Κυρίες και κύριοι,
Συζητάμε σήμερα ένα από τα τελευταία καταστροφικά
νομοσχέδια αυτής της συγκυβέρνησης.
Υπό τη σκιά των εκβιασμών των Σαμαρά- Βενιζέλου, για
εξασφάλιση 180 βουλευτικών ψήφων.
Αντιλαμβάνεστε, κύριοι της κυβέρνησης, ότι η παραμονή σας
στην εξουσία είναι όνειρο θερινός νυκτός.
Για το λόγο αυτό τρέχετε, ακόμη και την ύστατη στιγμή, να
κλείσετε ανοιχτά γραμμάτια και να ξεπουλήσετε όσο- όσο τα εναπομείναντα χρυσά
και ασημικά της χώρας.
Υπογραμμίζουμε
πως πρόκειται για πολυνομοσχέδιο-
σκούπα που οδηγεί στην πλήρη διάλυση του
ΟΣΕ, στην ιδιωτικοποίηση του δημόσιου αγαθού, του νερού.
Ένα νομοσχέδιο που
αυστηροποιεί το τιμωρητικό πλαίσιο μετακίνησης, που ιδιωτικοποιεί μία σειρά
ελέγχων, στις αστικές, υπεραστικές
συγκοινωνίες, στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, που λαμβάνει μία σειρά διευκολυντικών
ρυθμίσεων για τον ιδιωτικό ΟΑΣΘ, για τους μεγαλοκαναλάρχες, ενάντια στο δημόσιο
συμφέρον.
Ένα νομοσχέδιο που δε
συνάδει με τη λειτουργία ενός σύγχρονου κράτους, για το οποίο θεωρητικά
κόπτεσθε αλλά αντίθετα εντείνετε τη δυσλειτουργία της δημόσιας διοίκησης, όταν
επιλέγετε να μην επιλύετε προβλήματα, αλλά να δίνετε παρατάσεις και εξαιρέσεις.
Βρίθει, κύριοι, το
υφιστάμενο νομοσχέδιο είτε στον τομέα των χωροταξικών-πολεοδομικών διατάξεων
είτε στον τομέα των τηλεπικοινωνιών από παρατάσεις, παρατάσεις και ξανά
παρατάσεις στο όνομα δήθεν της αντιμετώπισης των προβλημάτων της κρίσης.
Ειδικότερα
για τις σιδηροδρομικές μεταφορές,
Μέγα είναι το θέμα της διερεύνησης των
σιδηροδρομικών ατυχημάτων, οπωσδήποτε απαιτείτο παρέμβαση στο υφιστάμενο χάος με τις επιτροπές των σιδηροδρομικών
εταιρειών, με τις επικαλύψεις αρμοδιοτήτων και ευθυνών, την έλλειψη
κανόνων, και προδιαγραφών.
Όμως διαφωνούμε ριζικά με την επιλογή σας για τη
σύσταση «ανεξάρτητης»
διοικητικής αρχής, της οποίας
μάλιστα τα μέλη δεν απαιτείται να έχουν σιδηροδρομική εμπειρία, δεν διορίζονται
από την αρμόδια επιτροπή του κοινοβουλίου αλλά με απόφαση Υπουργού .
Σας το είπαμε και στην Επιτροπή, ότι δεν επιβάλλεται η
Ανεξάρτητη Αρχή από το κοινοτικό δίκαιο, εσείς
την επιλέγετε.
Οι «ανεξάρτητες» αρχές στη χώρα μας δεν
έχουν λειτουργήσει ούτε
ανεξάρτητα ούτε υπέρ του
δημόσιου συμφέροντος. Και βεβαίως αμφισβητούμε ότι θα λειτουργήσει αυτή.
Και με άλλες ρυθμίσεις για τον ΟΣΕ
αντιγράφετε με καθυστέρηση το αποτυχημένο
μοντέλο της Μεγάλης Βρετανίας .
Η
οποία σπεύδει να μαζέψει τα ασυμμάζευτα της πολιτικής της, δαπανώντας κάθε
χρόνο πάνω από 2 δις λίρες.
Και εσείς Τεμαχίζετε τον ΟΣΕ, ιδιωτικοποιείτε
κομμάτι- κομμάτι του, κι όπως αποτυπώθηκε και στον προϋπολογισμό του 2015, κι όπως και
το ΤΑΙΠΕΔ ανακοίνωσε, είμαστε στην τελική φάση της ιδιωτικοποίησης των ΤΡΑΙΝΟΣΕ
και ΕΕΣΤΥ, τέλος Ιανουαρίου.
