνουν στην παλιά πόλη. Να μην γίνει ποδηλατόδρομος στην οδό Ολύμπου γιατί θα χαθούν περίπου 100 θέσεις στάθμευσης δημιουργώντας εξαιρετικά μεγάλο πρόβλημα . Είναι ανύπαρκτα τα ποδήλατα στην Ολύμπου, λόγω και της κλίσεως του εδάφους.
ε) Να δημιουργηθούν τουλάχιστον 4 θέσεις στάσης γιά επιβίβαση και αποβίβαση για τα αστικά λεωφορεία στην Πλ. Λασάνη και να προβλεφθεί εκεί Σταθμαρχείο.
στ) Άμεσα να κατασκευάσει ο Δήμος ένα εξωτερικό περιφερειακό δακτύλιο, ώστε να αποφορτισθεί η πόλη κατά το δυνατόν.
Παρατηρούμε οτι σε ορισμένες πόλεις που επιχειρήθηκε από τους Δήμους να γίνουν ανάλογες παρεμβάσεις ,απέτυχαν παταγωδώς , δημιουργήθηκαν πολύ σοβαρά προβλήματα στην αγορά και στην λειτουργία των πόλεων με αποτέλεσμα οι Δήμοι να τίς τροποποιούν και να τις ξηλώνουν.
Συνημμένα υποβάλλονται 35 σελίδες με 702 ονόματα επίθετα και υπογραφές .
Τριαντάφυλλος Διάφας
Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας
Δήμου Κοζάνης
Εκπρόσωπος όλων των ανωτέρω πολιτών.
Τηλ. 698 25 39 674
Υ. Γ. : Κατατέθηκε στο Δήμο Κοζάνης η 1η ενυπόγραφη ένσταση 702 πολιτών κατά του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ).
Η συλλογή υπογραφών συνεχίζεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου