Επίκαιρα Θέματα:

Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Παπακωνσταντίνου: Θα είμαι υποψήφιος

Παραθέτω ένα απόσπασμα από τη σημερινή συνέντευξη του Υπ.Περιβάλλοντος Γιώργου Παπακωνσταντίνου στο in.gr:
Θα είμαι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές. Θέλω να υπερασπιστώ απέναντι στους πολίτες τόσο τις επιλογές και τις αποφάσεις της Κυβέρνησης τα τελευταία δυόμισι χρόνια -τα καλά μαζί με τα κακά- όσο και την προσωπική μου συμμετοχή σε αυτές. Είναι πολιτική και ηθική μου υποχρέωση. Αλλά και να πω την άποψή μου για την επόμενη μέρα.
Η περιφέρεια που θα ήθελα να είμαι υποψήφιος είναι η Αττική.
Μια περιφέρεια με πολλά διαφορετικά ζητήματα, αλλά και πολλές δυνατότητες ανάπτυξης. Την έχω γνωρίσει πια πολύ καλά μέσα από τη δουλειά που έχει γίνει στο ΥΠΕΚΑ. Όσο για την προεκλογική μου εκστρατεία θα είναι ανάλογη των δυνατοτήτων και των δεδομένων της εποχής μας, αλλά και της προσωπικής μου ιδιοσυγκρασίας: διακριτική και λιτή.
Σχόλιο Παραπολιτικής: Γενναία απόφαση. Θα δώσει μια δύσκολη μάχη κόντρα σε πολλούς. Προσωπικά, θα ήθελα να τον δω και στην επόμενη Βουλή.
Σχόλιο ai-vreS: Και 'μείς θα θέλαμε να είναι στην επόμενη Βουλή. Καλή επιτυχία Γιώργο.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία Γιώργο.

Ανώνυμος είπε...

σιγα μην γινουν εκλογες, αφου δεν αφηνει η τροικα ρε ΓΛΥΦΤΗ ΡΟΥΦΙΑΝΕ

Ανώνυμος είπε...

Άλλη μια δικαίωση για τον Παπακωνσταντίνου η ομολογία Σαμαρά ότι το έλλειμμα του 2009 ήταν 15%.

Ανώνυμος είπε...

μας δουλευεις ρε? υπαρχει διαφορα στους 2? μαζι ειναι και μαζι θα ειναι αν τους αφησουν κατι κωθωνια σαν κι εσενα

Ανώνυμος είπε...

Από τους πιο έντιμους πολιτικούς της Χώρας μας, αξιοπρεπής και εργατικός.
Κλήθηκε να διαχειριστεί την οικονομική κατάσταση της Χώρας στην πιο δύσκολη στιγμή της , όταν οι άλλοι τα παράτησαν. Προσπάθησε, με τα όποια λάθη, να τα καταφέρει, να μείνει η χώρα ζωντανή.
Καλή επιτυχία

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς Γιώργο έγινες και συ "ΑΝΝΑ"....Δεν πειράζει καλή επιτυχία

Το Προφίλ μας