15
εκατ. ευρώ μόνο από τα σκάφη.
Πρόστιμα
και φόρους ύψους 4 δισ. ευρώ έχει εισπράξει μέχρι στιγμής το ΣΔΟΕ. Μάλιστα,
όπως τόνισε ο ειδικός γραμματέας της υπηρεσίας, Γιάννης Καπελέρης, το
εισπραχθέν ποσό θα ήταν σήμερα 7 δισ. ευρώ αν δεν είχαν προσφύγει στην
δικαιοσύνη ορισμένοι πολίτες, καταβάλλοντας μόνο την προκαταβολή, δηλαδή το 25%
του συνόλου του προστίμου. Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Μega, o κ. Καπελέρης
σημείωσε ότι έχουν ληφθεί νομοθετικά μέτρα, με τη θεσμοθέτηση φορολογικών
δικαστηρίων, ώστε να αποφευχθεί η καθυστέρηση απονομής της
δικαιοσύνης.
«Έχει σημασία σε ποιους έχουν επιβληθεί τα πρόστιμα. Το ζητούμενο από τότε που
αναλάβαμε ήταν να παραχθεί έργο και αυτό κάνουμε», ανέφερε ο ειδικός γραμματέας
του ΣΔΟΕ, επισημαίνοντας ότι μόνο από τα σκάφη έχουν εισπραχθεί φόροι 15 εκατ.
ευρώ, από ιδιοκτήτες που προσήλθαν οικειοθελώς για να τα δηλώσουν.
Συνολικά 299 σκάφη έχουν δεσμευτεί για να ελεγχθούν, με την αξία τους να ξεκινά από 500.000 ευρώ και να φτάνει τα 40 εκατ. ευρώ. Ο κ. Καπελέρης σημείωσε ότι για ένα σκάφος αξίας 10 εκατ. ευρώ, πρέπει να καταβληθεί φόρος 240.000 ευρώ το χρόνο. Ωστόσο αν δεν δηλώνεται ως σκάφος ιδιωτικής χρήσης αυτά τα χρήματα χάνονται.
«Έχει μεγάλη σημασία ποιοι είναι οι κάτοχοι για παράδειγμα των αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού», πρόσθεσε ο κ. Καπελέρης, αναφέροντας ενδεικτικά πως αυτοκίνητα 4000 κυβικών φαίνεται να τα έχουν στην ιδιοκτησία τους άνεργοι, εργάτες ή ακόμη και ανεπάγγελτοι.
Τέλος, ο κ. Καπελέρης έκανε λόγο για πολλές ατασθαλίες στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, τονίζοντας ότι πρέπει να ελεγχθούν οι 1.500 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εκεί: «Ερχόταν ένα πλοίο για παράδειγμα από το εξωτερικό για επισκευή και πιθανόν να πλήρωνε 3 εκατ. ευρώ, τα οποία δίνονταν χέρι με χέρι».
Όπως σημείωσε, για τις υποθέσεις φοροδιαφυγής καλλιτεχνών, που ανακοινώθηκαν στην αρχή του έτους, κάποιοι εξ αυτών προσέφυγαν στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και δικαιώθηκαν
ΤΑ ΝΕΑ.
Συνολικά 299 σκάφη έχουν δεσμευτεί για να ελεγχθούν, με την αξία τους να ξεκινά από 500.000 ευρώ και να φτάνει τα 40 εκατ. ευρώ. Ο κ. Καπελέρης σημείωσε ότι για ένα σκάφος αξίας 10 εκατ. ευρώ, πρέπει να καταβληθεί φόρος 240.000 ευρώ το χρόνο. Ωστόσο αν δεν δηλώνεται ως σκάφος ιδιωτικής χρήσης αυτά τα χρήματα χάνονται.
«Έχει μεγάλη σημασία ποιοι είναι οι κάτοχοι για παράδειγμα των αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού», πρόσθεσε ο κ. Καπελέρης, αναφέροντας ενδεικτικά πως αυτοκίνητα 4000 κυβικών φαίνεται να τα έχουν στην ιδιοκτησία τους άνεργοι, εργάτες ή ακόμη και ανεπάγγελτοι.
Τέλος, ο κ. Καπελέρης έκανε λόγο για πολλές ατασθαλίες στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, τονίζοντας ότι πρέπει να ελεγχθούν οι 1.500 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εκεί: «Ερχόταν ένα πλοίο για παράδειγμα από το εξωτερικό για επισκευή και πιθανόν να πλήρωνε 3 εκατ. ευρώ, τα οποία δίνονταν χέρι με χέρι».
Όπως σημείωσε, για τις υποθέσεις φοροδιαφυγής καλλιτεχνών, που ανακοινώθηκαν στην αρχή του έτους, κάποιοι εξ αυτών προσέφυγαν στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και δικαιώθηκαν
ΤΑ ΝΕΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου