Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Εκλεισε το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στην Π.Ε Κοζάνης - o Δημήτρης Ζιούζιος από την περιοχή Σερβίων

1. Αμπάζη Έυα : Αρχιτέκτονας
2. Βλατής Γιάννης : Βουλευτής-Πολιτικός Μηχανικός
3. Ζιούζιος Δημήτρης : Δημοτικός σύμβουλος Σερβίων-Βελβεντού-Marketing manager
4. Θεοδωρίδης Παναγιώτης -Περιφερειακός σύμβουλος-τραγουδιστής-παρουσιαστής τηλεοπτικής εκποπής
5. Κουκουλόπουλος Πάρις : Yφυπουργός Εσωτερικών-Χημικός μηχανικός ΔΕΗ
6. Πογαρίδης Δημήτρης: Καθηγητής στο ΤΕΙ Καβάλας
7. Σπόντη Βέτα : Περιφερειακή σύμβουλος-Δικηγόρος

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τέτοια φτώχεια στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ δεν νομίζω να υπήρξε ποτέ.Ο Πάρις μάλλον τα κανόνισε μόνος του.Δυστυχώς για αυτόν όμως λογάριασε χωρίς τον ξενοδόχο που είναι ο ΛΑΟΣ.Οσο για τα Σέρβια κρίμα που δεν τόλμησε κανείς.Ισως με τέτοια γύμνια από την Πτολεμαίδα να ήταν η ευκαιρία για κάποιον τοπικό.ΚΡΙΜΑ και πάλι ΚΡΙΜΑ.Πάντως το ΠΑΣΟΚ θα πάρει χειρότερο ποσοστό και από τις εκλογές του 1978.

Ανώνυμος είπε...

Ean den sas aresi i epilogi tou Fotoboltaikou parte aytin tou Ziziou, an kai nearoteros den exi katalabei mou fenete ti 8a pei oikonomiki krisi kai prospa8ei me ka8e tropo na boleytei se mia 8esi sto dimosio. Gia peste mas ti doulia kani o Kirios Zouzios. Mipos Anergos ?

Ανώνυμος είπε...

Η Ελλάδα χρειάζεται αυτοδύναμη κυβέρνηση αλλά όχι με ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. κ. Κουκουλόπουλε, εξάλλου και το επώνυμο μας δηλώνει το τη είμαστε ιδιαίτερα υπό κατοχή Γερμανών. Ο νοών νοητό.

Μαρία Χριστάκη είπε...

Βασικά είδα το ψηφοδέλτιο της Ν.Δ και λέω τι χάλια είναι αυτά!!!!Πίστευα πως δε θα έβλεπα χειρότερο… Τελικά έκανα λάθος…. Το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ είναι τρισχειρότερο!!! Έτσι γίνεται όταν επί 2 χρόνια ισοπεδώνεις κοινωνίες και ρημάζεις ζωές, σου μένει η σαβούρα της κοινωνικοπολιτικής ζωής!!!!Στο κόμμα του ψευτοσοσιαλισμού έχουν μείνει αυτοί που του αξίζουν......Να τους χαίρονται....

Ανώνυμος είπε...

Μαρία πραγματικά λυπούμαστε που δεν μπορέσαμε να διορίσουμε και εσένα στο Δημόσιο .
Και Μαρία στο ΠΑΣΟΚ να μείνουν αυτοί που ΑΞΙΖΕΙ να μείνουν και όχι όσοι βρίσκονται ή βρίσκονταν από ιδιοτέλεια.

Ανώνυμος είπε...

ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΜΑΡΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Καλά βρε Μαρία μέχρι χτες αγκαλιά με το Ζιούζιο τώρα είναι κακό το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ;Θα στεναχωρέσεις τον Δημήτρη με αυτά που λες.

Μαρία Χριστάκη είπε...

Βρε τι κακό χαμός είναι αυτός πάλι με το που έσκασα μύτη;;;;;;Δεν σας πείραξε κανένα άλλο σχόλιο πέρα από το δικό μου που δεν ονομάτισα και κανέναν έτσι;;;Μπράβο μου.....
Ανώνυμε 2:17 εγώ πάλι είμαι πολύ χαρούμενη που δε θέλησα, δεν παρακάλεσα κανένα και δεν διορίστηκα στο δημόσιο!!!!Μια χαρά τα καταφέρνω με τη δουλίτσα μου στον ιδιωτικό τομέα....Απλά λύσε μου μια απορία: Όταν χρησιμοποιείς πληθυντικό αναφέρεσαι στο όλον ΠΑΣΟΚ;;;;; Μου άρέσεις....έχεις το κόμμα μέσα σου πραγματικά
Ανώνυμε 3:45 σε αφήνω
Ανώνυμε 5:27 το χτες μήπως το θυμάσαι πριν από 2, 5 χρόνια;;;;Εδώ το ΠΑΣΟΚ έγινε δεξιό κόμμα, ο Αντωνάκης από αντιμνημονιακός μνημονιακός,μπήκαμε σε ένα Δ.Ν.Τ, ρημαχθήκαμε και εσύ θυμάσαι περσινά ξινα σταφύλια;;;;; Δεν στεναχωρώ κανέναν..αν κανείς θίχτηκε να έρθειεπώνυμα να μου το πει βασικά!!!!Αποκάλεσα σαβούρα ένα ψηφοδέλτιο ολόκληρο και όχι άτομα μεμονωμένα...adiosssss

Ανώνυμος είπε...

Αχ μαρία μαράκι μαριό....Το ψηφοδέλτιο έχει πολύ λιγότερη σαβούρα από κάθε άλλη περίπτωση γιατί πολλά ποντίκια σαν και τον δικό σου βουλευτή την κοπάνησαν.Αλλά τι να λέμε τώρα τα καλά και συμφέροντα.

Μαρία Χριστάκη είπε...

Aχ ανώνυμε, ανώνυμε, ανώνυμε ( λέμε τώρα)....9.52!!!!Τόσα ξέρεις , τόσα λες...Δικός μου βουλευτής;;Το άκουσσ και αυτό..Ωραία επιχείρηματα έχεις...σε συγχαίρω....Ποντίκια βασικά είναι και αυτοί που έφυγαν και αυτοί που έμειναν και ξέρεις γιατί;;; Γιατί σε τρώνε χωρίς να το καταλάβεις όταν κοιμάσαι.....Δε νιώθεις πόνο, απλά σηκώνεσαι το άλλο πρωί και βλέπεις τα κομμάτια σου που λέιπουν....Έτσι και οι πολιτικοί του ΠΑΣΟΚ χρόνια τώρα..Απλά, εγώ προσωπικά άργησα να ξυπνήσω..Εσύ ακόμη κοιμάσαι....ελπίζω τον Ιούνιο που θα ισοπεδωθεί και ο τελευταίος σ'α υτή τη χώρα να ξυπνήσεις για τα καλά.....Όσο για τα συμφέροντα που λες κάτι παραπάνω θα ξέρεις εσύ όταν κοιτιέσαι στον καθρέφτη ...φίλτατεεεεεε.

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΡΙΑ ΕΧΩ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟ Ν ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΒΡΕΙ ΣΤΟ FACEBOOK Η ΕΣΤΩ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΑ e-mail ΣΟΥ???ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΚΕΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕΣ ΜΕ ΠΥΓΜΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Ανώνυμος είπε...

Ξύπνιος Μαράκι μου είναι αυτός που έχει σταθερές αξίες που ξέρει που πηγαίνει και δεν είναι ΟΦΑ (όπου φυσάει ο αέρας).Βάλε λοιπόν λίγο τα μυαλουδάκι σου να δουλέψει και μην φτύνεις εκεί που έγλυφες πριν από λίγο καιρό.Αν θυμάμαι καλά ήσουν στο ψηφοδέλτιο του Κωνσταντόπουλου μαζί με τον Ζιούζιο πριν από 1,5 χρόνο.Πως έγινε και άλλαξες ρότα;Mήπως δεν σου βγήκαν τα κουκιά ή δεν έγιναν αυτά που σου έταξε ο Κωνσταντόπουλος;Οτι και να έχει γίνει είσαι νέος άνθρωπος και μη νομίζεις ότι με τις βρισιές σου θα φοβήσεις κάποιους.Το μόνο που θα κάνεις είναι κακό στον εαυτό σου.Καλύτερα λοιπόν για σένα να μασάς παρά να μιλάς (γράφεις) μερικές φορές.

Μαρία Χριστάκη είπε...

Ανώνυμε 12.24 κόψε το Μαράκι μου βασικά….. Άσε τα λόγια τα ευγενικά γιατί μετά λες πολλά που δεν είναι σωστά αλλά άθλια!!!Εγώ συμμετείχα στις εκλογές γιατί ήθελα να κάνω κάτι καλό για τον τόπο μου, μια ζωή θυμάμαι να συμμετέχω πάντα και παντού!!!Από το σχολείο, στο ΤΕΙ και τώρα στα δύσκολα!!!!!Δεν μου έταξε τίποτα ο Κωνσταντόπουλος και βασικά δεν θα το ήθελα ποτέ αυτό γιατί θα έχανα τις αξίες μου!!!!Άλλοι ήθελαν το βήμα των δημοτικών εκλογών για κάτι άλλο τελικά…….όχι εγώ…… Δυστυχώς το τραγικό σύστημα έκανε τους ανθρώπους να σκέφτονται όπως εσύ ….βλέπεις παντού συμφέροντα και τίποτα το αληθινό και γνήσιο!!!! Δεν θα πω πολλά για να σε πείσω μιας και η λογική σου είναι κολλημένη….. Έφυγα από το ΠΑΣΟΚ το 2010. Όταν μπήκαμε στο Δ.Ν.Τ… άσε τα λόγια τα μεγάλα λοιπόν!!!!Εδώ είμαι επώνυμα και θα μιλάω και θα γράφω, με σταθερές απόψεις που τις λέω χρόνια τώρα… Δε φταίω εγώ που δεν τις άκουγες….. Αυτές είναι ..σε μερικούς αρέσουν σε άλλους πάλι όχι…. και αλίμονο αν συμφωνούσαν όλοι μαζί μου, θα βαριόμουνα…. Και σιγά μη έχω σκοπό της ζωής μου να φοβίσω κάποιον…. Έλεος δηλαδή και για τελειώνουμε κακό κάνω σε όλους που είναι απέναντι από έμένα βασικά πολιτικά και μερικοί έχετε χάσει τα αυγά και τα πασχάλια!!!Τα πρώτα σχόλια εδώ είναι πιο τραγικά από το δικό μου αλλά πόσα άτομα και τα έχετε βάλει μαζί μου μόνο και μόνο επειδή με ξέρετε....Ευχαριστώ πολύ.....Καλά λένε ότι για να δεις πόσο αξίζεις δεν μετράς τους φίλους αλλά τους εχθρούς και εγώ δόξα τον Θεό έχω πάρα πολλούς......

Μαρία Χριστάκη είπε...

Ανώνυμε 4.33 Να είσαι καλα...επιέλους και ένα σχόλιο που με υπερασπίζει .παντού με το όνομά μου έιμαι..Μαρία Χριστάκη στο fb και το mail θα στο δώσω μετά....φαντάσου να το βάλω εδώ τι έχει να γίνει.....Καλό βράδυ

Το Προφίλ μας