Το Coronet παρουσιάζει για 6η χρονιά τον Caveman με τον Βλαδίμηρο
Κυριακίδη στον μοναδικό ρόλο. Εμείς συναντήσαμε τον γνωστό ηθοποιό λίγο
πριν την παράσταση στην Κοζάνη.
Πώς εξηγείτε την μεγάλη επιτυχία του Caveman ;
Κατ’ αρχάς η επιτυχία στηρίζεται σε ένα εξαιρετικό κείμενο πού ανήκει σε έναν πανέξυπνο συγγραφέα, τον Rob Becker.
Κατά δεύτερο λόγο έχει πιάσει
το στίγμα της εποχής εδώ και πολλά χρόνια. Ξέρει ότι οι αντιθέσεις
ανάμεσα σε γυναίκα και άντρα είναι ένα θέμα πού ξεπερνάει ακόμη και την
πολιτική επικαιρότητα. Ενα θέμα ανεξάντλητο και διαχρονικό. Και κατά
τρίτο λόγο η δεξιοτεχνία του εκάστοτε πρωταγωνιστή. Ολα αυτά μαζί συν το
χιούμορ, είναι μια πολύ καλή συνταγή για να φέρουμε το κοινό αντιμέτωπο
με την καθημερινότητά του.Πώς εξηγείτε την μεγάλη επιτυχία του Caveman ;
Κατ’ αρχάς η επιτυχία στηρίζεται σε ένα εξαιρετικό κείμενο πού ανήκει σε έναν πανέξυπνο συγγραφέα, τον Rob Becker.
Η παράσταση παίζετε σε τριάντα χώρες
και σε 15 διφορετικές γλώσσες. Διαφέρει η παράσταση στην Ελλάδα από τις
άλλες χώρες ; Εχετε γνωρίσει τους άλλους ‘ Cavemen’ ;
Τους άλλους caveman δεν τους έχω γνωρίσει, αλλά με έχουν ενημερώσει πού περίπου κινείται η υποκριτική τους γραμμή. Κάθε χώρα προσαρμόζει το κείμενο σύμφωνα με τις δικιά της ταυτότητα και ιδιοσυγκρασία. Εδώ στην Ελλάδα ο δικός μου caveman, ο Σωτήρης, είναι ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας. Ο γείτονας πού θα χαιρόμασταν να ακούσουμε τα προβλήματά του και γιατί όχι αν μπορούσαμε και να τον βοηθήσουμε.
Φέτος παίζετε για 3η σαιζόν το ρόλο του άνθρωπου των σπηλαίων.
Τι απαιτεί ένας μονόλογος από ένα ηθοποιό ;
Ενας μονόλογος απαιτεί συσπείρωση πολλών τεχνικών μαζί. Φυσική κατάσταση, ταχύτητα, ευκρίνεια, αμεσότητα, καλή διαχείριση του χιούμορ, καλό πλασάρισμα ατάκας, φαντασία, ποικιλία εκφραστικών μέσων, αυτοσχεδιασμό. Απ’ όλα αυτά καταλαβαίνουμε ότι μιλάμε για πρωταθλητισμό. Κάτι πού καθιστά τον μονόλογο εξαιρετικά δύσκολο.
Η παράσταση μιλάει για τις διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών. Εσείς προσωπικά μάθατε κάτι από τον Caveman ;
Το μεγάλο μάθημα πού πήρα ήταν ότι οι γυναίκες λειτουργούν με το συναίσθημα, αντιλαμβάνονται τον κόσμο με το συναίσθημα και οι άντρες είναι παγιδευμένοι στην εικόνα τους. Την κοινωνική τους εικόνα. Από δώ ξεκινούν οι μεγάλες αντιθέσεις.
Πως εξηγείτε την μάχη των φύλων στην εποχή μας ;
Η συγκεκριμένη μάχη έχει ρίζες στην προϊστορία και μας ακολουθεί μέχρι σήμερα. Θα την χαρακτήριζα την μόνη μάχη μέσα από την οποία ο άντρας αλλά και η γυναίκα μαθαίνουν, εξελίσσονται, ολοκληρώνονται. Μπορεί να είναι αρκετά σκληρή μάχη αλλά πολύ γοητευτική.
Ο προϊστορικός άντρας ήταν κυνηγός . Είναι ο σημερινός άντρας κυνηγος ;
Ο άντρας γεννήθηκε και θα πεθάνει κυνηγός. Κάποιες παρεκκλίσεις υπάρχουν αλλά αυτές υπαγορεύονται από την μόδα της κάθε εποχής. Ο άντρας βαθιά μέσα του θα κυνηγάει.
Η παράσταση συνηστάται από ψυχολόγους και θεραπευτές . Πρέπει να δει κανείς την παράσταση μόνο όταν έχει κλονισμένο γάμο ;
Καθόλου. Ολα τα ζευγάρια [και όχι μόνο τα ζευγάρια] αναγνωρίζουν κομμάτια του εαυτού τους. Ο Caveman είναι η πιο φτηνή ψυχανάλυση γιατί μέσα από το χιούμορ αναλογίζεσαι λάθη του παρελθόντος και γυμνάζεσαι στο να μην τα ξανακάνεις.
Το κοινό τι ρόλο παίζει στην παράσταση ;
Το κοινό είναι ο συμπαίκτης μου. Ανάλογα με την ενέργεια του αντιδρώ. Η δικιά μου ενέργεια πρέπει να ταυτίζεται με του κοινού και του κοινού με την δικιά μου. Τότε μόνο ταξιδεύει μαζί μου για δύο ώρες.
Εχετε κάτι να προσθετέ για τον κόσμο που θα έρθει να σας δει;
«Make love-not war». Τα λέει όλα
Δευτέρα 4 Μαρτίου στο κιν/θέατρο Ολύμπιον
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
Γενική είσοδος : 20 ευρώ (προπώληση 18 ευρώ*)
Φοιτητές – Ανεργοι – Ανω 65 : 15 ευρώ
*μέχρι 1 ημέρα πριν την παράσταση
ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ : 21.15
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ώρες με το διάλειμμα
Τους άλλους caveman δεν τους έχω γνωρίσει, αλλά με έχουν ενημερώσει πού περίπου κινείται η υποκριτική τους γραμμή. Κάθε χώρα προσαρμόζει το κείμενο σύμφωνα με τις δικιά της ταυτότητα και ιδιοσυγκρασία. Εδώ στην Ελλάδα ο δικός μου caveman, ο Σωτήρης, είναι ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας. Ο γείτονας πού θα χαιρόμασταν να ακούσουμε τα προβλήματά του και γιατί όχι αν μπορούσαμε και να τον βοηθήσουμε.
Φέτος παίζετε για 3η σαιζόν το ρόλο του άνθρωπου των σπηλαίων.
Τι απαιτεί ένας μονόλογος από ένα ηθοποιό ;
Ενας μονόλογος απαιτεί συσπείρωση πολλών τεχνικών μαζί. Φυσική κατάσταση, ταχύτητα, ευκρίνεια, αμεσότητα, καλή διαχείριση του χιούμορ, καλό πλασάρισμα ατάκας, φαντασία, ποικιλία εκφραστικών μέσων, αυτοσχεδιασμό. Απ’ όλα αυτά καταλαβαίνουμε ότι μιλάμε για πρωταθλητισμό. Κάτι πού καθιστά τον μονόλογο εξαιρετικά δύσκολο.
Η παράσταση μιλάει για τις διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών. Εσείς προσωπικά μάθατε κάτι από τον Caveman ;
Το μεγάλο μάθημα πού πήρα ήταν ότι οι γυναίκες λειτουργούν με το συναίσθημα, αντιλαμβάνονται τον κόσμο με το συναίσθημα και οι άντρες είναι παγιδευμένοι στην εικόνα τους. Την κοινωνική τους εικόνα. Από δώ ξεκινούν οι μεγάλες αντιθέσεις.
Πως εξηγείτε την μάχη των φύλων στην εποχή μας ;
Η συγκεκριμένη μάχη έχει ρίζες στην προϊστορία και μας ακολουθεί μέχρι σήμερα. Θα την χαρακτήριζα την μόνη μάχη μέσα από την οποία ο άντρας αλλά και η γυναίκα μαθαίνουν, εξελίσσονται, ολοκληρώνονται. Μπορεί να είναι αρκετά σκληρή μάχη αλλά πολύ γοητευτική.
Ο προϊστορικός άντρας ήταν κυνηγός . Είναι ο σημερινός άντρας κυνηγος ;
Ο άντρας γεννήθηκε και θα πεθάνει κυνηγός. Κάποιες παρεκκλίσεις υπάρχουν αλλά αυτές υπαγορεύονται από την μόδα της κάθε εποχής. Ο άντρας βαθιά μέσα του θα κυνηγάει.
Η παράσταση συνηστάται από ψυχολόγους και θεραπευτές . Πρέπει να δει κανείς την παράσταση μόνο όταν έχει κλονισμένο γάμο ;
Καθόλου. Ολα τα ζευγάρια [και όχι μόνο τα ζευγάρια] αναγνωρίζουν κομμάτια του εαυτού τους. Ο Caveman είναι η πιο φτηνή ψυχανάλυση γιατί μέσα από το χιούμορ αναλογίζεσαι λάθη του παρελθόντος και γυμνάζεσαι στο να μην τα ξανακάνεις.
Το κοινό τι ρόλο παίζει στην παράσταση ;
Το κοινό είναι ο συμπαίκτης μου. Ανάλογα με την ενέργεια του αντιδρώ. Η δικιά μου ενέργεια πρέπει να ταυτίζεται με του κοινού και του κοινού με την δικιά μου. Τότε μόνο ταξιδεύει μαζί μου για δύο ώρες.
Εχετε κάτι να προσθετέ για τον κόσμο που θα έρθει να σας δει;
«Make love-not war». Τα λέει όλα
Δευτέρα 4 Μαρτίου στο κιν/θέατρο Ολύμπιον
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
Γενική είσοδος : 20 ευρώ (προπώληση 18 ευρώ*)
Φοιτητές – Ανεργοι – Ανω 65 : 15 ευρώ
*μέχρι 1 ημέρα πριν την παράσταση
ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ : 21.15
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ώρες με το διάλειμμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου