Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Η οργισμένη Κατερίνα Μουτσάτσου δηλώνει: Είμαι Ελληνίδα!


Το γύρο του διαδικτύου κάνει ένα βίντεο στο οποίο η ηθοποιός Κατερίνα Μουτσάτσου, αντιγράφοντας παλαιότερη διαφήμιση Καναδικής μπύρας, διαδηλώνει  υπέρ της Ελλάδας με υπόκρουση τον Εθνικό Ύμνο...


Η μετάφραση των όσων λέει: 
«Γεια, δεν είμαι ούτε δημόσιος υπάλληλος, ούτε κλέφτρα. Και δεν πίνω ούζο, σπάω πιάτα ή λέω «Όπα» στην καθημερινή μου ζωή. Δεν ξέρω τον Γιώργο, το Γιάννη ή το Νίκο από την Ελλάδα  αν και είμαι σίγουρη πως είναι στ' αλήθεια πολύ καλοί.
Στη χώρα μου υπάρχει δημοκρατία, εξάλλου αυτή εμπνεύστηκε την ιδέα της δημοκρατίας. Μιλάω ελληνικά και άλλες πέντε γλώσσες. Και οι περισσότεροι άνθρωποι στη χώρα μου μιλούν πολλές ξένες γλώσσες. Θα μπορούσα να ράψω τη σημαία της χώρας μου πάνω στο σακίδιό μου, αλλά η κληρονομιά της χώρας μου δεν έχει γεωγραφικά όρια. Δημιούργησε τη Δύση.

Πιστεύω στον ελληνισμό… Όλος ο κόσμος εμπνεύστηκε από τα ιδανικά του. Και αν οφείλω χρήματα σήμερα  σε κάποιον – και παρεπιμπόντως δεν είμαι η μόνη που οφείλει – είναι επειδή εγώ εμπνεύστηκα την ιδέα της ελεύθερης αγοράς. Και αν μου ασκείτε κριτική σήμερα είναι επειδή εγώ εφηύρα την ιδέα της κριτικής.

Πιστεύω στην ελευθερία και έτσι, αν χρειαστεί, θα διαδηλώσω.
Πιστεύω στην απόλαυση της ζωής. Είναι δικαίωμά μου. Δεν υπάρχει τίποτα κακό σ' αυτό.

Μπορώ να κολυμπήσω στα νερά πάνω από 6.000 νησιών. Η χώρα μου έχει εξαιρετική ομορφιά και παράδοση. Και η οικογένεια μου είναι ένας ιερός θεσμός.

Με αποκαλείτε Greek αλλά είμαι Έλλην. Όχι Greek, Ελλην.
Το όνομα μου είναι Κατερίνα… Και είμαι Ελληνίδα».


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σας εντυπωσιασε το βιντεο ε? Για δειτε κι αυτο για να ακουγονται και καποιες αληθειες ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EiMqH0V46FU

Το Προφίλ μας