Οι ρυθμίσεις για τον ΟΣΕ είναι εφαρμογές ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ
πολιτικής, ώστε να μεταβιβαστεί ο ΟΣΕ στους ιδιώτες επενδυτές με διαλυμένες
εργασιακές σχέσεις και θολό το οικονομικό πεδίο του Οργανισμού.
Η ανάθεση διαχείρισης τροχαίου υλικού στην ΓΑΙΑΟΣΕ αποτελεί μια εκ των
κυριότερων
δυσμενών διατάξεων.
Αναθέτετε
στη ΓΑΙΑΟΣΕ, μια μικρή
εταιρεία, χωρίς σχετική υποδομή και τεχνογνωσία, τη διαχείριση του τροχαίου υλικού, αντί να το αναθέσετε στον ΟΣΕ, ο
οποίος διαθέτει τεχνογνωσία
και την απαραίτητη υποδομή.
Βέβαια, όσο υπάρχει ΟΣΕ, θα είναι
παρόντα όλα τα μεγάλα σκάνδαλα των κυβερνήσεων σας, που κατασπατάλησαν πάνω από
9 δις €, χωρίς να ολοκληρωθεί κανένα έργο.
Και βρίσκεστε στην δεινή θέση για διαγραφή του δήθεν χρέους του ΟΣΕ.
Ο ΟΣΕ υποχρεωνόταν να δανείζεται και
υπάρχουν καταγγελίες ότι τα δάνεια που έπαιρνε την περίοδο Σημίτη, πήγαιναν για
να καλύψουν άλλες δημόσιες τρύπες εκτός σιδηροδρόμου.
Η απαγόρευση στον ΟΣΕ να έχει εμπορικές
δραστηριότητες δεν προκύπτει από πουθενά. Επομένως κ. υπουργέ
καταρρίπτετε το επιχείρημα σας.
Πριμοδοτείτε ουσιαστικά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενόψει της ιδιωτικοποίησής της.
Α) χρηματοδοτώντας τις εργασίες εκτεταμένης συντήρησης
με 30 έως 100 εκατομμύρια €
ανάλογα με το πόσο τροχαίο υλικό θα κάνει εκτεταμένη συντήρηση.
Ο εκμισθωτής του τροχαίου
υλικού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο αγοραστής της δηλαδή αύριο, θα εκτελεί ή θα
αναθέτει και εργασίες συντήρησης καρπούμενος τα εργολαβικά οφέλη .
Β)
χαρίζοντας της τις οφειλές τις οποίες δεν
πλήρωσε, όπως όφειλε για την εκτεταμένη συντήρηση του τροχαίου
υλικού, και την πληρώνει ο
φορολογούμενος.
Ένας
ιδιώτης θα διαχειρίζεται δημόσια περιουσία.
Γ) δίνοντας προίκα 50 εκ ευρώ ετησίως μέχρι το 2019
και δεν μιλάμε για τις άγονες γραμμές κ. Υπουργέ!, που κι
αυτές θα τις παίρνει ο ιδιώτης.
Ο ιδιώτης επίσης θα δρομολογήσει αμαξοστοιχίες και
στις γραμμές που έχουν κλείσει αναιτιολόγητα και περιμένουν την ιδιωτικοποίηση
για να ξαναλειτουργήσουν.
Κι όπως τόνισαν και οι εργαζόμενοι στην Επιτροπή μας, το
υπόλοιπο τροχαίο υλικό που θα παραμείνει στη ΓΑΙΟΣΕ, δεδομένου, ότι δεν υπάρχει
καμία άλλη εταιρεία στον ελλαδικό χώρο πέραν της ΕΕΣΤΥ και του ΟΣΕ που να
μπορεί να κάνει επισκευή, το πιο πιθανό είναι, εάν βγει στην αγορά να
πάει στην FYROM ή οπουδήποτε αλλού, χάνοντας έργο μέσα από την χώρα μας και θέσεις
εργασίας.
Για ποια ανάκαμψη εθνικής οικονομίας μπορείτε να μιλάτε όταν όχι μόνο ιδιωτικοποιείτε αλλά
απεμπολείτε από τη χώρα τέτοιου είδους δραστηριότητα; Το έργο το είδαμε ξανά με την
ναυπηγοεπισκευαστική.
Και
βέβαια με τη διάταξη περί ανάθεσης από τη ΡΑΕΜ μετά το 2019, της παροχής υπηρεσιών Υπ οχρέωσης δημόσιας υπηρεσίας στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές, οδηγούμαστε στην οριστική διάλυση του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ.
Η
θέση του ΣΥΡΙΖΑ για τον σιδηρόδρομο είναι ξεκάθαρη, μιλάμε για ενιαίο Δημόσιο ΟΣΕ, με λογιστικό διαχωρισμό, όπως άλλωστε
συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις χώρες της Ε.Ε.
Έχουμε
δεσμευτεί -και θα το πράξουμε ως κυβέρνηση της Αριστεράς- να παραδώσουμε στον
ελληνικό λαό δημόσιο σιδηρόδρομο, ασφαλή, εξυγιασμένο, φιλικό στο περιβάλλον,
που θα λειτουργήσει ως μηχανή ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας.
Κ.κ.
Ζητάμε την απόσυρση
του άρθρου 68, καθώς ουσιαστικά επιχειρείται η ιδιωτικοποίηση του τομέα ύδρευσης αποχέτευσης,
παρά το γεγονός ότι η ιδιωτικοποίηση του νερού κρίθηκε αντισυνταγματική από το
Συμβούλιο της Επικρατείας και παρά τη σθεναρή αντίσταση της κοινωνίας.
Το νερό μετατρέπεται από δημόσιο αγαθό σε εμπόρευμα και η
λογική, την οποία ανέπτυξε και ο Υπουργός στην επιτροπή είναι, ότι η ΕΥΔΑΠ θα
κάνει επενδύσεις μόνο εάν βγαίνει οικονομικά.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο ελεγχόμενη από το δημόσιο
ΕΥΔΑΠ θα μπορεί εάν ψηφίσετε αυτό το άρθρο, να αναλαμβάνει τα δημοτικά δίκτυα ανά τη χώρα και
να τα παραχωρεί σε ιδιώτες.
Με τις ρυθμίσεις αυτές αλλοιώνετε το χαρακτήρα της
αποκέντρωσης που αποπειραθήκατε με τον Καλλικράτη, και παραβιάζετε την αρχή της
εγγύτητας για την διαχείριση του νερού.
Τα διαχειριστικά σχέδια λεκανών απορροής που
έχουν καταρτιστεί και εγκριθεί σύμφωνα με τη οδηγία πλαίσιο 60/2000 ως προς την αστική χρήση του νερού βασίζονται
στη δημοτική διαχείριση.
Επιμένουμε και τονίζουμε, στην περιφέρεια δεν μπορεί παρά
η ΕΥΔΑΠ να έχει συμβουλευτικό και μόνο χαρακτήρα εάν και όποτε το επιθυμούν οι
αντίστοιχες ΔΕΥΑ. Και τίποτε παραπάνω επί αυτού. Αφήστε τα παιχνίδια.
Κ.Κ.
Το τονίσαμε και στην
Επιτροπή πολλαπλά μπας και σας πείσουμε, δεν το καταφέραμε.
Εξοντωτικά είναι για τους
πολίτες-επιβάτες τα πρόστιμα, και απαράδεκτος ο πενταπλασιασμός του προστίμου
εάν δεν πληρωθεί εντός 3 μηνών.
Και βέβαια δεν υπάρχει καμία ρύθμιση για την μετακίνηση των
ανέργων και των κάτω των ορίων της φτώχειας πολιτών. Στους οποίους ο ΣΥΡΙΖΑ, θα
εξασφαλίσει δωρεάν κάρτα μετακίνησης με τα ΜΜΜεταφοράς.
Ιδιωτικοποίηση του έλεγχου προβλέπεται στα μέσα μαζικής
μεταφοράς, Αθηνών, Θεσσαλονίκης και στις Υπεραστικές οδικές και σιδηροδρομικές
μεταφορές.
Και εσείς κ. Υπουργέ μας
είπατε στην Επιτροπή ότι, λάθος καταλάβαμε όλοι και βουλευτές και ο τύπος, ότι
δεν ιδιωτικοποιείται ο έλεγχος στον ΟΑΣΑ.
Αλήθεια; Δεν δύνανται οι
Επιχειρήσεις Παροχής Συγκοινωνιακού Έργου να το αναθέσουν;
Δεν είναι δυνατόν για εμάς να είναι ιδιωτικός ο έλεγχος
και να αποκτά ο ελεγκτής μιας ιδιωτικής εταιρίας εκτελεστική και δικαστική εξουσία και ο
«παραβάτης» να στερείται του δικαιώματος δικαστικής αμφισβήτησης του
«αδικήματος» και της «ποινής».
Ομοίως ριζικά αντίθετοι
είμαστε στην δυνατότητα
ανάθεσης σε τρίτους της έκδοσης και διάθεσης εισιτηρίων.
Δεν μας απαντήσατε κε Υπουργέ, για την εμπειρία
ιδιωτικοποίησης της διάθεσης των εισιτηρίων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ήταν θετική
και γι’ αυτό τη διευρύνετε και σε άλλους
συγκοινωνιακούς φορείς;
Ή έχουμε δίκιο ότι το πείραμα απέτυχε και γιαυτό δεν μας απαντάτε;
Δυσμενείς οι
επιπτώσεις για το επιβατικό κοινό, την οδική ασφάλεια και το δημόσιο συμφέρον
και στις ρυθμίσεις για τον ΟΑΣΘ.
Επιγραμματικά αναφέρω
1. αύξηση
ηλικίας των λεωφορείων,
2. μείωση
του συγκοινωνιακού παρεχόμενου έργου, χωρίς μείωση της αντίστοιχης αμοιβής,
3.
ανάθεση έκδοσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου
για όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Μας δηλώσατε ότι, δεν
έχει γίνει ανάθεση αλλά πιλοτική λειτουργία.
Δεσμευτείτε λοιπόν
ότι την ηλεκτρονική έκδοση θα αναλάβει ο ΣΑΣΘ.
4. κατοχύρωση
των κερδών των μετόχων σε τέτοια περίοδο κρίσης,
5. παραπληροφόρηση
αν όχι συμπαιγνία, η δήθεν μείωση της επιβάρυνσης του ελληνικού δημοσίου, αφού
μετακυλίεται στις πλάτες των φτωχών λαϊκών στρωμάτων.
Επιπλέον, η αναφερόμενη
μείωση της αντισταθμιστικής καταβολής είναι πλασματική, αφού σε αυτήν θα πρέπει
να προστεθούν και το ποσό για την κάλυψη των μειωμένων εισιτηρίων, ενστόλων,
μαθητών, φοιτητών, ΑΜΕΑ κλπ.
Μας είπε ο κος Υπουργός ότι τα 12 έτη ορίου ηλικίας των λεωφορείων
προέκυπταν από το γεγονός ότι την αγορά τη χρηματοδοτούσε το κράτος.
Τον ενημερώνουμε
ότι η αγορά των λεωφορείων επιβάρυνε τον Ο.Α.Σ.Θ.
Οι αποσβέσεις της αξίας των λεωφορείων, συνυπολογίζονταν
στην αντισταθμιστική καταβολή.
Τέλος
θέλω να ενημερώσω τους 5 βουλευτές της Ν. Δημοκρατίας, που ενδιαφέρονται για το
χρέος του ΟΑΣΘ στο ΙΚΑ και τον εισηγητή κο Αναστασιάδη, που με διέκοψε στην
Επιτροπή για να μου πει ότι, τις επιχορηγήσεις ο ΟΑΣΘ τις χρησιμοποίησε για
μισθούς, ότι οι μέτοχοι του Οργανισμού, έχουν λάβει κανονικά το μέρισμα που
τους αναλογεί μέχρι και τον Ιούνιο του 2014.
Αυτό σημαίνει ότι για τα "επίδικα" έτη ο
Ο.Α.Σ.Θ. επέλεξε να διανείμει μερίσματα συνολικού ύψους 42 εκατ. ευρώ περίπου
(2012: 16.903.937,30 - 2013: 16.877.275,06 - 2014: 8.225.000.-).
Δηλαδή ο Ο.Α.Σ.Θ.
πλήρωσε τους μετόχους του και άφησε απλήρωτες τις ασφαλιστικές εισφορές.
Καλούμε κι από αυτό το βήμα αφενός τους βουλευτές της ΝΔ
να αποσύρουν την πρότασή –τροπολογία που κατέθεσαν, αφετέρου εσάς κε Υπουργέ
εάν επιμείνουν, να μην την κάνετε
αποδεκτή.
Κ.κ.
Και στο χώρο των τηλεπικοινωνιών με τη διάσπαρτη και δαιδαλώδη υφιστάμενη νομοθεσία,
δεν δίνετε οριστικές λύσεις, αλλά ρυθμίζετε υπέρ παρόχων, καλύπτετε και δεν επιλύετε προβλήματα.
Συγκεκριμένα συνεχίζετε την προβληματική παράταση
νομιμοποίησης των κεραιών των ραδιοφωνικών σταθμών χωρίς διαγωνιστική
διαδικασία και παρά την κρίση του ΣΤΕ για αντισυνταγματικότητα.
Προβληματική επίσης η παράταση νομιμοποίησης των κεραιών
των τηλεοπτικών σταθμών.
Παρέχετε τη δυνατότητα
αναδιάταξης του τρόπου αδειοδότησης των δευτερευουσών σταθμών των
ραδιοφωνικών σταθμών, χωρίς έγκριση ουσιαστικά από την πολιτεία και σε χρόνο
μεταγενέστερο από την εγκατάσταση.
Ποιος θα διαπιστώσει ότι η
χρήση τους δεν δημιουργεί παρεμβολές στους διαύλους επικοινωνίας, στις
επικοινωνίες των ενόπλων δυνάμεων, της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας;
Συνειδητά και
εμφανέστατα συντηρείτε ένα ατελές και προβληματικό
σύστημα αδειοδοτήσεων με το οποίο, αφενός έχετε τη δυνατότητα να ευνοείτε συγκεκριμένους,
αφετέρου να δημιουργούνται συνθήκες για
εξυπηρετήσεις ή/και εκβιασμούς.
Για το ΣΥΡΙΖΑ απαιτείται ένα νέο σύστημα αδειοδότησης το
οποίο μεταξύ άλλων θα εστιάζει :
·
στον συνεχή έλεγχο όλων των κεραιοσυστημάτων
για θέματα ακτινοβολίας καθώς και για τη μείωση των εκπομπών,
·
στη διαφάνεια όλων των δεδομένων σχετικά με
την ακτινοβολία των κεραιοσυστημάτων.
Για τα κεραιοσυστήματα τηλεοπτικών και ραδιοσταθμών
θεωρούμε απαραίτητη την έγκριση άδειας λειτουργίας από την ΥΠΑ.
Στον τομέα των εμπορευματικών
μεταφορών
Όπως σε όλους τους κλάδους της οικονομίας, με τις
φορομπηχτικές πολιτικές σας, με την απορρύθμιση της αγοράς στο όνομα της
«ανταγωνιστικότητας» και της απελευθέρωσης, και ο κλάδος των μεταφορών
χτυπήθηκε.
Σήμερα ουσιαστικά οι Ελληνικές εταιρείες, κυρίως από την
Βόρεια Ελλάδα, μεταφέρθηκαν στον βορρά, μέρος αυτών έκλεισαν, όσες μπορούσαν
βέβαια να κλείσουν, διότι και να κλείσουν δεν μπορούν από την ώρα που δεν έχουν
ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα ! και συνεχίζεται η αιμορραγία.
Αυτά είναι τα έργα σας και μας μιλάτε για ανάπτυξη ! Δεν
είχατε και δεν έχετε την πολιτική βούληση να πατάξετε το λαθρεμπόριο, την
παράνομη μεταφορά, να προασπίσετε την οδική ασφάλεια και να προστατεύσετε τους
απασχολούμενους, επιχειρηματίες και εργαζόμενους.
Τονίστηκε από όλους τους φορείς χερσαίων επιβατικών και
εμπορευματικών μεταφορών, το μεγάλο
πρόβλημα διάκρισης του ελέγχου στην χώρα και στην υπόλοιπη Ευρώπη, με δυσμενείς
συνέπειες για τους έλληνες μεταφορείς.
Παράλληλα αναφέρθηκε η άνιση μεταχείριση των ελληνικών
έναντι των ξένων ιδιαίτερα προερχόμενων από βαλκανικές χώρες φορτηγών, το
πρόβλημα της παράνομης μεταφοράς, η έλλειψη συντονισμού των 6 διαφορετικών
αρχών ελέγχου στη χώρα με πενιχρά αποτελέσματα, η αδυναμία επίλυσης του
προβλήματος με τη σύσταση δημοτικών μεικτών κλιμακίων ελέγχου από τους
παραμεθόριους δήμους.
Βέβαια μέγα είναι και το
ζήτημα της οδικής ασφάλειας δεδομένου, ότι η σοβαρότητα ατυχημάτων με εμπλοκή βαρέως φορτηγού είναι 2,5 φορές
υψηλότερη από εκείνη των ΙΧ.
Εμείς ως ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζουμε ότι
ραχοκοκαλιά του συστήματος ελέγχου πρέπει να αποτελεί η περιφέρεια. Γι αυτό και
μιλάμε για συντονισμό και κοινή δράση των ελεγκτικών μηχανισμών (Μικτά κλιμάκια
ελέγχου, τροχαία, λιμενικό σώμα, ΣΔΟΕ, επιθεώρηση εργασίας κ.λ.π.) από όργανο ενταγμένο στην
περιφέρεια και εθνικό συντονιστικό στο ΥΠΟΜΕΔΙ
Μικτά κλιμάκια ελέγχων επανδρωμένα και
εκπαιδευμένα σε περιφερειακό κι όχι κεντρικό ή δημοτικό επίπεδο όπως
αποπειράσθε.
Αντικείμενο των μικτών κλιμακίων θα
αποτελεί ο έλεγχος των επαγγελματικών οχημάτων και όχι μόνο των φορτηγών
Ελληνικών και ξένων, με σκοπό βέβαια την πάταξη της παράνομης μεταφοράς και την
προάσπιση της οδικής ασφάλειας.
Σε αυτό το σημείο, να επισημάνουμε ότι
πρέπει να εξεταστεί ορθολογικά η αμοιβή αυτών των υπαλλήλων, που στελεχώνουν τα
μικτά κλιμάκια, που την έχετε μειώσει σε τέτοιο βαθμό, ώστε κανείς πλέον δεν
υποστηρίζει το θεσμό.
Συγκρότηση κλιμακίων από εκπαιδευμένα στελέχη και συνεχή διαδικασία
εκπαίδευσης τους στο ΔΟΤΑ, στον οδικό έλεγχο, σε θέματα φόρτωσης κλπ
Εξοπλισμός των μικτών κλιμακίων
με φορητές πλάστιγγες για τις υπερφορτώσεις, εξοπλισμός
για τον έλεγχο των ψηφιακών και αναλογικών ταχογράφων, που αποτελεί και
κοινοτική υποχρέωση, εξοπλισμός του
προσωπικού της τροχαίας.
Βεβαίως
απαιτείται τροποποίηση κι
ενοποίηση των διάσπαρτων διατάξεων σε ένα σύστημα ποινών όχι εξοντωτικό αλλά με
κλιμάκωση των ποινών σε περιπτώσεις επαναλαμβανόμενων παραβάσεων ιδίως των
επαγγελματικών οχημάτων.
Κι επειδή η ουσιαστική εφαρμογή του
συστήματος ποινών είναι οι υπουργικές αποφάσεις που προβλέπει αυτός ο νόμος,
σας καλούμε να δεσμευτείτε ότι θα τις θέσετε σε δημόσια διαβούλευση.
Εφαρμογή και τήρηση των οδηγιών 2010/47
και 95/50/ΕΟΚ για τους ελέγχους των επαγγελματικών οχημάτων, τήρηση αυστηρών
κανόνων στη μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων όπως τα καύσιμα.
Επιπλέον
είναι απαραίτητη, η ενεργοποίηση και
ουσιαστική λειτουργία όλων των μηχανισμών και των εργαλείων πληροφορικής,
για διασφάλιση της νομιμότητας κυκλοφορίας και την επιβολή προστίμου στα
αλλοδαπά φορτηγά.
Η
ενίσχυση των ΚΤΕΟ κι εννοούμε τα δημόσια ΚΤΕΟ κοντά στα σύνορα και η ουσιαστική
εφαρμογή των διαδικασιών για έκτακτο
τεχνικό έλεγχο που δίνει το άρθρο 86 του ΚΟΚ,
όλων των οχημάτων ελληνικών και ξένων.
Γιατί κύριοι, δεν αξιοποιείτε τις κινητές μονάδες ΚΤΕΟ που
έχετε αγοράσει και ουσιαστικά δεν λειτουργούν; Ενώ θα έπρεπε και να λειτουργούν
και να τις προεκτείνετε σε τελωνειακούς σταθμούς.
Επιπλέον είπατε στην Επιτροπή, ότι θα προχωρήσετε σε διερεύνηση και επίλυση
του θέματος της επί τόπου καταβολής των επιβληθέντων προστίμων στα ξένα
οχήματα. Αναμένουμε άμεσα ρύθμιση.
Κ.κ.
για τα υπόλοιπα θέματα που εμπεριέχονται στο πολυνομοσχέδιο
σκούπα θα αναφερθούμε επί των άρθρων. Καταψηφίζουμε επί της αρχής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου